Ervaring opdoen is goed, maar niet via tv. Als ze eruit komt moet ze verder. Ook wat er allemaal te lezen is in de forum's e.d. En daar is het haar om te doen. Mensen kunnen hard zijn en schrijven dingen waar de honden geen brood van lusten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Misschien is deze ervaring juist goed voor haar. Omdat ze het nu moet doen zonder moeder en opa+oma
Puzziequote:
De kwaliteit van de filmpjes is bagger, heb er een gekeken , maar het is niet te doen. Ik geloof het allemaal welquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Puzzie
Was wel grappig gistermiddag. Terugkijken waard
Het zal vanavond wel in de tv uitzending zittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kwaliteit van de filmpjes is bagger, heb er een gekeken , maar het is niet te doen. Ik geloof het allemaal wel
Denk dat die wending al is geweest met het uitsluiten van de nieuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Toweler het volgende:
Zal wel een wending aan zitten aan de nominaties omdat alles later is
Misschien wel, maar is het niet raar al. dat de nieuwen niet genomineerd mogen worden en ook niet mogen nomineren?? Ik zou het een prettige wending vinden, als die drie wel elkaar zouden mogen nominerenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Toweler het volgende:
Zal wel een wending aan zitten aan de nominaties omdat alles later is
Ahquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal vanavond wel in de tv uitzending zitten
Mee eens, maar het is erg bij vlagen. Maar dat is altijd zo denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Benny het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen die vinden dat deze editie van BB saai is?
Naar mijn gevoel gebeurt er zoveel dat het niet eens goed in de uitzendingen past
Dat went. Once you go black...quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef Ebinas het volgende:
Nick zijn broodjes zijn behoorlijk zwart geblakerd.
Schrapt het ergste ervan af.
Maar geeft alsnog een lekkere roetsmaak denk ik
Sinds die 3 zijn vertrokken gebeurt er gewoon een hoop. Even 'saai' ene gesprekje tussen een paar bewoners vind ik nu al een stuk interessanter dan voorheen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is erg bij vlagen. Maar dat is altijd zo denk ik.
Sommige dagen gebeurt er geen fuck en dan ineens één of twee dagen met bijna teveel om te volgen.
Ja. Dat was wel behoorlijk zonde inderdaad. Opeens was die beker erquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan hebben we nog geen eens het WK Petanque in de uitzending gehad.. wat wel echt hilarisch was met het commentaar van de deelnemers
quote:
Was dat ook niet, omdat de camera's voortdurend gericht stonden op de hottub? Nu gebeuren er op andere plekken in huis ook wel watquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Sinds die 3 zijn vertrokken gebeurt er gewoon een hoop. Even 'saai' ene gesprekje tussen een paar bewoners vind ik nu al een stuk interessanter dan voorheen.
Het enige wat er een beetje buitenvalt zijn de weekenddagen. Dan gebeurt er niet zoveel, maar dan kun je je ook afvragen of dat echt nodig is
Mwah, ik had gehoopt dat het meer zoals BB Australia was. Die hadden wel echt veel vettere opdrachten. Nu gebeurt er wel veel, maar vooral persoonlijk drama en geen actie ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Benny het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen die vinden dat deze editie van BB saai is?
Naar mijn gevoel gebeurt er zoveel dat het niet eens goed in de uitzendingen past
De opdrachten zijn wel een beetje fantasieloos inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Mwah, ik had gehoopt dat het meer zoals BB Australia was. Die hadden wel echt veel vettere opdrachten. Nu gebeurt er wel veel, maar vooral persoonlijk drama en geen actie ofzo.
Ik hoor daar mensen vaker over, toch maar eens zoeken/bekijkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Mwah, ik had gehoopt dat het meer zoals BB Australia was. Die hadden wel echt veel vettere opdrachten. Nu gebeurt er wel veel, maar vooral persoonlijk drama en geen actie ofzo.
Er is ook een topic hier met BB Internationaal, daar staan een aantal fragmenten inquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor daar mensen vaker over, toch maar eens zoeken/bekijken
Ah! thnxquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:37 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Er is ook een topic hier met BB Internationaal, daar staan een aantal fragmenten in
Helemaal mee eens de opdrachten mogen groter en langer.. dat ouderwets vuurtje brandend houden of fietsen om de lamp aan te houden.. is herhaling maar zou mooi zijn om wat meer fysieke actie te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zou al wat schelen als ze de opdrachten niet voor de streamer verbergen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal mee eens de opdrachten mogen groter en langer.. dat ouderwets vuurtje brandend houden of fietsen om de lamp aan te houden.. is herhaling maar zou mooi zijn om wat meer fysieke actie te hebben
Wat een vreselijke conclusie. "levenslang, beschermd, gevaarlijk, onbegrijpelijk". Ik moet aan jaloezie denken. Belediging ook. In alles slaat deze moeder (van Rene) de plank mis!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze zou levenslang beschermd moeten worden. Ze is gevaarlijk in haar naiviteit. Onbegrijpelijk dat haar moeder haar in Spanje heeft laten werken als propper.
Dat begrijp ik nog wel, ze willen natuurlijk niet dat de beelden al op social rond gaan terwijl het nog uitgezonden moet worden. En ook de streamers willen ze naar de uitzendingen trekken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou al wat schelen als ze de opdrachten niet voor de streamer verbergen.
Ik begrijp het ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog wel, ze willen natuurlijk niet dat de beelden al op social rond gaan terwijl het nog uitgezonden moet worden. En ook de streamers willen ze naar de uitzendingen trekken natuurlijk.
Ja, desnoods in koppeltjes en niet die elkaar niet liggen maar juist wel....dan krijg je misschien ook leuke gesprekken en niet van de gedwongen gesprekken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal mee eens de opdrachten mogen groter en langer.. dat ouderwets vuurtje brandend houden of fietsen om de lamp aan te houden.. is herhaling maar zou mooi zijn om wat meer fysieke actie te hebben
Ze hebben deze week 2 opdrachten gehad.. beide duurden ongeveer een half uurquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou al wat schelen als ze de opdrachten niet voor de streamer verbergen.
Och, is Oompa Loompa weer bezig?quote:
Mogguh!quote:
Het is veel meer terug naar t originele format, at natuurlijk ook al uit Nederland kwam.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
... you're in a wheelchair?quote:
Juist. Ze zouden gewoon op fok wat pilletjes kunnen starten.. dan komen er de geniaalste ideeën uitquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, desnoods in koppeltjes en niet die elkaar niet liggen maar juist wel....dan krijg je misschien ook leuke gesprekken en niet van de gedwongen gesprekken.
Heel goed whuzz thats the spiritquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mogguh!
Die crosstrainer zou perfect geweest zijn. Was eerst bedoeld voor 1 dag, maar onder protest van de BB-bewoners mag hij nu blijven staan. Dat hat BB kunnen aangrijpen voor een opdracht.
BB: Bewoners.... de hometrainer mag blijven staan.
Bewoners:
BB: Maar...
Bewoners:
BB: De eerste week.... is de hometrainer....
Bewoners:![]()
![]()
![]()
BB: Gekoppeld aan de electriciteit. Geen beweging... dan ook geen stroom.
Bewoners:
Ik denk dat ie zichzelf overschatquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:46 schreef zodeju het volgende:
Jerrel wil de dominanten figuren eruit en dan pas wordt het een leuke groep.....
Of hij heeft een zeer vreemde gedachten gang of hij weet dat hij erin moet blijven van BB
Dit slaat idd nergens opquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat een vreselijke conclusie. "levenslang, beschermd, gevaarlijk, onbegrijpelijk". Ik moet aan jaloezie denken. Belediging ook. In alles slaat deze moeder (van Rene) de plank mis!!
Of hij heeft niet door dat hij ook enorm dominant is.. met zijn drama queen gedragquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:46 schreef zodeju het volgende:
Jerrel wil de dominanten figuren eruit en dan pas wordt het een leuke groep.....
Of hij heeft een zeer vreemde gedachten gang of hij weet dat hij erin moet blijven van BB
De hometrainer drijft de jacuzzi aan!quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mogguh!
Die crosstrainer zou perfect geweest zijn. Was eerst bedoeld voor 1 dag, maar onder protest van de BB-bewoners mag hij nu blijven staan. Dat hat BB kunnen aangrijpen voor een opdracht.
BB: Bewoners.... de hometrainer mag blijven staan.
Bewoners:
BB: Maar...
Bewoners:
BB: De eerste week.... is de hometrainer....
Bewoners:![]()
![]()
![]()
BB: Gekoppeld aan de electriciteit. Geen beweging... dan ook geen stroom.
Bewoners:
Is dit nu zijn excuus, omdat hij Michel eruit wil? Hij haat Michel gewoon persoonlijk, waar dat mee te maken heeft, mag Joost wetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij heeft niet door dat hij ook enorm dominant is.. met zijn drama queen gedrag
Ze zit al op level 2 en dan gaat ze sneller!quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:51 schreef Ebinas het volgende:
Naomi gaat lekker op de crosstrainer
[ afbeelding ]
moeite met personen die leiding nemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is dit nu zijn excuus, omdat hij Michel eruit wil? Hij haat Michel gewoon persoonlijk, waar dat mee te maken heeft, mag Joost weten
Het is als homo makkelijk om tegen de hetero alpha in te gaan, maar als ie dan ineens begrijpend is en openminded en rustig en bereid is om zich te laten opmaken ... ja dan heb je niks om tegen te rellenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is dit nu zijn excuus, omdat hij Michel eruit wil? Hij haat Michel gewoon persoonlijk, waar dat mee te maken heeft, mag Joost weten
michel is een "hetero alpha male" (Tekkel's woorden) en daar heeft altijd moeite mee gehadquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zeggen we nou gvd alweer hetzelfde?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
michel is een "hetero alpha male" (Tekkel's woorden) en daar heeft altijd moeite mee gehad
Komt omdat wij in COS het token homo-hetero koppel zijn denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeggen we nou gvd alweer hetzelfde?
Angel en Whuzz sitting in a tree... K I S S I N Gquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeggen we nou gvd alweer hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Thuis altijd verwend nestje geweest vrees ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij heeft niet door dat hij ook enorm dominant is.. met zijn drama queen gedrag
Nou dan krijgt hij het nog zwaar in een land vol met hetero alpha,squote:Op woensdag 10 februari 2021 10:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
michel is een "hetero alpha male" (Tekkel's woorden) en daar heeft altijd moeite mee gehad
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Theo is woest.Jaren gewerkt voor Endemol maar niet weten hoe dit soort programmas werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
las ook ergens dat hij in de DBK met zijn vriend gesproken heeft, of een boodschap van hem heeft gekregen.. maar weet niet of dit waar isquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dan krijgt hij het nog zwaar in een land vol met hetero alpha,s
Ik lees net in Shownieuws dat hij gisteren een waarschuwing van BB heeft gehad.
Hoezo eiste hij dan dat de bewoners naar hem toe kwamen en excuus moesten maken?
Ja ik zie niet alles, maar ik dacht gisteren, dat ik het begreep
Ik ben bang van wel, er deugen weer een aantal dingen niet...En ik geloofde juist dit keer wel in een eerlijke RLSquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
las ook ergens dat hij in de DBK met zijn vriend gesproken heeft, of een boodschap van hem heeft gekregen.. maar weet niet of dit waar is
Theo is woest.TheoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar mannetje.![]()
Theo is woest.Tja, zo gaat dat in TV land, vertel mij wat. Maar als hij zo bekend is in dat wereldje had je dit kunnen weten. Het is allemaal erg politiek correct dus een andere mening wordt niet gewaardeerd. Beetje naïef om te denken dat ze voor hem een uitzondering zouden maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Theo is woest.Lafaard is lafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Theo is woest.Argument van Theo klopt niet naar mijn idee. "De groetjes van Simone" zou Theo gehoord hebben tijdens dat vuurwerk voor hem. Maar de personen van dat vuurwerk waren er voor Rene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Nog niet.quote:
Theo lult weer voor de aandacht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Argument van Theo klopt niet naar mijn idee. "De groetjes van Simone" zou Theo gehoord hebben tijdens dat vuurwerk voor hem. Maar de personen van dat vuurwerk waren er voor Rene.
Lult uit zijn nek, is er nu pas achter gekomen dat er soms streams op de tuin staan en wil dat gebruiken om zichzelf schoon te praten, Theo en de wereldwijde armoede ?? laat me niet lachenquote:
Editing kan echt een hoop doen, da's bij alle reality shows.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat in TV land, vertel mij wat. Maar als hij zo bekend is in dat wereldje had je dit kunnen weten. Het is allemaal erg politiek correct dus een andere mening wordt niet gewaardeerd. Beetje naïef om te denken dat ze voor hem een uitzondering zouden maken.
Theo en zwarte piet kan ik me dan wel weer helemaal voorstellenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lult uit zijn nek, is er nu pas achter gekomen dat er soms streams op de tuin staan en wil dat gebruiken om zichzelf schoon te praten, Theo en de wereldwijde armoede ?? laat me niet lachen
Die puzzelt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:08 schreef Hznootje het volgende:
Is Jerrel al vertrokken, heb hem nog helemaal niet gezien (niet erg hoor, daar niet van)
Eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is als homo makkelijk om tegen de hetero alpha in te gaan, maar als ie dan ineens begrijpend is en openminded en rustig en bereid is om zich te laten opmaken ... ja dan heb je niks om tegen te rellenSuper irritant!
Of hij hoopte op een Courney Cox & Shane ca Big Brother Australie, maar dat zit er ook niet in.
(Al geef ik m nog steeds gelijk dat Michel dominant aanwezig kan zijn, als baasje).
Maar Theo was volgens mij veel meer uit op geld verdienen met zijn lelijke shirtjes. Dacht zeker net zoveel geld te kunnen gaan verdienen met een webshop, als in Utopiaquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Editing kan echt een hoop doen, da's bij alle reality shows.
Ik bedoel, je zegt wat je zegt, maar de context kan heel anders zijn op het moment, en selectief laten zien kan ook een karakter maken of breken.
Maar dat is idd iets wat je vooraf weet.
Klopt editing is alles, ze kunnen je maken of breken. Dat zie je nu b.v. ook aan Jill en Thomas. Maar ook bij Nathalie. Die werd echt beschermd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Editing kan echt een hoop doen, da's bij alle reality shows.
Ik bedoel, je zegt wat je zegt, maar de context kan heel anders zijn op het moment, en selectief laten zien kan ook een karakter maken of breken.
Maar dat is idd iets wat je vooraf weet.
Het is echt een slechte grap. Hij heeft zichzelf als een soort karakter neer willen zetten waarvan hij dacht dat hij de megahit van BB zou worden.. Met zijn truien enzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lult uit zijn nek, is er nu pas achter gekomen dat er soms streams op de tuin staan en wil dat gebruiken om zichzelf schoon te praten, Theo en de wereldwijde armoede ?? laat me niet lachen
Ja, die vertelden wij ook al op de middelbare school... en da's al even geledenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:13 schreef MMXMMX het volgende:
Jill : Ik zie de zee in je ogen ! En als ik de zee zie moet ik kotsen !!!
Ik vond hem heel leuk gisteren
Hij dacht het wel eens ff allemaal te fiksen, en dat ging niet zoals verwacht. En dus naaide hij er tussenuit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:12 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt een slechte grap. Hij heeft zichzelf als een soort karakter neer willen zetten waarvan hij dacht dat hij de megahit van BB zou worden.. Met zijn truien enzo.
teg wie zei zij dit?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:13 schreef MMXMMX het volgende:
Jill : Ik zie de zee in je ogen ! En als ik de zee zie moet ik kotsen !!!
Ik vond hem heel leuk gisteren
Jill tegen Mikequote:
Echt he... die zijn gister nog even snel bij de Wibra afgehaald.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:17 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zijn het van die goedkope dunne puzzelstukjes
Jij zit al op FOK!quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:53 schreef greysbones het volgende:
ik wil ook puzzelen... of rummikubben.. of de hele dag niks doen
Pat is er wel klaar mee ...dat gevoel heb ik al een tijdjequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:19 schreef Whuzz het volgende:
Patje in diepe gedachten... slidings plannen?
Stream 1 is echt but... zwijgende mensenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kicken daar op closups, vaak weinig overzicht.
klopt *Regie schakelt weg*quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
las ook ergens dat hij in de DBK met zijn vriend gesproken heeft, of een boodschap van hem heeft gekregen.. maar weet niet of dit waar is
vraag me af, van wie zou je daar zelf gelukkig worden in dat huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:22 schreef Joke43 het volgende:
Wat is er toch met Patrick aan de hand? Lijkt erg ongelukkig.
Die mag weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:23 schreef greysbones het volgende:
Pat is aan het bedenken hoe lang hij nog blijft
Ik ben benieuwd hoeveel clichés die je hierbij kunt bedenken ook daadwerkelijk kloppen:quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Thuis altijd verwend nestje geweest vrees ik.
Die gaat een vrijwillige exit doen, en dan hoeft er deze week WEER niemand naar huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:22 schreef Joke43 het volgende:
Wat is er toch met Patrick aan de hand? Lijkt erg ongelukkig.
Hij ziet eruit alsof hij weg wil.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:24 schreef suzi1 het volgende:
als julie of michel tegenover hem staat ga ik met al mijn vrienden zorgen dat pat erin blijft
Oh ik dacht die gaat zo een hoed opzetten nogquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas heeft zo een sollicitatiegesprek?
en dan een braakwals en gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik dacht die gaat zo een hoed opzetten nog
Ik vraag me af die spiertrekkingen zelfs als hij rust was dat altijd zo??quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat is aan het bidden?
[ afbeelding ]
Terror Jaap style?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik dacht die gaat zo een hoed opzetten nog
Ik blijf hopenquote:
dus nog steeds maar 1 stem, een fokker met vrienden, wat een grapquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:24 schreef suzi1 het volgende:
als julie of michel tegenover hem staat ga ik met al mijn vrienden zorgen dat pat erin blijft
Eens. Ik heb het gevoel dat Pat het niet naar zijn zin heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef Tourniquet het volgende:
Als het Patje vs Thomas wordt hoop ik echt dat Thomas blijft. Is nog één van de originals, heeft er nog lol in en wil dolgraag het spel zo lang mogelijk spelen. Patje is een prima kerel maar loopt vaak met z'n ziel onder z'n arm rond en zal niet echt gemist worden.
ja ik hoop dan ook op Thomas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef Tourniquet het volgende:
Als het Patje vs Thomas wordt hoop ik echt dat Thomas blijft. Is nog één van de originals, heeft er nog lol in en wil dolgraag het spel zo lang mogelijk spelen. Patje is een prima kerel maar loopt vaak met z'n ziel onder z'n arm rond en zal niet echt gemist worden.
al weken nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens. Ik heb het gevoel dat Pat het niet naar zijn zin heeft.
Ik vind Pat een toffe keerl ,maar hij is niet happy, dan zie ik liever iemand weggaan die er eigenlijk niet wil zijnquote:
Ja ik denk ook dat Thomas er veel liever in zit dan Patje. Vandaar Thomas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Pat een toffe keerl ,maar hij is niet happy, dan zie ik liever iemand weggaan die er eigenlijk niet wil zijn
quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat Thomas er veel liever in zit dan Patje. Vandaar Thomas.
En ik wil nog meemaken dat ie Matt een kussen op z;n gezicht duwt in z'n slaap, omdat ie te close wordt met Jill.
Hij kan nog weer happy worden, ik ben al dat jonge spul wel zat, er mag van mij nog wel een 60er inquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Pat een toffe keerl ,maar hij is niet happy, dan zie ik liever iemand weggaan die er eigenlijk niet wil zijn
Scheerschuim.quote:
Pat is er duidelijk klaar mee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij kan nog weer happy worden, ik ben al dat jonge spul wel zat, er mag van mij nog wel een 60er in
Ja dat zijn de 2 nieuwe bewoners die nog niet waren gekozen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt in de tuin gewerkt .. alle 'blinds' moeten dicht.
Halverwege een scheerbeurt besloten met de ramen te gaan kuttenquote:
Ik heb hetzelfde. Zolang hij als een soort outsider, clown of wat ook nog wat jeu brengt, heb ik wel plezier in m.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
grappig?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:38 schreef rinardo het volgende:
voor de mensen die het niet weten, er is een ''grappige uitspraken topic van Jill ''
BB / Jill's breinbrekers
nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pat is er duidelijk klaar mee.
Ze gaan het hek verhogen, om te vermijden dat Jerrel er alsnog wordt overgegooid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt in de tuin gewerkt .. alle 'blinds' moeten dicht.
michel was laatst al aan het trainen met een hamer, dus ik denk niet dat dat Tekkel gaat reddenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze gaan het hek verhogen, om te vermijden dat Jerrel er alsnog wordt overgegooid.
ahzo ja kontschaamhaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:38 schreef rinardo het volgende:
voor de mensen die het niet weten, er is een ''grappige uitspraken topic van Jill ''
BB / Jill's breinbrekers
En z'n snotjes op de grond ketst. Heerljk!quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:44 schreef SLP_ het volgende:
Ik ff snel stream aanzetten, kijken hoe Michel doucht wat vervelend zeg
Nis anquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:44 schreef SLP_ het volgende:
Ik ff snel stream aanzetten, kijken hoe Michel doucht wat vervelend zeg
Had gehoopt op een hele mooie man.. en niet dit...quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En z'n snotjes op de grond ketst. Heerljk!
quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie vraagt Liese hoe het zit met het verhaal dat Jerrel van z'n vriend heeft gehoord.
Liese : Z'n [Jerrel] vriend heeft de productie gebeld, en de productie heeft hem de wijze woorden van z'n vriend doorgegeven.
Mag toch hopen dat het weg gespoeld is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
en wie moet de douche vandaag schoonmaken
Weer een voorkeursbehandeling.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie vraagt Liese hoe het zit met het verhaal dat Jerrel van z'n vriend heeft gehoord.
Liese : Z'n [Jerrel] vriend heeft de productie gebeld, en de productie heeft hem de wijze woorden van z'n vriend doorgegeven.
Glad, sterk en doorspekt met tegeljeswijsheden! (de tattoos)quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
Michel zijn lichaam aangepast aan zijn karakter... Glad
teveel rozemarijn 0f koriander kan mijn maaltijd echt verpestenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:47 schreef Ang3l het volgende:
"Ik lust da nie, bestaat nie"
Sure Nick. Vertel dat aan de koriander-haat-mensen
"Dat zit allemaal in t koppeke!"
En in je smaakpapillen en genen, beste Nick.
Gelukkig niet zijn armen en baard.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
Wat voor de een mooi is , vindt een ander lelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had gehoopt op een hele mooie man.. en niet dit...
En koriander lusten of niet is dus genetisch bepaald.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
teveel rozemarijn 0f koriander kan mijn maaltijd echt verpesten
Denk dat Nick bedoelt,quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
teveel rozemarijn 0f koriander kan mijn maaltijd echt verpesten
Ik vind t lijf mooi, maar t hoofd slechts "prima".quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had gehoopt op een hele mooie man.. en niet dit...
kijk en daar ben ik het dan wel mee eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t lijf mooi, maar t hoofd slechts "prima".
Zoals Jill al ooit zei: het is niet mijn type, maar ik kan er wel een kunstje op.
Da's ook wel echt de enige man in dat huis waarop ik dat kan, nu Jowi weg is.
Weinig moois voor ons
In het land der blinden, is 1 oog koning!quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:54 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind Michel echt niet verkeerd om naar te kijken, maar komt misschien ook omdat er niks beters in huis is haha.
Wat voor snedige opmerking heeft Jerrel naar Naomi gemaakt eigenlijk?
zo denk ik ook over jill, wel mond afplakken met ducktape voor ze me een slappe lultquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Jill al ooit zei: het is niet mijn type, maar ik kan er wel een kunstje op.
Weinig moois voor ons
Haha ja dat dus! Ik vind zijn wenkbrauwen beetje raar ofzo en niet passen bij zijn hoofd. Normaal ben ik ook niet van de sixpackies enz, maar bij Michel staat het welquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weinig moois voor ons
Zeg je nou dat ie een rattenkop heeft?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha ja dat dus! Ik vind zijn wenkbrauwen beetje raar ofzo en niet passen bij zijn hoofd. Normaal ben ik ook niet van de sixpackies enz, maar bij Michel staat het wel
Wahahaa zou niet durven, dan gooit ie me over het hekquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ie een rattenkop heeft?
Pas op he!
neequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ie een rattenkop heeft?
Pas op he!
En hij heeft zo gelijk.....dat is precies hoe Ferrel is.quote:
Ik snap wel waar t vandaan komt, maar het is in dit huis echt volledig onnodig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hij heeft zo gelijk.....dat is precies hoe Ferrel is.
Gebruikt zijn homo zijn....en hoeft totaal niet zijn karakter te veranderen....
Ik denk dat je mijn reactie verkeerd leest. Ik vind Jill lief. Heel erg lief. Te lief voor de Spaanse adonissen. Als dit mijn dochter was had ze never nooit niet alleen naar Spanje gekomen. (alsof je haar kan tegen houden)quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat een vreselijke conclusie. "levenslang, beschermd, gevaarlijk, onbegrijpelijk". Ik moet aan jaloezie denken. Belediging ook. In alles slaat deze moeder (van Rene) de plank mis!!
Ze is zo naief, dat ze beschermd zou moeten worden tegen die wereld.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn reactie verkeerd leest. Ik vind Jill lief. Heel erg lief. Te lief voor de Spaanse adonissen. Als dit mijn dochter was had ze never nooit niet alleen naar Spanje gekomen. (alsof je haar kan tegen houden)
Ze is goedgelovig en ziet nergens kwaad in. dat is gevaarlijk in de echte wereld.
Ja hier heeft hij wel gelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hij heeft zo gelijk.....dat is precies hoe Ferrel is.
Gebruikt zijn homo zijn....en hoeft totaal niet zijn karakter te veranderen....
die was mooiquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : Ik ben boos ... ik zal niet zeggen op wie
Mike : Dan zal ik net doen dat ik niet weet op wie
Hij mag niet meer zeiken op BB zelf, dus dan moet ie ff ergens anders op focussen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:03 schreef zodeju het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat Michel zich zo uitlaat......
Zouden ze willen dat hij minder glad voordoet??
Ja. Hij had ook wel uitgelegd waarom. Maar ja...quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is ook wel heel specifiek Michel aan het aanvallen ..
Doe maar een steekje... Een hele kleine is genoegquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef waxmask het volgende:
michel staat op flippen![]()
![]()
kom jer rel maak je naam waar
Dat is een klein dingetje....hij noemde hem ook Ventje beetje naar je zin?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Michel hou toch op met dat "Hij noemde me een rat".
Hij vergeleek je met een tekenfilm figuurtje (Geronimo Stilton) en zei daarna gekscherend "ja echt een rattenkop". Dat is een bepaald soort humor, en die kan je wel of niet liggen.
Man man man, wat wordt hier toch zout op gelegd zeg
Is dat je ijdelheid?
Blijkbaar. Ik denk dat ik dat ook gezegd zou kunnen hebben als ik in het huis zou zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft dus blijkbaar gezegd: "Het is maar goed dat ze op de fiets staan, want we hebben er veel geld aan uitgegeven"
Dat is waarover ze vallen?
Denk ook dat de bescherming door BB geen goed doet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft dus blijkbaar gezegd: "Het is maar goed dat ze op de fiets staan, want het heeft ons veel gekost"
dat willen we juistquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Michel moet even kalmeren, want anders gaat hij ontploffen
Dat zijn de kleine dingen, maar vooral het feit dat Jerrel het gesprek niet met hem wilt aangaan zit hem dwars.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft dus blijkbaar gezegd: "Het is maar goed dat ze op de fiets staan, want het heeft ons veel gekost"
Joh, die gast heeft het gewoon verprutst in t huis. Daar, en hier. Ik zie dat niet meer goed komen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
wat jer rel ook gaat zeggen het is altijd fout nu, dat krijg je als je van begin af aan je zo opstelt, maar het levert wel de nodige reuring waar wij op wachtenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik denk dat ik dat ook gezegd zou hebben als ik in het huis zou zitten. Niet dat ik Jerrel wil beschermen, maar daar een punt van maken is wel heel overdreven.
Wat is er in godsnaam mis met "Ventje, beetje naar je zin"?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is een klein dingetje....hij noemde hem ook Ventje beetje naar je zin?
Hij walgt van Michel en doet alles om hem te kleineren wat andersom niet het geval is.
Tegen Miesjel op een manier van he.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
Als hij vandaag weer rare dingen zegt terwijl Michel hem geen strobreed in de weg ligt, waar is je grens dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Ang3l het volgende:
Michel, je laat jezelf nu wel een beetje kennen he.
Ook jij: Grow up. Laat het lekker zitten en nomineer hem volgende week. Klaar.
Nu moet ie dat verhaal echt bij iedereen kwijt.
Ik zou als BB zo mogelijk nog serieuzer gaan twijfelen of het wel goed gaat met het programma.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
ik zzou als BB zijnde serieus gaan twijfelen of het wel helemaal goed gaat met Pat
Precies datquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik denk dat ik dat ook gezegd zou kunnen hebben als ik in het huis zou zitten.
Niet dat ik Jerrel wil beschermen, maar daar een punt van maken is wel heel overdreven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:10 schreef Benny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al een week.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij weg wil.
Dat is t.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook dat de bescherming door BB geen goed doet.
Anders had hij hem nu kunnen nomineren en dat moet hij een week langer oppotten
Een petertje?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al een week.
daarom vermoed ik deze week ook een 'Petertje'.
En de andere helft slikt het omdat ze een extra stem in de groep hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:10 schreef engine het volgende:
De helft van het huis haat Jerry inmiddels. Na vier dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |