Ik ook niet rill, toen ze bijna klaar waren deden een paar nog het merg uit de botten zuigen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook niks, die botten en pezen
Terechte klacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, Mike met zijn als het op een dier lijkt eet ik het niet.
Mijn favoriet <3quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas is ook meer een huilertje aan het worden, meine gute
Zou eten. Of ragout van maken, paneermeel om heen en frituren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Vlees uit de bio industrie gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje.
Tijd terug had ik vega nuggetsquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
Die vega kipburgers van de mac zijn trouwens erg goed
Lekker hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Vlees uit de bio industrie gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Dode beesten die op dieren lijken.Vlees uit de bio industrie moet je gewoon tot pulp malen, in een zakje spuiten en dan wat deeg er omheen kneden: worstenbroodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |