Ja kloptquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En de andere helft slikt het omdat ze een extra stem in de groep hebben.
Thomas moet deze week zeker blijven, die moet volgende week naast Jill op de bank.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ik hoop dan ook op Thomas.
Vind Patje... een beetje vreemd? Wel prima of zo, maar gun t Thomas meer.
Die bescherming zou mij ook nekken een partijdige scheidsrechterquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is t.
het is een opeenstapeling van dingen.
Zijn binnenkomst, zijn karakter, de valse start.
Zijn vorm van humor die niet iedereen snapt of kan waarderen.
De ontploffingen.
En dan ook nog de "bescherming".
Dit gaat niet meer goed komen
Ik bid alleen maar dat we het voor 1 keer eens mogen zien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
Oei, dit gaat wat worden vandaag. Denk dat de bom wel gaat barsten.
Hoop hetquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
Ja daar is waar t echt steekt denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik moet mensen die ik graag mag nomineren en hij glipt er zo tussendoor"
"We wonen hier met elkaar en niet met de fucking dagboekkamer"
Heerlijk
Terwijl Nick gewoon kalm is. Julie en Michel gaan lekker los.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
Nick gooit ook alleen maar olie op het vuur bij Michel.
hopelijk wat kleerkasten achter paraat om ze uit elkaar te halen net als bij dgkquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop het
En hoop dat Big Brother dan ook gewoon alles laat zien. Dat is tot nu toe met streams echt het grootste probleem. De Streamlocks als er een goede discussie of confrontatie is. En je ziet er niets van terug in de uitzendingen.
Zeker. Ik zou daar ook moeite mee hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die bescherming zou mij ook nekken een partijdige scheidsrechter
Dit is het spel niet kunnen spelen.
Weeral ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
Dat is dan ook de echte rattenkopquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
Nick gooit ook alleen maar olie op het vuur bij Michel.
Die Jerrel heeft echt veel privilegesquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Julie is ook over de zeik dat hij alles krijgt waar anderen de afgelopen weken niks van te zien kregen.
"Ik krijg mijn kindjes toch ook niet te zien als ik naar de dagboekkamer ga"
Ze heeft hier zoooooooo een punt
Er vrijwillig uitgestemd worden.quote:
Dat was te snel voor een SL denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl Nick gewoon kalm is. Julie en Michel gaan lekker los.
Opvallend dat we mogen horen dat bb ze dingen gevraagd heeft trouwens.
Als je zo begroet wordt door een onbekende wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met "Ventje, beetje naar je zin"?
Is dat al kleinerend? Wow. Dan heb je echt een hele dunne huid.
Hij zit er 4 dagen en kan al in gesprek met zijn vriend in de dagboekkamer. Ik had die deur ingetrapt en die dagboekkamer gesloopt als ik Julie wasquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Die Jerrel heeft echt veel privileges
Als iemand die ik niet ken "Knul" of "Ventje" tegen mij zou zeggen zou ik dat kleinerend opvatten ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je zo begroet wordt door een onbekende wel.
Als ik daar als vrouw zou zitten en iemand die ik net heb ontmoet en tegen mij zegt zo Wijfie heb je het naar je zin. Die zou gelijk weten dat ik niet zijn wijfie ben en er niet van gediend ben.
Een half uur liggen klappen, en na 2 uur zat het er weer boven op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef MissyZ het volgende:
Nick heeft gisteren 2u lang liggen klappen (praten) en dan is het nog niet door. (doorgedrongen)
Ik heb 'm met dagboekkamer en al teruggestuurd naar z'n vriend, achterlijke mongoolquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij zit er 4 dagen en kan al in gesprek met zijn vriend in de dagboekkamer. Ik had die deur ingetrapt en die dagboekkamer gesloopt als ik Julie was
oooohhhh een agressieve Modquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij zit er 4 dagen en kan al in gesprek met zijn vriend in de dagboekkamer. Ik had die deur ingetrapt en die dagboekkamer gesloopt als ik Julie was
Ja zo gata t voelen dat BB partijdig is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Julie is ook over de zeik dat hij alles krijgt waar anderen de afgelopen weken niks van te zien kregen.
"Ik krijg mijn kindjes toch ook niet te zien als ik naar de dagboekkamer ga"
Ze heeft hier zoooooooo een punt
Dat was toch al duidelijk, heb altijd het idee gehad dat hij gevraagd is voor het programma.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was te snel voor een SL denk ik
jammer dat rene weg is, hoe hij keek toen met patje, die zou volgens mij veel feller er tegen in gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:18 schreef MissyZ het volgende:
Nick heeft gisteren 2u lang liggen klappen (praten) en dan is het nog niet door. (doorgedrongen)
Nick is een held in dezequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nick![]()
Kan 'm ook steeds meer verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |