Die zit toch steeds in de dagboekkamer uit te huilen bij de productie las ik ergens?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Poefbank het volgende:
Wel weer typisch dat die jerrol dichtklapt bij een discussie. Maar dadelijk wel vol overgave bij iemand de babbelaar uithangen
Het is een vieze valse nicht. Snap dat Michel niet zo sjiek reageert. Zou ook gek worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Poefbank het volgende:
Wel weer typisch dat die jerrol dichtklapt bij een discussie. Maar dadelijk wel vol overgave bij iemand de babbelaar uithangen
Geen idee, ik volg de streams niet. Bij cos loop ik teveel tegen spoilers aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die zit toch steeds in de dagboekkamer uit te huilen bij de productie las ik ergens?
Ok, dat heb ik gemist en gelukkig maar anders was het best wel gemeen tegenover Jill.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dat al een beetje afgesproken
Ik ook niet rill, toen ze bijna klaar waren deden een paar nog het merg uit de botten zuigen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook niks, die botten en pezen
Terechte klacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, Mike met zijn als het op een dier lijkt eet ik het niet.
Mijn favoriet <3quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas is ook meer een huilertje aan het worden, meine gute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |