abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:20:03 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197935338

Welkom in de Televisie-reeks, waar commentaar wordt geleverd op de televisieuitzendingen op RTL5 en VIER

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5, herhaling volgende dag om 17.00 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op VIER, herhaling volgende dag om 19.00 uur op VIJF
Liveshow (elke donderdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op VIER, herhaling vrijdag 18.20 op VIJF
Weekoverzicht (elk weekend)
[NL] zaterdag 18.00 uur op RTL5, herhaling zondag om 23.00 uur
[BE] zondag: 21.45 uur op VIER, herhaling maandag om 18.55 uur
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:22:03 #2
136343 BasEnAad
pi_197935394
Een aantal bewoners heeft een onnatuurlijk gebruinde huid zo midden in de winter.
pi_197935407
de queen ontvangt haar audiėnties op bed
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:24:21 #4
136343 BasEnAad
pi_197935462
koembaya
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 22:25:11 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197935479
Mevrouw zelfbruinert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:25:43 #6
136343 BasEnAad
pi_197935498
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:25 schreef Gert het volgende:
Mevrouw zelfbruinert.
Michel en Julie hebben ook zo'n gloed.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 22:25:58 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197935504
Goh, Naomi ook Thomas en Patrick.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:10 #8
136343 BasEnAad
pi_197935508
TRANEN
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:29:05 #9
136343 BasEnAad
pi_197935591
Nick likt naar boven en trapt naar onderen. Het is er zo een.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 10 februari 2021 @ 22:29:38 #10
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197935605
Ff op Patje stemmen.
pi_197935611
Hopelijk blijft Patrick. Zorgt tenminste voor vermakelijke tv. Thomas is niet veel meer aan na de eerste weken.
pi_197935616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:39 schreef spapaars het volgende:
Thomas wordt wel als een aaibare teddybeertje neergezet.
Ja en dit was vrij smerig geknipt. Ze lieten volledig weg dat Thomas (meerdere malen) beweerde dat Julie haar middelvinger naar hem opstak tijdens dat 'incident' met die bekers, terwijl we nu op de beelden konden zien dat dit helemaal niet zo was. Hij zat dus gewoon glashard te liegen, maar wordt in de uitzending als het zielige lieve jongetje gepresenteerd.
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:33:45 #13
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_197935707
dat gestalk van matt is ook niet in beel gebracht
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_197935854
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef Hitchslap het volgende:

[..]

Ja en dit was vrij smerig geknipt. Ze lieten volledig weg dat Thomas (meerdere malen) beweerde dat Julie haar middelvinger naar hem opstak tijdens dat 'incident' met die bekers, terwijl we nu op de beelden konden zien dat dit helemaal niet zo was. Hij zat dus gewoon glashard te liegen, maar wordt in de uitzending als het zielige lieve jongetje gepresenteerd.
Inderdaad, wat een zielig gedoe was dat. Julie kwam toch helemaal niet zo agressief naar hem over? Ze was aan't klagen over diegenen die de bekers achter gelaten hadden.
pi_197935898
Van mij mag Thomas wel weg.
pi_197935965
Fijn dat Thomas en Pat zijn genomineerd *O*

Jerrel is echt verschrikkelijk, al had ie wel een punt bij jacuzzi-gate. Hij had gewoon gelijk over wat Pat riep...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197936277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef Hitchslap het volgende:

[..]

Dat hele groepje van Jill laten ze veel positiever zien dan het werkelijk is.

Beetje vies
pi_197936354
En bij hometrainergate werd Michel negatiever neergezet dan hij deed. Nadat hij vroeg wie er voor een hometrainer wilden stemmen, vroeg hij ook wie op iets anders wil stemmen en op wat. Dat laatste werd echter niet in beeld gebracht. Hij was zeker dominant en wat drammerig, maar probeerde wel gewoon een stemming te organiseren. Nu leek het veel meer alsof Jill door hem in een hoek in werd geduwd.

Jerrel kwam slecht naar voren, maar lang niet zo gek als hij zich daadwerkelijk gedroeg (niks van zijn gescheld gezien, bijvoorbeeld, of zijn leugen dat de hometrainer ook maar voor 1 dag beschikbaar zou zijn). Daardoor kwam Nick zelfs een beetje als een paternalistische zeurpiet over tijdens het gesprek met hem.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef Oranos het volgende:

[..]

Beetje vies
En exact dat dus. Reken maar niet dat ze gaan laten zien dat Thomas gewoon zit te liegen, dat Matt mensen 'afluistert' om zijn (onnozele) strategieėn te delen met Jill en Thomas, of dat Jill de andere huisgenoten wegzet als 'stelletje etterbakken'. Erg irritant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hitchslap op 10-02-2021 23:33:16 ]
pi_197936579
Wordt tijd dat K4, Nick en semi-Belg Michel er uit gestemd worden. Finale met Thomas, Jill en een nieuwe bewoner aub (geen Matt of Mike). Ik wilde eigenlijk Jerrel ook zsm weg, maar bij nader inzien is het interessant om te zien hoe hij de komende 4 weken de hoofden van de medebewoners helemaal gek maakt.

Dat schijnheilige gedoe over bondjes. Het was vanaf aflevering 1 al de Nederlanders (en Thomas) tegen de Belgen en vice versa. Nu zitten die halfbakken Belgen al weken lang te emmeren over het ‘Hollandse’ bondje... Tribalism doing its work. Het werkt ook niet. Belgen en Nederlanders bij elkaar zetten.
pi_197936602
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Ff op Patje stemmen.
Pat en Naomi beginnen op Els en Nathalie te lijken. Zo vaak zitten ze in de hot tub.
pi_197936989
Wat een magere laffe uitzending. Niets te zien van het vrijwillig willen opstappen of dreigen daarmee van Jerrel na de hometrainer/puzzle-gate. Allemaal geskipt...
Allemaal cabaretteketet!
pi_197937295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef Oranos het volgende:

[..]

Beetje vies
Big Brother doet aan positieve discriminatie.
Jill: Domme blondje
Thomas: De dikkerd
Jerrel: De verwijfde
Matt: De nerd

Big Brother gaat deze personen positief gaan belichten om een 'mooier' beeld te vormen. Big Brother doet dus aan framing.
Positieve discriminatie!
Cindy De Vuyst
pi_197937481
Michel gaat die Jerrel een keer vol op zijn bek slaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 11 februari 2021 @ 07:50:34 #24
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_197938373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef Hitchslap het volgende:
En bij hometrainergate werd Michel negatiever neergezet dan hij deed. Nadat hij vroeg wie er voor een hometrainer wilden stemmen, vroeg hij ook wie op iets anders wil stemmen en op wat. Dat laatste werd echter niet in beeld gebracht. Hij was zeker dominant en wat drammerig, maar probeerde wel gewoon een stemming te organiseren. Nu leek het veel meer alsof Jill door hem in een hoek in werd geduwd.

Jerrel kwam slecht naar voren, maar lang niet zo gek als hij zich daadwerkelijk gedroeg (niks van zijn gescheld gezien, bijvoorbeeld, of zijn leugen dat de hometrainer ook maar voor 1 dag beschikbaar zou zijn). Daardoor kwam Nick zelfs een beetje als een paternalistische zeurpiet over tijdens het gesprek met hem.
[..]

En exact dat dus. Reken maar niet dat ze gaan laten zien dat Thomas gewoon zit te liegen, dat Matt mensen 'afluistert' om zijn (onnozele) strategieėn te delen met Jill en Thomas, of dat Jill de andere huisgenoten wegzet als 'stelletje etterbakken'. Erg irritant.
Patrick viel hard door de mand, wat een liegbeest.
Hoop dat die er snel uit is vanavond.
pi_197938388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een magere laffe uitzending. Niets te zien van het vrijwillig willen opstappen of dreigen daarmee van Jerrel na de hometrainer/puzzle-gate. Allemaal geskipt...
Zo'n uitzending kan ook niet uren duren. Ze hebben van alles een beetje laten zien
pi_197938390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:21 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Big Brother doet aan positieve discriminatie.
Jill: Domme blondje
Thomas: De dikkerd
Jerrel: De verwijfde
Matt: De nerd

Big Brother gaat deze personen positief gaan belichten om een 'mooier' beeld te vormen. Big Brother doet dus aan framing.
Positieve discriminatie!
Sinds wanneer is Matt een nerd?
pi_197938396
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:22 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Pat en Naomi beginnen op Els en Nathalie te lijken. Zo vaak zitten ze in de hot tub.
Naomi is heel goed in de onschuldige spelen
pi_197938674
meesten hier hadden het dus fout over Jerrel

en ook als je tegen pestkoppen bent, alsjeblieft kijk dan goed, Michel en Nick dat zijn pestkoppen, die Michel vooral is bij mij naar laatste plaats gedaald, gatver wat een drilsergeant is dat en ook beetje homofobisch vond ik hoe hij Jerrel ''prinses'' noemde

Jerrel vond ik wel lief hoe hij Jill weer aan het lachen wilde maken, en Jill moet ook niet over zich heen laten lopen, het zijn haar regels, die anderen hebben geen recht om te klagen maar gewoon regels op te volgen

Patje :') omg geheugenverlies much en ook Naomi zo schijnheilig van niks weten _O- Naomi die vind Patje zo leuk maar wel hem nomineren om haar maatje Nick te beschermen LOL de loyaliteit in dat groepje is ver te zoeken

Jerrel/Zoey/Jill en ik hoop dat Thomas er vanavond in blijft want die is ook niet gek denk ik, en totaal geen volgeling van Michel/Nick en onderdanen

Matt vind ik te veel willen doen te veel zichzelf willen bewijzen, kan hij ook niks aandoen gezien familiesituatie en alles

Jerrel heeft ook gelijk over Liese en Julie, hun stemmen zijn best wel belangrijk, en lijkt mij nou ook niet dat Michel, Nick veel om hun geven als het op het spel aankomt, zoals Nick al zei ik wil hier in finaleweek niet alles gaan doen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_197939127
sr mod kan weg

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 09:03:13 (taalfout) ]
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 09:13:57 #30
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_197939286
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 08:25 schreef TheVoice4ever het volgende:

en ook als je tegen pestkoppen bent, alsjeblieft kijk dan goed, Michel en Nick dat zijn pestkoppen, die Michel vooral is bij mij naar laatste plaats gedaald, gatver wat een drilsergeant is dat en ook beetje homofobisch vond ik hoe hij Jerrel ''prinses'' noemde

Jerrel vond ik wel lief hoe hij Jill weer aan het lachen wilde maken, en Jill moet ook niet over zich heen laten lopen, het zijn haar regels, die anderen hebben geen recht om te klagen maar gewoon regels op te volgen

Patje :') omg geheugenverlies much en ook Naomi zo schijnheilig van niks weten _O- Naomi die vind Patje zo leuk maar wel hem nomineren om haar maatje Nick te beschermen LOL de loyaliteit in dat groepje is ver te zoeken

Jerrel/Zoey/Jill en ik hoop dat Thomas er vanavond in blijft want die is ook niet gek denk ik, en totaal geen volgeling van Michel/Nick en onderdanen

Matt vind ik te veel willen doen te veel zichzelf willen bewijzen, kan hij ook niks aandoen gezien familiesituatie en alles

Jerrel heeft ook gelijk over Liese en Julie, hun stemmen zijn best wel belangrijk, en lijkt mij nou ook niet dat Michel, Nick veel om hun geven als het op het spel aankomt, zoals Nick al zei ik wil hier in finaleweek niet alles gaan doen
Ja dag, bescherm hem maar.
Hij doet steeds de meest walgelijke dingen en gaat achteraf domme excuses verzinnen "zo ben ik en ik ga niet veranderen" het volgende moment.
Dat Michel tijdens het spel zijn wil oplegde lijkt me logisch (net als Nick trouwens) want hij kon inschatten wat voor en hoe veel dozen hij nog kon houden. Dat Jerrel daar niet tegen kan lijkt me vooral zijn eigen complex.
En dat hij Jerrel 'prinses' noemde was niet chique, maar het was niet in zijn gezicht maar onderling.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_197940017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 08:25 schreef TheVoice4ever het volgende:

Niet om lullig te doen. Maar je klinkt wel als iemand die Jerrel een voorkeursbehandeling geeft op basis van zijn seksuele voorkeur / of trekjes.

Ik begrijp in elk geval wel waar zijn gedrag vandaan komt met het pesten enzo.

Maar veel dingen die hij doet vind ik not done.

En dat wat Patrick gezegd heeft, zou hij eerst zelf met Patrick moeten overleggen voor hij het ging vertellen tegen Jill.
Al is dat achteraf gelul natuurlijk en ik snap wel dat niet iedereen hier meteen op komt.
pi_197940195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:54 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen. Maar je klinkt wel als iemand die Jerrel een voorkeursbehandeling geeft op basis van zijn seksuele voorkeur / of trekjes.

Ik begrijp in elk geval wel waar zijn gedrag vandaan komt met het pesten enzo.

Maar veel dingen die hij doet vind ik not done.

En dat wat Patrick gezegd heeft, zou hij eerst zelf met Patrick moeten overleggen voor hij het ging vertellen tegen Jill.
Al is dat achteraf gelul natuurlijk en ik snap wel dat niet iedereen hier meteen op komt.
dat doe ik niet, oké Jerrel is niet perfect, maar niemand is perfect om heel eerlijk te zijn

alleen kandidaten zoals Jerrel, zijn gewoon mijn soort bewoners, voor het huidige BB, en ik ken alleen BB zoals het nu is, zoals ik ook amerikaanse BB, australische, duitse BB volg (Jerrel doet mij denken aan Katy Bahm van duitse promi bb vorig jaar, ook een beetje problematisch maar toch wel goede entertainment)
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_197947730
Zo dan. Wat is die jerrol een valse nicht. Een vieze stoker is het, die graag de aandacht naar zich toe wil trekken. Het levert uiteindelijk wel weer een beetje teevee op. Goed dat ie nog een weekje mag blijven, maar ik hoop wel dat ie over een opstapje struikelt.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_197952677
Kijk nu de opname van gisteren.

Meer mensen die geen zin meer hebben om te kijken door Jerrel? Irriteer me helemaal dood aan hem "ik ben geen volger" pffff. En dan word dat gedrag ook nog beloond met 1 week immuniteit, wat bij alle eerdere bewoners niet zo was. Denk dat ik maar gewoon ff niet meer/half kijk totdat ik ergens lees dat Jerrel er uit is. Joch verpest het hele programma.

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 11-02-2021 20:34:38 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_197952746
Vanavond is de liveshow. Die is ook te zien op de streams. Het zal hier daarom rustiger zijn, terwijl in de COS (Commentaar op Streams) ook meegeluld wordt over de liveshow.

Dus kom gerust dan ook meedoen in de COS ^O^ :
Big Brother 2021: Commentaar op Streams
pi_197953114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:20 schreef Astro_boy het volgende:
Wordt tijd dat K4, Nick en semi-Belg Michel er uit gestemd worden. Finale met Thomas, Jill en een nieuwe bewoner aub (geen Matt of Mike). Ik wilde eigenlijk Jerrel ook zsm weg, maar bij nader inzien is het interessant om te zien hoe hij de komende 4 weken de hoofden van de medebewoners helemaal gek maakt.

Dat schijnheilige gedoe over bondjes. Het was vanaf aflevering 1 al de Nederlanders (en Thomas) tegen de Belgen en vice versa. Nu zitten die halfbakken Belgen al weken lang te emmeren over het ‘Hollandse’ bondje... Tribalism doing its work. Het werkt ook niet. Belgen en Nederlanders bij elkaar zetten.
Volgens mij waren het ook de Belgen (geinitieerd door Liese, de omgebouwde stoker) die in de woonkamer het erover hadden dat ze in de minderheid waren na het vertrek van Ziko en minus Thomas die bij de Nederlanders in de keuken zat. Zo is het bondje bij de Belgen ontstaan, uit achterdocht en niet bij de Nederlanders.
pi_197953573
Hai! Ik woon in het buitenland, is er een manier waarop ik toch de live uitzending mee kan volgen? 😬
pi_197953634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:27 schreef Poefbank het volgende:
Zo dan. Wat is die jerrol een valse nicht. Een vieze stoker is het, die graag de aandacht naar zich toe wil trekken. Het levert uiteindelijk wel weer een beetje teevee op. Goed dat ie nog een weekje mag blijven, maar ik hoop wel dat ie over een opstapje struikelt.
Het is Michel die na een opmerking van Jerrel direct zijn kans schoon zag en iedereen begon op te zetten tegen Jerrel. Hij is heel gecalculeerd bezig. Michel zoekt bewust targets om zo weer een week langer veilig te zijn, Het begon al met het verdraaien van het feit dat Jerrel hem een rat zou hebben genoemd. Dat was niet waar. Jerrel vergeleek hem met Geronimo Stilton (ik vatte de vergelijking ook niet helemaal, maar enfin) en dat werd direct verdraaid naar "hij zei dat ik een rat ben". En chapeau voor moraalridder Michel, want hij heeft Jerrel nu inderdaad goed uit zijn tent gelokt waardoor hij nu als de stoorzender wordt gezien.
pi_197953997
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef bodemeijer het volgende:

[..]

Het is Michel die na een opmerking van Jerrel direct zijn kans schoon zag en iedereen begon op te zetten tegen Jerrel. Hij is heel gecalculeerd bezig. Michel zoekt bewust targets om zo weer een week langer veilig te zijn, Het begon al met het verdraaien van het feit dat Jerrel hem een rat zou hebben genoemd. Dat was niet waar. Jerrel vergeleek hem met Geronimo Stilton (ik vatte de vergelijking ook niet helemaal, maar enfin) en dat werd direct verdraaid naar "hij zei dat ik een rat ben". En chapeau voor moraalridder Michel, want hij heeft Jerrel nu inderdaad goed uit zijn tent gelokt waardoor hij nu als de stoorzender wordt gezien.
Hij zei rattekop. Ik zie trouwens misjel niet telkens een target zoeken. Jerrol een gevaarlijke omdat hij heel bewust aan het stoken is. Zelfs nog in de slachtofferrol kruipen zodat mensen nog medelijden met hem hebben.
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 21:27:18 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197954129
Zij die gewoon in het TV-topic blijven posten: gegroet. *O*

Hopelijk weer wat lekkere ergernis, vrolijkheid en genant geleuter, ter onderbreking van de reclameblokken. c_/
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 21:31:15 #41
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197954263
Ze beginnen er meteen mee :D
pi_197954270
Thomas mag wel oprotten.
#superniger2020
pi_197954276
FITTIE
#superniger2020
pi_197954293
Jerrel vs. Michel _O_
pi_197954296
Zouden ze eindelijk doorkrijgen wat we willen zien?
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:32:42 #46
136343 BasEnAad
pi_197954306
Gay quotes haha
pi_197954314
MichelGod
Dacht dat is zo’n lege persoonlijkheid, maar zit toch nog wat in.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:33:10 #48
136343 BasEnAad
pi_197954316
Geraldine is verkleed, wat leuk
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 21:33:24 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197954321
Beetje discussietje.
pi_197954345
Spanning sensatie...
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:34:08 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197954349
Misjel is woedend.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:34:34 #52
136343 BasEnAad
pi_197954365
repsetc
pi_197954370
Trump en Biden _O-
pi_197954387
pi_197954395
Wel weer typisch dat die jerrol dichtklapt bij een discussie. Maar dadelijk wel vol overgave bij iemand de babbelaar uithangen
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:35:46 #57
136343 BasEnAad
pi_197954398
Feelgood-itempjes
pi_197954401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Poefbank het volgende:
Wel weer typisch dat die jerrol dichtklapt bij een discussie. Maar dadelijk wel vol overgave bij iemand de babbelaar uithangen
Typisch ja
pi_197954407
Patje er uit. Thomas finalist! Liese ook in de finale. Verliezend van Jill of Thomas. Zou hard lachen.
pi_197954416
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Astro_boy het volgende:
Patje er uit. Thomas finalist! Liese ook in de finale. Verliezend van Jill of Thomas. Zou hard lachen.
Alsjeblieft niet
pi_197954421
quote:
Die zit toch steeds in de dagboekkamer uit te huilen bij de productie las ik ergens?
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:36:26 #62
136343 BasEnAad
pi_197954425
aivar :')
pi_197954433
quote:
Het is een vieze valse nicht. Snap dat Michel niet zo sjiek reageert. Zou ook gek worden.
pi_197954440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Die zit toch steeds in de dagboekkamer uit te huilen bij de productie las ik ergens?
Geen idee, ik volg de streams niet. Bij cos loop ik teveel tegen spoilers aan.
pi_197954443
Sorry, controversieel. Maar wat is Jerrel een natte.... Man man man :r Ik heb voor iedereen respect, maar zijn voorkomen i.c.m zijn innerlijk :r
pi_197954445
Pat _O-
pi_197954447
Wat een misbaksel is Jerrel :N
pi_197954451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet
Als Liese maar niet wint. Dat gun ik haar niet.
pi_197954452
Thomas: "Is dit live :D ?"
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 21:37:30 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197954454
Is dit live?
pi_197954458
Jeetje Thomas "Is dit live?" _O-
pi_197954488
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ha Thomas bespotte Jill daarmee _O-
Volgens mij hadden ze dat al een beetje afgesproken
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 21:38:43 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197954491
Michael Kiwanuka-god.
pi_197954498
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef Benny het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze dat al een beetje afgesproken
Ok, dat heb ik gemist en gelukkig maar anders was het best wel gemeen tegenover Jill.
pi_197954512
Welkom in de :r Feesttent :r
pi_197954550
Haar kledingstijl is niet altijd even mooi, maar wat ziet geraldine er weer dondersgeil uit.
pi_197954553
OH jee, hij lust geen gevogelde
pi_197954557
Oh ja, Mike met zijn als het op een dier lijkt eet ik het niet. _O-
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:41:07 #80
136343 BasEnAad
pi_197954558
Ik vind dat ook niks, die botten en pezen
pi_197954573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook niks, die botten en pezen
Ik ook niet rill, toen ze bijna klaar waren deden een paar nog het merg uit de botten zuigen. :r
pi_197954579
Crosstrainer was toch een hometrainer!? :') _O-
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:43:15 #83
136343 BasEnAad
pi_197954602
Kunnen ze wel gebruiken daar die dikkertjes
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 21:43:26 #84
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197954609
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, Mike met zijn als het op een dier lijkt eet ik het niet. _O-
Terechte klacht.
pi_197954624
Thomas is ook meer een huilertje aan het worden, meine gute
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:44:03 #86
136343 BasEnAad
pi_197954627
Blabla patrick blabla
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:45:12 #87
136343 BasEnAad
pi_197954656
Dat is wel gezegd
pi_197954659
Ja, Jerrel had hier wel gewoon gelijk.
pi_197954661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas is ook meer een huilertje aan het worden, meine gute
Mijn favoriet <3
pi_197954680
Michel komt amper uit z'n woorden, man :')
pi_197954694
Michel is een beetje frustie en boos. Jerrel erin was goeie zet vind ik.
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 21:47:04 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197954696
Dode beesten die op dieren lijken. :{w Vlees uit de bio industrie moet je gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje. :9
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:47:37 #93
136343 BasEnAad
pi_197954707
Die vega kipburgers van de mac zijn trouwens erg goed
pi_197954717
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Vlees uit de bio industrie gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje. :9
Zou eten. Of ragout van maken, paneermeel om heen en frituren.
pi_197954720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
Tijd terug had ik vega nuggets _O_ Waren echt prima te behappen
pi_197954721
Jill over Thomas O+
pi_197954727
quote:
Vlees uit de bio industrie gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje. :9
Lekker hoor. ;(
Tijdens het avondeten hadden ze het ook over de worsten die ze hadden, varkensdarm enzo. ;(
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:48:42 #98
136343 BasEnAad
pi_197954731
:r :r
pi_197954740
quote:
Dode beesten die op dieren lijken. :{w Vlees uit de bio industrie moet je gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje. :9
pi_197954741
Je zou maar iedere dag zo wakker worden gemaakt. _O-
pi_197954756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
KFC gaat ook goed.. ;)
pi_197954788
En dat gaat gebeuren brom ik je
pi_197954790
De productie zal zo wel weer ingrijpen en oproepen dat ze moeten vertrekken, want er is reuring.
pi_197954794
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
De productie zal zo wel weer ingrijpen en oproepen dat ze moeten vertrekken, want er is reuring.
Zoals het ook met Theo ging
pi_197954796
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
Je zou maar iedere dag zo wakker worden gemaakt. _O-
Zou gek worden haha
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:51:51 #106
136343 BasEnAad
pi_197954799
Haha lekker opwinden Michel
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:52:20 #107
136343 BasEnAad
pi_197954803
Is Nick Michels hondje?
pi_197954813
Jeetje
pi_197954815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:51 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Zou gek worden haha
Ik ook vermoed ik. Kweet echt niet hoe ik zou reageren. _O-
pi_197954823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:52 schreef BasEnAad het volgende:
Is Nick Michels hondje?
Was eerst andersom toch? Of zijn dit twee latente homo’s?
pi_197954826
Prachtig dat die kerel zich ergert. Dat gaat een leuk weekje worden zo
pi_197954843
Z'n make-up palletje * Doet hangend handje*
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:56:54 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197954883
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Zoals het ook met Theo ging
(oké het is de story maar toch:)
Theo is witheet.

https://www.story.nl/arti(...)ther-dit-pik-ik-niet
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 22:02:25 #114
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197955000
Oranje Thomas :')
pi_197955010
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Oranje Thomas :')
Orange man bad
pi_197955029
Paletgate *O*
pi_197955034
Make-up gate..
pi_197955038
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef Benny het volgende:
Paletgate *O*
Potjesgate _O_
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:04:46 #119
136343 BasEnAad
pi_197955052
Michel heeft het gedaan
pi_197955063
DRAAAMAAAA
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 22:06:14 #121
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197955079
Facking
pi_197955081
Hij heeft niemand, hoe zou dit toch komen?
pi_197955084
Hoppa weer medelijden kweken.
pi_197955092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:06 schreef cobain1994 het volgende:
Hij heeft niemand, hoe zou dit toch komen?
Maar dat ligt aan een ander
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:06:56 #125
136343 BasEnAad
pi_197955096
Wat dachten ze dan? Alleen maar feest in het huis?
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:07:53 #126
136343 BasEnAad
pi_197955120
Jill heeft nog nooit een condoom gezien?
pi_197955124
Jill is zo'n puberaal naar ding :') Vind haar steeds minder leuk in't huis
pi_197955136
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik vind d'r echt top _O_
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:10:53 #129
136343 BasEnAad
pi_197955175
Genoeg plek buiten onder de sneeuw
pi_197955187
Thomasssss :') "Het ligt gewoon ergens" YOU DON'T SAY
pi_197955207
Ik zou Zoey ook gewoon doen hoor
pi_197955208
Hopelijk heeft iemand het over de schutting gegooid.
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:13:11 #133
136343 BasEnAad
pi_197955217
Pat en Nick hebben hun mond vol over wie en wat er allemaal schijnheilig is. :')
pi_197955218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:12 schreef Poefbank het volgende:
Ik zou Zoey ook gewoon doen hoor
Ducttape op d'r mond, zeker
pi_197955229
Opa Patje bekendmaking *O*
pi_197955237
Jerrel: "Is de allereerste, of niet?"

Het staat er letterlijk. Veel meer dan dat staat er ook niet op het scherm :')
pi_197955255
Och Patje ;(
pi_197955259
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:14 schreef Benny het volgende:

Het is wel echt iemand die z'n hersens in z'n anus heeft
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 22:16:23 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197955266
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:14 schreef Benny het volgende:

Echt hč _O-
Supergrote letters ook.
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 22:16:32 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197955267
Een héél klein schouderaaitje kon er bij Liese vanaf, voormde nieuwe opa.
pi_197955274
Blijdschap van geluk
pi_197955289
Muizenstrontjes? Lust spontaan geen muisjes meer..
pi_197955305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ben je Belg?
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:19:44 #144
136343 BasEnAad
pi_197955315
Vroeger werkten mensen in de mijnen, dat was heftig. Het BB-huis is niet heftig heur
pi_197955326
Jill ziet er leuker uit zonder die plamuurlaag.
pi_197955328
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:19 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Ben je Belg?
Nee, zeker niet
pi_197955337
Maar alleeeeeeeeeeeeeeez
pi_197955340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Vroeger werkten mensen in de mijnen, dat was heftig. Het BB-huis is niet heftig heur
Lijkt mij ook niet. Gewoon de tijd uitzitten, beetje dollen beetje ruzie maken en klaar.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2021 @ 22:21:37 #149
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_197955350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:18 schreef cobain1994 het volgende:
Muizenstrontjes? Lust spontaan geen muisjes meer..
Ze lijken toch ook op keutels :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_197955366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:21 schreef just me het volgende:

[..]

Ze lijken toch ook op keutels :D
Maar het zo benoemen? ;)
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2021 @ 22:23:20 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_197955382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:22 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Maar het zo benoemen? ;)
Dat is wat anders :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_197955450
Waar ligt dat palletje van Tarrel nu? :')
Cindy De Vuyst
pi_197955462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:26 schreef einzeinz het volgende:
In z’n jaszak.
pi_197955483
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:26 schreef einzeinz het volgende:
Dat komt morgen op TV.
pi_197955510
Nooit niet fijn |:(
Ze wilt haar kind dus altijd triest zien
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:30:23 #156
136343 BasEnAad
pi_197955530
Kapsel, Geraldine, kapsel heet dat in Nederland
pi_197955539
Kerstmis vieren bij de moeder van Thomas _O_
pi_197955565
Kip bij mams. Altijd goed
pi_197955571
Ik mag Jerrel niet, maar zijn make-up is wel nice vanavond.

Ik ben geen fan van de hysterische kleuren van eerder.
pi_197955648
Geraldine is niet helemaal op haar plaats...
pi_197955664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef cobain1994 het volgende:
Dit had ze nooit moeten presenteren.
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:35:38 #162
136343 BasEnAad
pi_197955668
Laat Pat toch naar huis gaan, die geeft er helemaal niks om.
pi_197955674
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef cobain1994 het volgende:
Ze ligt idd niet in mijn bed.
pi_197955680
Wat draagt Geraldine trouwens rare kleding :')
pi_197955691
Lotte zou ik ook wel even op de kant leggen
pi_197955693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
Laat Pat toch naar huis, die geeft er helemaal niks om.
Ik gun Patje zijn kleinzoon in zijn armen. Dat zou ik in ieder geval heel graag willen als ik in zijn schoenen zou staan.
pi_197955694
Die komt rechtstreeks uit de gevangenis?
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:37:00 #168
136343 BasEnAad
pi_197955695
EVEN LEKKER WETENSCHAPPELIJK DOEN
pi_197955724
Ik zou hem echt een stomp geven. Dan maar naar huis.
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:39:16 #170
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197955734
Ik ben totaal niet geļnteresseerd in de mening van dit vrouwtje.
pi_197955746
Patje kan niet meer verliezen vanavond. Of hij gaat naar zijn kleinzoon of de kijkers houden van hem.
pi_197955755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben totaal niet geļnteresseerd in de mening van dit vrouwtje.
De mening over hoe comfortabel mijn bed ligt wil ik wel van haar horen hoor :@
pi_197955757
‘Bepaalde trekjes’

Knettergek noemen ze dat.
pi_197955779
Even kwartiertje open deuren intrappen :')
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:41:02 #175
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197955786
Gadverdamme dat boeren. :r
pi_197955845
Nick en Michel spelen de man des huizes :')___! Ze willen graag regelmaat, en dat mensen netjes dingen achter hun reet opruimen, Zoey :r
pi_197955857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Gadverdamme dat boeren. :r
Die geef je toch een klap voor z’n bek
pi_197955858
Jerrel krijgt veel over zich heen???
GA WEG
pi_197955864
Ja ho ho, het is WEL de bedoeling dat Jerrel opstapt
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:45:43 #180
136343 BasEnAad
pi_197955874
Jerrel pijpt Michel wakker morgenochtend
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:46:18 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197955884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Die geef je toch een klap voor z’n bek
Ik ben niet zo'n agressief type maar als iemand dit bij moet doet krijg je hem recht in de ogen ja.
pi_197955906
Niemand zal Pat missen..
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 22:48:35 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197955941
Nu een uitslag van cup cakes die je pas morgen op tv ziet :')
pi_197955944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:47 schreef cobain1994 het volgende:
Niemand zal Pat missen..
Meer mensen die Patrick gaan missen dan Thomas
pi_197955959
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:48 schreef Pino112 het volgende:
Nu een uitslag van cup cakes die je pas morgen op tv ziet :')
Ik dacht al, hoor ik dit goed
pi_197955965
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:47 schreef cobain1994 het volgende:
Niemand zal Pat Thomas missen..
pi_197955966
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Meer mensen die Patrick gaan missen dan Thomas
Thomas? Wie is da... ;)
pi_197955979
Mijn favoriete bewoonster is er al uit. Please come back, Els.
pi_197955999
Prijzenkast van Nick:
Wereldkampioenschap Petanque
Big Brother Bakt

Wat een held _O_
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:51:33 #190
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197956000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:50 schreef Astro_boy het volgende:
Mijn favoriete bewoonster is er al uit. Please come back, Els.
Announce Theo vs Sjerrol.
pi_197956022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik zat vorige week weer eens een compilatie van de gouden kooi op YouTube te kijken. Dat gaan we echt nooit meer zien zoiets.
pi_197956045
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik zat vorige week weer eens een compilatie van de gouden kooi op YouTube te kijken. Dat gaan we echt nooit meer zien zoiets.
Dat was echt nachten doorhalen om te kijken..
pi_197956066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Dat was echt nachten doorhalen om te kijken..
Daar gebeurde in 1 dag meer dan hier in de hele 3 maanden. Ging soms ook wel erg ver trouwens, maar wel genot.
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:55:47 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197956075
quote:

[..]

Dat kijk ik ook nog wel eens terug ja, helaas is dat verleden tijd.
pi_197956101
quote:
15s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat kijk ik ook nog wel eens terug ja, helaas is dat verleden tijd.
Brian: Gadverdamme lig je haar te neuken.. Huub en Amanda..
pi_197956103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat zou echt genieten zijn!
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:57:34 #197
136343 BasEnAad
pi_197956105
spannond
pi_197956109
quote:

[..]

Hier ook. Jammer idd
pi_197956116
Dat was te verwachten.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 22:58:16 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197956118
Neeeeee Patje.
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:58:20 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197956122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:57 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Brian werd ook regelmatig helemaal para brother.
pi_197956126
Och die Jill
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 22:58:38 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197956138
Jammer, mar geen verrassing
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:58:44 #204
136343 BasEnAad
pi_197956142
Ja is wel prima
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:58:50 #205
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_197956145
Thomas mag blijven in het Big Brotherhuis, Patrick naar huis!
pi_197956155
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Of die zangles..
pi_197956159
quote:

[..]

Die Amanda was ook wel een heerlijke slettebak.
pi_197956161
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Thomas mag blijven in het Big Brotherhuis, Patrick naar huis!
Wij kijken ook
pi_197956168
Ach die Patrick heeft iets geweldigs om naar thuis te komen!
pi_197956169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Die Amanda was ook wel een heerlijke slettebak.
Die heeft dat halve huis gedaan
Was ook niet vies van vrouwen
pi_197956171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik ben klaar om zelfmoord te plegen brada, dat was nog eens TV.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 februari 2021 @ 23:00:18 #212
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197956193
Nick ;(
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:00:21 #213
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_197956194
Patrick: Ik heb genoten!

Zijn zoon is teleurgesteld.
pi_197956197
Wat de hell, waarom Patrick?!
pi_197956203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef rodevlekjes het volgende:

[..]

Ik ben klaar om zelfmoord te plegen brada, dat was nog eens TV.
Jaap die in zijn eigen kots ging rollen. Toen dacht ik alles wel gezien te hebben.
pi_197956218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Die heeft dat halve huis gedaan
Was ook niet vies van vrouwen
Haha ja. Helaas ziet ze er nu verminkt uit.
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:01:52 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197956225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:00 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jaap die in zijn eigen kots ging rollen. Toen dacht ik alles wel gezien te hebben.
Wel jammer Huub onthulde dat het geen kots was.
pi_197956234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:00 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja, heel de schoonmaakploeg op de kast gejaagd *O*
pi_197956236
Patje er uit
Cindy De Vuyst
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:02:42 #220
136343 BasEnAad
pi_197956246
Die vreselijke Els
pi_197956250
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wel jammer Huub onthulde dat het geen kots was.
Oh, echt? In die podcast? (Moet ik nog steeds luisteren)
pi_197956259
Ben blij. Patje was enorm schijnheilig!
Cindy De Vuyst
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:03:27 #223
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197956260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:02 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja, moet je maar even luisteren dit weekend.
pi_197956263
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:02 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Link?
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:04:32 #225
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197956288
Ja Geraldine, wat zeg je dan...
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:05:30 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197956303
Als je niet naar huis wil moet je niet te lang in de hottub hangen.
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:05:47 #228
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197956309
Hoe krijgen ze het voor elkaar om ook nog uit te lopen , terwijl ze in 90 minuten eigenlijk nauwelijks iets hebben laten zien ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_197956361
Ik heb gewonnen..
pi_197956369
Edit :P
pi_197956415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:08 schreef cobain1994 het volgende:
Ik heb gewonnen..
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een make-over gehad
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:12:07 #233
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_197956443
1½ meter ouwe.

pi_197956465
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef spapaars het volgende:
1½ meter ouwe.

[ afbeelding ]
Wie beschermt wie nou..?
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:14:53 #235
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_197956506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Wie beschermt wie nou..?
Logischerwijs Patrick die moest worden beschermd.
pi_197956527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef spapaars het volgende:

[..]

Logischerwijs Patrick die moest worden beschermd.
Maar Geraldine reageert alsof hij melaats is..
pi_197956588
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Wie beschermt wie nou..?
Geraldine of Peter kunnen Covid hebben. Patje zal met 100% zekerheid negatief zijn.
Cindy De Vuyst
pi_197957095
quote:

[..]

"Zit je haar te neuken?"
"Heb je daar problemen mee?"
"Jaa, best wel."

Legendarische tv.
pi_197957145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:55 schreef Hitchslap het volgende:

[..]

"Zit je haar te neuken?"
"Heb je daar problemen mee?"
"Jaa, best wel."

Legendarische tv.
;)
pi_197957305
quote:
Je linkje doet het niet!
Cindy De Vuyst
pi_197957344
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:10 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Je linkje doet het niet!
Ligt aan firefox..
pi_197957679
Volgende week graag die relnicht er uit!
Cindy De Vuyst
pi_197959541
Wat een saaie kansloze live uitzending was het weer.......pffff
pi_197959870
422.000 kijkers. Langzaamaan kruipt het toch wel richting de half miljoen
pi_197960198
Ik snap niet dat de exit in de laatste minuten wordt gedropt. Waarom niet halverwege de uitzending een wat langer interview. Die scene achter het hek afschaffen of die ruimte aankleden/opruimen. Eindigen met een cliffhanger van een opdracht ofzo.
pi_197960444
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Maar Geraldine reageert alsof hij melaats is..
Echt he?
pi_197971915
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja, moet je maar even luisteren dit weekend.
Heerlijke podcast. Vond het zelfs jammer dat ‘ie vrij kort is. Had er nog wel dieper op in mogen gaan. Al is het ook wel interessant om te horen wat Huub nu allemaal doet.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:30:08 #248
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197972923
Jerrel is alweer vervelend, en dit is pas het intro :')
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:30:25 #249
136343 BasEnAad
pi_197972930
:W
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 februari 2021 @ 21:30:56 #250
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197972940
RIP ondertiteling.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:31:06 #251
136343 BasEnAad
pi_197972943
'Ik heb overgal gekeken'
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:32:06 #252
136343 BasEnAad
pi_197972956
:')
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:32:11 #253
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197972958
Oh jezus carnavalsmuziek :r
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:32:54 #254
136343 BasEnAad
pi_197972972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Oh jezus carnavalsmuziek :r
Het is carnaval dit weekend hoor!! Nu mag het :D
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:33:14 #255
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197972974
lekker alles door elkaar
pi_197972975
Wéér geen ondertiteling, wat een prutsers. :')
pi_197972976
Dit hebben we allang gezien joh
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:34:59 #258
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973010
Jill gaat weer huuiiiillleennn
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:35:34 #259
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197973026
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill gaat weer huuiiiillleennn
t draait ook om haar en niet om tho ;(
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:35:54 #260
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:35 schreef Sestra666 het volgende:

[..]

t draait ook om haar en niet om tho ;(
ZIeluugggg hoowwrr
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:39:31 #261
136343 BasEnAad
pi_197973111
BB vraagt hoe het huis beter kan functioneren, maar t was BB zelf die Jerrel er in bracht met het doel de boel op te schudden.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:39:41 #262
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973114
Ik vind die Thomas toch echt wel een enge gast worden.
In't begin had ik wel sympathie voor 'm maar hij komt steeds meer over als ongelofelijk nep.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 februari 2021 @ 21:40:01 #263
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197973120
Excuses voor het ontbreken van de ondertiteling _O_
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:40:16 #264
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973127
Hij wil dat degene die zijn spullen verstoppen het huis verlaten :')___!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:40:44 #265
136343 BasEnAad
pi_197973136
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Excuses voor het ontbreken van de ondertiteling _O_
Waar?
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:41:02 #266
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_197973139
en dan afgaan omdat het in je jaszak zit
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:41:19 #267
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973147
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan afgaan omdat het in je jaszak zit
Laat 'm maar naar huis gaan dan. Zijn regel _O-
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 februari 2021 @ 21:41:52 #268
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197973156
:') :') :').

Kill jezelf, zoals je zelf zei.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:41:58 #269
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973157
Er werd een drama omheen gemaakt, en dat drama heet Jerrel
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 februari 2021 @ 21:42:10 #270
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197973161
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Waar?
Net linksboven in beeld.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:42:14 #271
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_197973163
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Laat 'm maar naar huis gaan dan. Zijn regel _O-
hij keek eerst even vals
hij vind ze en gaat zitten kleuren niet even iedereen melden dat die ze terug heeft
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:42:34 #272
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973173
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]

hij keek eerst even vals
hij vind ze en gaat zitten kleuren niet even iedereen melden dat die ze terug heeft
Egocentrische lul
pi_197973185
Die gozer is één brok opgekropte frustratie en onzekerheid.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:43:38 #274
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_197973204
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
valse relnicht
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:43:38 #275
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973205
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
Dan mag hij samen met z'n frustratie en onzekerheid zó naar huis
pi_197973217
Heel raar
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:45:05 #277
136343 BasEnAad
pi_197973241
Ik ben nog steeds fan van thomas
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:45:35 #278
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben nog steeds fan van thomas
Oh nee zeker niet. Thomas is een nepperd.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:46:09 #279
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_197973262
ze weten niet van wie die teksten komen toch
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:46:48 #280
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973280
Met de keukenschaar _O-
pi_197973284
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten niet van wie die teksten komen toch
Nee, maar meestal hebben ze wel een groot vermoeden natuurlijk.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:47:51 #282
136343 BasEnAad
pi_197973307
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Oh nee zeker niet. Thomas is een nepperd.
Wat heeft hij gedaan, dat je hem een nepperd vindt?
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:48:28 #283
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Wat heeft hij gedaan, dat je hem een nepperd vindt?
Krijg steeds minder een "meeloop" vibe bij hem, dus vind 'm automatisch zo fake als de neten.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:50:24 #284
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973358
"Girl, doe dat" arrogante knakenleijer
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:51:04 #285
136343 BasEnAad
pi_197973374
Haha je kunt nooit een discussie van Jerrel winnen, want hij speelt constant met woorden en verzet de doelpalen.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:51:27 #286
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197973379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
"Girl, doe dat" arrogante knakenleijer
dat Michel niet zei: noem me geen girl
nare poederloeder
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:51:53 #287
136343 BasEnAad
pi_197973385
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Krijg steeds minder een "meeloop" vibe bij hem, dus vind 'm automatisch zo fake als de neten.
Wie zijn er niet fake dan in het huis?
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:54:16 #288
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973417
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Wie zijn er niet fake dan in het huis?
Ik krijg de oprechtste gevoelens bij Naomi
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:55:50 #289
136343 BasEnAad
pi_197973440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Ik krijg de oprechtste gevoelens bij Naomi
Die heb ik idd ook nog niet kunnen betrappen op iets smerigs.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2021 @ 21:58:04 #290
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_197973471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
Haha je kunt nooit een discussie van Jerrel winnen, want hij speelt constant met woorden en verzet de doelpalen.
Er moet gewoon nog n Jerrell in t huis *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:58:37 #291
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973482
Tering, waar heeft Jill leren lezen :')
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:58:58 #292
136343 BasEnAad
pi_197973488
Ja joh, dansjes, verkleden, polonaise en nu cupcakes :')
Kom op!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:59:55 #293
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973504
Ayver
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:00:04 #294
136343 BasEnAad
pi_197973505
aivar
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:00:45 #295
136343 BasEnAad
pi_197973510
Noem je kind gewoon Teun of Gijs man man man
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:02:48 #296
136343 BasEnAad
pi_197973552
Dit hebben we reeds gezien!!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:02:54 #297
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973555
Het was niet z'n intentie om het te zeggen, krijg toch jeuk aan je clit
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:03:01 #298
136343 BasEnAad
pi_197973558
'die schild'
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:04:30 #299
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197973585
ZEG NIET ZO VEEL IK KWAL
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:04:57 #300
136343 BasEnAad
pi_197973592
Jaja Tarrel, iedereen is gelijk en we kijken niet naar hoe iemand is, maar de homo-cultuur-dingen mag ik alleen roepen!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 februari 2021 @ 22:05:11 #301
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197973597
Sjerrel is echt een teringdebiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')