quote:Op zondag 7 februari 2021 19:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Volledige artikel
https://www.ad.nl/werk/wa(...)de-woorden~a5a67a30/
Het is zo'n goede cv dat ze er 4 maanden later nog geen baan mee heeft gekregen
*kijkt naar CV*quote:Een goed cv bevat geen lappen tekst
Net als "Nederlands" bij taalbeheersing zetten wanneer je overduidelijk Nederlander bentquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan zielig gevulde balkje onder Duits. Ze kan dus waarschijnlijk nog net gutentag & auf wiedersehen zeggen![]()
Laat het dan wegIk zet Frans ook niet bij m'n taalbeheersing
Een CV heb ik al jaren niet meer nodig gehad. Maar wel af en toe mensen moeten aannemen. En veel CVs gezien. Ik heb een blauwe maandag bij een uitgeverij gewerkt, en deze grafische vormgeefster zou ik nooit uitgenodigd hebben. Wel goed van haar dat ze al die jaren in de horeca werkt, naast haar part time design baantjes. Geeft aan dat ze de handen uit de mouwen wil steken en dat ze niet te beroerd is om werk te accepteren dat niet helemaal in haar straatje past.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie cv's er uit zien.
Het zal je verbazen maar dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Net als "Nederlands" bij taalbeheersing zetten wanneer je overduidelijk Nederlander bent
Gefeliciteerd, je spreekt je moerstaal. Koekje?
Naja, als je naam Paweł Kowalcyzk is, dan heeft het misschien meerwaarde om Nederlands erbij te zetten. Maar voor een oerhollandse naam op een Nederlandstalig cv? meh.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend.
Vage foto van een oude oma met wat wazige vlekken eromheen?quote:
Leg uit waar heb je dat gezienquote:Op maandag 8 februari 2021 16:00 schreef herverwijderd het volgende:
"We doken in de wereld van de tomaten" WHAT THE FUCK IS HIER AAN DE HAND!
Staat in haar werkervaring, onder "Urban goods" (Post #77)quote:
Het kijken naar stijl ipv inhoud maakt jou dan ook niet echt geschikt voor het beoordelen van sollicitaties.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:38 schreef Fugue het volgende:
Wat een irritant cv en is dat Comic Sans?Deze zou ik aan de kant leggen tbh
Wtf...quote:
fapje gezetquote:Op maandag 8 februari 2021 11:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
"CV van de maand"
Lijkt verdomme wel een spreekbeurt voorpagina van de basisschool
De vakjury spreekt zich uit:quote:
Nou, dat wekt vertrouwen!quote:Feedback van de jury bij het cv van Stephanie
Echter zou ik wel beginnen met je de pagina waar je persoonlijkheden op staan.
De quote en link naar je social mediakanalen geven een persoonlijke touch heel leuk.
Ik zou je adviseren echt toe te spitsen op de baan waar je op solliciteert.
Laat weten (bijv. Door een schaal toe te voegen) in hoeverre je de verschillende systeem beheerst (mailchip etc) of geef een voorbeeld(Maak presentaties in powerpont op directieniveau), dat wil ik als recruiter namelijk weten.
Maak, wat mij betreft, een keuze m.b.t. welke expertise
Het cv van Stephanie is volledig en ook sterk en leuk is dat Stephanie de link maakt naar haar social media kanalen.
Ik zou he helemaal Nederlands houden.
In dit verband de tip, maak je cv's 2 pagina's
Waarin de eerste bladzijde heel grafisch is, is het 2e blad
Ook kan ik aanraden op de 2e bladzijde te wisselen met de 3e bladzijde.
Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar een cv met kleur, die valt nog meer op.
Echt, wat is dit voor scam?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef herverwijderd het volgende:
Wat een heerlijke website is dat toch, elke keer als ik kijk zie ik weer nieuwe nonsens.
En dan te bedenken dat er waarschijnlijk tientallen van dit soort rare bedrijfjes zijn in Nederland.quote:
Is dit een bidprentje?quote:
Het meest sneue vind ik nog wel dat al die lui die via zo'n club een CV gaan bouwen het verdienmodel zijn van zo'n site... Die mensen willen gewoon een baan en dan gaat zo'n site een soort CV of Holland quiz optuigen...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef herverwijderd het volgende:
En dan te bedenken dat er waarschijnlijk tientallen van dit soort rare bedrijfjes zijn in Nederland.
Redelijk strak, omdat deze voor opdrachten gebruikt word en niet voor sollicitaties hoeft er geen opsmuk in, dus het is een vrij korte inleiding, en dan een uitgebreide skills matrix. Daarnaast 10 kantjes aan ervaring, maar wel chronologisch en verwacht niet dat ze die allemaal zullen lezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie cv's er uit zien.
Dat is qua opleiding best aardig, ik werkte bij een groot webbureau en de designers bij ons werden niet aangenomen als ze geen HKU hadden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:10 schreef daNpy het volgende:
Vogue Akademie
Hogeschool voor Kunsten
HBO Grafisch design
Wat kan zo iemand nou echt? Als het allemaal om grafisch design gaat, is dat CV niet bepaald een visitekaartje
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |