SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Vond echt gisteren dat het verweer van Rutte t.o.v. Wilders en Kuzu heel magertjes was.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef 297534 het volgende:
[..]
Afgemaakt... Door wie? Je kan het eens zijn met zijn beleid of niet, maar ik zie hem echt niet worden afgemaakt in een debat.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het begint nu wel erg triest te worden met de analogieen. Weet je zeker dat je niet liever een concentratiekamp vergelijking wil maken? Maakt mischien meer indruk.
*kuch kuch*quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
(...)
Gedragsregels in dit topic:
• WO2 referenties zijn niet grappig
(...)
Noraly Beyer toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze zijn de neger en moslim vergeten.
Noraly is toch een neger? Oh de moslim dan wel vergeten. En een gehandicapte.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
omg...quote:
Ik zie nergens bewijzen dat hij betaald wordt door de omroep. Zijn werkgever zou iets anders zijn. Maar een betaling vanuit de omroep zou ik uiterst discutabel vinden. Wat is het volgende de politiewoordvoerder die over een zaak komt praten een extra centje toestoppen, de Philips topman,...quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gommers komt in mijn belevenis gewoon deskundig en professioneel over. Hij is ook maar mens en blijkbaar gaat hij graag naar talkshows. Maakt niet uit. Daar mag hij best geld voor ontvangen, niets mis mee.
Noraly Beyer vertegenwoordigd de donkere bevolking.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Timmerfrans zonder baart?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie is die 4e? Ik dacht even dat het Fred was.
En de transgender.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch die buschafeur?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie is die 4e? Ik dacht even dat het Ferd was.
Alleen samen kunnen we doctrine van het OMT en RIVM stoppen. Stop het angst zaaien en het verspreiden met misinformatie.quote:
Ja dat kan je vinden. Maar het ging mij er om dat Rutte nog steeds ontzettend populair is. En dat daarom de gestelde complotten van de vvd om de verkiezingen uit te stellen, mij niet erg waarschijnlijk lijken. De vvd gaat dik winnen en heeft daar dus geen belang bij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vond echt gisteren dat het verweer van Rutte t.o.v. Wilders en Kuzu heel magertjes was.
Foei, het woord 'neger' kan anno 2021 echt niet meer hoor!quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Das geen neger man, dat is nauwelijks Caramel.
Mag ik zeggen dat ik bezorgd ben over de macht van dit ongekozen orgaan?quote:'OMT bezorgd over besmettingsrisico tijdens Tweede Kamer-verkiezingen'
Leden van het Outbreak Management Team (OMT) maken zich zorgen over de besmettingsrisico's bij de Tweede Kamerverkiezingen in maart. Dat blijkt uit een rondgang van NRC. Het kabinet heeft het OMT nog niet om advies gevraagd over de vraag of de verkiezingen moeten doorgaan, of op welke manier. Verschillende OMT-leden vinden wel dat het OMT de potentiële gevolgen moet doorrekenen en bespreken.
Tot nu toe heeft het demissionaire kabinet steeds gezegd dat de verkiezingen op 15, 16 en 17 maart kunnen doorgaan. Vorige week heeft een aantal burgemeesters wel gevraagd om uitstel.
Er zijn voorzorgsmaatregelen gepland om de verkiezingen veiliger te laten verlopen: 70-plussers mogen per post stemmen, een groot aantal stemlokalen gaat vervroegd open en er is meer ruimte om een andere kiezer te machtigen.
Dokter Ted, verschijnt wel eens bij Max tussen 17.00 en 18.00.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie is die 4e? Ik dacht even dat het Ferd was.
Co Stompé?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch die buschafeur?
Ja, die zal zichzelf gaan modden.quote:
Interessant.quote:A new study by Mount Sinai researchers has found that an Apple Watch can effectively predict a positive COVID-19 diagnosis up to a week before current PCR-based nasal swab tests (via TechCrunch).
Die zat om de Tram, offtopic WOII grap in de spoilertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
AppleGODENquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:
New Study Suggests Apple Watch Heart Rate Sensor Can Predict COVID-19 Up to a Week Before a Swab Test
[..]
Interessant.
Hele bevolking aan de Apple Watch dus.
Dat mag jij zeker zeggen. Begin me er ook wat ongemakkelijk bij te voelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik bezorgd ben over de macht van dit ongekozen orgaan?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:29 schreef maan_man het volgende:
Dat wordt een busje huren. Minimale bestelbedrag bij de Action is ¤ 15,-.
+ nog eens 2,00 aan administratiekosten of zoiets.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:29 schreef maan_man het volgende:
Dat wordt een busje huren. Minimale bestelbedrag bij de Action is ¤ 15,-.
Is er iemand die mij kan uitleggen waarom de scholen open moeten op grond van maatschappelijke overwegingen en die overwegingen als het over verkiezingen gaan ineens weer weg kijken te zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Wordt het niet eens tijd om dat gehele OMT op te gaan schonen vanaf April. Ik zie nu veel liever Economen, Psychologen en andere experts daarin zitten die het opstarten van de economie en maatschappij als belangrijkste speerpunt hebben.
Ik keek uit bezorgdheid over de economie dagelijks naar JortCall, de Nieuwe Wereld en Weltschmerz in de dagen dat de talkshows alleen maar oog hadden voor IC-beddenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Wordt het niet eens tijd om dat gehele OMT op te gaan schonen vanaf April. Ik zie nu veel liever Economen, Psychologen en andere experts daarin zitten die het opstarten van de economie en maatschappij als belangrijkste speerpunt hebben.
Het is geen geheim dat een talkshow zijn gasten een vergoeding geeft. Het zal in deze gerust geen Peter R-tarief zijn. Gewoon een vergoeding voor zijn tijd, de reiskosten en parkeerkosten. De man zit daar in zijn eigen tijd en is in zijn eigen tijd naar de televisie-studio gekomen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik zie nergens bewijzen dat hij betaald wordt door de omroep. Zijn werkgever zou iets anders zijn. Maar een betaling vanuit de omroep zou ik uiterst discutabel vinden. Wat is het volgende de politiewoordvoerder die over een zaak komt praten een extra centje toestoppen, de Philips topman,...
Dat hoort gewoon bij hun werkt en daar betaalt de werkgever voor.
Hun eigen huismerk Finn is niet eens af te halen. Voor Dreft ga ik niet speciaal naar Action om daar ook nog eens een euro extra voor af te tikkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
+ nog eens 2,00 aan administratiekosten of zoiets.
Snap trouwens niet waarom mensen uberhaupt die rood/witte panasonic batterijen daar kopen. Slechtste product uit het hele assortiment.
Bennie Noralie Erica en Foppequote:
Oud-Journaallezers Eugènie Herlaar en Noraly Beyer,quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bennie Noralie Erica en Foppe![]()
Heldens... (wie zijn die andere 2)
Lijkt mij niet nodig. Dit is gewoon een soort medisch adviesorgaan voor de regering. De regering heeft ook allerlei adviseurs op de door jouw genoemde terreinen. Naar wie de regering luistert en wat ze er mee doen, is aan de regering. Ik denk niet dat het opschonen van het OMT daar iets aan zal veranderen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Ze benoemen met deze foto om welke bevolkingsgroep het in deze COVID-19 crisis allemaal draait.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Oud-Journaallezers Eugènie Herlaar en Noraly Beyer,
Normaal-voorman Bennie Jolink
tv-dokter Ted van Essen
VVD-coryfee Erica Terpstra
voetbaltrainer Foppe de Haan
quote:
Zolang het OMT het enige formele adviesorgaan blijft is dat mijns inziens wel nodig. De andere optie is om het “impact management team” zoals Segers ooit voorstelde, ook een formele positie te geven zodat hun adviezen ook openbaar worden en een kabinetsreactie krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef 297534 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet nodig. Dit is gewoon een soort medisch adviesorgaan voor de regering. De regering heeft ook allerlei adviseurs op de door jouw genoemde terreinen. Naar wie de regering luistert en wat ze er mee doen, is aan de regering. Ik denk niet dat het opschonen van het OMT daar iets aan zal veranderen.
Erica is al heel lang afgevallen...quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef raptorix het volgende:
Is Erica nou afgevallen van die spuit?
Voor klokken en andere zaken die weinig verbruiken? Als je een tv, airco etc. koopt zijn de meegeleverde batterijen voor de afstandbediening ook altijd zink-koolstof types.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
+ nog eens 2,00 aan administratiekosten of zoiets.
Snap trouwens niet waarom mensen uberhaupt die rood/witte panasonic batterijen daar kopen. Slechtste product uit het hele assortiment.
Haha, met een balpen ben je dan ook echt opgelicht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat een talkshow zijn gasten een vergoeding geeft. Het zal in deze gerust geen Peter R-tarief zijn. Gewoon een vergoeding voor zijn tijd, de reiskosten en parkeerkosten. De man zit daar in zijn eigen tijd en is in zijn eigen tijd naar de televisie-studio gekomen.
Het wisselt ook wel waar je zit. Bij Tros Opgelicht krijg je een Opgelicht-balpen. Ook leuk.
Dat is al weer heel lang terug volgens mijquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Erica is al heel lang afgevallen...
Er zijn tal van formele adviesorganen die adviseren over het regeringsbeleid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang het OMT het enige formele adviesorgaan blijft is dat mijns inziens wel nodig. De andere optie is om het “impact management team” zoals Segers ooit voorstelde, ook een formele positie te geven zodat hun adviezen ook openbaar worden en een kabinetsreactie krijgen.
Want op deze manier hou je de eenzijdige blik nogal in stand.
Wil je er 100 euro op zetten? Durf dat graag met je aan hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik zie nergens bewijzen dat hij betaald wordt door de omroep. Zijn werkgever zou iets anders zijn. Maar een betaling vanuit de omroep zou ik uiterst discutabel vinden. Wat is het volgende de politiewoordvoerder die over een zaak komt praten een extra centje toestoppen, de Philips topman,...
Dat hoort gewoon bij hun werkt en daar betaalt de werkgever voor.
Niet met de frequentie en “ingezoomde blik” van het OMT. Aan halfjaarlijkse rapportjes heb je in deze crisis niks.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef 297534 het volgende:
[..]
Er zijn tal van formele adviesorganen die adviseren over het regeringsbeleid.
Ja en? Is toch allang bekent dat vaccinatie op zijn best 92 procent bescherming bied?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Calif. man tests positive for COVID-19 weeks after receiving 2nd vaccine dose
https://www.hawaiinewsnow(...)ing-nd-vaccine-dose/
Ik verwar haar reisprogramma wel eens met een eet programma dus het is wel wonderlijk dat het haar lukt dun te blijvenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is al weer heel lang terug volgens mij
Ze was heel veel afgevallen, maar zit wel weer een flink stuk bij heb ik het idee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik verwar haar reisprogramma wel eens met een eet programma dus het is wel wonderlijk dat het haar lukt dun te blijven
Boeit ook verder niet zo...quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze was heel veel afgevallen, maar zit wel weer een flink stuk bij heb ik het idee.
Pfizer biedt 91% bescherming was het toch. Behoort die man tot die 9% helaas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Maar zal waarschijnlijk/hopelijk niet doodziek worden...quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Pfizer biedt 91% bescherming was het toch. Behoort die man tot die 9% helaas.
Ik wed niet om kleingeld.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wil je er 100 euro op zetten? Durf dat graag met je aan hoor.
Dat zal met die Garmin en Fitbit horloges met hartslagsensor waarschijnlijk niet anders zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:
New Study Suggests Apple Watch Heart Rate Sensor Can Predict COVID-19 Up to a Week Before a Swab Test
[..]
Interessant.
Zeker interessant.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessant.
Meten die ook onregelmatigheden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat zal met die Garmin en Fitbit horloges met hartslagsensor waarschijnlijk niet anders zijn.
Die tijd is al lang verstreken, wordt tijd voor opheffing.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Ik denk dat dat wel snel zal gaan omdat je device meestal gewoon een proxy naar je telefoon is, vermoed dat android het ook wel snel zal hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat zal met die Garmin en Fitbit horloges met hartslagsensor waarschijnlijk niet anders zijn.
Famke Louise met rapper Sjors. Dat is het nieuwe OMT.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Je kan het OMT overal de schuld van geven, maar zij geven gevraagd en ongevraagd advies over coronaverspreiding.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die tijd is al lang verstreken, wordt tijd voor opheffing.
Het plan was om de zwakkeren te beschermen, niet om iedereen te vaccineren met een middel dat maar voor een paar maanden werkt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende ouderen 'stropen hun mouw op'
De Rijksoverheid zet zes BN'ers in om ouderen ervan te overtuigen om een coronaprik te halen. Oud-Journaallezers Eugènie Herlaar en Noraly Beyer, Normaal-voorman Bennie Jolink, tv-dokter Ted van Essen, VVD-coryfee Erica Terpstra en voetbaltrainer Foppe de Haan 'stropen hun mouw op'.
"Ik laat mij vaccineren, omdat ik mijn normale leven weer terug wil", zegt De Haan. Dat wil Terpstra ook. "Alleen als we ons allemaal laten inenten, helpen we onze samenleving weer 'normaler' te maken. Zodat we weer kunnen leven, werken en sporten zoals we dat deden."
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het plan was om de zwakkeren te beschermen, niet om iedereen te vaccineren met een middel dat maar voor een paar maanden werkt.
Vaccinatie beschermt goed tegen ziek worden en zeer goed tegen ernstig ziek worden. En het verkort de tijd dat het virus in je overleeft. Maar je kunt het virus uiteraard nog wel binnenkrijgen en het zal nog steeds proberen om zich in jou te nestelen en ziek te maken en in die periode ben je ook nog gewoon besmettelijk voor anderen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat heb ik nooit gedaan, met mondkapjes heb ik in ieder geval nog zoiets van: baad het niet, dan schaad het niet, het is ook maar een hele kleine moeite, sterker nog, nu het wat kouder is laat ik hem vaak opquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
Mondkapjes zijn ongeveer net zo achterhaald als winkelwagentjes schoonmaken
Toch zie ik bijna elke keer wel weer een stakker bezig gaan met zo’n spraybusje voor de appie.
IN BEFORE WE MOETEN WAAKZAAM BLIJVEN VOOR DE BRITSE VARIANT.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:14 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 207 (bewezen COVID-19)
Weektoename aantal opnamen: 1199 (bewezen COVID-19)
Week tot week stijging: -9,3%
Bezetting op verpleegafdelingen: 1575 (verdacht of bewezen COVID-19)
Bron: Stichting NICE, woensdag 10 februari om 13:00
wees blij dat het meevalt tot nu toe, hoe meer de ziekenhuisopnames en besmettingscijfers nu omlaag hoe eerder we versoepelingen kunnen krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
IN BEFORE WE MOETEN WAAKZAAM BLIJVEN VOOR DE BRITSE VARIANT.
Er staat heel duidelijk dat deze campagne gezicht is op ouderen. Die moeten toch wel allemaal zich laten prikken dan, dat zijn de zwakkeren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het plan was om de zwakkeren te beschermen, niet om iedereen te vaccineren met een middel dat maar voor een paar maanden werkt.
Je hebt in het routeplan gezien hoe laag we moeten zitten om 1 versoepeling te krijgen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wees blij dat het meevalt tot nu toe, hoe meer de ziekenhuisopnames en besmettingscijfers nu omlaag hoe eerder we versoepelingen kunnen krijgen
'In potentie'quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
IN BEFORE WE MOETEN WAAKZAAM BLIJVEN VOOR DE BRITSE VARIANT.
Spanje had het toch ook al gezegd, 70% van de 60 plussers gevaccineerd en dan pas weer toeristen toelaten ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:18 schreef RipCity het volgende:
https://news.sky.com/stor(...)this-summer-12214103
Nou in Engeland bieden ze al 0 perspectief voor de vakantie. En daar is vaccinatie rond die tijd op 90%. Dat belooft wat voor komende tijd.
Ik denk dat iedereen daar blij mee is. Ik denk alleen dat veel mensen niet blij zijn met de verlenging van de zware maatregelen van iets dat 'in potentie' kan gebeuren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wees blij dat het meevalt tot nu toe, hoe meer de ziekenhuisopnames en besmettingscijfers nu omlaag hoe eerder we versoepelingen kunnen krijgen
Nou ja, zie merkel in dat laatste stukje hier https://www.google.nl/amp(...)-ingeent.html?espv=1quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vaccinatie beschermt goed tegen ziek worden en zeer goed tegen ernstig ziek worden. En het verkort de tijd dat het virus in je overleeft. Maar je kunt het virus uiteraard nog wel binnenkrijgen en het zal nog steeds proberen om zich in jou te nestelen en ziek te maken en in die periode ben je ook nog gewoon besmettelijk voor anderen.
Hoe vaak moet dat nog herhaald worden voordat mensen snappen wat vaccinatie wel en niet doet?
en terecht ....quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt in het routeplan gezien hoe laag we moeten zitten om 1 versoepeling te krijgen?
Maar volstrekt onrealistisch, men had beter direct kunnen zeggen: We houden dit aan tot 1 juni.quote:
Dat verwacht ik niet, wel sneller afsluiten van China in de toekomst.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:27 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd wat gaat betekenen voor de toekomst. Iedere griepepidemie straks aan de mondkapjes en andere (schijn)maatregelen..
Zero Covid of Near Zero Covid is gewoon niet te doen, beter accepteren we zsm dat corona de komende jaren blijft rond zingen. Zolang we het onder de kritische waarde kunnen drukken is dat ook geen probleem.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar volstrekt onrealistisch, men had beter direct kunnen zeggen: We houden dit aan tot 1 juni.
Nee, deze user meent het echt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is m'n sarcasmemeter stuk of....?
in ierland is het ook "perfect" gegaan die versoepelingen met "maar" 1200 besmettingen per dagquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, deze user meent het echt.
Ik wilde door deze opmerking kijken wat de verwachting was van het aantal beschikbare vaccins de komende zes weken maar ik zie nu dat getal niet meer te zien is op het Rijksoverheidsdashbord.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Spanje had het toch ook al gezegd, 70% van de 60 plussers gevaccineerd en dan pas weer toeristen toelaten ?
Wat er geleverd wordt of het aantal dat ze denken te zetten?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wilde door deze opmerking kijken wat de verwachting was van het aantal beschikbare vaccins de komende zes weken maar ik zie nu dat getal niet meer te zien is op het Rijksoverheidsdashbord.
Maar dat waren niet echt versoepelingen, dat was gewoon: Yolo, lang leve de lol!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in ierland is het ook "perfect" gegaan die versoepelingen met "maar" 1200 besmettingen per dag
dat willen sommige mensen nu al hierquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar dat waren niet echt versoepelingen, dat was gewoon: Yolo, lang leve de lol!
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-liveblog-avondklokquote:Coronapatiënten die in het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) hebben gelegen, herstellen over het algemeen 'vrij goed', ook na een verblijf op de intensive care.
Tot die conclusie komen artsen van het academische ziekenhuis in een analyse van 81 patiënten die tijdens de eerste coronagolf werden behandeld. Van deze patiënten lagen er 34 op de ic. In het onderzoek is gekeken hoe het zes weken na ontslag uit het ziekenhuis met de patiënten ging.
'Hart- en longfunctie naar behoren'
Het virus was bij alle onderzochte patiënten helemaal uit hun systeem verdwenen. "Veel patiënten hebben nog wel last van vermoeidheid en kortademigheid, maar daar blijft het eigenlijk bij", vertelt internist-infectioloog Anna Roukens. "Bij alle deelnemers hebben we na zes weken kunnen concluderen dat de ontstekingswaarden zijn genormaliseerd en dat ook de hart- en longfunctie naar behoren werken."
Okay ik dacht dat jij dat ook altijd wilde. Maar dan heb ik het misschien verkeerd ingeschat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat willen sommige mensen nu al hier
Het aantal wat ze denken dat er de komende zes weken geleverd zou worden. Maar dat is dus weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat er geleverd wordt of het aantal dat ze denken te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |