Nee, ze weten niet wie er genomineerd zijn. Ik denk dat hij gewoon onrustig is voor vandaag. Realiseert zich dat het zijn laatste dag kan zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef spapaars het volgende:
Waarom op de bank?
weten ze dan toch wie er zijn genomineerd, dat hij deze om op te vallen move doet?
Nah, was pas tegen 9quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:13 schreef jameshond7 het volgende:
Gisteren was de Polo rond deze tijd toch?
Hoe dan ook, de ietwat onnozele onschuldige jongen spelen heeft voor de gladjakker dus niet gewerkt voor de gehele tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze weten niet wie er genomineerd zijn. Ik denk dat hij gewoon onrustig is voor vandaag. Realiseert zich dat het zijn laatste dag kan zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
Eens even terug gekeken in de topic van gisterenmorgen en was om 09.08 dat de muziek begon
Lekker uitslapen tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
Eens even terug gekeken in de topic van gisterenmorgen en was om 09.08 dat de muziek begon
Huh volgens Nat is Nick zijn quote "ik ga over lijken"quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Meest opvallende uitspraak; dat Jill zo puur is en hier heel volwassen uit gaat komen. Ja Naat, dat denk ik ook. 🤣😂🤣
Hij is echt niet dom, ook zonder de uitslag weet hij wel dat hij een van de genomineerd zal zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef spapaars het volgende:
Waarom op de bank?
weten ze dan toch wie er zijn genomineerd, dat hij deze om op te vallen move doet?
Zijn pech is dat de bewoners gewoon over de nominaties mogen praten (wat voorheen niet zo was) dus alle latere binnenstromers wisten te vertellen dat hij altijd Belgen heeft genomineerd, om als enigste Belg over te blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:18 schreef Oranos het volgende:
[..]
Hij is echt niet dom, ook zonder de uitslag weet hij wel dat hij een van de genomineerd zal zijn.
Liesequote:
En harige benenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:29 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet toch duidelijk de curvy vormen van Liese. Heeft wel een bad hair morning.
hou op thomas de formen van liesequote:Op donderdag 11 februari 2021 08:29 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet toch duidelijk de curvy vormen van Liese. Heeft wel een bad hair morning.
Ruim ervoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
umm klein vraagje, nog eventjes had jerrel de waarschuwing van BB voor of na de anderen hadden genomineerd?
Jill lag gisteravond bij Matt in bed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:31 schreef mario390 het volgende:
jill heeft toch bij hem gelegen,
daar kann hij misschien niet omgaan met
had ik al zo'n vermoeden, en ik denk dat BB ook beelden heeft teruggekeken voor het bewerken van de uitzending van gisteravond, en hun zagen denk ik ook dat Jerrel gelijk had over het liegen van Patje en Naomiquote:
Joh!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill lag gisteravond bij Matt in bed.
Heeft ze daarna ook nog bij Thomas gelegen?
polonaise op ''jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'' graagquote:
Wat een slet.quote:
Goed om te wetenquote:
Ik heb de kaarten gelegd, de horoscopen geraadpleegd, en de ingewanden van een hond bekeken en alles wijst op een Belgquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joh!
Jij bent vast met de helm geboren.
Ja nog effe maar doet ze vakerquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill lag gisteravond bij Matt in bed.
Heeft ze daarna ook nog bij Thomas gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |