Nee, maar meestal hebben ze wel een groot vermoeden natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten niet van wie die teksten komen toch
Wat heeft hij gedaan, dat je hem een nepperd vindt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Thomas is een nepperd.
Krijg steeds minder een "meeloop" vibe bij hem, dus vind 'm automatisch zo fake als de neten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan, dat je hem een nepperd vindt?
dat Michel niet zei: noem me geen girlquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
"Girl, doe dat" arrogante knakenleijer
Wie zijn er niet fake dan in het huis?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Krijg steeds minder een "meeloop" vibe bij hem, dus vind 'm automatisch zo fake als de neten.
Ik krijg de oprechtste gevoelens bij Naomiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wie zijn er niet fake dan in het huis?
Die heb ik idd ook nog niet kunnen betrappen op iets smerigs.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik krijg de oprechtste gevoelens bij Naomi
Er moet gewoon nog n Jerrell in t huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
Haha je kunt nooit een discussie van Jerrel winnen, want hij speelt constant met woorden en verzet de doelpalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |