Natuurlijk is het een eikel, die je tussen twee stoeptegels wilt plaatsen, maar hij speelt zijn rol perfectquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Beide kan ook he, ik vind hem een eikel en toch wil ik hem erbij houden.
Ik ben hem ook dankbaar, maar het blijft een idiootquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ze willen allemaal rellen op de streams, nu hebben ze dat en is het een eikel. Ze moeten hem juist dankbaar zijn.
Jerrel relt nu tegen Nickquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een eikel, die je tussen twee stoeptegels wilt plaatsen, maar hij speelt zijn rol perfect
Yup. Same here. Ik heb bier. Samen een uur stream terugkijken?quote:
Nee Liese had maar een klein aandeel. Jij ziet overal Liese!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:10 schreef mario390 het volgende:
ruzie gemist??
liese en michel geven hem gas![]()
Yep, zo is ie.. oprechtquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:16 schreef Sestra666 het volgende:
hij wilde t gesprek stoppen maar lult er wel over door
Gezellig kaarten, puzzelen. Wat bejaarden ook in een bejaardencentrum doen. De bejaarden worden nu wakker geschud en dat vinden ze niet leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
voordat jij kwam was het een leuke groep
michel,julie,liese de jongen thomas,jill,nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee Liese had maar een klein aandeel. Jij ziet overal Liese!
Mooi toch vogelquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek voelt en zegt niets
Tarrel gaat ff verder met zuigen ..nu bij Niek
Ow, als dat rellen was, dan valt het wel meequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jerrel relt nu tegen Nick
FF offtopic, ik werk met senioren als activiteitenbegeleider en we hebben vorig jaar gelasergamed!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gezellig kaarten, puzzelen. Wat bejaarden ook in een bejaardencentrum doen. De bejaarden worden nu wakker geschud en dat vinden ze niet leuk
Coolquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
FF offtopic, ik werk met senioren als activiteitenbegeleider en we hebben vorig jaar gelasergamed!
Jerrel is gewoon een vooze eikelquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef Whuzz het volgende:
Nick: "Ik ben eerlijk, altijd 100% eerlijk!"
Ik denk Nick... dat je zoekt naar de woorden: "Jerrel, ik vind jou gewoon een lul!"
Cquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:20 schreef Blackprinces het volgende:
Ok.... wat nu? A) de groep gaat zogenaamd gezellig doen en vanavond na de exit wordt het alleen maar erger omdat er dan weer 2 groepen zijn. B) voor de exit ontploft de boel en of jerrel stapt als dramaqueen de tuin uit, of michel verliest zijn zelfbeheersing en gooit jerrel eruit en daarmee zichzelf ook.
Item Michel verliest zijn zelfbeheersing is eigenlijk optie 3, en valt niet onder optie 2.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:20 schreef Blackprinces het volgende:
Ok.... wat nu? A) de groep gaat zogenaamd gezellig doen en vanavond na de exit wordt het alleen maar erger omdat er dan weer 2 groepen zijn. B) voor de exit ontploft de boel en of jerrel stapt als dramaqueen de tuin uit, of michel verliest zijn zelfbeheersing en gooit jerrel eruit en daarmee zichzelf ook.
Ik hoop op B maar denk Aquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:20 schreef Blackprinces het volgende:
Zij maakt zich niet populair zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Jockari het volgende:
Nu begrijpen jullie waarom Nick op congo heeft gestemd. Hij had het al langer door van dat gefladder van Zoewie.
Michel gaat even in de zen mode proberen te komen en tekkel gaat zo naar DBKquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:20 schreef Blackprinces het volgende:
Wij zijn Leopold 2 niet, maar er blijft een liefde-haatvehouding tussen België en Congo. Maar zij zijn grote plantrekkers dat weet ik wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij maakt zich niet populair zo.
optie 4 iemand geeft geeft Jerrel de eikel een mot op zijn gezicht en zatten ze daar direct zonder licht!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Item Michel verliest zijn zelfbeheersing is eigenlijk optie 3, en valt niet onder optie 2.
Serieus dat gezeik om een TT na 5 minuten is er weer wat anders. Zelfs Mods hebben een prive levenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
@:benny heeft het denk ik niet gelezen
Die looser brengt ergernis in het huis. Ik houd ervanquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ff terug gespoeld zover het gaat...
Wat een looser die Jerrel zeg... en Michel houd zich nog redelijk goed.
Zijn letterlijke woorden waren: "Ik, De groep, twitter en COS, VOORAL COS, vinden jou een stoorzender"quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef rinardo het volgende:
ben wel benieuwd of iemand heeft gehoord of michel buiten zei
Ik vind jou een stoorzender voor de groep
of
de hele groep vind jou een stoorzender
Weetje wat het is? Het boeit nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef rinardo het volgende:
of
Doen we dit niet voor niks gelukkigquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zijn letterlijke woorden waren: "Ik, De groep, twitter en COS, VOORAL COS, vinden jou een stoorzender"
Dat snap ik ergens wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die looser brengt ergernis in het huis. Ik houd ervan
Ze is oa bejaardenverpleegster .. ze doet waarschijnlijk niet anders..quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:24 schreef Jockari het volgende:
Patje "laat" zich scheren ? Dat zou ik niet kunnen verdragen. Een vrouw kan mij niet scheren zoals ik het wil. Liese heeft enkel geleerd (hoop ik) om pubissen te scheren voor een operatie.
liese scheert deurmattenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:24 schreef Jockari het volgende:
Patje "laat" zich scheren ? Dat zou ik niet kunnen verdragen. Een vrouw kan mij niet scheren zoals ik het wil. Liese heeft enkel geleerd (hoop ik) om pubissen te scheren voor een operatie.
Optie 5: Jerrel wordt net voor de live dood terug gevonden in de half bevroren hottub.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
optie 4 iemand geeft geeft Jerrel de eikel een mot op zijn gezicht en zatten ze daar direct zonder licht!
Sokken genoeg toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens wel.
Ik zie liever groepssex
ikke BEFFE!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens wel.
Ik zie liever groepssex
Pardon?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:26 schreef Joyce-43 het volgende:
wil er iemand mijn hond doen hahahha
Ja jammer leuke ventquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thomas is toch exit vanavond.
Straks is Peter VdV weer op TV. Misschien heeft die weer de juiste sokken aan om het BB-huis in te duiken.quote:
optie 6: Jerrel gaat door de knieën voor een .... of slaat op de vlugt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Optie 5: Jerrel wordt net voor de live dood terug gevonden in de half bevroren hottub.
en terechtquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom het niet werkt tussen Jerrel en Michel is, omdat Jerrel het als zijn taak ziet om Michel weg te werken.
Ik zal toch mijn visitekaartje maar even gaan afgeven bij de productie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Liese is op haar best als zij mensen verzorgt. Nu Patrick scheren. Dat doet ze echt zorgzaam.
ja de moet naar buiten en ik wil niets missenquote:
Ik zie liever beidenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens wel.
Ik zie liever groepssex
Ja en als je dan vraagt "van alle 11"is het antwoord volmondig ja!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef rinardo het volgende:
Hier het stukje stoorznder , Michel zegt inderdaad stoorzender voor de groep.
https://twitter.com/i/status/1359908065500418059
Maar niet dat iedereen dat vindt .. hij zelf alleen 'jij bent de stoorzender van de groep'quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef rinardo het volgende:
opdracht.. feboquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom het niet werkt tussen Jerrel en Michel is, omdat Jerrel het als zijn taak ziet om Michel weg te werken.
Ik heb het gemist... op wie moet ik stemmen om te voorkomen dat jerrel iets wint?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Benny het volgende:
Er kan gestemd worden op de beste cupcake
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Maak je niet druk, grote verrassing van deze BB is, dat Michel is het vaste vriendje van Jerrel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Michels bloed kooktquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zijn letterlijke woorden waren: "Ik, De groep, twitter en COS, VOORAL COS, vinden jou een stoorzender"
Zet hem onderaan het lijstjequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb het gemist... op wie moet ik stemmen om te voorkomen dat jerrel iets wint?
Ofwel, wie maakt, behalve Jerrel, de meeste kans?
maar dit ging over zn opmerkingen niet over het stoorzender stukjequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef rinardo het volgende:
hier zegt ie dus wel dat iedereen in het huis er hetzelfde over denkt
https://twitter.com/i/status/1359908605353467905
Nick. Alle bewoners waren onder de indruk van Nicks stuk (zijn cupcake bedoel ik natuurlijk).quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb het gemist... op wie moet ik stemmen om te voorkomen dat jerrel iets wint?
Ik denk dat Jerrel hem eens wil .....quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Die van Jerrel natuurlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Benny het volgende:
Er kan gestemd worden op de beste cupcake
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Jerrel had de mooistequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schreeuwen op zijn Belgs, want dat is jankenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
OMG JULIE NIET SCHREEUWEN!
Of wel. Doe maar gewoon wel
nick en jill hadden een super mooiequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pittige tante hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
OMG JULIE NIET SCHREEUWEN!
Of wel. Doe maar gewoon wel
Nick of Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Olaquote:
Michel heeft gezegd ik vind je een stoorzender voor de groepquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef rinardo het volgende:
of
Patrick straks zijn kleinzoon in zijn armen sluiten.quote:
Is ook vrouwelijker dan die kerel Liesequote:
Nee, zegt Michel niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef rinardo het volgende:
hier zegt ie dus wel dat iedereen in het huis er hetzelfde over denkt
De eerste DAG gewoon:quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hij heeft Michel zonder reden een rat genoemd, dus hij zal daarvoor de gevolgen moeten dragen lijkt mij, exit.
je kunt niet alles zomaar roepen omdat je in het bb huis zit en daarna heilig boontje spelen.
Michels ontwerp was inderdaad ook mooi. De schaamlippen van Jill is een categorie apart in de uitzending.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt, maar ook:quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Michel heeft gezegd ik vind je een stoorzender voor de groep
Toch wel zielig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel is weggepest.
Een buitenstaander zou zeggen dat dit komt omdat deze maatschappij nog steeds veus te homofoob is![]()
de 2 KONINGEN van het huisquote:
Hoe de fuk is dit gefilmd ?????quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:31 schreef Harry het volgende:
Kijk en luister (bij Me2910)
Allemaal toch ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef JimLaFleur het volgende:
Die Thomas is zo'n enorme kontelikker bah
Neem Gorilla Glue dat plakt primaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh die gaat weer janken ..
neem ruim lijm op jee smoel
En hij heeft het wel gezegd, lijkt de FEBO wel.. ze moeten het hele filmpje laten zienquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:31 schreef Harry het volgende:
Kijk en luister (bij Me2910)
Die heb ik vroeger gehadquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ome Ralph sponsort geen sokken meer?
[ afbeelding ]
Het heeft niks met homo zijn te maken. Het is een egocentrisch figuurquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel is weggepest.
Een buitenstaander zou zeggen dat dit komt omdat deze maatschappij nog steeds veus te homofoob is![]()
Maar hoor die kwal niet vragen voor alle 11 manquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef rinardo het volgende:
Ow damn dat is goed!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef Whuzz het volgende:
Dit gaat een TOP live uitzending worden. Misschien zien we Jerrel wel live op TV gevierendeeld worden
Sokken van de zeeman.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Op die cap lijkt het net alsof Jill haar haar is ontploftquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zorgt toch voor TV. We willen toch niet allemaal van die makke schaapjes?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Het heeft niks met homo zijn te maken. Het is een egocentrisch figuur
Mies zeiquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Michel, zegt dat Julie erover moet ophouden.
Michel, wtf doe je nu
Denk niet echt dat het daar aan ligt. Ik denk meer aan zijn opstelling en gedrag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel is weggepest.
Nu je toch in de woestijn aan het roepen bent, neem voor mij een zak zand mee. Da's handig voor op gladde tuinpaden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zorgt toch voor TV. We willen toch niet allemaal van die makke schaapjes?
zeg gewoon een eikel...quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Haar kop staat ook op ontploffenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Op die cap lijkt het net alsof Jill haar haar is ontploft
Nee. Dat klopt. Ik weet alleen niet hoe dit linkt met mijn postquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zorgt toch voor TV. We willen toch niet allemaal van die makke schaapjes?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef Benny het volgende:
Een buitenstaander zou zeggen dat dit komt omdat deze maatschappij nog steeds veus te homofoob is
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Een buitenstaander = een niet-BB / niet -livestream kijkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Denk niet echt dat het daar aan ligt. Ik denk meer aan zijn opstelling en gedrag.
Ik houd ervanquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nu je toch in de woestijn aan het roepen bent, neem voor mij een zak zand mee. Da's handig voor op gladde tuinpaden.
Koop een puzzel van 1000 stukjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nu je toch in de woestijn aan het roepen bent, neem voor mij een zak zand mee. Da's handig voor op gladde tuinpaden.
heel graagquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
Jerrel vertrekt nog tussen dit en de Live denk ik. Of tijdens de live als bekend is wie moet vertrekken.
Het verhaal is wel iets andersquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hij heeft Michel zonder reden een rat genoemd, dus hij zal daarvoor de gevolgen moeten dragen lijkt mij, exit.
je kunt niet alles zomaar roepen omdat je in het bb huis zit en daarna heilig boontje spelen.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Dat klopt. Ik weet alleen niet hoe dit linkt met mijn post
En weer excuses aanbieden, inmiddels 3xquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Blackprinces het volgende:
Tuurlijk nu weer apart met naomi.
Nick 100%quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Jockari het volgende:
Een vrouw kan zich wel eens zachtjes strelen en bevredigen met een pluim, maar bij Jill zal dat een heel kieken zijn vermoed ik.
íéderéén heeft fansquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:39 schreef Predator40 het volgende:
we hebben de grootste heibel hier thuis over die jerrol.....de vrouw verdedigd hem gewoon![]()
nog ff en ik pak de ducktape
en jij hebt gewoon zoals velen weten geen fatsoenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus dat gezeik om een TT na 5 minuten is er weer wat anders. Zelfs Mods hebben een prive leven
Moet je volgende keer bij ruzie even je oprechte excuses aanbiedenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:39 schreef Predator40 het volgende:
we hebben de grootste heibel hier thuis over die jerrol.....de vrouw verdedigd hem gewoon![]()
nog ff en ik pak de ducktape
of ne gloote papagaiquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Jockari het volgende:
Een vrouw kan zich wel eens zachtjes strelen en bevredigen met een pluim, maar bij Jill zal dat een heel kieken zijn vermoed ik.
Is er iets mis met mijn TT dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef danilel het volgende:
[..]
en jij hebt gewoon zoals velen weten geen fatsoen
Klopt ga zeikenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef danilel het volgende:
[..]
en jij hebt gewoon zoals velen weten geen fatsoen
eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Julie verrast aangenaam in deze discussie
Zij is het gewend om met kleine kinderen te sprekenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik oordeel pas als we d'rnaakt hebben gezienquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onderkoningen hè. Er is maar E E N koningin in het huis.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lekker nekje heeft ze ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat nu in mijn top 3.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
BB kan draaien zoals ze het willen wat de prijs is.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Benny het volgende:
Nick weer huismeester zou ook leuk zijn
Als ik gay zou zijn, zou ik hem doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jerrel wil geen drama !?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Naomi en Jerrel willen geen drama.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik gay zou zijn, zou ik hem doen
mooi bekkie maar zit maar weinig inquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Borsthaar ? lijkt zo iigquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom niet aan Michelleke, oeps sorryquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar wel om eerlijk het spel te spelen ... niet met persoonlijke gevoelensquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Jerrel is er niet om te pesten. lol
Goedeavond sjatquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel denkt dat er van buiten iemand roept : Jerrel ben je daar
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is geen ruziezoeker zegt ie
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Jerrel is er niet om te pesten. lol
Ja hallo, hij kan er ook niets aan doen dat de hele melkweg om hem draait. Dat heb je als je zo'n enorm zwart gat bent.quote:
quote:
hoe zal dat toch komen ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel wordt 100 keer per dag beledigd in het dagelijkse leven.
Begint te huilen.
Wat een kut maatschappij is het ook als je jezelf niet mag zijn
Jerrel gewoon op de laatste plaats te zetten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
whahahahahaquote:
Done, multiple timesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jerrel gewoon op de laatste plaats te zetten.
Uhh hij voelt zich hier in het huis ook 100 keer per dag beledigd he...quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel wordt 100 keer per dag beledigd in het dagelijkse leven.
Begint te huilen.
Wat een kut maatschappij is het ook als je jezelf niet mag zijn
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:45 schreef Sestra666 het volgende:
als je je zo opdoft.. dan wil je toch aandacht?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:45 schreef Sestra666 het volgende:
als je je zo opdoft.. dan wil je toch aandacht?
Misschien huilt hij voor jou ook nog evenquote:
exact dit ... hoe hij dingen terugverteld klopt vaak nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh hij voelt zich hier in het huis ook 100 keer per dag beledigd he...
Zijn beleving hoeft niet de waarheid te zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien huilt hij voor jou ook nog even
je hebt make-up en MAKE-UPquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]![]()
Dus alle vrouwen die makeup dragen willen aandacht?
Doe niet zo naiefquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]![]()
zo zijn vegansquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom besteedt Naomi tijd aan deze onbenul?
Hij vergeet ook te zeggen dat michel zei voor de binnenkomst van tekkel was het een leuke week, toen tekkel binnenkwam hij meteen een stoorzender was voor de hele groep... en dat kloptquote:
die willen gewoon mooi zijn, een man word er niet mooier op met make up vooral niet hoe hij het doet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]![]()
Ziet er ook niet uit. Kerel met make-up op zijn smoelwerk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die willen gewoon mooi zijn, een man word er niet mooier op met make up vooral niet hoe hij het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |