Daar is de deur.......quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:36 schreef brasta het volgende:
Ik wordt agressief van de commentaren hier.
Zo roddelen over mensen
Stel je niet aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:36 schreef brasta het volgende:
Zo roddelen over mensen
Janken en een eigen groepje vormen met Mike en Matt , zodat ze weer kan zeiken dat er 2 groepen zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:34 schreef brasta het volgende:
Wat als Thomas eruit gaat?
Wat gaat Jill dan doen?
Ja cos he...quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:36 schreef brasta het volgende:
Zo roddelen over mensen
4 keer per dag, dus ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:35 schreef MissyZ het volgende:
Oooch Jerrel staat alweer bij de DGK.
Moet zeker een poepje doen.
zijn ego kan dat niet aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zie graag de dag dat Nick genomineerd wordt.. heb het idee dat hij dat niet goed trekt..
Nee je moet gewoon eventjes geduld hebben jij, je bent gewoon aan het stoken hier.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:39 schreef brasta het volgende:
Waarom duurt het zo lang vooraleer er een nieuw cos is?
Volgende keer open ik em zelf wel
Sowieso TT's die beginnen met waar .. Lelijk is datquote:
Ik weet dat omdat dat de taak van de regie niet is.quote:
Dat is een nog betere optie, lol!quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had liever dat die doos weer terechtkwam en dat zijn eigenaar kwijtraakte.
Zoals ik me nu al kan verheugen op volgende week dinsdag (nominatie Jerrel).quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zie graag de dag dat Nick genomineerd wordt.. heb het idee dat hij dat niet goed trekt..
Sowieso TT die Liese verheerlijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso TT's die beginnen met waar .. Lelijk is dat
PB je weetzquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso TT die Liese verheerlijken
Ben benieuwd wie er dan naast komtquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoals ik me nu al kan verheugen op volgende week dinsdag (nominatie Jerrel).
wedden dat Michel dat heeft gedaan, om de boel te blijven opstokenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:41 schreef Hunter het volgende:
Thomas gaat vanavond full hawaii. Hij gaat zoals hij gekomen is.
Freggel baalt dat hij zich vanavond niet mooi kan maken, omdat zijn doos nog steeds kwijt is.
als je net zoals jerrol bent word het echt tijd om naar een psychiater te gaan, die "jongen" heeft echt grote issuesquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat je niet tegen types als Michel kan ok, maar je kan beter niet zeggen dat je net als Jerrol bent.
Jij weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:42 schreef Harry het volgende:
Nog maar weer eens, het aantal fans of likes zal een bewoner niet in het huis gaan houden.
BB bepaald, ook hier!
er is maar 1 persoon de de boel opstookt en dat is huilie jerrol zelfquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wedden dat Michel dat heeft gedaan, om de boel te blijven opstoken
en maar verdedigen die sergeant bullebak
Gelukkig maar.. al mijn haren staan rechtovereind bij hemquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat moet matt nou ik heb een vaag idee maar komt straks wel
en jill wilde niet getroosd worden door matt, zo leuk vind ze hem echt niet hoor en matt heeft gewoon bord voor zijn kop
nee hoor, maar ja jullie zoeken ook een easy targetquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je net zoals jerrol bent word het echt tijd om naar een psychiater te gaan, die "jongen" heeft echt grote issues
Ze trekt alles naar zich toe, alles draait om Bassiequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:44 schreef puzziepie het volgende:
Thomas moet Jill troosten .Alsof zij zielig is
Lol die man is de enige volwassenen in dat hele huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wedden dat Michel dat heeft gedaan, om de boel te blijven opstoken
en maar verdedigen die sergeant bullebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |