Ja, bijzonder! Zit vastgebonden zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:05 schreef Toweler het volgende:
Gelukkig is Matt er ook eens niet bij
dat is ook echt de enige die ze niet weet dan want de rest welquote:
Ja maar die zijn WEL gelukkig!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Jill:' Sommige mensen zijn zo ziek, die lopen op hun laatste loodjes'
Mario ik heb 3 minuten gewacht, de regel is 2 minutenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
altijd als ik lapo heb gaat zu![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in die 3 minuten kon je geen titel bedenken?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario ik heb 3 minuten gewacht, de regel is 2 minuten
Mooi statement, bijna net zo mooi als Miss Universe die wereldvrede wenstquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooi statement, bijna net zo mooi als Miss Universe die wereldvrede wenst
Dit kan je niet spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:09 schreef MissyZ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 februari 2021 20:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft ze goed op geoefend thuis, misschien trapt opa daar in maar COS niet
Deze vind ik weer schattig....en leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Goeiequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
TT is er wel. Ligt bij de kroepoek en de make-up.
Kan hem slecht verstaan met zijn mic in de dekenquote:
Als Meryl Streep het zo zou doen hadden ze nog een take gedaan, deze poging was wel erg slechtquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dit kan je niet spelen.
Zelfs Meryl Streep niet.
Deze verdiend nog een TT
Kreeg hij die nou wel of nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
eerlijk en oprecht
daarom loog hij over een boodschap van zn vriend
Je hebt 2 minuten en 2 seconden gewacht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario ik heb 3 minuten gewacht, de regel is 2 minuten
Ik blijf het frappant vinden dat je met 180 graden verschil van inzicht kan kijken naar de dingen die gebeuren...quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
eerlijk en oprecht
daarom loog hij over een boodschap van zn vriend
Had je de stopwatch klaar staanquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt 2 minuten en 2 seconden gewacht.
En maar doorgaan die vriendelijkevriend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef Whuzz het volgende:
jerrol: Ik trek me terug omdat ik me maar bij beperkte mensen veilig voellllll![]()
![]()
hoe bedoel jequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik blijf het frappant vinden dat je met 180 graden verschil van inzicht kan kijken naar de dingen die gebeuren...
Niet. Julie heeft dat te horen gekregen in de DBK. Nadat ze zich opwond dat zij niks te horen kreeg van haar kindjes terwijl ze daar ook gewoon behoefte aan had.quote:
Waarom quote je jezelf?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Meryl Streep het zo zou doen hadden ze nog een take gedaan, deze poging was wel erg slecht
Zoals ik het las op twitter oid had hij gezegd dat hij zijn vriend hoorde. Vaag verhaal van Jerrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
juli heeft t nagevraagd in de dbk en die hadden gezegd dat het niet waar was
Een aziaat van 2.10 meter das wel echt heeeeeel bijzonderquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel: Ik zit hier niet om onrust te stoken... ik ben heel eerlijk.... en oprecht
Ok Jerrel, lemme guess:
- Je bent ook hetero
- 2m10 lang
- Van aziatische afkomst
- Professioneel MMA-fighter
Nog meer onzin?
As usual. Verdraait alles voor de aandachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals ik het las op twitter oid had hij gezegd dat hij zijn vriend hoorde. Vaag verhaal van Jerrel
Het wordt nu wel erg ingewikkeld... witte vlag hier, NEXTquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was een foute quote aan het quoten
Ah, dat leek mij ook al zo raarquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet. Julie heeft dat te horen gekregen in de DBK. Nadat ze zich opwond dat zij niks te horen kreeg van haar kindjes terwijl ze daar ook gewoon behoefte aan had.
klopt!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een aziaat van 2.10 meter das wel echt heeeeeel bijzonder
Mensenkennis is inderdaad niet Thomas zijn sterkste punt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef Jockari het volgende:
Dieje zot van een Thomas laat zich leiden door Zoey. Onbegrijpelijk (of juist niet want die kent nog niks van het leven).
Ik heb maar niet meer op die andere quote van jou gereageerd, anders blijf ik de foute quotes in stand houdenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het wordt nu wel erg ingewikkeld... witte vlag hier, NEXT
Ja, het is net een liegebeest....belgisch kinderprogramma zijn lengte klopt al.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
klopt!
Jerrel is ook HEEL bijzonder! Dat zei hij zelf!
Mensenliefde is mooierquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:18 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Mensenkennis is inderdaad niet Thomas zijn sterkste punt.
Keten keten keten.. mag niet dan ben je kinderachtigquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Als ik in dat huis zou zitten zou ik echt op die kamer gaan zitten en de hele tijd tegen ze ouwehoeren. Slapen doe je maar lekker 's nachts.
Ja, jezus, dat werkt ook niet he. Neem een cupje en doe het bij de planten!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Zoey is ongesteld , haar hele jeans zit vol bloed
Van daar dat ongelukkige gevoel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Trek ff wat schoons aanquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Ik vraag me af of Thomas het door hadquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ja.. had niet door dat zij er ook lag
Beter gaat ze op bed liggen... ow wachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat werkt ook niet he. Neem een cupje en doe het bij de planten!
millennial strugglesquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef Whuzz het volgende:
jerrol: Ik trek me terug omdat ik me maar bij beperkte mensen veilig voellllll![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat werkt ook niet he. Neem een cupje en doe het bij de planten!
g lijkt op Tarrelquote:
Lekker fris héquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Wacht BB... zit ik nou op een stream te kijken naar iemand die door d'r jeans aan het heenbloeden is![]()
Zoey onder een dekenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ik geef op.. wat is er op stream 2 te zien
Is inderdaad tactiek Zoey. Deze tactiek aat nog overgenomen worden door Korps Mariniers in de toekomst. Slaap bij de vijand.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:21 schreef suzi1 het volgende:
ik zou in de k3 kamer onder een dekbed gaan liggen. kan stokstijf liggen voor uren, en dan alles afluisteren
20 voor 11quote:
Niet!! Dus stream 1 is Tarrel onder de deken en stream 2 Zoëyquote:
het is de eerste keer dat hij benadert wordt door een wijf met dikke siliconetietenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef Jockari het volgende:
Dieje zot van een Thomas laat zich leiden door Zoey. Onbegrijpelijk (of juist niet want die kent nog niks van het leven).
Ik snap nu ook waarom er maar 2 streams zijn ipv 4quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:25 schreef Inca het volgende:
Wat een drama zooitje bij elkaar
Dit is wel de saaiste BB ooit
ja omdat het niet mogelijk was want ze had spuitjes gehad dus ze had het niet verwachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Wacht BB... zit ik nou op een stream te kijken naar iemand die door d'r jeans aan het heenbloeden is![]()
Ik kijk naar een pokertoernooi van de BB clubquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet!! Dus stream 1 is Tarrel onder de deken en stream 2 Zoëy![]()
![]()
![]()
Wtf voor een spuitjes kun je krijgen tegen ongesteld zijn???quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja omdat het niet mogelijk was want ze had spuitjes gehad dus ze had het niet verwacht
Iedereen blijft toch in jeans in bed liggen als het bloed er doorheen loopt. In vlaanderen zeggen wij: "van boven pront, vanonder stront !".quote:
Prik pilquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wtf voor een spuitjes kun je krijgen tegen ongesteld zijn???
u ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk naar een pokertoernooi van de BB club
Gadverrrquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedereen blijft toch in jeans in bed liggen als het bloed er doorheen loopt. In vlaanderen zeggen wij: "van boven pront, vanonder stront !".
Prikpilquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wtf voor een spuitjes kun je krijgen tegen ongesteld zijn???
Ik weet hetquote:
Ik denk dat toch zoey ze heeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef Biste het volgende:
Zijn de potloodjes al terecht trouwens?
En is het geweten of ze echt verstopt zijn, of weet Jerrel niet meer waar hij ze gelegd heeft?
(De grootpraat van Michel & Nick dat ze dingen gingen verstoppen niet meegerekend)
Ook benieuwd naar de verloren kleurpotloden van poeder-nicht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef Biste het volgende:
Zijn de potloodjes al terecht trouwens?
En is het geweten of ze echt verstopt zijn, of weet Jerrel niet meer waar hij ze gelegd heeft?
(De grootpraat van Michel & Nick dat ze dingen gingen verstoppen niet meegerekend)
Das toch geen spuitje.. tenminste zo zou ik het niet noemenquote:
ik welquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das toch geen spuitje.. tenminste zo zou ik het niet noemen
Nou ja, er zijn heel veel spuitjes die tegen ongesteld zijn werken hoor.quote:
Tuurlijk, wij weten momenteel van toeten noch blazen omtrent de nominaties.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:28 schreef Angelique61 het volgende:
Kan het ook nog zijn dat iemand anders genomineerdt staat, hb zo een gevoel dat het niet Patje is..
2 streams is nog erger pffffquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:25 schreef aswesleep het volgende:
Leuk een stream op drie slapende mensen.
Vertel maar dat je je incasseringsvermogen aan het trainen bentquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Vriendin: Waar kijk je naar?
... hoe ga ik dit nou weer uitleggen
En de mensen dan met 1 stream, die keken naar een slaperquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
Zit ik op stream 2 krijg ik weer Tarrel
Heb verteld dat ik ook altijd zo naar haar kijk als ze slaaptquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vertel maar dat je je incasseringsvermogen aan het trainen bent
Hahahahahahaha, die doet geen oog meer dicht vannacht, mazzelpikquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb verteld dat ik ook altijd zo naar haar kijk als ze slaapt
Ideeën aan het op doen voor vanavond..quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Vriendin: Waar kijk je naar?
... hoe ga ik dit nou weer uitleggen
Ja wat een imbeciel hequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Matt ook al aan het praten tegen Rudy![]()
Neppert
niet eens gehoord de eerste keer oohhhh de bom gaat barsten zoek dekkingquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:33 schreef Keep_on_Track het volgende:
Bloedspoor naar de woonkamer...
Ik ben beelddenkerquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:33 schreef Keep_on_Track het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:33 schreef Keep_on_Track het volgende:
Daniëlle hier ook niet hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:36 schreef Ireth het volgende:
* Ireth jankt niet mee hoor.... echt niet...
Wat perspectief:quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:36 schreef Ireth het volgende:
* Ireth jankt niet mee hoor.... echt niet...
Dat hadden ze hem ook wel direct mogen laten wetenquote:
What!? Precious drama! Waarom zouden ze dat besparen. WE WANTS IT!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:39 schreef Juan_Roman het volgende:
Hadden het beter gisteren bekend gemaakt. Had een hele hoop drama uitgespaard.
daar zou ik, als ik hem was, dus gruwelijk kwaad over zijn.quote:
Je weet niet hoe het gelopen is. Misschien is ze wel nog een tijd in het ziekenhuis moeten blijven en wouden ze pas bericht doen als ze thuis waren met de kleine. Dat zou ik niet meer dan logisch vinden. Om niet nog meer onrust te zaaienquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hadden ze hem ook wel direct mogen laten weten
Is zijn nieuwe partner voor bondjes in het spel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:39 schreef Keep_on_Track het volgende:
Geluid weg....waarom knuffelt Pat zowi opeens?!
Waarschijnlijk wist hij het ook....vandaar dat zenuwachtige. Moest nog even geheim blijven en dan kwam zijn kleinzoon op tv.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hadden ze hem ook wel direct mogen laten weten
Uh, hij wist van te voren dat dit in zijn BB-periode zou kunnen vallen. Het is geen sterfgeval ofzo, dus hij heeft nergens "recht op" ofzo he.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:40 schreef Verida het volgende:
[..]
daar zou ik, als ik hem was, dus gruwelijk kwaad over zijn.
gisteren in de middag al geboren en dan nu pas doorgeven...
Ik hou van drama, maar chagrijnige Patje drama hoeft voor mij niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
What!? Precious drama! Waarom zouden ze dat besparen. WE WANTS IT!
Die rechterfoto is vanuit een lelijke hoek gemaaktquote:
'Au Au Au' zoeyquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:40 schreef GayGuy het volgende:
Wie kan er hier liplezen? En nee, ik bedoel GEEN schaamliplezen🤣
Is niet vlaams. Bij ons zijn het "suikerbonen" of "kinnekeskak".quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:40 schreef Sestra666 het volgende:
beschuit met muisjes? met een envelop?
Welke stream? Even gemist.quote:
KinneWATTE?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is niet vlaams. Bij ons zijn het "suikerbonen" of "kinnekeskak".
Hier nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:43 schreef Jockari het volgende:
De boel ligt plat bij vlaams VT4 (Play4).
En zo is het maar netquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pat krijgt een mand
blijdschap
we moeten door conjo's
Precies. Valt allemaal net te mooi samen weerquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef Inca het volgende:
Dat kind verpest alles nu vind Pat het niet meer erg dat hij weg gaat![]()
![]()
nou als die weg moet dan moet die weg, maar ze maken hem wel even wat vrolijker voor de nominatiequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
BB doet ineens heel erg zijn best om Pat te behouden
Ik heb nu zoveel vragen🤣quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vrij vertaald in het hollands "kindjespoep".
Wees blij voor Patquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef Inca het volgende:
Dat kind verpest alles nu vind Pat het niet meer erg dat hij weg gaat![]()
![]()
ja gelijk als de beschuit met muisjes op zijn klap de genomineerden er maar inquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zo is het maar net
Op naar de nominaties
serieus screentje hahaquote:
Metoo wat is het.. wat zit erin waar lijkt het opquote:
Nope.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef chufi het volgende:
Eten ze in Belgie ook beschuit met muisjes ?
Alsof je Trump en Harris ziet knuffelenquote:
Al die nominatiestress voor niksquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef D. het volgende:
Alles leuk en aardig, maar nu wil Patje natuurlijk morgen naar huis, en hebben we weer geen nominaties
Ik had gedacht dat ze de nominaties eerder bekend zouden maken ivm bommetje en mankracht voor de DBKquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:45 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Had ook wel wat vroeger gekund.
best gehaaid bedoel jequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:46 schreef engine het volgende:
Gevonden!
Hij gaat eerst naar Naomi om die te knuffelen en vervolgens naar Michel.
Best stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |