Die fotos ....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
De website van SolliciatieLAB spreekt boekdelen:
https://www.sollicitatielab.nl/over-ons/
De opmaak van die CV past precies in hun straatje.
ja precies, die CV's zien er allemaal hetzelfde uit. Plaatje links, wat gekleurde balkjes, klaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
De website van SolliciatieLAB spreekt boekdelen:
https://www.sollicitatielab.nl/over-ons/
De opmaak van die CV past precies in hun straatje.
Ik ben best technisch, ik kan dit ook wel in elkaar vrotten, ben jij beetje handig met verkopen? Ik doneer 10% aan de Fok! "fileserver".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ja precies, die CV's zien er allemaal hetzelfde uit. Plaatje links, wat gekleurde balkjes, klaar.
Ik was eerst!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben best technisch, ik kan dit ook wel in elkaar vrotten, ben jij beetje handig met verkopen? Ik doneer 10% aan de Fok! "fileserver".
Echt van die typische dikzakken die hun portemonnees flink weten te vullen met subsidiegeld. Tesla onder kont, dat soort figuren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die fotos ....![]()
![]()
![]()
![]()
Cees! Ton! We hebben foto nodig voor op de website, ojaaaaa scan maar even uit mijn rijbewijs hoor!
En dat ze dan in het lokale suffertje komen te staan ware het dot Com innovators, met een innovatief platform!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echt van die typische dikzakken die hun portemonnees flink weten te vullen met subsidiegeld. Tesla onder kont, dat soort figuren.
Dat zou ik nog wel tof vinden, zo' n jaren 90 website stijl met allemaal .gifjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wtf...
Nog even en er moeten gifjes van katten op je digitale CV en een [ afbeelding ]
achter een opleiding waar je nog mee bezig bent ofzo...
Die feedback, dat is toch het niveau Nederlands van een 4 jarige?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
De vakjury spreekt zich uit:
[..]
Nou, dat wekt vertrouwen!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/stephanie.hulshoff
Ze gebruikt gewoon het zelfde template op feesboek![]()
![]()
https://www.lingscars.com/quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel tof vinden, zo' n jaren 90 website stijl met allemaal .gifjes
Alsof er een crematie moet gaan plaatsvinden.quote:
lol nee ik kan dit zelf ook wel trouwensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben best technisch, ik kan dit ook wel in elkaar vrotten, ben jij beetje handig met verkopen? Ik doneer 10% aan de Fok! "fileserver".
Is goed Stephanie!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
lol nee ik kan dit zelf ook wel trouwens
Valt me nog mee dat het geen word perfect templates zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je in Word kijkt staan er gewoon ongeveer dezelfde templates[ afbeelding ]
Met een leuke WordArt koptekstquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het geen word perfect templates zijn.
Alsof je iemand uit groep 3 een beoordeling geeftquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
De vakjury spreekt zich uit:
[..]
Nou, dat wekt vertrouwen!
Ik heb het flauwe vermoeden dat zo'n kinderachtige CV in de technische wereld meteen aan de kant wordt gegooid. Het lijken wel kleurplaten voor de onderbouw.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef Basp1 het volgende:
Wat zouden recuiters uit de top100 nl bedrijven nu eigenlijk van deze cvs vinden? Ik heb het idee dat deze heel anders erin staan als deze wel goed bedoelde amateurs die volgens mij de zakelijkheid van de markt onderschatten.
Bij de kinderopvang en andere softe vrouwen beroepen vinden ze het misschien helemaal fantastisch en zien wij door onze mannelijke bril dit nog helemaal fout.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe vermoeden dat zo'n kinderachtige CV in de technische wereld meteen aan de kant wordt gegooid. Het lijken wel kleurplaten voor de onderbouw.
Ik wil het niet op een CV zien. Dan heb je meteen minpunten te pakken. Zoiets doen we in een gesprek bespreken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:03 schreef Hexagon het volgende:
Hobby's zijn juist een inkijkje in de persoon die voor je zit. Kan zeer interessant zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |