Ja en dit was vrij smerig geknipt. Ze lieten volledig weg dat Thomas (meerdere malen) beweerde dat Julie haar middelvinger naar hem opstak tijdens dat 'incident' met die bekers, terwijl we nu op de beelden konden zien dat dit helemaal niet zo was. Hij zat dus gewoon glashard te liegen, maar wordt in de uitzending als het zielige lieve jongetje gepresenteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:39 schreef spapaars het volgende:
Thomas wordt wel als een aaibare teddybeertje neergezet.
Inderdaad, wat een zielig gedoe was dat. Julie kwam toch helemaal niet zo agressief naar hem over? Ze was aan't klagen over diegenen die de bekers achter gelaten hadden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja en dit was vrij smerig geknipt. Ze lieten volledig weg dat Thomas (meerdere malen) beweerde dat Julie haar middelvinger naar hem opstak tijdens dat 'incident' met die bekers, terwijl we nu op de beelden konden zien dat dit helemaal niet zo was. Hij zat dus gewoon glashard te liegen, maar wordt in de uitzending als het zielige lieve jongetje gepresenteerd.
Dat hele groepje van Jill laten ze veel positiever zien dan het werkelijk is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja en dit was vrij smerig geknipt. Ze lieten volledig weg dat Thomas (meerdere malen) beweerde dat Julie haar middelvinger naar hem opstak tijdens dat 'incident' met die bekers, terwijl we nu op de beelden konden zien dat dit helemaal niet zo was. Hij zat dus gewoon glashard te liegen, maar wordt in de uitzending als het zielige lieve jongetje gepresenteerd.
En exact dat dus. Reken maar niet dat ze gaan laten zien dat Thomas gewoon zit te liegen, dat Matt mensen 'afluistert' om zijn (onnozele) strategieėn te delen met Jill en Thomas, of dat Jill de andere huisgenoten wegzet als 'stelletje etterbakken'. Erg irritant.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dat hele groepje van Jill laten ze veel positiever zien dan het werkelijk is.
Beetje vies
Big Brother doet aan positieve discriminatie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dat hele groepje van Jill laten ze veel positiever zien dan het werkelijk is.
Beetje vies
Patrick viel hard door de mand, wat een liegbeest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef Hitchslap het volgende:
En bij hometrainergate werd Michel negatiever neergezet dan hij deed. Nadat hij vroeg wie er voor een hometrainer wilden stemmen, vroeg hij ook wie op iets anders wil stemmen en op wat. Dat laatste werd echter niet in beeld gebracht. Hij was zeker dominant en wat drammerig, maar probeerde wel gewoon een stemming te organiseren. Nu leek het veel meer alsof Jill door hem in een hoek in werd geduwd.
Jerrel kwam slecht naar voren, maar lang niet zo gek als hij zich daadwerkelijk gedroeg (niks van zijn gescheld gezien, bijvoorbeeld, of zijn leugen dat de hometrainer ook maar voor 1 dag beschikbaar zou zijn). Daardoor kwam Nick zelfs een beetje als een paternalistische zeurpiet over tijdens het gesprek met hem.
[..]
En exact dat dus. Reken maar niet dat ze gaan laten zien dat Thomas gewoon zit te liegen, dat Matt mensen 'afluistert' om zijn (onnozele) strategieėn te delen met Jill en Thomas, of dat Jill de andere huisgenoten wegzet als 'stelletje etterbakken'. Erg irritant.
Zo'n uitzending kan ook niet uren duren. Ze hebben van alles een beetje laten zienquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een magere laffe uitzending. Niets te zien van het vrijwillig willen opstappen of dreigen daarmee van Jerrel na de hometrainer/puzzle-gate. Allemaal geskipt...
Sinds wanneer is Matt een nerd?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Big Brother doet aan positieve discriminatie.
Jill: Domme blondje
Thomas: De dikkerd
Jerrel: De verwijfde
Matt: De nerd
Big Brother gaat deze personen positief gaan belichten om een 'mooier' beeld te vormen. Big Brother doet dus aan framing.
Positieve discriminatie!
Naomi is heel goed in de onschuldige spelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:22 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Pat en Naomi beginnen op Els en Nathalie te lijken. Zo vaak zitten ze in de hot tub.
Ja dag, bescherm hem maar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
meesten hier hadden het dus fout over Jerrel
en ook als je tegen pestkoppen bent, alsjeblieft kijk dan goed, Michel en Nick dat zijn pestkoppen, die Michel vooral is bij mij naar laatste plaats gedaald, gatver wat een drilsergeant is dat en ook beetje homofobisch vond ik hoe hij Jerrel ''prinses'' noemde
Jerrel vond ik wel lief hoe hij Jill weer aan het lachen wilde maken, en Jill moet ook niet over zich heen laten lopen, het zijn haar regels, die anderen hebben geen recht om te klagen maar gewoon regels op te volgen
Patjeomg geheugenverlies much en ook Naomi zo schijnheilig van niks weten
Naomi die vind Patje zo leuk maar wel hem nomineren om haar maatje Nick te beschermen LOL de loyaliteit in dat groepje is ver te zoeken
Jerrel/Zoey/Jill en ik hoop dat Thomas er vanavond in blijft want die is ook niet gek denk ik, en totaal geen volgeling van Michel/Nick en onderdanen
Matt vind ik te veel willen doen te veel zichzelf willen bewijzen, kan hij ook niks aandoen gezien familiesituatie en alles
Jerrel heeft ook gelijk over Liese en Julie, hun stemmen zijn best wel belangrijk, en lijkt mij nou ook niet dat Michel, Nick veel om hun geven als het op het spel aankomt, zoals Nick al zei ik wil hier in finaleweek niet alles gaan doen
Niet om lullig te doen. Maar je klinkt wel als iemand die Jerrel een voorkeursbehandeling geeft op basis van zijn seksuele voorkeur / of trekjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
meesten hier hadden het dus fout over Jerrel
en ook als je tegen pestkoppen bent, alsjeblieft kijk dan goed, Michel en Nick dat zijn pestkoppen, die Michel vooral is bij mij naar laatste plaats gedaald, gatver wat een drilsergeant is dat en ook beetje homofobisch vond ik hoe hij Jerrel ''prinses'' noemde
Jerrel vond ik wel lief hoe hij Jill weer aan het lachen wilde maken, en Jill moet ook niet over zich heen laten lopen, het zijn haar regels, die anderen hebben geen recht om te klagen maar gewoon regels op te volgen
Patjeomg geheugenverlies much en ook Naomi zo schijnheilig van niks weten
Naomi die vind Patje zo leuk maar wel hem nomineren om haar maatje Nick te beschermen LOL de loyaliteit in dat groepje is ver te zoeken
Jerrel/Zoey/Jill en ik hoop dat Thomas er vanavond in blijft want die is ook niet gek denk ik, en totaal geen volgeling van Michel/Nick en onderdanen
Matt vind ik te veel willen doen te veel zichzelf willen bewijzen, kan hij ook niks aandoen gezien familiesituatie en alles
Jerrel heeft ook gelijk over Liese en Julie, hun stemmen zijn best wel belangrijk, en lijkt mij nou ook niet dat Michel, Nick veel om hun geven als het op het spel aankomt, zoals Nick al zei ik wil hier in finaleweek niet alles gaan doen
dat doe ik niet, oké Jerrel is niet perfect, maar niemand is perfect om heel eerlijk te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen. Maar je klinkt wel als iemand die Jerrel een voorkeursbehandeling geeft op basis van zijn seksuele voorkeur / of trekjes.
Ik begrijp in elk geval wel waar zijn gedrag vandaan komt met het pesten enzo.
Maar veel dingen die hij doet vind ik not done.
En dat wat Patrick gezegd heeft, zou hij eerst zelf met Patrick moeten overleggen voor hij het ging vertellen tegen Jill.
Al is dat achteraf gelul natuurlijk en ik snap wel dat niet iedereen hier meteen op komt.
Volgens mij waren het ook de Belgen (geinitieerd door Liese, de omgebouwde stoker) die in de woonkamer het erover hadden dat ze in de minderheid waren na het vertrek van Ziko en minus Thomas die bij de Nederlanders in de keuken zat. Zo is het bondje bij de Belgen ontstaan, uit achterdocht en niet bij de Nederlanders.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:20 schreef Astro_boy het volgende:
Wordt tijd dat K4, Nick en semi-Belg Michel er uit gestemd worden. Finale met Thomas, Jill en een nieuwe bewoner aub (geen Matt of Mike). Ik wilde eigenlijk Jerrel ook zsm weg, maar bij nader inzien is het interessant om te zien hoe hij de komende 4 weken de hoofden van de medebewoners helemaal gek maakt.
Dat schijnheilige gedoe over bondjes. Het was vanaf aflevering 1 al de Nederlanders (en Thomas) tegen de Belgen en vice versa. Nu zitten die halfbakken Belgen al weken lang te emmeren over het ‘Hollandse’ bondje... Tribalism doing its work. Het werkt ook niet. Belgen en Nederlanders bij elkaar zetten.
Het is Michel die na een opmerking van Jerrel direct zijn kans schoon zag en iedereen begon op te zetten tegen Jerrel. Hij is heel gecalculeerd bezig. Michel zoekt bewust targets om zo weer een week langer veilig te zijn, Het begon al met het verdraaien van het feit dat Jerrel hem een rat zou hebben genoemd. Dat was niet waar. Jerrel vergeleek hem met Geronimo Stilton (ik vatte de vergelijking ook niet helemaal, maar enfin) en dat werd direct verdraaid naar "hij zei dat ik een rat ben". En chapeau voor moraalridder Michel, want hij heeft Jerrel nu inderdaad goed uit zijn tent gelokt waardoor hij nu als de stoorzender wordt gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:27 schreef Poefbank het volgende:
Zo dan. Wat is die jerrol een valse nicht. Een vieze stoker is het, die graag de aandacht naar zich toe wil trekken. Het levert uiteindelijk wel weer een beetje teevee op. Goed dat ie nog een weekje mag blijven, maar ik hoop wel dat ie over een opstapje struikelt.
Hij zei rattekop. Ik zie trouwens misjel niet telkens een target zoeken. Jerrol een gevaarlijke omdat hij heel bewust aan het stoken is. Zelfs nog in de slachtofferrol kruipen zodat mensen nog medelijden met hem hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef bodemeijer het volgende:
[..]
Het is Michel die na een opmerking van Jerrel direct zijn kans schoon zag en iedereen begon op te zetten tegen Jerrel. Hij is heel gecalculeerd bezig. Michel zoekt bewust targets om zo weer een week langer veilig te zijn, Het begon al met het verdraaien van het feit dat Jerrel hem een rat zou hebben genoemd. Dat was niet waar. Jerrel vergeleek hem met Geronimo Stilton (ik vatte de vergelijking ook niet helemaal, maar enfin) en dat werd direct verdraaid naar "hij zei dat ik een rat ben". En chapeau voor moraalridder Michel, want hij heeft Jerrel nu inderdaad goed uit zijn tent gelokt waardoor hij nu als de stoorzender wordt gezien.
Typisch jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Poefbank het volgende:
Wel weer typisch dat die jerrol dichtklapt bij een discussie. Maar dadelijk wel vol overgave bij iemand de babbelaar uithangen
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Astro_boy het volgende:
Patje er uit. Thomas finalist! Liese ook in de finale. Verliezend van Jill of Thomas. Zou hard lachen.
Die zit toch steeds in de dagboekkamer uit te huilen bij de productie las ik ergens?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Poefbank het volgende:
Wel weer typisch dat die jerrol dichtklapt bij een discussie. Maar dadelijk wel vol overgave bij iemand de babbelaar uithangen
Het is een vieze valse nicht. Snap dat Michel niet zo sjiek reageert. Zou ook gek worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Poefbank het volgende:
Geen idee, ik volg de streams niet. Bij cos loop ik teveel tegen spoilers aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die zit toch steeds in de dagboekkamer uit te huilen bij de productie las ik ergens?
Ok, dat heb ik gemist en gelukkig maar anders was het best wel gemeen tegenover Jill.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dat al een beetje afgesproken
Ik ook niet rill, toen ze bijna klaar waren deden een paar nog het merg uit de botten zuigen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook niks, die botten en pezen
Terechte klacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, Mike met zijn als het op een dier lijkt eet ik het niet.
Mijn favoriet <3quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas is ook meer een huilertje aan het worden, meine gute
Zou eten. Of ragout van maken, paneermeel om heen en frituren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Vlees uit de bio industrie gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje.
Tijd terug had ik vega nuggetsquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
Die vega kipburgers van de mac zijn trouwens erg goed
Lekker hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Vlees uit de bio industrie gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Dode beesten die op dieren lijken.Vlees uit de bio industrie moet je gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje.
KFC gaat ook goed..quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
Die vega kipburgers van de mac zijn trouwens erg goed
Zoals het ook met Theo gingquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
De productie zal zo wel weer ingrijpen en oproepen dat ze moeten vertrekken, want er is reuring.
Zou gek worden hahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
Je zou maar iedere dag zo wakker worden gemaakt.
(oké het is de story maar toch:)quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zoals het ook met Theo ging
Maar dat ligt aan een anderquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:06 schreef cobain1994 het volgende:
Hij heeft niemand, hoe zou dit toch komen?
Ik vind d'r echt topquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill is zo'n puberaal naar dingVind haar steeds minder leuk in't huis
Het is wel echt iemand die z'n hersens in z'n anus heeftquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:14 schreef Benny het volgende:
Jerrel: "Is de allereerste, of niet?"
Het staat er letterlijk. Veel meer dan dat staat er ook niet op het scherm
Echt hčquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:14 schreef Benny het volgende:
Jerrel: "Is de allereerste, of niet?"
Het staat er letterlijk. Veel meer dan dat staat er ook niet op het scherm
Ben je Belg?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill is zo'n puberaal naar dingVind haar steeds minder leuk in't huis
Lijkt mij ook niet. Gewoon de tijd uitzitten, beetje dollen beetje ruzie maken en klaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Vroeger werkten mensen in de mijnen, dat was heftig. Het BB-huis is niet heftig heur
Ze lijken toch ook op keutelsquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:18 schreef cobain1994 het volgende:
Muizenstrontjes? Lust spontaan geen muisjes meer..
Dat is wat andersquote:
In z’n jaszak.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:26 schreef einzeinz het volgende:
Waar ligt dat palletje van Tarrel nu?
Dat komt morgen op TV.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:26 schreef einzeinz het volgende:
Waar ligt dat palletje van Tarrel nu?
Dit had ze nooit moeten presenteren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef cobain1994 het volgende:
Geraldine is niet helemaal op haar plaats...
Ze ligt idd niet in mijn bed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef cobain1994 het volgende:
Geraldine is niet helemaal op haar plaats...
Ik gun Patje zijn kleinzoon in zijn armen. Dat zou ik in ieder geval heel graag willen als ik in zijn schoenen zou staan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
Laat Pat toch naar huis, die geeft er helemaal niks om.
De mening over hoe comfortabel mijn bed ligt wil ik wel van haar horen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben totaal niet geļnteresseerd in de mening van dit vrouwtje.
Ik ben niet zo'n agressief type maar als iemand dit bij moet doet krijg je hem recht in de ogen ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die geef je toch een klap voor z’n bek
Ik dacht al, hoor ik dit goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:48 schreef Pino112 het volgende:
Nu een uitslag van cup cakes die je pas morgen op tv ziet
Thomas? Wie is da...quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Meer mensen die Patrick gaan missen dan Thomas
Announce Theo vs Sjerrol.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:50 schreef Astro_boy het volgende:
Mijn favoriete bewoonster is er al uit. Please come back, Els.
Ik zat vorige week weer eens een compilatie van de gouden kooi op YouTube te kijken. Dat gaan we echt nooit meer zien zoiets.quote:
Dat was echt nachten doorhalen om te kijken..quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zat vorige week weer eens een compilatie van de gouden kooi op YouTube te kijken. Dat gaan we echt nooit meer zien zoiets.
Daar gebeurde in 1 dag meer dan hier in de hele 3 maanden. Ging soms ook wel erg ver trouwens, maar wel genot.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat was echt nachten doorhalen om te kijken..
Dat kijk ik ook nog wel eens terug ja, helaas is dat verleden tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zat vorige week weer eens een compilatie van de gouden kooi op YouTube te kijken. Dat gaan we echt nooit meer zien zoiets.
Brian: Gadverdamme lig je haar te neuken.. Huub en Amanda..quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook nog wel eens terug ja, helaas is dat verleden tijd.
Hier ook. Jammer iddquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Brian werd ook regelmatig helemaal para brother.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Brian: Gadverdamme lig je haar te neuken.. Huub en Amanda..
Of die zangles..quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brian werd ook regelmatig helemaal para brother.
Die Amanda was ook wel een heerlijke slettebak.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wij kijken ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Thomas mag blijven in het Big Brotherhuis, Patrick naar huis!
Die heeft dat halve huis gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Die Amanda was ook wel een heerlijke slettebak.
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen brada, dat was nog eens TV.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brian werd ook regelmatig helemaal para brother.
Jaap die in zijn eigen kots ging rollen. Toen dacht ik alles wel gezien te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen brada, dat was nog eens TV.
Haha ja. Helaas ziet ze er nu verminkt uit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die heeft dat halve huis gedaan
Was ook niet vies van vrouwen
Wel jammer Huub onthulde dat het geen kots was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jaap die in zijn eigen kots ging rollen. Toen dacht ik alles wel gezien te hebben.
Ja, heel de schoonmaakploeg op de kast gejaagdquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jaap die in zijn eigen kots ging rollen. Toen dacht ik alles wel gezien te hebben.
Oh, echt? In die podcast? (Moet ik nog steeds luisteren)quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel jammer Huub onthulde dat het geen kots was.
Ja, moet je maar even luisteren dit weekend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, echt? In die podcast? (Moet ik nog steeds luisteren)
Link?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, echt? In die podcast? (Moet ik nog steeds luisteren)
Fantastische podcastquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Uit-de-Gouden-Kooi
Maar Geraldine reageert alsof hij melaats is..quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Logischerwijs Patrick die moest worden beschermd.
Geraldine of Peter kunnen Covid hebben. Patje zal met 100% zekerheid negatief zijn.quote:
"Zit je haar te neuken?"quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:55 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
"Zit je haar te neuken?"
"Heb je daar problemen mee?"
"Jaa, best wel."
Legendarische tv.
Je linkje doet het niet!quote:
Echt he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar Geraldine reageert alsof hij melaats is..
Heerlijke podcast. Vond het zelfs jammer dat ‘ie vrij kort is. Had er nog wel dieper op in mogen gaan. Al is het ook wel interessant om te horen wat Huub nu allemaal doet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, moet je maar even luisteren dit weekend.
t draait ook om haar en niet om thoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill gaat weer huuiiiillleennn
ZIeluugggg hoowwrrquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t draait ook om haar en niet om tho
Waar?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Excuses voor het ontbreken van de ondertiteling
Laat 'm maar naar huis gaan dan. Zijn regelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan afgaan omdat het in je jaszak zit
hij keek eerst even valsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Laat 'm maar naar huis gaan dan. Zijn regel
Egocentrische lulquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij keek eerst even vals
hij vind ze en gaat zitten kleuren niet even iedereen melden dat die ze terug heeft
valse relnichtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
Die gozer is één brok opgekropte frustratie en onzekerheid.
Dan mag hij samen met z'n frustratie en onzekerheid zó naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
Die gozer is één brok opgekropte frustratie en onzekerheid.
Nee, maar meestal hebben ze wel een groot vermoeden natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten niet van wie die teksten komen toch
Wat heeft hij gedaan, dat je hem een nepperd vindt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Thomas is een nepperd.
Krijg steeds minder een "meeloop" vibe bij hem, dus vind 'm automatisch zo fake als de neten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan, dat je hem een nepperd vindt?
dat Michel niet zei: noem me geen girlquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
"Girl, doe dat" arrogante knakenleijer
Wie zijn er niet fake dan in het huis?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Krijg steeds minder een "meeloop" vibe bij hem, dus vind 'm automatisch zo fake als de neten.
Ik krijg de oprechtste gevoelens bij Naomiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wie zijn er niet fake dan in het huis?
Die heb ik idd ook nog niet kunnen betrappen op iets smerigs.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik krijg de oprechtste gevoelens bij Naomi
Er moet gewoon nog n Jerrell in t huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
Haha je kunt nooit een discussie van Jerrel winnen, want hij speelt constant met woorden en verzet de doelpalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |