Nee, ze weten niet wie er genomineerd zijn. Ik denk dat hij gewoon onrustig is voor vandaag. Realiseert zich dat het zijn laatste dag kan zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef spapaars het volgende:
Waarom op de bank?
weten ze dan toch wie er zijn genomineerd, dat hij deze om op te vallen move doet?
Nah, was pas tegen 9quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:13 schreef jameshond7 het volgende:
Gisteren was de Polo rond deze tijd toch?
Hoe dan ook, de ietwat onnozele onschuldige jongen spelen heeft voor de gladjakker dus niet gewerkt voor de gehele tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze weten niet wie er genomineerd zijn. Ik denk dat hij gewoon onrustig is voor vandaag. Realiseert zich dat het zijn laatste dag kan zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
Eens even terug gekeken in de topic van gisterenmorgen en was om 09.08 dat de muziek begon
Lekker uitslapen tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
Eens even terug gekeken in de topic van gisterenmorgen en was om 09.08 dat de muziek begon
Huh volgens Nat is Nick zijn quote "ik ga over lijken"quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Meest opvallende uitspraak; dat Jill zo puur is en hier heel volwassen uit gaat komen. Ja Naat, dat denk ik ook. 🤣😂🤣
Hij is echt niet dom, ook zonder de uitslag weet hij wel dat hij een van de genomineerd zal zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef spapaars het volgende:
Waarom op de bank?
weten ze dan toch wie er zijn genomineerd, dat hij deze om op te vallen move doet?
Zijn pech is dat de bewoners gewoon over de nominaties mogen praten (wat voorheen niet zo was) dus alle latere binnenstromers wisten te vertellen dat hij altijd Belgen heeft genomineerd, om als enigste Belg over te blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:18 schreef Oranos het volgende:
[..]
Hij is echt niet dom, ook zonder de uitslag weet hij wel dat hij een van de genomineerd zal zijn.
Liesequote:
En harige benenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:29 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet toch duidelijk de curvy vormen van Liese. Heeft wel een bad hair morning.
hou op thomas de formen van liesequote:Op donderdag 11 februari 2021 08:29 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet toch duidelijk de curvy vormen van Liese. Heeft wel een bad hair morning.
Ruim ervoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
umm klein vraagje, nog eventjes had jerrel de waarschuwing van BB voor of na de anderen hadden genomineerd?
Jill lag gisteravond bij Matt in bed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:31 schreef mario390 het volgende:
jill heeft toch bij hem gelegen,
daar kann hij misschien niet omgaan met
had ik al zo'n vermoeden, en ik denk dat BB ook beelden heeft teruggekeken voor het bewerken van de uitzending van gisteravond, en hun zagen denk ik ook dat Jerrel gelijk had over het liegen van Patje en Naomiquote:
Joh!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill lag gisteravond bij Matt in bed.
Heeft ze daarna ook nog bij Thomas gelegen?
polonaise op ''jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'' graagquote:
Wat een slet.quote:
Goed om te wetenquote:
Ik heb de kaarten gelegd, de horoscopen geraadpleegd, en de ingewanden van een hond bekeken en alles wijst op een Belgquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joh!
Jij bent vast met de helm geboren.
Ja nog effe maar doet ze vakerquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill lag gisteravond bij Matt in bed.
Heeft ze daarna ook nog bij Thomas gelegen?
bij mijn is het meestal de katquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:16 schreef Blackprinces het volgende:
Ik dacht dat Thomas lag te snurken.
Blijkt me hond te zijn
volgens mijn is het gewoon de zanger want zag jerrel zn mond gewoon dicht hebben hahaquote:
Wat fijn dat je er bentquote:
ja dat is mooi bullshit van jerrel, wij hebben echt wel manieren ook hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eigenlijk verkeerd verwoord van mij, want ik hou van A'dam en zijn inwoners. Maar Jerrel pretendeerde eerder dat hij zo'n botte uitspraken mag doen omdat hij amsterdammer is (mijn excuses).
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:43 schreef Jockari het volgende:
Tegen mijn goesting maar vandaag een +1 voor Jerrel.
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:43 schreef Jockari het volgende:
Tegen mijn goesting maar vandaag een +1 voor Jerrel.
Pic or it didn’t happenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:44 schreef Tamiro het volgende:
Jezus die piemol van mies in zijn trainingsbroek... geen wonder dat onze jerrtroll zich geen houding weet te geven.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:44 schreef Tamiro het volgende:
Jezus die piemol van mies in zijn trainingsbroek... geen wonder dat onze jerrtroll zich geen houding weet te geven.
oh meneer moet dolletje weer verpesten pfffquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:45 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Mett draait alle lampjes weer aan
ik vind hem juist narcistisch, de uitslover dat hij is met zijn sportenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:45 schreef Blackprinces het volgende:
Michel gelijk op die crossdinges
Ben absoluut geen Michel fan maar hij is vaak een van de eerste die op staat en het huis opruimtquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik vind hem juist narcistisch, de uitslover dat hij is met zijn sporten
maar taakjes doen in het huis, ho maar (wel delegeren maar niks zelf doen, heb hem nog niet de badkamer of wc zien poetsen)
Nee die klusjes niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar taakjes doen in het huis, ho maar (wel delegeren maar niks zelf doen, heb hem nog niet de badkamer of wc zien poetsen)
Narcistisch oké maar hij weet dat van zichzelf hé, maar niets doen in huis, WHUT?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Welk krat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemd hoor dat als hun in bed liggen komt er dus iemand in het huis om op de aanrecht een krat neer te zetten
dat zal via een andere deur zijn in de voorraadkamer. via een regikantoor ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemd hoor dat als hun in bed liggen komt er dus iemand in het huis om op de aanrecht een krat neer te zetten
?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Kijk jij wel?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Das ook weer overdreven, maar hij doet zeer zeker wat. Ook opruimen etc.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk jij wel?
Er is er niet één in dat hele huis die zoveel doet als Michel!
en kooktquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben absoluut geen Michel fan maar hij is vaak een van de eerste die op staat en het huis opruimt
oh ok niet meegekregenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:50 schreef woveleed het volgende:
[..]
?
Jerrel heeft dat net uit de voorraadkamer genomen en op het aanrecht gezet. (tijdens batterijwissel)
marine toch, dat is ie gewend denk ik door al die training daarquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee die klusjes niet.
Maar doet veel andere dingen.
Ik denk dat het een hele fijne man is juist.
Hij vertoont daar alleen een leidende rol. Misschien omdat ie dat gewend is, of omdat bb hem in die rol duwt.
Dat heeft denk ik ook te maken met het feit dat hij er dan controle over heeft.. vraag me af als een ander het zou doen hoe hij dit zou vindenquote:
Nee wordt in de voorraadkamer klaar gezet, bewoners halen het opquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Bij de marine leer je ook heel goed te volgen. Het zou wat zijn als iedere marinier de leiding paktquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
marine toch, dat is ie gewend denk ik door al die training daar
Sorry maar dat hoeft toch ook niet gelinkt te zijn aan homo zijn..quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Mies de homofoob, hij zei eerst van niet in dat eerste gesprekje met Jerrel, maar nu hem gewoon achter zijn rug ''prinses'' noemen
Wat heeft dat met geaardheid te maken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Mies de homofoob, hij zei eerst van niet in dat eerste gesprekje met Jerrel, maar nu hem gewoon achter zijn rug ''prinses'' noemen
Met het gedrag wat jerrel laat zien komt hij ook zo over.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
heeft niets met homofoob te maken dat is jerrel toch ook zoals hij zich gedraagtquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dit.. preciesquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:55 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Bij de marine leer je ook heel goed te volgen. Het zou wat zijn als iedere marinier de leiding pakt
Nee man moet je niks achter zoeken. Hij slaat zichzelf toch ook te pletter bij het Kermisspel. Paar dagen terug was hij de halve living aan het verbouwen om 8 uur 's morgens terwijl iedereen nog lag te stinken. Hij is een alpha maar wel met een klein hartje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik ook te maken met het feit dat hij er dan controle over heeft.. vraag me af als een ander het zou doen hoe hij dit zou vinden
Is bijna niet meer bij te benen, johquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:38 schreef jameshond7 het volgende:
Besef he, dit is al de #423e COS
Ben gewoon geen fan.. te overheersendquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:56 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee man moet je niks achter zoeken. Hij slaat zichzelf toch ook te pletter bij het Kermisspel. Paar dagen terug was hij de halve living aan het verbouwen om 8 uur 's morgens terwijl iedereen nog lag te stinken. Hij is een alpha maar wel met een klein hartje.
Smorgens zeker niet vaak gekeken??quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Heeft lang geduurd om die kaart te trekken. Beetje gemakkelijk, niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh dus Jerrel had ook bij Michel, Nick in hun reet gaan kruipen en dan hadden jullie hem leuker gevondenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Met het gedrag wat jerrel laat zien komt hij ook zo over.
Niemand is daar homofoob.
hij kookt elke dag, de koks zijn vrijgesteld van de andere klusjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
I love itquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:49 schreef spapaars het volgende:
Ochtendpolonaise van vandaag.
https://streamable.com/f5qwuu
O, en dan ben je homofoob?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Lmao, de social media stagaires zijn vroeg wakker. Waar is meneer de hoofdredacteur?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:58 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Beenhaar Patrick en tweezak Thomas??
Dus leuk mee doen is opeens dominant aanwezig zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Die verplichte polonaise is by far de leukste huismeester productieregel tot nu toe.
Allen die Ferret, zelfs hier is-ie weer dominant aanwezig. Ik ben bepaald niet gewelddadig ingesteld, maar die pisvlek zou zelfs in staat zijn geweest om Gandhi zo ver te krijgen om dat poppensmoeltje eens grondig te verbouwen.![]()
![]()
Mies weet donders goed dat hij homo is, en om dan zo'n opmerking achter zijn rug te maken, ja dan kom je homofobisch op mij overquote:
Neequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:01 schreef Jockari het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn de bewoners zelf nog niet op de hoogte van de nominatie ?
Ik zeg al jaren: dienstplicht weer invoeren,quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:55 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Bij de marine leer je ook heel goed te volgen. Het zou wat zijn als iedere marinier de leiding pakt
Iemand met 2 gezichten.quote:
een tweezak heeft 2 gezichten en lult met beide kampen mee, ik vind thomas ook een tweezak, maar een krant zou wat genuanceerder moge zijn.quote:
Nee, wat ik denk is dat hij een klein beetje drama queen speelt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dus Jerrel had ook bij Michel, Nick in hun reet gaan kruipen en dan hadden jullie hem leuker gevonden
Dit gaat wel een beetje ver.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:03 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
een tweezak heeft 2 gezichten en lult met beide kampen mee, ik vind thomas ook een tweezak, maar een krant zou wat genuanceerder moge zijn.
Hij vraagt altijd aan Nick hoe of wat er gegeten moet worden dus controle is ook overdreven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik ook te maken met het feit dat hij er dan controle over heeft.. vraag me af als een ander het zou doen hoe hij dit zou vinden
Die kop van Julie. Prachtigquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:49 schreef spapaars het volgende:
nou vind ik niet, Thomas heeft kamp Nick nooit echt gemogenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:03 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
een tweezak heeft 2 gezichten en lult met beide kampen mee, ik vind thomas ook een tweezak, maar een krant zou wat genuanceerder moge zijn.
Dan ben je nog later klaar met studeren en duurt het nog langer voordat je een keer een hypotheek kan krijgen en een huis kan kopen. Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze doen met hun leven. Btw, de dienstplicht bestaat nog, de oproepplicht is opgeschortquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zeg al jaren: dienstplicht weer invoeren,
Nee, maar als hij gewoon normaal zou doen dan wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dus Jerrel had ook bij Michel, Nick in hun reet gaan kruipen en dan hadden jullie hem leuker gevonden
zoetsappig zooitje is iets voor vakantie, niet voor big brotherquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, wat ik denk is dat hij een klein beetje drama queen speelt.
Beetje opschudding veroorzaken.
Mag ook wel anders blijven we met een zoetsappig zooitje zitten.
Nee, die Läusemutter.quote:
pestgedrag? umm maar Mies en Nick mogen hem dus wel wegpestenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:05 schreef Oranos het volgende:
[..]
Nee, maar als hij gewoon normaal zou doen dan wel.
En met normaal bedoel ik geen pestgedrag vertonen, niet zoveel drama maken, schreeuwen, schelden en arrogant doen.
Hij mag best andere aanspreken op hun gedrag en weerwoord geven
Hier zie je toch echt hoeveel Thomas is afgevallen en ook Patrick.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:58 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Beenhaar Patrick en tweezak Thomas??
Thomazzz...quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar even alle boert en jokkernij terzijde, wie ligt er nou op de bank?
Ja precies.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zoetsappig zooitje is iets voor vakantie, niet voor big brother
Nee, dan Thomas en Jill. Die zijn zo lui dat ze uit één oog huilen als ze moeten janken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das ook weer overdreven, maar hij doet zeer zeker wat. Ook opruimen etc.
Dus als mies "prinses" zegt over Jerrel is hij homofoob?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mies weet donders goed dat hij homo is, en om dan zo'n opmerking achter zijn rug te maken, ja dan kom je homofobisch op mij over
dat heeft hij niet ervaren in die paar dagen dat hij daar was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt dat in Volendam je met al je broers en zussen naar bed kunt. Matt zegt dat ie daar nog nooit van gehoord heeft.
Klein beetje is wel de understatement van dit seizoenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, wat ik denk is dat hij een klein beetje drama queen speelt.
Beetje opschudding veroorzaken.
Mag ook wel anders blijven we met een zoetsappig zooitje zitten.
Ik had hem leuker gevonden als hij ver van het BB-huis vandaan was gebleven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dat middelvingertje onder die dekens vandaan....quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Die verplichte polonaise is by far de leukste huismeester productieregel tot nu toe.
Allen die Ferret, zelfs hier is-ie weer dominant aanwezig. Ik ben bepaald niet gewelddadig ingesteld, maar die pisvlek zou zelfs in staat zijn geweest om Gandhi zo ver te krijgen om dat poppensmoeltje eens grondig te verbouwen.![]()
![]()
die vond ik geweldig. mijn dromen komen uitquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat middelvingertje onder die dekens vandaan....
Nee, maar iedereen overstemmen met schreeuwen en en passant weer een paar lullige opmerkingen maken wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dus leuk mee doen is opeens dominant aanwezig zijn?
Ik weet ook dat hij homo is en ik noem hem (als pot zijnde) zelfs pisnicht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mies weet donders goed dat hij homo is, en om dan zo'n opmerking achter zijn rug te maken, ja dan kom je homofobisch op mij over
Jerrel gedraagt zich ook gewoon als een (verwaande) prinses.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
schreeuwen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen overstemmen met schreeuwen en en passant weer een paar lullige opmerkingen maken wel.
maar waarom pis. putpot ook normaal?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet ook dat hij homo is en ik noem hem (als pot zijnde) zelfs pisnicht.
Wanneer zei hij dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jazeker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:13 schreef M.Ritcher het volgende:
Volgens mij kunnen die uitslagen ook gewoon gemanipuleerd worden door de regie. Als ze het nodig vinden voor het programma dat iemand er uit moet gaat diegene.
Waarom?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat wel een beetje ver.
oh dat was nog over de uitzending van gisteren, hij zei dat in de keuken tegen Nickquote:
Pcies, die michel is gewoon een ranzige, achterbakse, vuile rattekopquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben gewoon geen fan.. te overheersend
Spreekt graag voor anderen.neemt niet weg dat ik wel zie dat hij van alles doet
Zo botergeil dat ze bijna uit bed glijdenquote:
Pcies, die michel is gewoon een ranzige, achterbakse, vuile rattekopquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben gewoon geen fan.. te overheersend
Spreekt graag voor anderen.neemt niet weg dat ik wel zie dat hij van alles doet
Ja, is hij een keer een vrolijke pannekoek, is weer niet goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dus leuk mee doen is opeens dominant aanwezig zijn?
quote:
Misschien niet de meest slimme opmerking, maar daar ging een hoop aan vooraf.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Pot verwijt ketel. Doe normaal gast.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pcies, die michel is gewoon een ranzige, achterbakse, vuile rattekop
Ik doe normaalquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Pot verwijt ketel. Doe normaal gast.
Precies, Miesjel zei Prinses, jerrel zei over woorden die ik niet wil neerzetten hier. Begon met Te*ing en Ka**kerquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien niet de meest slimme opmerking, maar daar ging een hoop aan vooraf.
Alles wat die Jekyl weer tegen hem zei ervoor.
Dat zou Jerrel als een compliment opvangen en erg blij mee zijn. Hij zou geen schoenen meer nodig hebben.quote:
wat? geronimo stiltonquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heteromannen haat zit diep bij hemquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Pot verwijt ketel. Doe normaal gast.
Ik ben voor een brede dienstplicht voor jongens én meiden. Kan het leger zijn, de zorg of een andere maatschappelijke taak. Dat je wat later aan de rest van je leven begint is dan maar zo. De mens wordt tegenwoordig gemiddeld ook een stuk ouder, dus tijd zat om maatschappelijk te settelen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dan ben je nog later klaar met studeren en duurt het nog langer voordat je een keer een hypotheek kan krijgen en een huis kan kopen. Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze doen met hun leven. Btw, de dienstplicht bestaat nog, de oproepplicht is opgeschort
Sowieso iemand die de live maar half heeft gevolgd en zich laat leiden door knip en plakwerk bij de afleveringen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus, Michel noemt hem geen prinses omdat hij homo is, maar omdat het nogal een verwende, arrogante schreeuwerige en aandachtvragende persoon is. Jerrel heeft licht narcistische trekjes door alles maar continu op zichzelf te betrekken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet ook dat hij homo is en ik noem hem (als pot zijnde) zelfs pisnicht.
Met het verschil dat Liese natuurlijk een echte prinses is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus als mies "prinses" zegt over Jerrel is hij homofoob?
Maakt dat hem dan een heterofoob als ie dat over Liese zou zeggen??
Oeehhhoeeeequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef MissyZ het volgende:
Ik denk dat Pat zijn koffers zelf pakt als die hoort genomineerd te zijn.
Is mijn gevoel....(ik heb een gevoel)
Prachtigquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:23 schreef suzi1 het volgende:
liever een prinses met make up dan een prins die op zn high horse zit
knip-plakwerk bij de afleveringen, oh zo noemen jullie dat, het verdedigen van ijdelheid zelve Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Sowieso iemand die de live maar half heeft gevolgd en zich laat leiden door knip en plakwerk bij de afleveringen.
En wat is er mis met iemand prinses noemen, er kan tegenwoordig echt helemaal niets meer of men voelt zich aangesproken, gadverdammequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Precies, Miesjel zei Prinses, jerrel zei over woorden die ik niet wil neerzetten hier. Begon met Te*ing en Ka**ker
Als ik een kerel was geweest en het lijf had van Michel, dan had ik ook ijdel geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
knip-plakwerk bij de afleveringen, oh zo noemen jullie dat, het verdedigen van ijdelheid zelve Michel
pot verwijt ketel idd, Michel is zelf een schoonheidsprinsesje, alles voor zijn uiterlijk
QFTquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Michel noemt hem geen prinses omdat hij homo is, maar omdat het nogal een verwende, arrogante schreeuwerige en aandachtvragende persoon is. Jerrel heeft licht narcistische trekjes door alles maar continu op zichzelf te betrekken.
Je ziet wel vaker dat mensen vrij snel de racisme of homofobie-kaart trekken als ze op hun houding, gedrag en karaktereigenschappen worden aangesproken, die compleet los staan van seksuele voorkeur of huidskleur. Het is een makkelijk afweermechanisme om jezelf niet te hoeven reflecteren op waar het echt om draait.
De kans dat deze wielrenners stemmen is dan wel weer verwaarloosbaar aangezien het aantal kijkers dramatisch isquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Ik stoor me zelf altijd aan al die wielrenners, honderden, duizenden zomers langs de ring vaart hier.
Als die allemaal op Patje stemmen...amai.
Dan gaat Thomas weg.
Jill in tranen.
Getroost door stalkertje Matt.
Dan ben ik er weg van hoor.
Geen idee google maar even een Bargoens etymologisch woordenboek, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar waarom pis. putpot ook normaal?
Michel kan daar ook voor passen.. niemand kan hem verplichten dit te doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Als ik een kerel was geweest en het lijf had van Michel, dan had ik ook ijdel geweest.
Is ijdelheid nu iets smerigs?
En vergis je niet, alle gesprekken die vredesstichter Michel voerde, was op aanvraag uit de dagboekkamer.
Jazeker. En nee, we weten niets van dit mysterie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef Sangha het volgende:
Ik heb teruggelezen maar kan er niks over vinden. Klopt het dat de makeup van Jerrol nog steeds kwijt is?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef Sangha het volgende:
Ik heb teruggelezen maar kan er niks over vinden. Klopt het dat de makeup van Jerrol nog steeds kwijt is?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef Sangha het volgende:
Je moet dingen niet uit zijn verband rukken. Dat krijg je als BB een fractie van een gesprek laat zien ipv de hele conversatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
pestgedrag? umm maar Mies en Nick mogen hem dus wel wegpestenen die twee zijn totaal niet arrogant *insert sarcasm*
De regie manipuleert geen uitslagen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:13 schreef M.Ritcher het volgende:
Volgens mij kunnen die uitslagen ook gewoon gemanipuleerd worden door de regie. Als ze het nodig vinden voor het programma dat iemand er uit moet gaat diegene.
DAT DUS!quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Michel noemt hem geen prinses omdat hij homo is, maar omdat het nogal een verwende, arrogante schreeuwerige en aandachtvragende persoon is. Jerrel heeft licht narcistische trekjes door alles maar continu op zichzelf te betrekken.
Je ziet wel vaker dat mensen vrij snel de racisme of homofobie-kaart trekken als ze op hun houding, gedrag en karaktereigenschappen worden aangesproken, die compleet los staan van seksuele voorkeur of huidskleur. Het is een makkelijk afweermechanisme om jezelf niet te hoeven reflecteren op waar het echt om draait.
Hoe Liese elke ochtend haar borsten in bedwang houdtquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:49 schreef spapaars het volgende:
Absoluut niet, das echt grote bullshit wat je nu uitbraakt. Heb alleen maar heterovrienden. Waar ik niet tegen kan, is dat uber Alpha gedrag van hemquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:20 schreef Oranos het volgende:
[..]
Heteromannen haat zit diep bij hem
Nee dat doet de redactie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De regie manipuleert geen uitslagen.
Van wie weet jij dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je het bekijkt ... ze sturen wel met de uitzendingenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou ik geen weddenschap op zetten. Heb jij ooit ergens de uitslagen gezien? De cijfers?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:
Ok thanx. Mooi zo, ben benieuwd waar dat gebleven is.quote:
ik ben hetzelfde als Jerrel, ik kan ook niet tegen van die types zoals Michel, haantjes de voorste, uitslovers voor de aandachtquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Vond het gezeur op Michel ook heel erg overdreven over hoe hij dominant was in de Gameroom tijdens het dozenspel. Ik snap dat we niet alles gezien hebben, maar eerst Nick en daarna hij zeiden 'ik zou het wel willen doen'. En niemand trok verder z'n mond open. En heb hem daarna niet horen schreeuwen of wat dan ook. Alleen overleggen en tips geven. Die Jerrel die daarna huiliehuilie moet doen, daar kan ik niet goed tegen.
Op FB heeft zijn zoon een oproep gedaan dat Opa Patje graag in BB wil blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:27 schreef M.Ritcher het volgende:
Patrick hoort gewoon naar huis naar zijn kleinzoon wezen.
Hier nog iemandquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Ik stoor me zelf altijd aan al die wielrenners, honderden, duizenden zomers langs de ring vaart hier.
Als die allemaal op Patje stemmen...amai.
Dan gaat Thomas weg.
Jill in tranen.
Getroost door stalkertje Matt.
Dan ben ik er weg van hoor.
Tenzij er eentje met Jill gaat stiften, dan is die de hobbiteindbaas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:17 schreef spapaars het volgende:
Het vooropgezette plan om Jerrel binnen te halen en voor de nodige commotie te zorgen is geslaagd.
Mazzel voor die andere 2 kleurloze, die er nu mogen zijn voor wat beeldvulling
Lekker laten roepenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op FB heeft zijn zoon een oproep gedaan dat Opa Patje graag in BB wil blijven.
HLN staat niet echt garant voor diepgaande en genuanceerde journalistiek, hun artikels hebben (zeker op social media) meestal een hoog clickbait-gehalte.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:03 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Dat je niet tegen types als Michel kan ok, maar je kan beter niet zeggen dat je net als Jerrol bent.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben hetzelfde als Jerrel, ik kan ook niet tegen van die types zoals Michel, haantjes de voorste, uitslovers voor de aandacht
En Mike. En Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waar ik bij Jerrel niet tegen kan is dat hij zijn pest verleden iedere keer gebruikt om zo te ‘mogen’ reageren. Niet iedere sterkere heteroman is als je pesters. Michel is ook in zijn jeugd gepest, maar laat zien dat dit hem juist sterker heeft gemaakt.
Duurt altijd uren voordat er wat wordt gezegdquote:
Het zit toch altijd in de genen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Thomas is denk ik wel een kilo of 15/20 afgevallen sinds ie in BB zit als je naar die nominatiefoto kijkt![]()
Klopt, mooi gezegd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waar ik bij Jerrel niet tegen kan is dat hij zijn pest verleden iedere keer gebruikt om zo te ‘mogen’ reageren. Niet iedere sterkere heteroman is als je pesters. Michel is ook in zijn jeugd gepest, maar laat zien dat dit hem juist sterker heeft gemaakt.
Going out with a bang. Zie ik ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef MissyZ het volgende:
Ik denk dat Pat zijn koffers zelf pakt als die hoort genomineerd te zijn.
Is mijn gevoel....(ik heb een gevoel)
Echt he. Vreselijke types zijn dat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben hetzelfde als Jerrel, ik kan ook niet tegen van die types zoals Michel, haantjes de voorste, uitslovers voor de aandacht
quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook in het voorbijgaan, toen Michel op de crosstrainer stond: ga je lekker ventje? Ik ben blij dat dat ding gebruikt wordt, want heeft ons een hoop geld gekost.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Precies, Miesjel zei Prinses, jerrel zei over woorden die ik niet wil neerzetten hier. Begon met Te*ing en Ka**ker
Hij is al een hele tijd niet happyquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
Patje gaat naar huis.. zoals hij reageert
Die heeft alles al geregeld
Ik had liever dat die doos weer terechtkwam en dat zijn eigenaar kwijtraakte.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef Sangha het volgende:
rent nu al naar de dbkquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:34 schreef MissyZ het volgende:
Ze lieten ook iet zien dat jerrel bij Jill vandaan kwam en tegen de groep zei dat die hometrainer maar voor 1 dag zou zijn.
Mannetje is echt gif.
Patje neemt het als een man.
Ik geef het tot het middaguur.
Dan oorlog dankzij Ferrel.
dat is wat wij hier ook met een aantal riepen en hadden er de grootste lol om.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:34 schreef MissyZ het volgende:
Ze lieten ook iet zien dat jerrel bij Jill vandaan kwam en tegen de groep zei dat die hometrainer maar voor 1 dag zou zijn.
Mannetje is echt gif.
Heb Patrick sowieso nooit echt happy gezienquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is al een hele tijd niet happy
Wij allemaal. Maar hou je in!quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:35 schreef Predator40 het volgende:
ik word echt agressief van jerrol![]()
Relaaaxxxquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:35 schreef Predator40 het volgende:
ik word echt agressief van jerrol![]()
hij leeft daar zowat.quote:
Dat dus.quote:
Tot de dag dat Zoey haar een mes in de rug steekt. Is eigenlijk al gebeurd, maar Naomi heeft het nog niet door. Nick wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:35 schreef jameshond7 het volgende:
Naomi heeft op Pat gestemd omdat 'ze niet anders kon' (i.e. ze wil Zoey, Liese en Julie buiten schot houden) en gaat nu leuk hand van Pat vasthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |