abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:12:02 #1
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197905463
'Thierry Baudet doet racistische uitspraken in WhatsApp-groepen'

Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en andere kandidaten op de kieslijst van de partij hebben racistische uitspraken gedaan in WhatsApp-groepen, zo meldt het Elsevier Weekblad (EW) dinsdag. Het weekblad heeft de hand weten te leggen op de conversaties.

Volgens het blad zei Baudet in de zomer van vorig jaar dat "blanken gemiddeld een IQ scoren van 110", en dat dat voor Hispanics 90 en voor Afro-Amerikanen 75 is.

Ook zou hij in een gesprek met Gideon van Meijeren en Yanick Chevalier, beiden op de kandidatenlijst, hebben gezegd: "wil jij dat je zus met een neger thuiskomt". EW meldt dat Van Meijeren hierop "hell no" antwoordde.

Baudet laat dinsdag in een video weten dat hij "er niet meer op ingaat. Deze gekkigheid, deze stupide heksenjacht. Dit zijn de technieken van een totalitair regime". Daarna zegt hij: "misschien is er in privécontext ooit een grapje gemaakt. Ik zou willen zeggen: wie heeft dat niet?"

EW laat weten dat het blad een groot aantal van de berichten zal afdrukken en hierbij ook een schermafbeelding voegt, "als bewijs voor de authenticiteit van het materiaal".

Eind vorig jaar ontstond wederom onrust in de partij door een artikel in Het Parool, waarin antisemitische uitingen van de jongerenpartij van FVD in chatgroepen werden aangehaald. Meerdere bestuursleden en Forum-politici zijn opgestapt vanwege ontevredenheid over de wijze waarop Baudet omging met de uitlatingen.
_______________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/politie(...)hatsapp-groepen.html

Wat vinden jullie: is Baudet een smerige racist of voert de media een heksenjacht op deze voorman?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197905546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef Grishenko_ het volgende:

Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en andere kandidaten op de kieslijst van de partij hebben racistische uitspraken gedaan in WhatsApp-groepen, zo meldt het Elsevier Weekblad (EW) dinsdag. Het weekblad heeft de hand weten te leggen op de conversaties.

Volgens het blad zei Baudet in de zomer van vorig jaar dat "blanken gemiddeld een IQ scoren van 110", en dat dat voor Hispanics 90 en voor Afro-Amerikanen 75 is.

Ook zou hij in een gesprek met Gideon van Meijeren en Yanick Chevalier, beiden op de kandidatenlijst, hebben gezegd: "wil jij dat je zus met een neger thuiskomt". EW meldt dat Van Meijeren hierop "hell no" antwoordde.

Baudet laat dinsdag in een video weten dat hij "er niet meer op ingaat. Deze gekkigheid, deze stupide heksenjacht. Dit zijn de technieken van een totalitair regime". Daarna zegt hij: "misschien is er in privécontext ooit een grapje gemaakt. Ik zou willen zeggen: wie heeft dat niet?"

EW laat weten dat het blad een groot aantal van de berichten zal afdrukken en hierbij ook een schermafbeelding voegt, "als bewijs voor de authenticiteit van het materiaal".

Eind vorig jaar ontstond wederom onrust in de partij door een artikel in Het Parool, waarin antisemitische uitingen van de jongerenpartij van FVD in chatgroepen werden aangehaald. Meerdere bestuursleden en Forum-politici zijn opgestapt vanwege ontevredenheid over de wijze waarop Baudet omging met de uitlatingen.
_______________________________________________________________________________________

Wat vinden jullie: is Baudet een smerige racist of voert de media een heksenjacht op deze voorman?
Vooral een clown.

Maar ras en IQ gelul doet het goed onder bepaalde rechtsdraaiende lieden, dus de clown kan doen wat hij wil, het blijft voor die Gobineau-klonen een messias.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197905557
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_197905578
Hoeveel bewijs willen zijn trouwe volgers nog hebben dat hij antisemitisch en racistisch is? Oh wacht, het interesseert ze niks, want ze zijn het zelf ook.
pi_197905590
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef ikbenrond het volgende:
Hoeveel bewijs willen zijn trouwe volgers nog hebben dat hij antisemitisch en racistisch is? Oh wacht, het interesseert ze niks, want ze zijn het zelf ook.
Precies.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197905613
Narcistische aandachtshoer klaagt dat ie aandacht krijgt, 't is wat.

Dat het een racist, vrouwenhater, anti-semiet en een pathologisch liegende fantast is, daarmee verras je niemand meer.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:21:02 #7
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_197905615
Elsevier zit vol met zijn fans. Best schokkend dus dat zij dit durven te publiceren
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_197905647
Wat een stripfiguur. Vanavond of morgen krijgt hij weer volop aandacht in een actualiteitenprogramma om het uit te leggen...
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:23:33 #9
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197905650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vooral een clown.

Maar ras en IQ gelul doet het goed onder bepaalde rechtsdraaiende lieden, dus de clown kan doen wat hij wil, het blijft voor die Gobineau-klonen een messias.
Baudet is zeker een clown. Daarover ga ik niet in discussie, want er zijn wel meerdere clowns in de Tweede Kamer die een functie hebben als parlementslid en/of als minister. Denk aan De Jonge of Graus van de PVV.

Mijn vraag bestaat uit de stelling of Baudet een uitgesproken racist is met idem achterban of dat het een spelletje is van de media om een oppositiepartij de mond te snoeren. Destijds met Fortuyn hadden de media daar ook een smerige hand in. Alleen is het verschil dat Fortuyn geen racist was, maar Baudet heeft een hele waslijst met dubieuze uitspraken.

Al met al vind ik Baudet als persoon niet oké en als parlementslid is hij al helemaal uitermate ongeschikt om een maatschappelijk debat aan te zwengelen. Dat hij in verband wordt gebracht met rare uitspraken verbaast me dan ook niet.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:24:33 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197905666
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Baudet is zeker een clown. Daarover ga ik niet in discussie, want er zijn wel meerdere clowns in de Tweede Kamer die een functie hebben als parlementslid en/of als minister. Denk aan De Jonge of Graus van de PVV.

Mijn vraag bestaat uit de stelling of Baudet een uitgesproken racist is met idem achterban of dat het een spelletje is van de media om een oppositiepartij de mond te snoeren. Destijds met Fortuyn hadden de media daar ook een smerige hand in. Alleen is het verschil dat Fortuyn geen racist was, maar Baudet heeft een hele waslijst met dubieuze uitspraken.

Al met al vind ik Baudet als persoon niet oké en als parlementslid is hij al helemaal uitermate ongeschikt om een maatschappelijk debat aan te zwengelen. Dat hij in verband wordt gebracht met rare uitspraken verbaast me dan ook niet.
Niks heksenjacht. Hij zaait wat hij oogst. Blij dat die ranzige club eindelijk door de mand valt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197905676
quote:
een spelletje is van de media om een oppositiepartij de mond te snoeren
Hou toch op man.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:25:21 #12
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197905681
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef ikbenrond het volgende:
Bedoel je de trouwe volgers van FvD of de cultvolgelingen van Baudet zelf?

Met het partijprogramma is namelijk helemaal niets mis mee, maar wel met de voorman die het partijprogramma behoort te verkondigen.
pi_197905710
quote:

[..]

Mwa "de media" controleert en brengt dit soort dingen naar buiten, niet alleen bij oppositie. Kijk naar de toeslagenaffaire, de hele zittende macht door de media onderuit gehaald.
Ik weet dat dit niet in je denkbeeld past. Maar de msm is niet regeringsgezind ofzo.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:30:31 #14
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197905742
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:25 schreef Farenji het volgende:

[..]

Hou toch op man.
Er zijn genoeg voorbeelden geweest waarbij oppositiepartijen buitenspel werd gezet door de coalitie.

Vandaar dat ik het in een stelling verpakte, zodat er een zinnige discussie eruit kon vloeien. Het is niet mijn persoonlijke mening, maar eerder twee discussiepunten die partijen kunnen innemen.

Met je 'hou toch op man' laat je zien dat je niet leest, aangezien mijn persoonlijke mening niet overeenkomt met deze stelling. Daarnaast voer je geen enkele argumenten aan om jouw standpunt te ondersteunen. Zo blijkt maar weer eens dat dialectiek een kunst is die voorbehouden is aan de enkeling.
pi_197905743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:28 schreef koemleit het volgende:

[..]

Mwa "de media" controleert en brengt dit soort dingen naar buiten, niet alleen bij oppositie. Kijk naar de toeslagenaffaire, de hele zittende macht door de media onderuit gehaald.
Ik weet dat dit niet in je denkbeeld past. Maar de msm is niet regeringsgezind ofzo.
De pers is echter vaak niet kritisch genoeg. De banden tussen politiek en media zijn veel te innig waardoor er geen adequate tegenmacht is. En dat is zorgwekkend.
pi_197905771
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:30 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

De pers is echter vaak niet kritisch genoeg. De banden tussen politiek en media zijn veel te innig waardoor er geen adequate tegenmacht is. En dat is zorgwekkend.
Ik denk dat dit niet zo is.
pi_197905791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:25 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Met het partijprogramma is namelijk helemaal niets mis mee, maar wel met de voorman die het partijprogramma behoort te verkondigen.
Allebei. Die paar zetels in de peilingen die nog over zijn zijn namelijk die Baudet minions.

En er is niet alleen wat mis met de voorman hoor, ook gewoon met de hele top 10 van de lijst. Dat zijn namelijk allemaal zulke mensen, die ook na vandaag gewoon trouw aan Thierry blijven.
pi_197905793
quote:
Oef... hier lult hij zich niet onderuit. Einde verhaal voor Thierry.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197905799
De media voert een duidelijke heksenjacht op deze man.
Ik kan het mij niet herinneren maar ik weet bijna zeker dat ik, ja zelfs ik, ooit een racistisch grapje heb gemaakt(uiteraard niet zelf verzonnen, want laag IQ) of heb meegelachen nadat iemand anders er eentje gemaakt had, bijvoorbeeld een cabaretier.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:35:11 #20
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197905805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:28 schreef koemleit het volgende:

[..]

Moet je eens voor de grap de beschouwing van Omtzigt maar eens terugkijken. Hij stelde dat de media en de coalitie met een enkele mond spreken, alsof het twee handen op een buik betreft. De media kon al veel eerder berichten over de toeslagenaffaire, maar journalisten die dit onderwerp hadden uitgekozen zaten al snel zonder een baan. Belangrijke dingen werden onder het tapijt geveegd onder het mom van journalistiek. Kijk maar eens terug; je kijkt je ogen uit.

En wat weet je trouwens van mijn denkbeeld? Ik ben uiterst benieuwd.
pi_197905813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:30 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Er zijn genoeg voorbeelden geweest waarbij oppositiepartijen buitenspel werd gezet door de coalitie.

Vandaar dat ik het in een stelling verpakte, zodat er een zinnige discussie eruit kon vloeien. Het is niet mijn persoonlijke mening, maar eerder twee discussiepunten die partijen kunnen innemen.

Met je 'hou toch op man' laat je zien dat je niet leest, aangezien mijn persoonlijke mening niet overeenkomt met deze stelling. Daarnaast voer je geen enkele argumenten aan om jouw standpunt te ondersteunen. Zo blijkt maar weer eens dat dialectiek een kunst is die voorbehouden is aan de enkeling.
Gozer, hoeveel bewijs wil je nog hebben dat Thierry antisemitisch en racistisch is? Dat doet de media niet hoor, al die dingen zegt hij gewoon zelf.

Een Speld artikel was nog nooit zo raak: https://speld.nl/2018/03/(...)tterlijk-te-citeren/
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 13:36:21 #22
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197905819
Goh, dat zagen we nou écht niet aankomen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:37:38 #23
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_197905833
Storm in een glas water.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 februari 2021 @ 13:38:09 #24
842 Zorro
Z
pi_197905843
Als die IQ statistieken juist zijn (ALS zeg ik he) zie ik er weinig racistisch in. Als het onzingetallen zijn dan zijn het gewoon leugens en wordt het een ander verhaal.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197905847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:30 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Ik reageerde zo omdat het een totale kul-stelling is. Er is bakken bewijs dat Baudet uiterst twijfelachtige denkbeelden heeft, als je dan nog durft te suggereren dat dit misschien "een spelletje van de media" is, verwacht je nou echt dat we daar serieus op in gaan? Baudet krijgt nota bene nog steeds keer op keer een podium op tv en in andere media, omdat ie zo lekker veel ophef (en dus kijkcijfers en views!) genereert. Als we het over spelletjes van de media hebben, dan zou ik het liever daarover hebben: bewust een podium geven aan controversiele en verwerpelijke figuren alleen om zelf lekker in de picture te komen.
pi_197905858
Sneuneus Sjerrie waant zich weer het zielige slachtoffer:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:40:03 #27
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197905864
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:35 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Gozer, hoeveel bewijs wil je nog hebben dat Thierry antisemitisch en racistisch is? Dat doet de media niet hoor, al die dingen zegt hij gewoon zelf.

Een Speld artikel was nog nooit zo raak: https://speld.nl/2018/03/(...)tterlijk-te-citeren/
Zucht, ik moet nogmaals benadrukken dat ik niet sympathiseer met Baudet. Ik vind hem een lulletje rozenwater eerste klas, een nepintellectueel en iemand die onwaarschijnlijk arrogant overkomt. Maar daarnaast ben ik ook kritisch op de media. Of mag dat ook niet meer?

Maar goed, als deze partij wordt gedecimeerd zal ik geen enkele traan laten hoor. Sinds het gehele coronadiner-debacle, afscheiding met Otten, de speech met de uil van Minerva, liet hij zien dat hij intellectueel gezien ruimschoots onder de 110 bungelt.
pi_197905867
Werkelijk niemand krijgt zo veel media-aandacht als Baudet. If anything heeft hij alles aan de media te danken.
pi_197905877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Zucht, ik moet nogmaals benadrukken dat ik niet sympathiseer met Baudet. Ik vind hem een lulletje rozenwater eerste klas, een nepintellectueel en iemand die onwaarschijnlijk arrogant overkomt. Maar daarnaast ben ik ook kritisch op de media. Of mag dat ook niet meer?

Maar goed, als deze partij wordt gedecimeerd zal ik geen enkele traan laten hoor. Sinds het gehele coronadiner-debacle, afscheiding met Otten, de speech met de uil van Minerva, liet hij zien dat hij intellectueel gezien ruimschoots onder de 110 bungelt.
Ik ben ook kritisch op de media :) Maar alleen de suggestie al dat zelfs dit nog een spelletje van de media zou kunnen zijn.. sorry, maar dat is echt belachelijk.
pi_197905898
Yernaz Ramautarsing kan gewoon weer kandidaatslid raadslid van de FvD worden lijkt me.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 13:43:14 ]
pi_197905923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:42 schreef Chia het volgende:
Yernaz Ramautarsing kan gewoon weer kandidaatslid raadslid van de FvD worden lijkt me.
Zou zijn iq niet te laag zijn?
  Eindredactie Games dinsdag 9 februari 2021 @ 13:44:26 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197905927
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Sorry voor de offtopic maar wat een draak van een kapsel. Was met semi langhaar nog wel een knappe vent om te zien maar schijnbaar prefereert hij de koorknaap-look
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197905946
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Sorry voor de offtopic maar wat een draak van een kapsel. Was met semi langhaar nog wel een knappe vent om te zien maar schijnbaar prefereert hij de koorknaap-look
Ben wel benieuwd welke kapper hij heeft, dan ga ik daar ook even langs.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:45:26 #34
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197905951
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Ik ben ook kritisch op de media :) Maar alleen de suggestie al dat zelfs dit nog een spelletje van de media zou kunnen zijn.. sorry, maar dat is echt belachelijk.
Persoonlijk vind ik die suggestie ook belachelijk, maar er zijn genoeg mensen die in deze heksenjacht van de media geloven. Mensen die een andere mening hebben, wil ik niet meteen wegzetten als 'idioot' of 'wappie'. Maar ik vraag me wel telkens af hoe ze deze uitspraken telkens kunnen/willen verdedigen. Door met hen in gesprek te gaan, zou ik graag willen achterhalen waarom ze opzien tegen een randfiguur als Baudet.
pi_197905972
quote:

[..]

Of het het resultaat van zijn haren laten knippen door iemand die geen kapper is. Dan spreekt het voor hem dat hij niet naar de coronakapper is geweest.
pi_197905989
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zou zijn iq niet te laag zijn?
Dat compenseert hij door antisemiet te zijn.
pi_197906013
Even buiten het feit of je de uitspraken verwerpelijk vindt of niet...

Is het ook daadwerkelijk racistisch? Wat nou als de uitspraak op waarheid berust en valt te onderbouwen met bronnen? Ben ik ook een racist als ik zeg dat Marokkanen verhoudingsgewijs meer misdrijven plegen, wanneer dit een feit is?

Ben ik bijvoorbeeld een racist als ik liever niet heb dat een dochter thuis komt met een donkere man, als de cijfers zouden laten zien dat donkere mannen eerder bij hun vrouw/kind weg gaan dan blanke mannen?

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2021 @ 13:49:06 #38
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197906020
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:38 schreef Zorro het volgende:
Als die IQ statistieken juist zijn (ALS zeg ik he) zie ik er weinig racistisch in. Als het onzingetallen zijn dan zijn het gewoon leugens en wordt het een ander verhaal.
Dit soort cijfers zijn vaak uit shit onderzoek (zoals de Bell curve) en daarbij zegt het droppen van dit soort data niks over de variabelen (land waar mensen in wonen, onderwijs, armoede, enz) en daarmee niks over de oorzaak. Neonazi/alt right en twijfelachtige clubs gooien er gretig mee en insinueren zo een correlatie tussen ras en intelligentie die nooit is aangetoond. Zelfde gebeurt vaak met het hogere percentage van criminaliteit bij minderheidsgroepen die ook sociologisch te verklaren zijn.

Ik kon de nieuwste reactievideo niet langer dan 5 seconden bekijken, maar laat me raden. Het is de schuld van links/media/ex-leden. 'Screenshots' tussen aanhalingstekens maar nergens inhoudelijke verklaring van waarom de screenshots fake/uit context zijn gehaald. + Wat holle verkiezingretoriek.

Ik erger me echt kapot aan deze doorzichtige fascistoïde propogandamethoden en vraag me serieus af of Baudet nog wel in staat is politiek te bedrijven of dat hij gewoon gek is.

Gelukkig dat JA21 als alternatief is opgedoken en gezien de peilingen wat terrein van dat ellendige clubje kan afsnoepen.
:')
pi_197906057
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
"Stijgt in de peilingen" 1 zeteltje erbij(bij de Hond) na maandenlang alleen maar verloren te hebben.

Arme Thierry :+
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2021 @ 13:52:40 #40
pi_197906072
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een stripfiguur. Vanavond of morgen krijgt hij weer volop aandacht in een actualiteitenprogramma om het uit te leggen...
Mwah. Dit is een zacht nabriesje vergeleken bij de storm van een paar maanden terug. En mensen zoals Baudet gaan alleen aan tafel bij jaknikkers. Laatst was hij zelfs bij Ongehoord Nederland :')
pi_197906077
Afro-Amerikanen hebben gemiddeld een grotere penis dan blanken en Hispanics.

Dit ter info.
pi_197906086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Mwah. Dit is een zacht nabriesje vergeleken bij de storm van een paar maanden terug. En mensen zoals Baudet gaan alleen aan tafel bij jaknikkers. Laatst was hij zelfs bij Ongehoord Nederland :')
Maar wel bij buitenhof laatst.
pi_197906090
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:52 schreef Gehrman het volgende:
Afro-Amerikanen hebben gemiddeld een grotere penis dan blanken en Hispanics.

Dit ter info.
U kan het weten.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:55:07 #44
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197906109
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dit soort cijfers zijn vaak uit shit onderzoek (zoals de Bell curve) en daarbij zegt het droppen van dit soort data niks over de variabelen (land waar mensen in wonen, onderwijs, armoede, enz) en daarmee niks over de oorzaak. Neonazi/alt right en twijfelachtige clubs gooien er gretig mee en insinueren zo een correlatie tussen ras en intelligentie die nooit is aangetoond. Zelfde gebeurt vaak met het hogere percentage van criminaliteit bij minderheidsgroepen die ook sociologisch te verklaren zijn.

Ik kon de nieuwste reactievideo niet langer dan 5 seconden bekijken, maar laat me raden. Het is de schuld van links/media/ex-leden. 'Screenshots' tussen aanhalingstekens maar nergens inhoudelijke verklaring van waarom de screenshots fake/uit context zijn gehaald. + Wat holle verkiezingretoriek.

Ik erger me echt kapot aan deze doorzichtige fascistoïde propogandamethoden en vraag me serieus af of Baudet nog wel in staat is politiek te bedrijven of dat hij gewoon gek is.

Gelukkig dat JA21 als alternatief is opgedoken en gezien de peilingen wat terrein van dat ellendige clubje kan afsnoepen.
JA21 is ook geen knip voor de neus waard. Nanninga heeft zelf hele dubieuze uitspraken gedaan, met Thierry jarenlang opgetrokken en een dolksteek gegeven op het moment dat Baudet zwak stond. Ook is de rol van Eerdmans ook zeer discutabel door wisselgeld te eisen voor de vermeende racistische appgroepjes stil te houden in ruil voor een paar plaatsen hoger op de kieslijst.

Het zijn allemaal hypocriete wappies die elkaar allemaal behoren te verdienen - JA21, FvD en lijst Otten.
pi_197906208
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Het spelletje is natuurlijk de timing. Zo vlak voor de verkiezingen hebben deze berichten het meeste effect hopen ze.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2021 @ 14:06:32 #46
pi_197906352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:55 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

JA21 is ook geen knip voor de neus waard. Nanninga heeft zelf hele dubieuze uitspraken gedaan, met Thierry jarenlang opgetrokken en een dolksteek gegeven op het moment dat Baudet zwak stond. Ook is de rol van Eerdmans ook zeer discutabel door wisselgeld te eisen voor de vermeende racistische appgroepjes stil te houden in ruil voor een paar plaatsen hoger op de kieslijst.

Het zijn allemaal hypocriete wappies die elkaar allemaal behoren te verdienen - JA21, FvD en lijst Otten.
Ben geen fan van JA21 of überhaupt populistisch rechts (of überhaupt rechts). Nanninga zei eens wat over dobbernegers, gooit graag met het knuppel in het linkse hoenderhok van Amsterdam. Eerdmans zal ook wel wat shit op z'n kerfstok hebben, geloof ik best.

Het grote verschil is dat zij in elk geval helder zijn over dat grimmige alt-right gebeuren en zich ook niet (meer?) Inlaten met samenzweringsshit van niveau Robert Jensen. Er is echt niks mis met rechtspopulisme in een democratie wmb. Het wordt pas gevaarlijk als serieus genomen politici anti- intellectueel raaskallen, constant fascistisch dog whistles droppen en zoals thierry totaal niet in staat lijken kritiek daarover te kunnen behappen. Baudet is de grootste snowflake van de hele tweede kamer. Altijd slachtoffer, altijd de schuld van een onzichtbare vijand ('de media', 'het kartel', 'links', 'europa'). Volgens mij is hij (ITT tot bv Fortuyn/Wilders) echt niet meer in staat om feiten en bullcrap te onderscheiden.
pi_197906664

[ Bericht 100% gewijzigd door Weltschmerz op 10-02-2021 14:39:36 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197906727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vooral een clown.

Nu heb ik niks met het nazisme dus ik praat niks goed. Maar als 1 kant de laatste tijd extreem veel met ras en kleur bezig is, dan zijn het wel de trouwe volgers van de linkse kerk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 14:25:38 ]
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:25:44 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197906748
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nu heb ik niks met het nazisme dus ik praat niks goed. Maar als er 1 kant van de politieke as de laatste tijd extreem veel met ras en kleur bezig is, dan zijn het wel de trouwe volgers van de linkse kerk.
... die linkse kerk heeft het echter niet nodig op basis van pseudo-wetenschap en ander geleuter hele volksstammen te degraderen to IQ-loos en crimineel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197906785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... die linkse kerk heeft het echter niet nodig op basis van pseudo-wetenschap en ander geleuter hele volksstammen te degraderen to IQ-loos en crimineel.
Eens. Het wordt niet aan IQ gekoppeld. Echter helaas in bepaalde extremere uithoeken wel degelijk aan bepaald voorbestemd crimineel gedrag. Bijvoorbeeld: blanke mensen dragen een erfzonde van de slavernij. Alleen blanke mensen zijn racistich. Blanke mensen zijn pedo. Blanke mensen hebben een privilege die zij uitbuiten ten nadele van de gekleurde medemens. Etc
pi_197906982
Het idee dat het gehalte van pigment in iemand zijn huid gelinkt zou zijn aan IQ, blijf ik altijd een zeer bizar gedachtegoed vinden. Het raakt namelijk kant noch wal. Desalniettemin zijn er zeker onderzoeken naar gedaan, die ook logischerwijs verschillen in uitkomst hebben aangetoond. Net zoals dat je waarschijnlijk verschillen in uitkomst zult vinden als je onderzoek zou verrichten naar IQ en de kleur van ogen. Mensen clusteren in groepen op basis van oogkleur, dan deze groepen IQ-tests laten uitvoeren, 100% zeker dat je verschillen in uitkomst gaat vinden. Verschillen in uitkomst zijn namelijk de norm.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens Halsmema was hij een hindoestaan, dus dan niet. Hoog tijd om eens even lekker GL priveberichten door te spitten en te publiceren dus.
Ho ho, linkse partijen moet de hand boven het hoofd worden gehouden natuurlijk. Het is alleen leuk om rechtsgeoriënteerde partijen in een kwaad daglicht te zetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Indirect wordt dit wel gedaan. Voornamelijk door links-en progressief ingestelden. Al heeft het hier voornamelijk een infantiliserend karakter, dus wellicht maakt dat het inhoudelijk iets anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 14:41:07 ]
pi_197906985
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:38 schreef Zorro het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat ze juist racisme aantonen.

Aldus.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:41:59 #53
319979 Fok-it
All is well
pi_197907012
Hoe komt hij trouwens bij 110? :') Dat is de bovenlaag van het gemiddelde, 90 de onderlaag. En dan niet het gemiddelde van de blanke wereldbevolking.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197907034
Het verhaal over het IQ is een ongemakkelijke waarheid. Sommige volkeren zitten tot wel 50 IQ punten lager dan hier. Dat ga je niet verklaren met slecht onderwijs. Maar dat zijn ook gewoon mensen en superieuriteitsdenken heeft nooit tot iets goeds geleid. Ik snap ook niet waar de obsessie van Fvd met de 'neger' vandaan komt. Er zijn zoveel andere problemen in Nederland. Daarom zal het nooit wat meer worden dan een splinterpartijtje. Baudet heeft ook niks anders dan de Kamer. Zonder dat salaris staat hij weer op straat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 14:43:18 ]
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:43:48 #55
319979 Fok-it
All is well
pi_197907050
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:43 schreef Confetti het volgende:
Het verhaal over het IQ is een ongemakkelijke waarheid. Sommige volkeren zitten tot wel 50 IQ punten lager dan hier. Dat ga je niet verklaren met slecht onderwijs. Maar dat zijn ook gewoon mensen en superieuriteitsdenken heeft nooit tot iets goeds geleid. Ik snap ook niet waar de obsessie van Fvd met de 'neger' vandaan komt. Er zijn zoveel andere problemen in Nederland. Daarom zal het nooit wat meer worden dan een splinterpartijtje. Baudet heeft ook niks anders dan de Kamer. Zonder dat salaris staat hij weer op straat.
:') 50 IQpunten onder ons betekent zwaar verstandelijk beperkt.

Werkelijk ja? Werkelijk?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:45:34 #56
319979 Fok-it
All is well
pi_197907094
Laagste gemiddelde IQ is Equatoriaal Guinea met 59, daarboven stijgt het al snel naar tegen de 70 aan dus `sommige'volkeren is echt volslagen onzin
pi_197907209
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:') 50 IQpunten onder ons betekent zwaar verstandelijk beperkt.

Werkelijk ja? Werkelijk?
50 is misschien hoog ingeschat. 30-40 dan. In Nederland was het ongeveer 105? Ja die IQ test is natuurlijk Westers georiënteerd etc. maar dan nog is het een grof verschil van tientallen punten.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:51:38 #58
319979 Fok-it
All is well
pi_197907226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:50 schreef Confetti het volgende:

[..]

50 is misschien hoog ingeschat. 30-40 dan. In Nederland was het ongeveer 105? Ja die IQ test is natuurlijk Westers georiënteerd etc. maar dan nog is het een grof verschil van tientallen punten.
Nee 100.

Niemand zit op 110. Zelfs Singapore niet
pi_197907281
quote:

De aanval is ingezet. Hier intrappen. :')

twitter
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:58:54 #60
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197907343
Nou ja zeg. Bizar. To-taal onverwacht.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:03:53 #61
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197907443
twitter

Filosofisch jaja
pi_197907534
FvD - the gift that keeps on giving
pi_197907587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Filosofisch jaja
Doet me hieraan denken 'tis ironie' 'tis poezië' daar kan 'tis filosofie' zo bij. En dan is van Haga de nieuwe Hiddema.
pi_197907633
quote:
[ twitter ]
Filosofisch jaja
Dat zul je altijd wel zien.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:14:45 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_197907686
quote:
[ twitter ]
Filosofisch jaja
@EttovanBelgie

Stukje filosofie
pi_197907770
Ben ik racistisch als ik tegen de steeds hogere toeloop van immigranten ben?
  Tettenkoning dinsdag 9 februari 2021 @ 15:20:02 #67
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197907828
quote:
Wil je nu niet meer met hem daten dan?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_197908044
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nu heb ik niks met het nazisme dus ik praat niks goed. Maar als 1 kant de laatste tijd extreem veel met ras en kleur bezig is, dan zijn het wel de trouwe volgers van de linkse kerk.
Ze moeten wel een beetje hè, omdat ze gedwongen worden te reageren op het gestook van rechts daarover.
Het mooiste voorbeeld is in de VS, waar genderneutrale wc's maandenlang voorpagina nieuws was. Niet door linksen, want voor hen was zoiets de normaalste zaak van de wereld. Wel voor de rechterkant die continue het vuurtje opstookt waardoor links USA gedwongen wordt er ook aandacht aan te spenderen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:27:28 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_197908052
quote:
Ja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197908274
quote:
[ twitter ]
Filosofisch jaja
Hahahaha.

'Wil jij dat je zus met een neger thuiskomt?' is inderdaad een filosofische vraag.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:43:39 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197908392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niks heksenjacht. Hij zaait wat hij oogst. Blij dat die ranzige club eindelijk door de mand valt.
Eens ja
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:56:43 #72
319979 Fok-it
All is well
pi_197908649
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:37 schreef archito het volgende:

[..]

Hahahaha.

'Wil jij dat je zus met een neger thuiskomt?' is inderdaad een filosofische vraag.
Ego manducare pullum ergo sum
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:58:03 #73
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197908676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Eindelijk door de mand valt? Voor de hoeveelste keer inmiddels? :D
pi_197908769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:48 schreef AToontje87 het volgende:

Is het ook daadwerkelijk racistisch? Wat nou als de uitspraak op waarheid berust en valt te onderbouwen met bronnen? Ben ik ook een racist als ik zeg dat Marokkanen verhoudingsgewijs meer misdrijven plegen, wanneer dit een feit is?

Ben ik bijvoorbeeld een racist als ik liever niet heb dat een dochter thuis komt met een donkere man, als de cijfers zouden laten zien dat donkere mannen eerder bij hun vrouw/kind weg gaan dan blanke mannen?

Ja dat is racistisch. Ik zou namelijk willen dat als ik een dochter had ze met een goede man thuis zou komen, blank of zwart maakt dan niet uit. Genoeg blanke tokkies die hun vrouw verlaten. Kijk alleen maar naar de figuren waar een Barbie elke keer mee thuiskomt.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 16:08:49 #75
319979 Fok-it
All is well
pi_197908948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:48 schreef AToontje87 het volgende:

Als je het al niet racistisch wilt noemen is het in ieder geval extreem kortzichtig.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 16:34:37 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_197909490
Whehe, het vijandsbeeld van ‘de linkse media’ is met deze Elsevier-onthullingen wel een beetje achterhaald.

Iedereen met een brein en een ziel wist dit natuurlijk al.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 16:57:59 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197909882
Niks nieuws maar wel een fijne reminder
pi_197909919
Heb net het 'interview' van diverse media hierover gezien. Wat een totaalmalloot is het geworden zeg.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:02:12 #79
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_197909960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:37 schreef archito het volgende:

[..]

Hahahaha.

Is niet elke vraag filosofisch?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_197910021
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:25 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Het partijprogramma lijkt mij nogal irrelevant als het opzij geschoven wordt zodra Baudet dat goed uitkomt net als kandidaten of volksvertegenwoordigers.

En zelfs op papier is het een drama, het is een verzameling one-liners zonder onderbouwing.
pi_197910067
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef Ringo het volgende:
Whehe, het vijandsbeeld van ‘de linkse media’ is met deze Elsevier-onthullingen wel een beetje achterhaald.

Iedereen met een brein en een ziel wist dit natuurlijk al.
Nu dat niet van toepassing omdat het in EW staat is dat een kenmerk van een totalitair regime, natuurlijk, Baudet is altijd wel bereid om de de grenzen van het ridicule te overschrijden.
pi_197910121
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:54 schreef Nober het volgende:

[..]

De aanval is ingezet. Hier intrappen. :')

[ twitter ]
Cliteur geen anti-semiet op de universiteit van Leiden betekent volgens mij niet dat Baudet ergens van vrijgepleit is.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:29:12 #83
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197910503
Als ie een vent is, gaat ie zondag avond bij Humberto zitten en legt ie het even uit wat z'n zus wel of niet moet doen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_197910539
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nu dat niet van toepassing omdat het in EW staat is dat een kenmerk van een totalitair regime, natuurlijk, Baudet is altijd wel bereid om de de grenzen van het ridicule te overschrijden.
Sowieso is mij niet duidelijk wat er 'totalitair' is aan media die onthullingen doen die prominente politici in verlegenheid brengen. Sterker, zoiets gebeurt niet in een totalitaire staat.

Of suggereert Baudet dat EW handelt in opdracht van de regering?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:31:09 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197910550
twitter
pi_197910565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sowieso is mij niet duidelijk wat er 'totalitair' is aan media die onthullingen doen die prominente politici in verlegenheid brengen. Sterker, zoiets gebeurt niet in een totalitaire staat.

Zoiets zal wel de bedoeling zijn, ja, ik zou zijn volgers even vragen hoe hij dat bedoelt, we hebben er hier een rondlopen die altijd wel bereid is om uit te leggen wat hij bedoelde in plaats van wat hij zei ;)

Maar mischien is het wel zo dat "filosofisch" de nieuwe "ironie" is,

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 17:34:06 ]
pi_197910599
Ah de dagelijkse rel over de FvD. Ik zie hier niets wat dagelijks te zien is in honderden, zo niet duizenden, WhatsApp en Telegram groepen.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:34:54 #88
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197910619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het partijprogramma lijkt mij nogal irrelevant als het opzij geschoven wordt zodra Baudet dat goed uitkomt net als kandidaten of volksvertegenwoordigers.

En zelfs op papier is het een drama, het is een verzameling one-liners zonder onderbouwing.
Minder immigratie, minder EU, minder islamisering en meer integratie zijn standpunten die ik van harte toejuich. Dat deze standpunten in de handen zijn gevallen van een demagoog is daarom ook uitermate jammer.

Een goed bestuurder zou hier een heel goed beleid op kunnen maken - een functie waar Baudet ongeschikt voor is.
pi_197910628
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:33 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Ah de dagelijkse rel over de FvD. Ik zie hier niets wat dagelijks te zien is in honderden, zo niet duizenden, WhatsApp en Telegram groepen.
Ongetwijfeld waar maar hoeveel van die appjes zijn afkomstig van leiders van politieke partijen. Dat er zat racisten rondlopen is geen geheim.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:08 #90
842 Zorro
Z
pi_197910645
Wel grappig, als een politicus in het openbaar iets belooft en dat niet nakomt dan valt iedereen over zijn acties. Niet over dat ie het toch beloofd heeft en dat is toch ook goed? Nee, wat hij doet telt.

Maar zodra het om priveberichten gaat is het niet meer van belang hoe je handelt, nee dan telt wat je gezegd hebt.

Bijzonder.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197910648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:34 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Minder immigratie, minder EU, minder islamisering en meer integratie zijn standpunten die ik van harte toejuich. Dat deze standpunten in de handen zijn gevallen van een demagoog is daarom ook uitermate jammer.

Een goed bestuurder zou hier een heel goed beleid op kunnen maken - een functie waar Baudet ongeschikt voor is.
Maar het zijn allemaal one liners zonder inhoud. En dus altijd in handen geweest van demagogen, het is populisme zonder inhoud of consequenties.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:25 #92
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197910656
quote:
Als er uitspraken, die over een grens gaan, worden gedaan door Rutte of Klaver in hun whatsapp groepjes dan mag dat ook van mij prima uitgemeten worden in de pers.

Zelfs dit gebeurt niet eens bij Wilders.

Een groepsapp met kandidaten op de lijst voor de tweedekamer vind ik wel even iets anders dan een willekeurige Telegram group.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:36 #93
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197910662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een rare en instabiele indruk maakt deze man.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:38:03 #94
319979 Fok-it
All is well
pi_197910690
quote:
Dat zijn alleen geen volksvertegenwoordigers he?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:38:35 #95
319979 Fok-it
All is well
pi_197910700
quote:
Maar je mag nog steeds op je grote held stemmen hoor. Wat een mafklapper het ook is. Democratie genoemd.
pi_197910712
quote:
Ik zit in meerdere groepapps van m'n werk. In die chats worden nooit racistische uitlatingen gedaan.

Zelfs in vriendenapps gebeurt dat niet of nauwelijks. Niet omdat de mensen met wie ik omga roomser zijn de paus, maar omdat het niet bij ons opkomt om zulke gesprekken te voeren, en al helemaal niet via de app.

Binnen FvD bestaat er blijkbaar een dwingende behoefte om dat soort onderwerpen te bespreken (IQ van andere rassen en wat je doet als je zus thuiskomt met een neger).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197910755
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zit in meerdere groepapps van m'n werk. In die chats worden nooit racistische uitlatingen gedaan.

Zelfs in vriendenapps gebeurt dat niet of nauwelijks. Niet omdat de mensen met wie ik omga roomser zijn de paus, maar omdat het niet bij ons opkomt om zulke gesprekken te voeren, en al helemaal niet via de app.

Binnen FvD bestaat er blijkbaar een dwingende behoefte om dat soort onderwerpen te bespreken (IQ van andere rassen en wat je doet als je zus thuiskomt met een neger).
Rare vraag trouwens, wat doe je als je zus thuiskomt met een neger. Alsof jij daar wat over te zeggen hebt of mee te maken hebt.

Zijn ze echt allemaal zo jaloers op de piemels van zwarte mensen of zo?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:42:56 #98
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197910783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar het zijn allemaal one liners zonder inhoud. En dus altijd in handen geweest van demagogen, het is populisme zonder inhoud of consequenties.
Hetzelfde geldt dan ook voor D66 en GroenLinks.
pi_197910835
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, want Rutte en Kaag worden niet zo ondervraagd als Thierry.

Dat die zich ook iets anders gedragen doet niet ter zake.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:46:38 #100
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197910852
Waarom heeft Baudet trouwens een uitgesproken haat naar Omtzigt? Die man hoort toch een medaille te krijgen vanwege zijn rol in de toeslagenaffaire?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')