Nee joh, die mag dat kleinkind in principe toch alleen maar achter glas zien of op anderhalve meter.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef D. het volgende:
Alles leuk en aardig, maar nu wil Patje natuurlijk morgen naar huis, en hebben we weer geen nominaties
hij viel ff uit zijn rolquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef odie22 het volgende:
maar goed, Judas was weer lekker bezig ?
Nee stoer bedoelde ikquote:
Heel goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Even resumerend.. dus technisch gezien hebben de dames zich aan hun belofte gehouden door pas op Patje te stemmen nadat z'n kleinzoon geboren was.
Passende TTquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:49 schreef GayGuy het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten om deze titel te gebruiken🤣
Nicequote:
Hij komt net uit quarantaine, dus zal wel meevallenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee joh, die mag dat kleinkind in principe toch alleen maar achter glas zien of op anderhalve meter.
yepquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Even resumerend.. dus technisch gezien hebben de dames zich aan hun belofte gehouden door pas op Patje te stemmen nadat z'n kleinzoon geboren was.
matig..quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:49 schreef GayGuy het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten om deze titel te gebruiken🤣
Of jij stoerquote:
Geen idee hoe ze dat noemen of hoe je dat schrijftquote:
Youre welcomequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Thanks voor het openen GayGuy, was even in de weer met Screenshots en had niet in de gaten dat ik LP had
Ik heb al langer de indruk dat Pat niet happy is , dus van mij mag hij naar huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef zodeju het volgende:
Nu kunnen we kiezen....kleinkind van pompa blij maken en hem erin houden. Of Thomas voor Jill erin houden.
Echt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef suzi1 het volgende:
echt hoor, heb ik hiervoor mijn bezoek afgezegd?! dacht een bommenregen te krijgen
Ben jij zo makkelijk manipuleerbaar?quote:
Past ook echt bij de geboorte van een baabyquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef Jockari het volgende:
In vlaanderen is het tegenwoordig een "babyborrel". Eten en alcoholische dranken. Beter dan beschuit met korrels.
Dit gaat toch over de live beelden hier?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Benny het volgende:
Met een half uur - drie kwartier is bekend wie er zijn genomineerd. Kunnen we afspreken dat het alleen in spoilers gecommuniceerd wordt. Wel zo leuk voor de mensen die de tv uitzending niet vooruit kunnen/willen kijken.
Na de uitzending (ca. 22.30 uur) mag het w.m.b. prima zonder spoiler.
inderdaad en ik denk dat hij er op dit moment niet mee zal zitten als ie morgen naar huis moetquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb al langer de indruk dat Pat niet happy is , dus van mij mag hij naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |