Nee joh, die mag dat kleinkind in principe toch alleen maar achter glas zien of op anderhalve meter.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef D. het volgende:
Alles leuk en aardig, maar nu wil Patje natuurlijk morgen naar huis, en hebben we weer geen nominaties
hij viel ff uit zijn rolquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef odie22 het volgende:
maar goed, Judas was weer lekker bezig ?
Nee stoer bedoelde ikquote:
Heel goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Even resumerend.. dus technisch gezien hebben de dames zich aan hun belofte gehouden door pas op Patje te stemmen nadat z'n kleinzoon geboren was.
Passende TTquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:49 schreef GayGuy het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten om deze titel te gebruiken🤣
Nicequote:
Hij komt net uit quarantaine, dus zal wel meevallenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee joh, die mag dat kleinkind in principe toch alleen maar achter glas zien of op anderhalve meter.
yepquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Even resumerend.. dus technisch gezien hebben de dames zich aan hun belofte gehouden door pas op Patje te stemmen nadat z'n kleinzoon geboren was.
matig..quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:49 schreef GayGuy het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten om deze titel te gebruiken🤣
Of jij stoerquote:
Geen idee hoe ze dat noemen of hoe je dat schrijftquote:
Youre welcomequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Thanks voor het openen GayGuy, was even in de weer met Screenshots en had niet in de gaten dat ik LP had
Ik heb al langer de indruk dat Pat niet happy is , dus van mij mag hij naar huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef zodeju het volgende:
Nu kunnen we kiezen....kleinkind van pompa blij maken en hem erin houden. Of Thomas voor Jill erin houden.
Echt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef suzi1 het volgende:
echt hoor, heb ik hiervoor mijn bezoek afgezegd?! dacht een bommenregen te krijgen
Ben jij zo makkelijk manipuleerbaar?quote:
Past ook echt bij de geboorte van een baabyquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef Jockari het volgende:
In vlaanderen is het tegenwoordig een "babyborrel". Eten en alcoholische dranken. Beter dan beschuit met korrels.
Dit gaat toch over de live beelden hier?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Benny het volgende:
Met een half uur - drie kwartier is bekend wie er zijn genomineerd. Kunnen we afspreken dat het alleen in spoilers gecommuniceerd wordt. Wel zo leuk voor de mensen die de tv uitzending niet vooruit kunnen/willen kijken.
Na de uitzending (ca. 22.30 uur) mag het w.m.b. prima zonder spoiler.
inderdaad en ik denk dat hij er op dit moment niet mee zal zitten als ie morgen naar huis moetquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb al langer de indruk dat Pat niet happy is , dus van mij mag hij naar huis
neenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Benny het volgende:
Met een half uur - drie kwartier is bekend wie er zijn genomineerd. Kunnen we afspreken dat het alleen in spoilers gecommuniceerd wordt. Wel zo leuk voor de mensen die de tv uitzending niet vooruit kunnen/willen kijken.
Niet vergeten hequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Benny het volgende:
Pat is opa gewordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream weer aan.
Waarom zitten ze aan de champagne? Is Ferret vertrokken?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
inderdaad en ik denk dat hij er op dit moment niet mee zal zitten als ie morgen naar huis moet
ffff wil ook even meeliften op de emotie van Patjequote:
Helaas is Ferret er nog .. Pat is opaquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Patrick is opa gewordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja! Want gister zat Benny mij allemaal standjes te geven en met vette bans te dreigen (quote:
Benny heeft groot gelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja! Want gister zat Benny mij allemaal standjes te geven en met vette bans te dreigen (), omdat ik iets van de TV show postte! Dus nu ook allemaal netjes doen!
laatste geboren baby die beschuit heeft gehad is er in gestikt van de droogte van de beschuit. daarom gaan nu ouders, familie en vrienden voor het babyborrel-initiatief.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Past ook echt bij de geboorte van een baaby
Neheee.....emotie van eentje die weet wat moeder worden is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
P
[..]
ffff wil ook even meeliften op de emotie van Patje
Wellicht ben ik zo makkelijk manipuleerbaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben jij zo makkelijk manipuleerbaar?
Een week lang de etterbak uithangen en dan op het juiste moment, als de groep emotioneel is, alles goed willen maken met een welgeplaatste knuffel
Nee, ik denk toch dat ik gehaaid gewoon goed schrijf
Tarrel zei datquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:54 schreef mario390 het volgende:
jemand zei bevor de melding vor pat kwam
misschien is covid over
Nee dat is volgende week. Nu voor de geboorte kleinzoon Pat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Klopt... hij zei dan ook dat hij ons allebei zou bannen, omdat we anders info aan elkaar zouden doorspelen ofzo!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:54 schreef Jockari het volgende:
De
[..]
laatste geboren baby die beschuit heeft gehad is er in gestikt van de droogte van de beschuit. daarom gaan nu ouders, familie en vrienden voor het babyborrel-initiatief.
Whuttt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:54 schreef Jockari het volgende:
De
[..]
laatste geboren baby die beschuit heeft gehad is er in gestikt van de droogte van de beschuit. daarom gaan nu ouders, familie en vrienden voor het babyborrel-initiatief.
Ik begrijp die uitspraak van zijn ouders.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef Keep_on_Track het volgende:
Thomas bazelt iets dat het vreemd moet voelen wanneer je als ouders kinderen hebt gemaakt en zij dat dan ook weer doen...
Als je dat ff aanhoort klinkt dat echt heel slecht....
Is wel een beetje olie op het vuurquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef BBguy het volgende:
Drank plus nominaties bekend maken. Spannende combi
Buikpijn tijdelijk over?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
Naomi probeert nu al 3 keer een liedje erin te gooien
zou Willy Alberti ook een hit hebben gehad in Belgie met: Niemand laat zijn eigen kind alleen....quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neheee.....emotie van eentje die weet wat moeder worden is.
Had prima bij het koppie gepastquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:57 schreef Whuzz het volgende:
Toch jammer dat ze die baby niet Jerrel hebben genoemd. Gemiste kans
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had prima bij het koppie gepast
Naomi ook, alleen bij Zoey liep het echt over.quote:
ahhh wat schoonquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:58 schreef Fikkert2 het volgende:
Het drankorgel kan ook weer lachen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nah inpakken .. zo de deur uit live show
sjuus Pat
we moeten door
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft BB toch wel knap geregisseerd dat z'n kleinzoon gister werd geboren.
Zal wel in het contract hebben gestaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft BB toch wel knap geregisseerd dat z'n kleinzoon gister werd geboren.
I am sooo sorry my badquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naomi ook, alleen bij Zoey liep het echt over.
Denk haast wel dat hij gaat.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:57 schreef Verida het volgende:
[..]
zou Willy Alberti ook een hit hebben gehad in Belgie met: Niemand laat zijn eigen kind alleen....
ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je je kinderen voor 100 dagen in de steek laat, of in het geval van Pat, als er een kleinkind is geboren, dat je daar dan niet naartoe wil
BB heeft het kind persoonlijk gehaald.. ze hadden geen ieder wat met de nominaties aan te moetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal wel in het contract hebben gestaan
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:58 schreef Fikkert2 het volgende:
Het drankorgel kan ook weer lachen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Net voor de avondklok nog effe 4 km hard gelopen. Patje opa geworden
quote:
inderdaad, overmacht... de ontlading is al geweest helaasquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Patje morgen naar huis dus en geen trammelant vanavond. Gemiste kans weer
Keizersnee kan je plannen he......quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB heeft het kind persoonlijk gehaald.. ze hadden geen ieder wat met de nominaties aan te moeten
ik stem voor patjequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Patje morgen weg dus. Lijkt nu helemaal wel duidelijk.
Pspspspspssss, babietje! Babietjeeee! Kijk eens wat we voor je hebben? Pspspspspsss... kroepoek... hmmmmm! en make-up! Pspspspsssss kom dan!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB heeft het kind persoonlijk gehaald.. ze hadden geen ieder wat met de nominaties aan te moeten
Vergeet het maar.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef aswesleep het volgende:
Waarom zie ik Zoey en Jerell altijd zo geniepig kijken. Ik wil graag denken dat ze nu oprecht zijn.
Ja das wel een lach met een ander gevoel erachterquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
fuck denkt ie, pakt patje mijn dag af
Die peuk steek ik al 11 jaar niet meer opquote:
Is er nou niemand die tegen dat manneke heeft gezegd dat het dragen van oversized kleding je nog kleiner doet lijken?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
fuck denkt ie, pakt patje mijn dag af
Leuk , geboren worden in het ziekenhuis tijdens corona .quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Keizersnee kan je plannen he......
Bompa Patjequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die peuk steek ik al 11 jaar niet meer op
Hoeft niet hoor, Thomas gaat pleitequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Toch ga ik Pat wel een beetje missen
Merkt de baby niks vanquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk , geboren worden in het ziekenhuis tijdens corona .
Dan zou het netjes zijn van Patje om morgen gewoon in de liveshow te pleiten om voor Thomas te stemmen en dan te gaan. Daarvoor of daarna weggaan heeft onnodig veel effect op het programma.quote:
Nietesquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, Thomas gaat pleite![]()
die zijn nog van voor de weightwatchersquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:02 schreef Verida het volgende:
zo
[..]
Is er nou niemand die tegen dat manneke heeft gezegd dat het dragen van oversized kleding je nog kleiner doet lijken?
Het is aldoor net alsof hij de kleren van zijn grote broer aanheeft,
Nee he......quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Lol, Jill tegen Pat: Hazes en zijn vrouw scheelden ook 20 jaar he! Dusssuuuhhhh ik kan altijd nog met Ivar!
Pat:
ik zeg ff naksquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Lol, Jill tegen Pat: Hazes en zijn vrouw scheelden ook 20 jaar he! Dusssuuuhhhh ik kan altijd nog met Ivar!
Pat:
Daar heeft de familie Hazes al een patent op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Pat:
geen idee. Zal iets belgisch zijn.quote:
Opa van Ivarquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:04 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja dus. Ik was te werk dus heb het gemist.
Niemand heeft haar gedwongen om haar kindjes in de steek te laten..quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:04 schreef mario390 het volgende:
dat is maar toch normal dat
wanneer juli kinder op de monitor
ziet,dat zij huilt dat zij an haar 3 minis
denkt,en het zijn watertranjes gewezen
wat is klassebak?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu zijn ze allemaal een klassebak? Schoolreisje ?
Gewoon de baby met een vishaak eruit gehengeld, joh😉quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen
Toppertje.quote:
Dan moet hij dat nu op de livestream roepen.. elk uurquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dan zou het netjes zijn van Patje om morgen gewoon in de liveshow te pleiten om voor Thomas te stemmen en dan te gaan. Daarvoor of daarna weggaan heeft onnodig veel effect op het programma.
Dat past beter. Bitch flikkert haar er wel inquote:
Ik ook hoe mooi is het om naar zijn eerste kleinzoon te gaan dan is BB maar iets kleins zou het voor geen goud willen missenquote:
Kijk naar Liese en je weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dat kun je mij toevertrouwenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gewoon de baby met een vishaak eruit gehengeld, joh😉
Adjes heffen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom Liese klassebak ? Ik heb iets gemist.
Daar zit dus ook een bloedspoor in zoquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hmmmm, dus ze liegt ook over haar naam
Precies dit iddquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:06 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ik ook hoe mooi is het om naar zijn eerste kleinzoon te gaan dan is BB maar iets kleins zou het voor geen goud willen missen
vandaar de uitgestelde nominatiesquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Een beter moment had het niet kunnen zijn zegt Michel tegen Pat . Pat glunderend :'klopt'
Ja, 41 dagen BB streams.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom Liese klassebak ? Ik heb iets gemist.
Eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:06 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ik ook hoe mooi is het om naar zijn eerste kleinzoon te gaan dan is BB maar iets kleins zou het voor geen goud willen missen
ok vaag dan hahahha nah ja la ma waaien danquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
google en wikipedia kennen het niet
quote:
als je op patje stemt, betekent dat hij mag blijvenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:06 schreef Toweler het volgende:
[..]
Da's ook niet veel. Bij de geboorte van mijn kinderen waren er bakken Jupiler en flessen Cava. Niemand is recht naar buiten gegaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
4 flessen champagne hadden ze gehad
Liese Klassebakquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Waarom joelen ze nu voor Naomi? Geen idee wat ze roepen maar het klinkt voor mij als 'Naomi glasbak'
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vandaar de uitgestelde nominatieswachten op de bevalling
Er is maar één echte auto en dat is een Mercedes S klasse. Kan het aanbevelenquote:
Dan zoek je niet goed. Is ook wel een beetje een wielerterm. “Wat een klassebak is die renner”.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Showtje voor Juliequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een huilie die Michel. En dat is marinier geweest?
Wat deed hij als er iemand sneuvelde? ISIS een dikke knuffel geven en samen met ze huilen?
Nee, dan krijgen we weer zoiets dat ie automatisch doorschuift naar volgende week .. dat moet ook nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef Angelique61 het volgende:
Misschien gaat er niet gestemd worden dat patje morgen gaat en thomas dus gewoon blijft.
wat is dat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese, klassebak wordt er gezongen.
Eindelijk brede erkenning voor de Queen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dood zaad
deud zaad
help aand8
sperma deud deud
ja ja is goed moet je niet boos werdenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Niemand heeft haar gedwongen om haar kindjes in de steek te laten..
Ok, dat verheldert iets. Maar wat heeft Liese gedaan dat ze ineens een "Klasbak" is? En waarom Jerrel niet!?quote:
Klassebak is glasbak, dus Liese glassebak jajajaquote:
En dan weer gepiep door matt, tekkel en mike net als naomi want ja geen voordeel enzoquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we weer zoiets dat ie automatisch doorschuift naar volgende week .. dat moet ook niet
Als dat maar niet betekent dat Thomas vervolgens een week lang genomineerd is omdat Patje weggaat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef Angelique61 het volgende:
Misschien gaat er niet gestemd worden dat patje morgen gaat en thomas dus gewoon blijft.
Of de eerst volgende erbijquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef Angelique61 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom ze Liese klassebak vinden? Zie nog geen reden. Heeft zij de geboorte gedaan voor Patje?quote:
Mercedes ?Gisteren nog twee zien vastzitten in de sneeuw met hun achterwielaandrijving. Leuk om ze al zwaaiend te passeren met mijn Opeltjequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is maar één echte auto en dat is een Mercedes S klasse. Kan het aanbevelen
In ABN is klasbak gangbaarder.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze keek even heel verliefd naar de ontroerde Michel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Julie geniet van haar laatste glasje
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maybachquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij had al een rot dag. Vanmorgen gehuild in de DBK.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een huilie die Michel. En dat is marinier geweest?
Wat deed hij als er iemand sneuvelde? ISIS een dikke knuffel geven en samen met ze huilen?
Geen last van gehad nog, maar moet pas morgen de deur uit, dus we gaan het meemakenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom ze Liese klassebak vinden? Zie nog geen reden. Heeft zij de geboorte gedaan voor Patje?
[..]
Mercedes ?Gisteren nog twee zien vastzitten in de sneeuw met hun achterwielaandrijving. Leuk om ze al zwaaiend te passeren met mijn Opeltje
ALs ik patje was had ik tegen de camera's gezegd: Asumijdrinhoudennekikwindangevenikallemijnewienstaandienekleine!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
Als ik Patje was, was ik nu mijn koffer aan het inpikken
Dat is het probleem dus. "Erg begaafd" en Liese kan ik niet combineren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:11 schreef Aggie46 het volgende:
klasbak, klassebak
betekenis & definitie
Iemand die erg begaafd is in iets. De term ontstond wellicht in het wielermilieu en werd in eerste instantie ook gebruikt m.b.t. renners van uitzonderlijke klasse
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
Maybach![]()
![]()
< gaat verder met kiejahh
sparen , niks gelukt steeds
zegt misschien meer over jouquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. "Erg begaafd" en Liese kan ik niet combineren.
Het was dan ook sarcastischquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. "Erg begaafd" en Liese kan ik niet combineren.
Een Audi A8 is net zoveel auto voor beduidend minder geldquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik was je eerste zin aan het ontcijferen voordat ik doorhad dat je de vertaling eronder had gezegd.. iets met blondquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ALs ik patje was had ik tegen de camera's gezegd: Asumijdrinhoudennekikwindangevenikallemijnewienstaandienekleine!
Wat vertaald is: Als jullie mij er in houden en ik win, dan doneer ik dat allemaal aan die kleine!
DAT is het spel spelen.
potver, kijk die tekst boven deze auto, jullie hebben gewoon gelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naomi flink losgegaan met de spray tanquote:
Of het zijn zijn kleren van toen hij nog geen maagverkleining hadquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:02 schreef Verida het volgende:
zo
[..]
Is er nou niemand die tegen dat manneke heeft gezegd dat het dragen van oversized kleding je nog kleiner doet lijken?
Het is aldoor net alsof hij de kleren van zijn grote broer aanheeft,
In Nederland strooien ze misschien. In Vlaanderen is het altijd een ramp. Verschiet er van dat onze treinen nog rijden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen last van gehad nog, maar moet pas morgen de deur uit, dus we gaan het meemaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, spijker op z'n kop wat Liese betreft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha nou dan gebruiken ze de term dus verkeerd
Ik weet dat niet iedereen vloeiend pattiaans spreekt!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was je eerste zin aan het ontcijferen voordat ik doorhad dat je de vertaling eronder had gezegd.. iets met blond
SPOILER: De genomineerden zijn bekend.... (Niet klikken als je het niet wilt weten!!!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rijd liever luxequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Audi A8 is net zoveel auto voor beduidend minder geld
Ja wat!? WHEELS OF STEEL!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Yolk het volgende:
Zoey: "Patje, over 20 jaar ben ik 50, dan ben ik toch geen dj meer"
Stop die maar in je zak, Paul Elstak (e.v.a.).
nee hij had op het laatst (tot voor 3 weken ofzo) nog nieuwe kleding aangeschaft voor bbquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Of het zijn zijn kleren van toen hij nog geen maagverkleining had
Dat is een E klassequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
potver, kijk die tekst boven deze auto, jullie hebben gewoon gelijk
https://femmefrontaal.nl/(...)e-klasse-klasse-bak/
BB / [COS #420] bompa Patjequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom ze Liese klassebak vinden?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef Jockari het volgende:
I
[..]
In Nederland strooien ze misschien. In Vlaanderen is het altijd een ramp. Verschiet er van dat onze treinen nog rijden.
Onze treinen hebben bijna 2 dagen stil gestaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef Jockari het volgende:
I
[..]
In Nederland strooien ze misschien. In Vlaanderen is het altijd een ramp. Verschiet er van dat onze treinen nog rijden.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
NIET OPENEN ALS JE DE NOMINATIE NIET WILT WETENGeopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef aswesleep het volgende:
Jerell maakt van de gelegenheid gebruik om zijn straatje schoon te vegen.
Maybach = Mercedesquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
Maybach![]()
![]()
< gaat verder met kiejahh
sparen , niks gelukt steeds
Doen wequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ga lekker in PTA patsen met dat stuk blik van je
TV uitzendingquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef SLP_ het volgende:
Oh nominaties al bekend? Nog niks gehoord op mn stream
Even wat balans aanbrengen:quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:18 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat denk ik om het woord "klassebak"
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Hoe kan jij zo snel die nieuwe aflevering zien?, ik heb hem nog niet in de lijst op videolandSPOILER: De genomineerden zijn bekend.... (Niet klikken als je het niet wilt weten!!!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit, ik denk sorteren op laatste boven ?. ik zie m nu wel
Staat op de sitequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo snel die nieuwe aflevering zien?, ik heb hem nog niet in de lijst op videoland
Naar de mond praten is ze goed in maar haar wenkbrauwen & valse lach zijn echt nasty op beeldquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:16 schreef aswesleep het volgende:
Zoey is echt meesterlijk in exact zeggen wat haar gesprekspartner wil horen.
Vooruitkijken denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Huh, pas over 10 minuten toch? Of zag je al voorstukje?
Patje gaat naar zijn kleinzoon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:18 schreef TB-Spoelie het volgende:
Gaat niemand uit morgen, weet ik zeker. Patje heeft door deze prachtige gebeurtenis weer een voorsprongetje, niet eerlijk ten opzichte van Thomas. Morgen zeggen ze: Dankzij deze heugelijke gebeurtenis gaat er vanavond niemand uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
NIET OPENEN ALS JE DE NOMINATIE NIET WILT WETENSurprise, surprise...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nope! The mystery continuesquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef Windhapper het volgende:
Zoetsappig gedoe allemaal. Is die knutseldoos al terecht?
Slap gedoe.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Patje gaat naar zijn kleinzoon.
Jill mag Thomas houden.
Was het alweer bijna vergeten maar nee, niet gevonden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef Windhapper het volgende:
Zoetsappig gedoe allemaal. Is die knutseldoos al terecht?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie heeft wie genomineerd. Niet openen als je nog niet de nominaties wilt weten.Ik Mis Liese?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Wat in 't vat zit, verzuurt nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed, spanning weg. Kinderen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |