Ja vind ik ook, vooral omdat ze zegt dat ze het niet iedereen verteld had en dan nu komt het misschien in een uitzending.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
best heftig dat zoey dit op livestreams verteld
preciesquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, vooral omdat ze zegt dat ze het niet iedereen verteld had en dan nu komt het misschien in een uitzending.
Haha dat heb ik ook (dan met Jerrel, Matt en hopelijk Mike). Ik zie het maar als een noodzakelijk kwaad..quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig .. ik wil dat Jill en Thomas verder komen in het spel, en dat lijkt alleen te kunnen met deze 2 .. maar deze 2 moeten er zo erg uit. Dus sja ....
Dit heeft ze ook al eens verteld op de dag dat ze 's nachts die levensverhalen vertelden in bed. Toen aan het kacheltje in de woonkamer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
heel afrika is toch net een ons kent ons dorp...quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:59 schreef Jockari het volgende:
Angola, Rwanda, Senegal, ... Ligt toch absoluut niet in de buurt van elkaar.
Ze hadden een relatie gehad van 4 jaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:57 schreef MissyZ het volgende:
Zoe is 3 jaar terug zwanger geweest van een gozer die haar meteen blockte.
Ze heeft het weg laten halen.
Heeft ze afgelopen jaar pas verwerkt.
en hoe kom je hierbij?? zit op zoey stream..quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Naomi had dus maar 11 stemmen minder dan Jill in de verkiezing van populairste bewoner.
Zoey heeft sowieso wel heftige verhalenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
Jerrel vroeg of Congo bij Ghana lag. Zoey zei toen: nee, in de buurt van Angola en Rwanda. En dat Ghana in West-Afrika ligt, net als Nigeria, Mali en Senegal.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:59 schreef Jockari het volgende:
Angola, Rwanda, Senegal, ... Ligt toch absoluut niet in de buurt van elkaar.
congo is toch centraal afrika?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jerrel vroeg of Congo bij Ghana lag. Zoey zei toen: nee, in de buurt van Angola en Rwanda. En dat Ghana in West-Afrika ligt, net als Nigeria, Mali en Senegal.
attention wh*requote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Naomi had dus maar 11 stemmen minder dan Jill in de verkiezing van populairste bewoner.
Ik zag dat op Twitter voorbijkomen maar dat was volgens mij gewoon een random poll op Facebook of Twitter. Niet de n.a.v. de stemmen op de officiële site.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Post aangepast. Komt van een BB IG pagina maar is volgens mij geen officiële pagina.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hoe kom je hierbij?? zit op zoey stream..
BB geeft die cijfers nooit vrij.. die houden ze mooi verborgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zag dat op Twitter voorbijkomen maar dat was volgens mij gewoon een random poll op Facebook of Twitter. Niet de n.a.v. de stemmen op de officiële site.
Denk ik niet. Ze komt uit een best heftig gezin. Heeft ze het al meermaals over gehad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:04 schreef Jockari het volgende:
Ik denk dat de helft van Zoey's verhalen maar praatjes zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
en maar dat was volgens mij gewoon een ra
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:57 schreef MissyZ het volgende:
Zoe is 3 jaar terug zwanger geweest van een gozer die haar meteen blockte.
Ze heeft het weg laten halen.
Heeft ze afgelopen jaar pas verwerkt.
Ach, 10 minuten computertijd zijn bijna omquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoepel op man ... alsof jij iedereen in Congo kent, en exact weet hoe ze zijn .. dit is gewoon racistische praat
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ach, 10 minuten computertijd zijn bijna om
say what?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
Haar vriend deed dingen tijdens de sex, die zij echt niet leuk vond. Zegt zij, die nooit BH en ondergoed aandoet onder een kleedje. Snapje ?
Uh, en dat is een reden om dingen bij iemand te doen die hij/zij niet wilquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
Haar vriend deed dingen tijdens de sex, die zij echt niet leuk vond. Zegt zij, die nooit BH en ondergoed aandoet onder een kleedje. Snapje ?
nee snap ik niet... omdat zij die keuze maakt.. mag iemand van alles doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
de grootste sletten op straat zijn meestal de grootste icequeens in bedquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
quote:
dat zeggen alle belgen, allemaal, geen uitzonderingquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, en dat is een reden om dingen bij iemand te doen die hij/zij niet wil
Ieder moet zijn eigen mening hebben, maar voor mij hoef jij die niet hier te uitenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef 20100 het volgende:
[..]
de grootste sletten op straat zijn meestal de grootste icequeens in bed
pic... luister zoey streamsquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
OMG Michel die zelf zijn haar vernachelt.
Nu ben je geen heet Michelleke meer zegt Liese.🤣😂🤣
wie wie wie noem namenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:12 schreef waxmask het volgende:
volgens mij zitten hier nogal wat exvriendjes van zowie
Heerlijke Liese humorquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
OMG Michel die zelf zijn haar vernachelt.
Nu ben je geen heet Michelleke meer zegt Liese.🤣😂🤣
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:13 schreef Fikkert2 het volgende:
Blik van liese zegt genoeg
[ afbeelding ]
same for youquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ieder moet zijn eigen mening hebben, maar voor mij hoef jij die niet hier te uiten
geloof je het zelfquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
Dus een bekende voetballer..
die een klacht tegen zich heeft
uit Congo
diegene die net uit een gesloten instelling is ontsnapt?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
die die kutopmerkingen maakte net
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef 20100 het volgende:
[..]
Is ook nog nooit klaargekomen -op zich komt dat vaker voor- maar voor haar als icequeen past het welquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef 20100 het volgende:
[..]
En dan een Michel niet vertrouwen...quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:15 schreef 20100 het volgende:
Zoey, typische meid die op bad boys valt en dan achteraf gaat klagen dat ze ........... wel ja bad zijn.
Dit heeft hij inderdaad al meermaals gedaan. Nutteloos.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:16 schreef rinardo het volgende:
Zal Jerrel dit nu doen om BB te fucken? lijkt me toch niet dat dit voor bewoners is ?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goffer, jij ruikt ook van een kilometer afstand als er ambras in de COS is. Het is een gave.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?
Hij draait gewoon door, misschien doet hij nog wel een dennisjequote:Op donderdag 11 februari 2021 12:16 schreef rinardo het volgende:
Zal Jerrel dit nu doen om BB te fucken? lijkt me toch niet dat dit voor bewoners is ?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
misschien jer rel middelvinger topic maken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit heeft hij inderdaad al meermaals gedaan. Nutteloos.
Wat moeten we ons voorstellen bij een Dennisje? (ik ben alles vergeten daarvan)quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij draait gewoon door, misschien doet hij nog wel een dennisje
En de usual suspects komen dan ook weer aangevlogen op hun vliegende tapijtjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Jongens, we waren net zo lekker bezig. Laten we het niet persoonlijk en/of racistisch maken.
Tipje: Negeer en plaats een TR ("Rappporteer" naast de "Quote"-knop). Anders gaat een zinloze discussie de overhand nemen in de COS. Niet helemaal de bedoeling.
Leg uit. Ik zie het weer niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:20 schreef Clasientje het volgende:
Nick heeft het ook hoor achter zijn ellebogen. Zich voordoen als een goeie man maar ondertussen....
Vertel, wat doet hij ondertussen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:20 schreef Clasientje het volgende:
Nick heeft het ook hoor achter zijn ellebogen. Zich voordoen als een goeie man maar ondertussen....
Fotoquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:
MIchel heeft echt zijn haar verneukt
Waar is Jowie als je hem nodig hebt!quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:
Ik heb er zelfs een truitje vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:14 schreef 20100 het volgende:
[..]
geloof je het zelf![]()
amateurvoetballer bij Meise
Zou willen dat ik het kon had ik het gedaanquote:
Gezeikquote:
Nick is heel slim in op de achtergrond blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:20 schreef Clasientje het volgende:
Gelukkig groeit het weer aan..Althans...kan ook zijn, dat zijn haargroei al terugloopt natuurlijk..quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:
Ja als Thomas naar huis moet stapt ze er ook uit denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill lijkt wel gelijk helemaal uit haar doen nu Thomas er niet is
thnx mij lukt het niet.. maar de andere kant is nog veeel ergerquote:
je zit in een mannenfasequote:Op donderdag 11 februari 2021 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gezeik
* Pearlbitch zit een beetje in Vlaamse bubbel
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat moeten we ons voorstellen bij een Dennisje? (ik ben alles vergeten daarvan)
asl dat gebeurt ... duurt het een half uur voor ze er zijn van BBquote:
Die zure kop van die vreselijke Selene op de achtergrond.quote:
Heeft ze al meermaals gezegd hoe moet ik verder (als) Thomas eruit is dan ben ik al me vrienden en me beste vriend kwijt. Ze wist niet of ik ze de draad dan nog eens kan oppakkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:23 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja als Thomas naar huis moet stapt ze er ook uit denk ik
Maar Liese is nog altijd een prinsesjequote:Op donderdag 11 februari 2021 12:23 schreef Whuzz het volgende:
Wel mooi hoe iedereen de afgelopen week van zijn sokkeltje is gevallen.
Michel was een goede leider, is nu irritant bazig
Nick was neutraal en oprecht, is nu ook een stoker en "achter de ellebogen"
Jill was happypeppie jolijt en is nu de hobbit-huismeester
Patje was zo gemoedelijk en is nu een liegende schreeuwerd
Stagairesquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
De deur van de Gameroom was dus wel open .. Jill kon even binnen kijken.
Michel en Nick vallen nog goed mee, zijn gewoon getriggerd door die rellerd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:23 schreef Whuzz het volgende:
Wel mooi hoe iedereen de afgelopen week van zijn sokkeltje is gevallen.
Michel was een goede leider, is nu irritant bazig
Nick was neutraal en oprecht, is nu ook een stoker en "achter de ellebogen"
Jill was happypeppie jolijt en is nu de hobbit-huismeester
Patje was zo gemoedelijk en is nu een liegende schreeuwerd
Dit was trouwens de enige briljante actie van Dennix. Net voor hij werd weggestemd een gedwongen exit forceren door een camera te molesteren. Daardoor werd hij vervangen, terwijl zijn medebewoners dachten iemand te hebben weggespeeld.quote:
Deuren jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
Omg! ja..Ik meen me nu ineens ook iets te herinneren van een deur??
Koekebakker ja. Bakker van grote verhalenquote:
Oeps had ze dus al gelezen 😝😝quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:28 schreef Angelflush het volgende:
Hahha. Zoey vraagt waarom 3 Bbb.
En het 'domme blondje' antwoord big brother bakt
nog niks van gemerkt zullen vandaag zien wat er van waar is hahahaquote:
pls pls pls laat jer rel winnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:30 schreef TheRacingElf het volgende:
Winnaar gaat huismeester zijn komende week, kan niet anders.
en dat word jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:30 schreef TheRacingElf het volgende:
Winnaar gaat huismeester zijn komende week, kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |