Ja kloptquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En de andere helft slikt het omdat ze een extra stem in de groep hebben.
Thomas moet deze week zeker blijven, die moet volgende week naast Jill op de bank.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ik hoop dan ook op Thomas.
Vind Patje... een beetje vreemd? Wel prima of zo, maar gun t Thomas meer.
Die bescherming zou mij ook nekken een partijdige scheidsrechterquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is t.
het is een opeenstapeling van dingen.
Zijn binnenkomst, zijn karakter, de valse start.
Zijn vorm van humor die niet iedereen snapt of kan waarderen.
De ontploffingen.
En dan ook nog de "bescherming".
Dit gaat niet meer goed komen
Ik bid alleen maar dat we het voor 1 keer eens mogen zien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
Oei, dit gaat wat worden vandaag. Denk dat de bom wel gaat barsten.
Hoop hetquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
Ja daar is waar t echt steekt denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik moet mensen die ik graag mag nomineren en hij glipt er zo tussendoor"
"We wonen hier met elkaar en niet met de fucking dagboekkamer"
Heerlijk
Terwijl Nick gewoon kalm is. Julie en Michel gaan lekker los.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
Nick gooit ook alleen maar olie op het vuur bij Michel.
hopelijk wat kleerkasten achter paraat om ze uit elkaar te halen net als bij dgkquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop het
En hoop dat Big Brother dan ook gewoon alles laat zien. Dat is tot nu toe met streams echt het grootste probleem. De Streamlocks als er een goede discussie of confrontatie is. En je ziet er niets van terug in de uitzendingen.
Zeker. Ik zou daar ook moeite mee hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die bescherming zou mij ook nekken een partijdige scheidsrechter
Dit is het spel niet kunnen spelen.
Weeral ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
Dat is dan ook de echte rattenkopquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
Nick gooit ook alleen maar olie op het vuur bij Michel.
Die Jerrel heeft echt veel privilegesquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Julie is ook over de zeik dat hij alles krijgt waar anderen de afgelopen weken niks van te zien kregen.
"Ik krijg mijn kindjes toch ook niet te zien als ik naar de dagboekkamer ga"
Ze heeft hier zoooooooo een punt
Er vrijwillig uitgestemd worden.quote:
Dat was te snel voor een SL denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl Nick gewoon kalm is. Julie en Michel gaan lekker los.
Opvallend dat we mogen horen dat bb ze dingen gevraagd heeft trouwens.
Als je zo begroet wordt door een onbekende wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met "Ventje, beetje naar je zin"?
Is dat al kleinerend? Wow. Dan heb je echt een hele dunne huid.
Hij zit er 4 dagen en kan al in gesprek met zijn vriend in de dagboekkamer. Ik had die deur ingetrapt en die dagboekkamer gesloopt als ik Julie wasquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Die Jerrel heeft echt veel privileges
Als iemand die ik niet ken "Knul" of "Ventje" tegen mij zou zeggen zou ik dat kleinerend opvatten ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je zo begroet wordt door een onbekende wel.
Als ik daar als vrouw zou zitten en iemand die ik net heb ontmoet en tegen mij zegt zo Wijfie heb je het naar je zin. Die zou gelijk weten dat ik niet zijn wijfie ben en er niet van gediend ben.
Een half uur liggen klappen, en na 2 uur zat het er weer boven op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef MissyZ het volgende:
Nick heeft gisteren 2u lang liggen klappen (praten) en dan is het nog niet door. (doorgedrongen)
Ik heb 'm met dagboekkamer en al teruggestuurd naar z'n vriend, achterlijke mongoolquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij zit er 4 dagen en kan al in gesprek met zijn vriend in de dagboekkamer. Ik had die deur ingetrapt en die dagboekkamer gesloopt als ik Julie was
oooohhhh een agressieve Modquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij zit er 4 dagen en kan al in gesprek met zijn vriend in de dagboekkamer. Ik had die deur ingetrapt en die dagboekkamer gesloopt als ik Julie was
Ja zo gata t voelen dat BB partijdig is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Julie is ook over de zeik dat hij alles krijgt waar anderen de afgelopen weken niks van te zien kregen.
"Ik krijg mijn kindjes toch ook niet te zien als ik naar de dagboekkamer ga"
Ze heeft hier zoooooooo een punt
Dat was toch al duidelijk, heb altijd het idee gehad dat hij gevraagd is voor het programma.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was te snel voor een SL denk ik
jammer dat rene weg is, hoe hij keek toen met patje, die zou volgens mij veel feller er tegen in gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef MissyZ het volgende:
Nick heeft gisteren 2u lang liggen klappen (praten) en dan is het nog niet door. (doorgedrongen)
Nick is een held in dezequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nick![]()
Kan 'm ook steeds meer verstaan
Ik zou daar nul problemen mee hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik daar als vrouw zou zitten en iemand die ik net heb ontmoet en tegen mij zegt zo Wijfie heb je het naar je zin. Die zou gelijk weten dat ik niet zijn wijfie ben en er niet van gediend ben.
Rene haat onrecht. Dus als die een opmerking naar Naomi of Jill had gemaakt had Rene er zeker wat van gezegd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
jammer dat rene weg is, hoe hij keek toen met patje, die zou volgens mij veel feller er tegen in gaan
Nja, de woorden van Nick en Julie zijn goedbedoeld... Maar het kan ook averrechts werken. Hij zal wel denken "ennnnn dooorrr"quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:20 schreef Ebinas het volgende:
Michel wil het er even bijlaten.
Beter wel voor nu, ventileren is best. Maar het kan je ook bozer maken
Dat zou voor mij volledig aan de context van t gesprek liggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als iemand die ik niet ken "Knul" of "Ventje" tegen mij zou zeggen zou ik dat kleinerend opvatten ja.
Doe je toch niet?
De tonatie. Gaat niet om de woorden. Maar de misselijke manier hoe die het uitspreekt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou daar nul problemen mee hebben.
tis gewoon triest dat BB zo een kontkorrel de sfeer daar zo laat verpesten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
Michel? Woedend en ziedend? Volgens mij staat hij op janken. En dat staat zo'n stoere vent niet.
Maar janken gaat hij. Dat is ook BB.
We have our waysquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:20 schreef BB-King het volgende:
Doorgewinterde marinier laat zich gek maken door een relnicht.
De blik die hij erbij had met dat valse lachje....bbbbrrrrquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:21 schreef MissyZ het volgende:
[..]
De tonatie. Gaat niet om de woorden. Maar de misselijke manier hoe die het uitspreekt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:21 schreef danilel het volgende:
[..]
tis gewoon triest dat BB zo een kontkorrel de sfeer daar zo laat verpesten.
Ze gaan er ook te lang opdoor en naaien elkaar nu opquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We have our ways
Dat bedoel ik met Michel die zich erg laat kennen nu.
Hij is duidelijk op z'n achilles-hiel geraakt.
BB a valley of broken promisesquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:21 schreef danilel het volgende:
[..]
tis gewoon triest dat BB zo een kontkorrel de sfeer daar zo laat verpesten.
Precies, zo vatte ik hem dus ook op in dat gesprekquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat hij ventje tegen michel zei omdat hij zelf heel klein is tov hem. dus meer als grap
en echt, die geronimo lijkt in mijn ogen ook op een muis. en michel heeft een muizenneus
Hij corrigeerde zichzelf al. Ze hadden uitgerekend dat hij er niet op staatquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef Ebinas het volgende:
Weten ze de uitslag al?
Michel zegt : als ik er deze week op had gestaan
En daar wordt Michel toe opgeroepen door BB?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Ah, BB heeft dus idd Michel naar binnen geroepen dat hij de orde moest herstellen.
Oh dat hoorde ik niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij corrigeerde zichzelf al. Ze hadden uitgerekend dat hij er niet op staat
Een beetje wel ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef mario390 het volgende:
is kalmeren zo
wat als masturbieren?
Met een bepaald leven, ga je bevooroordeeld het huis in over hetero mannen. Ik herken dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef MissyZ het volgende:
Michel heeft gelijk;
Niemand heeft Jerrel veroordeeld, maar Jerrel heeft hun wel veroordeeld.
hahahaaa.....heerlijk dat die gladde Michel toch ook grenzen heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We have our ways
Dat bedoel ik met Michel die zich erg laat kennen nu.
Hij is duidelijk op z'n achilles-hiel geraakt.
oooh wat een leuk idee!!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk als het zo door gaat dat de weekopdracht levend cluedo zal zijn.
‘Het was ... in de DBK met een ...’
Het gaat ondertussen al lang niet meer over die opmerking, dat was een slecht gevallen grap. Het is alleen Nick die daar in blijft hangen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, zo vatte ik hem dus ook op in dat gesprek
Dat mensen daar ZO over vallen zegt ook iets over hen.
Lijkt me dan op zich wel grappig, Michel genomineerdquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef Benny het volgende:
Michel flipt als hij genomineerd is.
Ze vrezen dat Patje ook flipt
nog voorpret...de bom gaat nog wel barsten, vermoedelijk vandaagquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef Ireth het volgende:
Ik ben aan het werk en mis van alles geloof ik
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dan ook de echte rattenkop
Vanaf dag 1 al met Theo.
Ja vind ik dus ook raar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar wordt Michel toe opgeroepen door BB?
Wie was er ook alweer huismeester deze week? 🤔
..penseel door zijn oog.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dan zou hij bozer moeten worden op BB en niet alles op Tarrel afschuivenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind dan Michel zich nog inhoud ten opzichte van die mug. BB geeft die mug ook extra privileges. Omdat die met vrouwenmeuk op zijn smoelwerk loopt, moet je hem maar ontzien. Dacht het niet
precies, dat moeten ze ook niet aan mij zeggen, helemaal omdat je weet dat ze mekaar niet mogenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dit is geen "echte man" meerquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
hahahaaa.....heerlijk dat die gladde Michel toch ook grenzen heeft.
Ohnee nu is het weer een mietje.
volgende weekquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:27 schreef NickTheBomb het volgende:
Hopelijk wordt Jerrel ooit eens huismeester
Dus jij hebt ook een vooroordeel over mij zeg maar, omdat ik alleen op vrouwen val? Dus een gay mag vooroordelen hebben over een hetero, maar andersom mag het niet? Begrijp ik dat steeds goed in jou postings?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een bepaald leven, ga je bevooroordeeld het huis in over hetero mannen. Ik herken dat.
Maar Michel heeft gelijk: Dan hadden ze hem nooit gekozen.
Dus dat kan ie echt laten varen in het BB, dat schild en die stekels.
Het huis ontploft direct na de aankondiging. Michel voorop.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:27 schreef NickTheBomb het volgende:
Hopelijk wordt Jerrel ooit eens huismeester
En Michel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het gaat ondertussen al lang niet meer over die opmerking, dat was een slecht gevallen grap. Het is alleen Nick die daar in blijft hangen.
Standaard in beton gegoten regel in een RLS, maar die zal hier ook wel weer vloeibaar zijn, zoals alles bij deze BB.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:19 schreef M.Ritcher het volgende:
Degene die als eerste zijn handen uitsteekt gaat er gewoon uit. Populair of niet.
Dat maak jij er van, dat ze hem daarom moeten ontzien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind dan Michel zich nog inhoud ten opzichte van die mug. BB geeft die mug ook extra privileges. Omdat die met vrouwenmeuk op zijn smoelwerk loopt, moet je hem maar ontzien. Dacht het niet
Op beidenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou hij bozer moeten worden op BB en niet alles op Tarrel afschuiven
Wat krijgen we nouquote:
sorry niet mijn idee.. maar jij bent heel corona gevaarlijk voor de bewonersquote:
Net als dat boos worden op Jill omdat ze verkozen wordt tot huismeester en voorgetrokken woprdt ook bnergens op slaat. Kan Jill zelf niks aan doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou hij bozer moeten worden op BB en niet alles op Tarrel afschuiven
Nee dat maak ik er niet van, dat lees ik in jou postings, telkens weer. Dat gay's een schild optrekken, wanneer ze een hetero man ontmoeten. Zijn je eigen woordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dat ze hem daarom moeten ontzien.
Alleen als we een creatieve regisseur hebben die ons mooie buitenshots kan geven tijdens de streamlocks.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:22 schreef Benny het volgende:
Dit gaat sowieso een boeiende BB week worden
Nee, dat begrijp je niet goed.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een vooroordeel over mij zeg maar, omdat ik alleen op vrouwen val? Dus een gay mag vooroordelen hebben over een hetero, maar andersom mag het niet? Begrijp ik dat steeds goed in jou postings?
Denk dat hij daar al veel eerder voor gevraagd is....net even voor de drie naar huis vertrokken.quote:
Nee, Jeroenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Ebinas het volgende:
Een van de vijf was een acteur, was dat niet toevallig Jerrel?
Nee, dat was Jeroen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Ebinas het volgende:
Neequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Ebinas het volgende:
Ten eerste:quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee dat maak ik er niet van, dat lees ik in jou postings, telkens weer. Dat gay's een schild optrekken, wanneer ze een hetero man ontmoeten. Zijn je eigen woorden
Hadden ze Jeroen maar gekozenquote:
quote:
Tx! Had even de hoop dat dat het zou kunnen zijn.quote:
Hij is daar ook de meest bekwame voor, maar ik vind het mengen in t experiment.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hij daar al veel eerder voor gevraagd is....net even voor de drie naar huis vertrokken.
snap ik ook wel een beetje, er zijn genoeg tokkie hetero mannen die je het licht in de ogen niet gunt, als hetero zal je niet in elkaar geslagen worden door een groep homo'squote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp je niet goed.
Ik heb een bepaald vooraf opgezet schild bij hetero mannen en zal wat aftastend doen (voorzichtiger), maar ik zal je altijd het voordeel van de twijfel geven. En beide kanten op mag je je vooroordelen hebben. Als je er maar niet naar handelt.
Ik heb het over je vooroordelen, niet om de hete koek heenbreien. Die komen telkens in je postings terug.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste:
Ik heb het nergens gehad over de make-up.
Dat staat voor mij niet gelijk aan het gay zijn.
Jij hebt het er over dat BB hem daarom voortrekt.
Ik zeg alleen maar dat ik snap waar het vandaan komt. Ik zeg niet dat ik het goed gedrag vind.
Ja je hebt natuurlijk wel die videoboodschap laten liggen, dus dat steekt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef greysbones het volgende:
Jullie wil ook een boodschap.. vind het heel oneerlijk
Heeft ze absoluut een punt. Dat ettertje zit er nog geen week in en krijgt al nieuws vanuit het thuisfront.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef Ebinas het volgende:
Julie boos over dat hij woorden van zijn vriend heeft gekregen.
Ze vindt dat het eerlijk moet zijn voor iedereen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:35 schreef ben34567 het volgende:
Julie vindt het oneerlijk dat ze geen boodschap heeft gekregen van thuis uit maar hoe close ze daar om gaat met Michel lijkt het me niet dat ze haar vriend en thuisfront hard mist.
vriend niet, maar kinderen wel, dat snap ik wel, maar dan had ze er niet in moeten gaan want dat wist zequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:35 schreef ben34567 het volgende:
Julie vindt het oneerlijk dat ze geen boodschap heeft gekregen van thuis uit maar hoe close ze daar om gaat met Michel lijkt het me niet dat ze haar vriend en thuisfront veel mist.
Alsof je kan inschatten hoe erg je je kinderen mist na zoveel wekenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
vriend niet, maar kinderen wel, dat snap ik wel, maar dan had ze er niet in moeten gaan want dat wist ze
Loden kandelaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dit. Exact dit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
snap ik ook wel een beetje, er zijn genoeg tokkie hetero mannen die je het licht in de ogen niet gunt, als hetero zal je niet in elkaar geslagen worden door een groep homo's
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef Whuzz het volgende:
Zou NOG mooier zijn als BB straks bekend maakt dat Terrel inderdaad een boodschap van zijn vriend heeft gekregen... In ruil voor EUR 1000 uit de pot
Het ergste is, dat je je mening dan niet kunt ventileren, want dan, vul maar inquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:35 schreef Benny het volgende:
Ik kan niet wachten op de vraag van Geraldine aan Jerrel donderdag...
Waarbij je van sommige bewoners al weet dat ze denken "Jongen, houd je mond. Je praat poep"
Zin inquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:35 schreef Benny het volgende:
Waarbij je van sommige bewoners al weet dat ze denken "Jongen, houd je mond. Je praat poep"
je houd altijd van de grotste debilen,quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Die jerrel is niet zielig, naait de bende daar op en gaat vervolgens janken( krokodillen tranen). Daarna doet hij of er geen ruk aan de hand is en gaat vervolgens gewoon verder. Het is gewoon een teringlijer in het huis. Ik houd ervan, want anders kakt de zooi in daar.
Zie je, en dáárdoor is Terrel zoals hij is! Hij heeft zijn heeeele leven tegen JOUW vooroordelen moeten vechten. Dat is super zwaar en moeilijk en daardoor krijg je een anti-alfaman-schild en wordt je een beetje vals ter zelfbescherming!quote:
hij zingt echt met zon els van de hotline stemquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:37 schreef danilel het volgende:
[..]
dat was de kontkorrel die "zong"
Kleine typo van jou: Zonder Met geweldquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:37 schreef MissyZ het volgende:
Ik had nu naar Jerrel gelopen en gezegd;
Jij bent exit, ik ga je helpen je koffer te pakken en we escorteren je het huis uit.
Zonder geweld.
vind ik ook waanzinquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:15 schreef danilel het volgende:
michel is al 2 keer door de dbk geroepen met de opdracht de orde te herstellen
Jerrel maakt weer een opmerking. Een nieuwe discussie over hem laait op. Jerrel's privileges zorgen voor woedequote:
Dan moet je het ver laten gaan, want Naomi en boos?!quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef Benny het volgende:
Zelfs Naomi begint bozer en bozer te worden
Daarom houd ik ook van jouquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
je houd altijd van de grotste debilen,
Net het druppeltje he, hoevaak heeft Jerrel nu al die dagen al gepiept dat hij zo onterecht behandeld wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Michel.
Ja precies, slecht gevallen grap, maar het wordt door hen keer op keer herhaald als iets vreselijks
Ja is toch!? Beetje schilderen, schminken, liedjes in oren fluiten, super gezellig?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef Harry het volgende:
BB heeft direct na de exit van Nathalie, Jowi en Danielle gezelligheid BELOOFD #koekoek.
Bedankt maar welke privileges?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel maakt weer een opmerking. Een nieuwe discussie over hem laait op. Jerrel's privileges zorgen voor woede
we zitten met smart te wachtenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:40 schreef Ebinas het volgende:
Als BB niet ingrijpt dan gaat dit vandaag nog vreselijk knetteren.
Van mij mag het. Niet te houden dit denk ik
Hij mocht een koffer schmink meenemen, kreeg gratis een videoboodschap van zijn vriend, enz enzquote:
Ik snap dat wel, want ze zijn hun relaxe leventje kwijt. Nu zitten ze met een ettertje opgescheeptquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef Benny het volgende:
Zelfs Naomi begint bozer en bozer te worden
las dat vanmorgen maar heb er verder niets van gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Toweler het volgende:
Iets bekend waarom ze naar de dagboekkamer moeten allemaal?
Zonder dit een SC te maken, welke vooroordelen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over je vooroordelen, niet om de hete koek heenbreien. Die komen telkens in je postings terug.
Dacht dat hij best wel weet en inderdaad ook op beide boos is.quote:
Daar zal wel een hoop schone schijn uitkomen danquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:35 schreef Benny het volgende:
Misschien moeten ze allemaal de vraag beantwoorden hoeveel geld ze uit de pot bereid zijn af te staan om Terrel te laten vertrekken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Toweler het volgende:
Iets bekend waarom ze naar de dagboekkamer moeten allemaal?
Julie moet niet zo jankenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:35 schreef ben34567 het volgende:
Julie vindt het oneerlijk dat ze geen boodschap heeft gekregen van thuis uit maar hoe close ze daar om gaat met Michel lijkt het me niet dat ze haar vriend en thuisfront hard mist.
Jerrel heeft niet gevraagd om een boodschap van zijn vriend. Waarom dan boos zijn op Jerrel ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel maakt weer een opmerking. Een nieuwe discussie over hem laait op. Jerrel's privileges zorgen voor woede
Dit is wel een beetje een nadeel als je dit zo samen bespreekt.quote:
Ook even gedacht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:40 schreef mario390 het volgende:
dit terrel is en van BB betalte acteer,hij zall ruzie in de greop bringen
Ja, en da's heel spijtig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef TheRacingElf het volgende:
Over vooroordelen gesproken, het enige wat Jerrel gedaan heeft is de vooroordelen die ik had bevestigen.
Hoe mooi zou het zijn als ze donderdag ALLEMAAL compleet los gaan op'm!?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zal wel een hoop schone schijn uitkomen dan
Exactquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jerrel heeft niet gevraagd om een boodschap van zijn vriend. Waarom dan boos zijn op Jerrel ?
Het zal jaloezie zijn. " ik wil ook boodschap van mijn familie" het is niet eerlijk. Wij zijn veel leuker dan Jerrel. Jerrel is een eikel etc etc"
Mooi verhaal, maar blijf bij mij standpunt en idd, laten we maar weer overgaan tot de order van de dag. Ik respecteer jequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder dit een SC te maken, welke vooroordelen?
Je snapt dat er echt veel homo's in elkaar getrapt worden en bescholden worden, elke week op stap?
Je snapt dat daar een voordeel aan kan hangen? Dat je daar voorzichtiger van wordt?
Nergens praat ik dat goed. Ik zeg enkel dat ik SNAP dat Jerrel die vooroordelen heeft. Maar dat t daar bij moet blijven, dat je er niet naar moet handelen.
Ik zeg nergens dat IK die vooroordelen zelf ook heb. Ik zeg enkel dat ik voorzichtiger ben bij een groep hetero's, dan tegenover vrouwen en homo-mannen, uit ervaringen van mezelf en heel veel mensen om mij heen. Als je dat niet kan snappen waar dat vandaan komt, dan heb je zeer weinig inlevingsvermogen. Wat ik je niet kwalijk kan nemen, omdat het voor buitenstaanders best lastig voor te stellen kan zijn.
Maar NERGENS zeg ik of neem ik aan, dat jij (of iemand ook maar in dat huis) homofoob bent.
Nergens.
Die conclusie trek je echt zelf.
En daar wil ik het bij laten voor het een SC wordt tussen ons 2 wordt.
tenzij we t op Jerre en z'n gedrag kunnen betrekken.
die boosheid van julie is meer gericht naar bb omdat die zich hebben laten chanteren door het gejank van jer relquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jerrel heeft niet gevraagd om een boodschap van zijn vriend. Waarom dan boos zijn op Jerrel ?
Het zal jaloezie zijn. " ik wil ook boodschap van mijn familie" het is niet eerlijk. Wij zijn veel leuker dan Jerrel. Jerrel is een eikel etc etc"
Het gaat niet alleen om nu he. Ze heeft keer op keer iets dwars zitten. Soms moet je ook proberen om bepaalde situaties even los te laten. Zij zit heel sterk in haar emoties.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ach ga weg, ze heeft toch gewoon gelijk.
Zoals Jerrel doet is geen goed woord voor mogelijk.
Wowquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie je, en dáárdoor is Terrel zoals hij is! Hij heeft zijn heeeele leven tegen JOUW vooroordelen moeten vechten. Dat is super zwaar en moeilijk en daardoor krijg je een anti-alfaman-schild en wordt je een beetje vals ter zelfbescherming!
Ofzo. Wacht. @:Ang3l kan dit beter verwoorden...
Het is een REL NIGHTquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:40 schreef MissyZ het volgende:
Geniaal hoe ik lees hier dat mensen Jerrel verdedigen.
De man is een serpent. Geen enkel excuus voor.
Precies datquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat hij best wel weet en inderdaad ook op beide boos is.
Jerrel wordt beschermt door BB en Michel is niet achterlijk, maar wil denk ik niet zo het spel spelen.
Allemaal is niet nodig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als ze donderdag ALLEMAAL compleet los gaan op'm!?Dat 'ie huilend afdript naar de dagboekkamer
Michel is niet vandaag pas bezigquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net het druppeltje he, hoevaak heeft Jerrel nu al die dagen al gepiept dat hij zo onterecht behandeld wordt.
Nu is Michel pas vandaag bezig de dag is nog niet eens voorbij en dan zeg je keer op keer .
Die boodschap van een vriend kan absoluut niet. Zo'n eikel heeft gewoonweg geen vrienden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad weer op vinkenslag. Volledig onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:45 schreef Juan_Roman het volgende:
En daar is sneaky Zoey weer.
Zwijgen tegen haar dames.
Ah, dat is je goed recht.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp je niet goed.
Ik heb een bepaald vooraf opgezet schild bij hetero mannen en zal wat aftastend doen (voorzichtiger), maar ik zal je altijd het voordeel van de twijfel geven. En beide kanten op mag je je vooroordelen hebben. Als je er maar niet naar handelt.
En Zoey constant hetzelfde... niet teveel zeggen, zodat het niet opvalt dat ze eigenlijk met Tekkel heult... klein beetje meelullen maar niet laten merken dat je het er niet mee eens bent...quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:45 schreef MissyZ het volgende:
Naomi, hij draait alles, alles.
Zoe komt verhaal halen.
Naomi legt het nog eens uit.
Na de ontploffing gisteren dat Jerrel weer een opmerking maakte over de prijs van de hometrainer.
Dat het voor Jerrel maar een mop is allemaal.
Heeft niks met zijn geaardheid te maken maar met zijn aard. Die jongen had nooit een maagverkleining moeten nemen want die gast is fucking verwaand nu hij skinny is. Kan me niet voorstellen dat je als dikkerdje zo zo bent. Dan zing je wel een toontje lager. Ach, wat zeg ik ook... het is gewoon duivelsgebroedquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt dat er echt veel homo's in elkaar getrapt worden en bescholden worden, elke week op stap?
Je snapt dat daar een voordeel aan kan hangen? Dat je daar voorzichtiger van wordt?
Nergens praat ik dat goed. Ik zeg enkel dat ik SNAP dat Jerrel die vooroordelen heeft. Maar dat t daar bij moet blijven, dat je er niet naar moet handelen.
Ik zeg nergens dat IK die vooroordelen zelf ook heb. Ik zeg enkel dat ik voorzichtiger ben bij een groep hetero's, dan tegenover vrouwen en homo-mannen, uit ervaringen van mezelf en heel veel mensen om mij heen. Als je dat niet kan snappen waar dat vandaan komt, dan heb je zeer weinig inlevingsvermogen. Wat ik je niet kwalijk kan nemen, omdat het voor buitenstaanders best lastig voor te stellen kan zijn.
Maar NERGENS zeg ik of neem ik aan, dat jij (of iemand ook maar in dat huis) homofoob bent.
Nergens.
T is maar wat jij een mooi verhaal noemt, totdat je eigen kind in zo'n situatie komt, dan ga je er wel anders over denkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar blijf bij mij standpunt en idd, laten we maar weer overgaan tot de order van de dag. Ik respecteer je
Opnieuw, Gaat om de manier hoe die dit zei. Als grapje, met een zeer venijnig tintje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef suzi1 het volgende:
logisch toch dat iemand zegt dat ze diet fiets wel moeten gebruiken aangezien die zoveel heeft gekost
Zeggen dat je snapt waar iets vandaan komt, is niet hetzelde als hem verdedigen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:40 schreef MissyZ het volgende:
Geniaal hoe ik lees hier dat mensen Jerrel verdedigen.
De man is een serpent. Geen enkel excuus voor.
Wanneer heeft ze wél benul?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:45 schreef Ebinas het volgende:
Zoey erbij, ze heeft nog geen benul (althans zo doet ze zich voor)
Jerrel fokt Michel op. Kijken wie het eerst hapt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michel is niet vandaag pas bezig
Heb je gisteren en eergisteren soms gemist?
Jerrel piept.
Michel piept.
Beide piepen.
Kan. Daarom zit zij nu ook te janken in de verwachting dat BB zich daar ook door laar chanteren?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
die boosheid van julie is meer gericht naar bb omdat die zich hebben laten chanteren door het gejank van jer rel
Volgens mij was dat die Jeroen van de sportschool. Had al figurante rollen gedaan en reclame.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Ebinas het volgende:
Nickquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Benny het volgende:
Iedereen roept: "Hij moet nog 1 opmerking maken en hij gaat het zien..."
Wie zal de eerste zijn?
Ik zet in op Julie
Ben niet van gisterenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
T is maar wat jij een mooi verhaal noemt, totdat je eigen kind in zo'n situatie komt, dan ga je er wel anders over denken
En dat de DBK dan op slot is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als ze donderdag ALLEMAAL compleet los gaan op'm!?Dat 'ie huilend afdript naar de dagboekkamer
ik zou dat ook veninig zeggen. zo ben ik welquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Opnieuw, Gaat om de manier hoe die dit zei. Als grapje, met een zeer venijnig tintje.
Het is een viezerikje Hij is thuis voordat hij weet dat het mis gaatquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is net zo mens als ieder ander
hij kan er ook zijn waffel over houden maar nee jerrel moet weer lekker stokenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal jaloezie zijn. "Ik wil ook een boodschap van mijn familie, het is niet eerlijk, wij zijn veel leuker dan Jerrel, Jerrel is een eikel, etc etc"
Ik viel je n iet aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeggen dat je snapt waar iets vandaan komt, is niet hetzelde als hem verdedigen.
En niet meteen ALLE acties van Jerrel verwerpen, is ook niet hetzelfde als mensen verdedigen.
Dat schijnen mensen hier niet helemaal te snappen.
Gisteren tijdens de grote ontploffing (die nog niet op tv is geweest) waren er hier behoorlijk wat mensen die zeiden dat Jerrel hierin toch wel gelijk had hoorDat wil niet zeggen dat ze (of ik, ik ga ff voor mezelf spreken) hem in t huis willen houden.
Night? Het is nog dag hoor.quote:
Ja erg naar ditquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het ergste vind ik dat Michel dus gevraagd wordt te bemiddelen door BB tot 2 keer toe en dit hem nu duur komt te staan, omdat ze vinden dat hij de baas speelt.
Ik krijg nu een flashback DGK. Vriendin van Huub, die als schoonmaakster binnen kwam kreeg de bende over zich heen. Ze wilden haar uitkleden ofzo? Was heftig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef waxmask het volgende:
nog 1 oogbeweging en het is gedaan zegt naomi
Maar misschien heeft ie daar wel om gevraagd dat weet je toch ook niet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal jaloezie zijn. "Ik wil ook een boodschap van mijn familie, het is niet eerlijk, wij zijn veel leuker dan Jerrel, Jerrel is een eikel, etc etc"
Ja, dat is de racism (of homofobie) kaart onnodig spelen. Daar hou ik ook niet van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah, dat is je goed recht.....![]()
Maar Jerrel wist alles al van te voren dus hoefde eigenlijk totaal geen twijfel bij Michel te hebben....
Maar met voorbedachte rade hem proberen uit te schakelen om in zijn kromme gedachte gang te denken dat hij de finale zelf binnen kan slepen op wat voor manier ook.
Dat wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:48 schreef danilel het volgende:
[..]
hij kan er ook zijn waffel over houden maar nee jerrel moet weer lekker stoken
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:51 schreef Ebinas het volgende:
Pat heeft het mooiste compliment vandaag gekregen van Jerrel
Zoey is een aal. Glijd overal langsheen. Speelt het spel slim totdat ze ontmaskerd wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:50 schreef Whuzz het volgende:
Zoey nu met Noom meelullen. Na dit gesprek zal ze wel weer bij Tekkel zitten en het tegenovergestelde zeggen
Ik hoop echt dat BB en de DBK zich daar eens niet in gaan mengen, om de goede vrede te bewaren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrel fokt Michel op. Kijken wie het eerst hapt.
Dit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nergens.
Inderdaad, hoe vaak gebeurt het niet dat je denk oh heerlijk even op vakantie zonder de kinderen en dan na twee dagen denkt nou wil eigenlijk wel weer naar huis omdat je constant aan de kinderen denkt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Alsof je kan inschatten hoe erg je je kinderen mist na zoveel weken
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar blijf bij mij standpunt en idd, laten we maar weer overgaan tot de order van de dag. Ik respecteer je
Ventje is een etterbak. Ik houd ervan. Laat hem die zooi maar opnaaien. Goeie tvquote:
Ja ik vind ook dat BB zich heel erg mengt in t spel hiermee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het ergste vind ik dat Michel dus gevraagd wordt te bemiddelen door BB tot 2 keer toe en dit hem nu duur komt te staan, omdat ze vinden dat hij de baas speelt.
Ik mag die Julie niet. Dus wat mij betreft mag ze een reprimande krijgen voor haar poging tot emotionele chantage.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:50 schreef MissyZ het volgende:
BB gaat Julie pamperen.....
Ik hoop dat Julie de redactie even goed de waarheid vertelt.
Misschien onthouden ze de nominatie van Rene nog even.
Die kwam vrijdagmiddag binnen, en was nog voor de tv uitzending op maandag genomineerd.
Natuurlijk doen we dat, gaan we meteen even een pilsje drinken wanneer de kroegen weer open zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat BB en de DBK zich daar eens niet in gaan mengen, om de goede vrede te bewaren.
En als er een SL komt, zullen we dan verbroederd met spandoek daar heen gaan?
hahaha dan barst de bom helemaalquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik mag die Julie niet. Dus wat mij betreft mag ze een reprimande krijgen voor haar poging tot emotionele chantage.
Tja, in elke mand wel een rotte appel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:50 schreef Juan_Roman het volgende:
Het zijn sujetten zoals Jerrel zie de gays een slechte naam bezorgen.
Zo diep heeft Michel 'm nog nooit gehadquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Mike tegen Michel: het zit je echt diep.
Goh, je meent het
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:54 schreef SLP_ het volgende:
Wilt Michel iets van Jerrel verstoppen?
Precies dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is Jerell precies wat BB nodig heeft. De hele zooi op scherp zetten en de knuppel in het hoenderhok gooien.
wellicht dat er rotemoties van vroeger naar boven komen toen hij nog gepest werd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef cheanny het volgende:
Ik snap voor Naomi en Julie dat Jerrel zijn bitchy opmerkingen too much zijn. Zelfs Nick begrijp ik aangezien ik weet dat ze dat niet gewend zijn. Maar Michel moet toch meer kunnen hebben. Maakt zich nog druk om een tekenfilmmuis/rat. Heeft jaren tussen de mariniers gewerkt. Waren die Mariniers onderling dan zo lief tegen elkaar?
omdat hij enorm zou gaan botsen hebben ze hem binnengebracht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:53 schreef Ireth het volgende:
Het boeit me voor geen meter wat de geaardheid is van Jerrel, ik mag zijn karakter niet. Vind het een zeer sluw en vals persoon...
Ben thuis, de bom mag barsten...
En dan ineens volgende week "Surprise! BB heeft me gevraagd dit doe doen!"quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is Jerell precies wat BB nodig heeft. De hele zooi op scherp zetten en de knuppel in het hoenderhok gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |