Ik ook. De eigenaren zijn Cees en Ton. Over ons.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef herverwijderd het volgende:
Wat een heerlijke website is dat toch, elke keer als ik kijk zie ik weer nieuwe nonsens.
Oh, maar die vind ik inderdaad wel gaaf. Zo 'over de top' dat het leuk is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.lingscars.com/
Website word zelfs in hogere design kringen als extreme cult gewaardeerd
Overheidsgeld wat bedoeld is om mensen aan werk te helpen gaat op aan dure salarissen van pino's die daar, zoals we hier duidelijk zien, werkelijk niets aan bijdragen. Ik zou dat zelfs eerder schandalig noemenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het meest sneue vind ik nog wel dat al die lui die via zo'n club een CV gaan bouwen het verdienmodel zijn van zo'n site... Die mensen willen gewoon een baan en dan gaat zo'n site een soort CV of Holland quiz optuigen...
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:53 schreef daNpy het volgende:
Die feedback, dat is toch het niveau Nederlands van een 4 jarige?
Beginnen met "Echter"..... hoezo echter?
Het is gewoon niet best, die feedback staat gewoon vol met taalfouten. En die lui gaan dan wel even vertellen hoe jij je CV moet gaan bouwen... Ze mogen zelf eerst wel eens foutloos Nederlands leren schrijven voordat ze iets van anderen gaan vinden. Dit komt echt zo onprofessioneel over...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:43 schreef -0- het volgende:
Alsof je iemand uit groep 3 een beoordeling geeft
Een heuse my little pony cvquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe vermoeden dat zo'n kinderachtige CV in de technische wereld meteen aan de kant wordt gegooid. Het lijken wel kleurplaten voor de onderbouw.
Wat een held!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:56 schreef raptorix het volgende:
https://www.lingscars.com/
Website word zelfs in hogere design kringen als extreme cult gewaardeerd
Outside the box denken, godverdegodver.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar de kandidaten van 2020 zijn ware kunstenaars vergeleken met de winnaar van 2018. Lieve help.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://sollicitatielab.nl/de-60-beste-cv-s-jaar/
Die bulletpoints bij het UWV ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar de kandidaten van 2020 zijn ware kunstenaars vergeleken met de winnaar van 2018. Lieve help.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met twee jaar vrijwilligerswerk als ervaring kun je dus "Adviseur werk" bij het UWV worden... Dan snap ik dat er niemand aan een baan geholpen wordt...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:38 schreef Tlaloc het volgende:
Die bulletpoints bij het UWV ookZet dan gewoon één punt neer, dit is niets zo.
"Registreren van gegevens in diverse systemen"...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:35 schreef herverwijderd het volgende:
Outside the box denken, godverdegodver.
Kort en bondig in 5 steekwoorden is het handig wat voor achtergrond iemand heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wil het niet op een CV zien. Dan heb je meteen minpunten te pakken. Zoiets doen we in een gesprek bespreken.
Als "Adviseur werk" heb je toch ook helemaal geen hulp nodig om je CV te bouwen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met twee jaar vrijwilligerswerk als ervaring kun je dus "Adviseur werk" bij het UWV worden... Dan snap ik dat er niemand aan een baan geholpen wordt...
Ook dat, dan ben je gewoon de eindbaas op sollicitatiegebied. Dan hoeft helemaal niemand jou meer te vertellen hoe het moet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:58 schreef Tlaloc het volgende:
Als "Adviseur werk" heb je toch ook helemaal geen hulp nodig om je CV te bouwen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:03 schreef Morri2 het volgende:
En dit ook: de FAQ van de vierdaagse training.
"succesvol de arbeidsmarkt aan te vallen"
Aanvallen zelfs. Tjonge. Het is oorlog! Dood aan de arbeidsmarkt!
"Natuurlijk besteden we aandacht aan je cv en je LinkedIn-profiel. We zorgen dat die weer helemaal up to date zijn."
even later...
"Maar ook is er uitgebreid aandacht over hoe gaat solliciteren anno 2017?"
Zo up to date ook![]()
"Het gaat er om hoe jij je kan onderscheiden t.o.v. andere kandidaten."
Met iedereen hetzelfde soort kleuterachtige CV.
Wat gaat hier mis?quote:Duurt de training echt 4 hele dagen?
Neen, onze ervaring is dat een sessie van 4 uur intensief genoeg is. Daarnaast vragen de sessies ook de nodige voorbereiding van jouw kant.
Kortom, je mag het zelf uitzoeken...quote:We hebben eigenlijk maar 1 voorwaarde, je moet gemotiveerd zijn om het traject tot een succes te maken.
Elke 2 weken is er contact via de email. Krijg je opdrachten.
Niet mee eens. Dat hoort niet op je CV en al helemaal niet sufkutterige zaken als naaien, tenzij je solliciteert voor een functie in de mode maakindustrie, maar dan is het weer een vaardigheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kort en bondig in 5 steekwoorden is het handig wat voor achtergrond iemand heeft.
Zegt vaak meer dan de brief die er bij ingeleverd wordt.
Colloquium doctum (dus 21+ toelatingstoets) onder opleidingen gezetquote:
Zal je gelijk even jalours maken, de website doet 100 miljoen plusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:46 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, maar die vind ik inderdaad wel gaaf. Zo 'over de top' dat het leuk is.
Moest zoeken wat dat was, ik vermoed iets wat ze in Amsterdam veuuuuuuul toepassen voor allerlei medische toelatingenquote:
Ik gebruik nu al 25 jaar word, maar heb dat nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je in Word kijkt staan er gewoon ongeveer dezelfde templates[ afbeelding ]
Nee ik ook niet maar ik dacht laat ik eens kijken en tot mijn verbazing staan er best veelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gebruik nu al 25 jaar word, maar heb dat nog nooit gebruikt
Ik zoek altijd in de mail naar een ijverige collega die wel de huisstijl gevonden heeft
Dat verbaast me niet. Echt goed gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zal je gelijk even jalours maken, de website doet 100 miljoen plus
Ik ben als kind standwerker geweest, en altijd geleerd: Hoe gekker hoe beterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:09 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet. Echt goed gedaan.
Nee joh. Is gewoon de 21+ toets voor als je zonder havo of mbo 4 diploma aan een hbo opleiding wilt beginnen. Gewoon wat examenvragen van de havo. Is er voor vrijwel elke opelding (en ook alleen geldig voor de specifieke opleiding waar je die toelatingstoets voor doet)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef raptorix het volgende:
Moest zoeken wat dat was, ik vermoed iets wat ze in Amsterdam veuuuuuuul toepassen voor allerlei medische toelatingen
Dat rode ding bij interessesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat in ieder geval geen foto op, of dacht je dat ik in het circus werkte?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:13 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, er is weer behoorlijk afgekraakt hier. Ben inderdaad wel benieuwd naar jullie cv's. Die van mij kan er waarschijnlijk naar jullie standaarden ook niet mee door
Het kan verkeren. Ik heb eens een keer heel brutaal alleen een brief gestuurd, zonder CV. In de trant van: "Uw bedrijf doet 'dit en dat', en ik zou graag eens met U praten over 'innovatie''. Het was 3 regels of zo. Geen klein bedrijf overigens. Kreeg een paar uur later een bericht. Wanneer ik op gesprek kon komen. Twee dagen later was ik aangenomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kort en bondig in 5 steekwoorden is het handig wat voor achtergrond iemand heeft.
Zegt vaak meer dan de brief die er bij ingeleverd wordt.
Atomen zijn inderdaad zeer interessant, dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat rode ding bij interesses![]()
Ze is geïnteresseerd in atomen
Ik had een keer een tussenpartij die maar bleef zeuren over een motivatiebrief terwijl ik daar helemaal geen zin in had, was het zo zat dat ik een bankbiljet heb gescanned en dat in de brief gekwakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:29 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Het kan verkeren. Ik heb eens een keer heel brutaal alleen een brief gestuurd, zonder CV. In de trant van: "Uw bedrijf doet 'dit en dat', en ik zou graag eens met U praten over 'innovatie''. Het was 3 regels of zo. Geen klein bedrijf overigens. Kreeg een paar uur later een bericht. Wanneer ik op gesprek kon komen. Twee dagen later was ik aangenomen.
Zoiets dergelijks heb ik later nog eens een paar keer gedaan. Met wisselend succes uiteraard. Maar dat is prima. Als je zoiets niet trekt, trek je mij ook niet, en dan hebben we bij voorbaat al geen goede match.
Punt is: je onderscheidt je. Dat doe je niet met Word-templates. Of slechte adviezen.
Welk CV is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Atomen zijn inderdaad zeer interessant, dat begrijp ik wel.
Dat jurkje vind ik cryptischer, wat betekent dat? Mode? Feestjes? Trouwen?
Bang zijn voor kritiek is alvast een minpuntje bij een sollicitatie.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:13 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, er is weer behoorlijk afgekraakt hier. Ben inderdaad wel benieuwd naar jullie cv's. Die van mij kan er waarschijnlijk naar jullie standaarden ook niet mee door
Link? Of moet ik de zoek engine van die vacturesite er voor gebruikenquote:
Ik heb eerlijk gezegd medelijden met die sollicitanten. Ik erger me niet zo zeer aan de CVs, maar aan het feit dat ze slechte adviezen hebben gekregen. Van Peppi en Kokki.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:13 schreef Postbus100 het volgende:
NWS / cv van Céleste het beste van het jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Link? Of moet ik de zoek engine van die vacturesite er voor gebruiken
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had een keer een tussenpartij die maar bleef zeuren over een motivatiebrief terwijl ik daar helemaal geen zin in had, was het zo zat dat ik een bankbiljet heb gescanned en dat in de brief gekwakt.
Dat is de link naar het topic hierquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
NWS / cv van Céleste het beste van het jaar
Het linkt naar de post waar het cv van Zarin in staat. Maar goed: https://sollicitatielab.nl/cv-Zarina/index.php/quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is de link naar het topic hier
Voor duidelijkheid dat is geen sollicitaitie hequote:
Ik zie nu haar naam pas weggestopt in het hoekjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het linkt naar de post waar het cv van Zarin in staat. Maar goed: https://sollicitatielab.nl/cv-Zarina/index.php/
LinkedIn en Twitter als computervaardigheidquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd medelijden met die sollicitanten. Ik erger me niet zo zeer aan de CVs, maar aan het feit dat ze slechte adviezen hebben gekregen. Van Peppi en Kokki.
EDIT En oh, dat ze daar 600 Euro voor moesten betalen.
Vast. Het erge nog is: die sollicitanten moeten 600 Euro betalen als ze een baan bemachtigen. Als het niet lukt, moeten ze ''maar' 100 Euro betalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:57 schreef raptorix het volgende:
Ik vermoed dat ze die 600 euro kunnen declareren bij het UWV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |