Ja, bijzonder! Zit vastgebonden zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:05 schreef Toweler het volgende:
Gelukkig is Matt er ook eens niet bij
dat is ook echt de enige die ze niet weet dan want de rest welquote:
Ja maar die zijn WEL gelukkig!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Jill:' Sommige mensen zijn zo ziek, die lopen op hun laatste loodjes'
Mario ik heb 3 minuten gewacht, de regel is 2 minutenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
altijd als ik lapo heb gaat zu![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in die 3 minuten kon je geen titel bedenken?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario ik heb 3 minuten gewacht, de regel is 2 minuten
Mooi statement, bijna net zo mooi als Miss Universe die wereldvrede wenstquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooi statement, bijna net zo mooi als Miss Universe die wereldvrede wenst
Dit kan je niet spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:09 schreef MissyZ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 februari 2021 20:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft ze goed op geoefend thuis, misschien trapt opa daar in maar COS niet
Deze vind ik weer schattig....en leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Goeiequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
TT is er wel. Ligt bij de kroepoek en de make-up.
Kan hem slecht verstaan met zijn mic in de dekenquote:
Als Meryl Streep het zo zou doen hadden ze nog een take gedaan, deze poging was wel erg slechtquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dit kan je niet spelen.
Zelfs Meryl Streep niet.
Deze verdiend nog een TT
Kreeg hij die nou wel of nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
eerlijk en oprecht
daarom loog hij over een boodschap van zn vriend
Je hebt 2 minuten en 2 seconden gewacht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario ik heb 3 minuten gewacht, de regel is 2 minuten
Ik blijf het frappant vinden dat je met 180 graden verschil van inzicht kan kijken naar de dingen die gebeuren...quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
eerlijk en oprecht
daarom loog hij over een boodschap van zn vriend
Had je de stopwatch klaar staanquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt 2 minuten en 2 seconden gewacht.
En maar doorgaan die vriendelijkevriend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef Whuzz het volgende:
jerrol: Ik trek me terug omdat ik me maar bij beperkte mensen veilig voellllll![]()
![]()
hoe bedoel jequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik blijf het frappant vinden dat je met 180 graden verschil van inzicht kan kijken naar de dingen die gebeuren...
Niet. Julie heeft dat te horen gekregen in de DBK. Nadat ze zich opwond dat zij niks te horen kreeg van haar kindjes terwijl ze daar ook gewoon behoefte aan had.quote:
Waarom quote je jezelf?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Meryl Streep het zo zou doen hadden ze nog een take gedaan, deze poging was wel erg slecht
Zoals ik het las op twitter oid had hij gezegd dat hij zijn vriend hoorde. Vaag verhaal van Jerrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
juli heeft t nagevraagd in de dbk en die hadden gezegd dat het niet waar was
Een aziaat van 2.10 meter das wel echt heeeeeel bijzonderquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel: Ik zit hier niet om onrust te stoken... ik ben heel eerlijk.... en oprecht
Ok Jerrel, lemme guess:
- Je bent ook hetero
- 2m10 lang
- Van aziatische afkomst
- Professioneel MMA-fighter
Nog meer onzin?
As usual. Verdraait alles voor de aandachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals ik het las op twitter oid had hij gezegd dat hij zijn vriend hoorde. Vaag verhaal van Jerrel
Het wordt nu wel erg ingewikkeld... witte vlag hier, NEXTquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was een foute quote aan het quoten
Ah, dat leek mij ook al zo raarquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet. Julie heeft dat te horen gekregen in de DBK. Nadat ze zich opwond dat zij niks te horen kreeg van haar kindjes terwijl ze daar ook gewoon behoefte aan had.
klopt!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een aziaat van 2.10 meter das wel echt heeeeeel bijzonder
Mensenkennis is inderdaad niet Thomas zijn sterkste punt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef Jockari het volgende:
Dieje zot van een Thomas laat zich leiden door Zoey. Onbegrijpelijk (of juist niet want die kent nog niks van het leven).
Ik heb maar niet meer op die andere quote van jou gereageerd, anders blijf ik de foute quotes in stand houdenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het wordt nu wel erg ingewikkeld... witte vlag hier, NEXT
Ja, het is net een liegebeest....belgisch kinderprogramma zijn lengte klopt al.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
klopt!
Jerrel is ook HEEL bijzonder! Dat zei hij zelf!
Mensenliefde is mooierquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:18 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Mensenkennis is inderdaad niet Thomas zijn sterkste punt.
Keten keten keten.. mag niet dan ben je kinderachtigquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Als ik in dat huis zou zitten zou ik echt op die kamer gaan zitten en de hele tijd tegen ze ouwehoeren. Slapen doe je maar lekker 's nachts.
Ja, jezus, dat werkt ook niet he. Neem een cupje en doe het bij de planten!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Zoey is ongesteld , haar hele jeans zit vol bloed
Van daar dat ongelukkige gevoel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Trek ff wat schoons aanquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Ik vraag me af of Thomas het door hadquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ja.. had niet door dat zij er ook lag
Beter gaat ze op bed liggen... ow wachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat werkt ook niet he. Neem een cupje en doe het bij de planten!
millennial strugglesquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef Whuzz het volgende:
jerrol: Ik trek me terug omdat ik me maar bij beperkte mensen veilig voellllll![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat werkt ook niet he. Neem een cupje en doe het bij de planten!
g lijkt op Tarrelquote:
Lekker fris héquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Wacht BB... zit ik nou op een stream te kijken naar iemand die door d'r jeans aan het heenbloeden is![]()
Zoey onder een dekenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ik geef op.. wat is er op stream 2 te zien
Is inderdaad tactiek Zoey. Deze tactiek aat nog overgenomen worden door Korps Mariniers in de toekomst. Slaap bij de vijand.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:21 schreef suzi1 het volgende:
ik zou in de k3 kamer onder een dekbed gaan liggen. kan stokstijf liggen voor uren, en dan alles afluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |