Ja vind ik ook, vooral omdat ze zegt dat ze het niet iedereen verteld had en dan nu komt het misschien in een uitzending.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
best heftig dat zoey dit op livestreams verteld
preciesquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, vooral omdat ze zegt dat ze het niet iedereen verteld had en dan nu komt het misschien in een uitzending.
Haha dat heb ik ook (dan met Jerrel, Matt en hopelijk Mike). Ik zie het maar als een noodzakelijk kwaad..quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig .. ik wil dat Jill en Thomas verder komen in het spel, en dat lijkt alleen te kunnen met deze 2 .. maar deze 2 moeten er zo erg uit. Dus sja ....
Dit heeft ze ook al eens verteld op de dag dat ze 's nachts die levensverhalen vertelden in bed. Toen aan het kacheltje in de woonkamer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
heel afrika is toch net een ons kent ons dorp...quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:59 schreef Jockari het volgende:
Angola, Rwanda, Senegal, ... Ligt toch absoluut niet in de buurt van elkaar.
Ze hadden een relatie gehad van 4 jaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:57 schreef MissyZ het volgende:
Zoe is 3 jaar terug zwanger geweest van een gozer die haar meteen blockte.
Ze heeft het weg laten halen.
Heeft ze afgelopen jaar pas verwerkt.
en hoe kom je hierbij?? zit op zoey stream..quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Naomi had dus maar 11 stemmen minder dan Jill in de verkiezing van populairste bewoner.
Zoey heeft sowieso wel heftige verhalenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
Jerrel vroeg of Congo bij Ghana lag. Zoey zei toen: nee, in de buurt van Angola en Rwanda. En dat Ghana in West-Afrika ligt, net als Nigeria, Mali en Senegal.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:59 schreef Jockari het volgende:
Angola, Rwanda, Senegal, ... Ligt toch absoluut niet in de buurt van elkaar.
congo is toch centraal afrika?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jerrel vroeg of Congo bij Ghana lag. Zoey zei toen: nee, in de buurt van Angola en Rwanda. En dat Ghana in West-Afrika ligt, net als Nigeria, Mali en Senegal.
attention wh*requote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef greysbones het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Naomi had dus maar 11 stemmen minder dan Jill in de verkiezing van populairste bewoner.
Ik zag dat op Twitter voorbijkomen maar dat was volgens mij gewoon een random poll op Facebook of Twitter. Niet de n.a.v. de stemmen op de officiële site.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Post aangepast. Komt van een BB IG pagina maar is volgens mij geen officiële pagina.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hoe kom je hierbij?? zit op zoey stream..
BB geeft die cijfers nooit vrij.. die houden ze mooi verborgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zag dat op Twitter voorbijkomen maar dat was volgens mij gewoon een random poll op Facebook of Twitter. Niet de n.a.v. de stemmen op de officiële site.
Denk ik niet. Ze komt uit een best heftig gezin. Heeft ze het al meermaals over gehad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:04 schreef Jockari het volgende:
Ik denk dat de helft van Zoey's verhalen maar praatjes zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
en maar dat was volgens mij gewoon een ra
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:57 schreef MissyZ het volgende:
Zoe is 3 jaar terug zwanger geweest van een gozer die haar meteen blockte.
Ze heeft het weg laten halen.
Heeft ze afgelopen jaar pas verwerkt.
Ach, 10 minuten computertijd zijn bijna omquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoepel op man ... alsof jij iedereen in Congo kent, en exact weet hoe ze zijn .. dit is gewoon racistische praat
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ach, 10 minuten computertijd zijn bijna om
say what?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
Haar vriend deed dingen tijdens de sex, die zij echt niet leuk vond. Zegt zij, die nooit BH en ondergoed aandoet onder een kleedje. Snapje ?
Uh, en dat is een reden om dingen bij iemand te doen die hij/zij niet wilquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
Haar vriend deed dingen tijdens de sex, die zij echt niet leuk vond. Zegt zij, die nooit BH en ondergoed aandoet onder een kleedje. Snapje ?
nee snap ik niet... omdat zij die keuze maakt.. mag iemand van alles doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
de grootste sletten op straat zijn meestal de grootste icequeens in bedquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Jockari het volgende:
quote:
dat zeggen alle belgen, allemaal, geen uitzonderingquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, en dat is een reden om dingen bij iemand te doen die hij/zij niet wil
Ieder moet zijn eigen mening hebben, maar voor mij hoef jij die niet hier te uitenquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef 20100 het volgende:
[..]
de grootste sletten op straat zijn meestal de grootste icequeens in bed
pic... luister zoey streamsquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
OMG Michel die zelf zijn haar vernachelt.
Nu ben je geen heet Michelleke meer zegt Liese.🤣😂🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |