Dat vraagt om een antwoord in de trant van: "Doe je mond maar open, ik moet net m'n ruggengraat verlengen, dan heb je gelijk weer voor een week gespreksstof".quote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie... De Ultieme vraag van Jilll..
Hep Jeij ook iemand waar je je diepste bullshit aan kwijt kan... sjeezuss wat een slechte act
Liever verstopte/onzichtbare camera'squote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef suzi1 het volgende:
dan moeten ze niet van die opvallende camera's hangen en plaatsen
Heel verstandig.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Belgen(Vrouwen) flikken nu hetzelfde wat Naat en Els deden.
Funfact: Op Amsterdam Centraal wordt je, van het verlaten van de trein tot het verlaten van het station, door minstens 35 camera's gespot. Een groot deel van deze camera's hebben de vorm van een (geel) oog, omdat dit toegankelijker oogt. Ze zijn vriendelijk aanwezig. zichtbaar, doch onopvallend. Doel daarvan is vooral een gevoel van veiligheid te creeeren.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef suzi1 het volgende:
dan moeten ze niet van die opvallende camera's hangen en plaatsen
Ze hadden beter alleen static cams kunnen gebruiken, die dus niet meedraaien/meebewegen. Dat soort camera's vergeet je na een poosje.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Liever verstopte/onzichtbare camera's
Hij kon toch iemand aura's lezen ?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Benny het volgende:
Michel vs. Jerrel:
J: "Ik kan herkennen of iemand liegt"
M: "Daar zou ik nog maar eens van terugkomen"
de wcs werden bijna niet gezeigt,ook niet bij schoonmakenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Funfact: Op Amsterdam Centraal wordt je, van het verlaten van de trein tot het verlaten van het station, door minstens 35 camera's gespot. Een groot deel van deze camera's hebben de vorm van een (geel) oog, omdat dit toegankelijker oogt. Ze zijn vriendelijk aanwezig. zichtbaar, doch onopvallend. Doel daarvan is vooral een gevoel van veiligheid te creeeren.
Dus ja, wat dat betreft zit hierin wel een punt van waarheid. Ze gaan niet helemaal op in het interieur. Zie bijvoorbeeld een zwarte camera bij een witte muur in de slaapkamer. Kan ook een bewuste keuze zijn
oh heerlijk ditquote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Benny het volgende:
Michel vs. Jerrel:
J: "Ik kan herkennen of iemand liegt"
M: "Daar zou ik nog maar eens van terugkomen"
Iemand hier zei liese en jill gisterenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Biste het volgende:
Wie had die trofee van Nick nu weer verstopt? Wil weten wie er hier staalhard aan't liegen is
Ik heb het zelf niet gezien maar dacht hier gelezen te hebben dat Thomas dat vandaag gedaan heeft...maar weet niet zeker dus.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Biste het volgende:
Wie had die trofee van Nick nu weer verstopt? Wil weten wie er hier staalhard aan't liegen is
Gaat nog steeds over het mysterie van vrijdag volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh heerlijk dit
maar wat ik begrijp was de beker weer weg van nick?
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:33 schreef engine het volgende:
Mike heeft geen idee wat er ineens gebeurdkijk die kop
Begint de lachyoga?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jemig wat is er aan de hand is 1gegilmassa
Van de Nalu's? Ook raar eigenlijk dat we daar niks meer over gehoord hebben. Iemand moet dat toch gezien hebbenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat nog steeds over het mysterie van vrijdag volgens mij.
K3 is een Belgische meidengroepquote:Op zondag 7 februari 2021 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]maar wat bedoelt dat 4? keiharde4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K4 ook, maar dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hahaha ja dankjequote:
Nee, van de verdwenen Petanque troffee van Nick.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Van de Nalu's? Ook raar eigenlijk dat we daar niks meer over gehoord hebben. Iemand moet dat toch gezien hebben
ok wat een gegil hahaquote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat nog steeds over het mysterie van vrijdag volgens mij.
Oh die was al eerder weg dus...wist ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, van de verdwenen Petanque troffee van Nick.
De Nalu was Michel:quote:Op zondag 7 februari 2021 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die was al eerder weg dus...wist ik niet.
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
K3 is een Belgische meidengroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K4 ook, maar dan anders.k3 heb ik tvserie gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk toch dat dat voornemen wel achterhaald is door de gebeurtenissen van de laatste dagen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week is besproken in de groep met zijn allen dat er geen nieuwe uitgestemd zou worden omdat die een kans verdiende.
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De Nalu was Michel:
https://www.instagram.com/p/CK9xc0lMxnP/
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 7 februari 2021 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dat voornemen wel achterhaald is door de gebeurtenissen van de laatste dagen.
Vind het wel grappig dat je haar viswijf noemt. Moet ik steeds aan denken als ik dat oorbel kruisje zie.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:37 schreef Fikkert2 het volgende:
Kan viswijf julie een aantal db lager ??, thanks febo
hoezo is dat en viezvijf?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:37 schreef Fikkert2 het volgende:
Kan viswijf julie een aantal db lager ??, thanks febo
Gister heeft Thomas iets in de mouw van een badjas gedaan. Hij pakte het van het hoofdbord af. Weet niet in welke kamer het was.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien maar dacht hier gelezen te hebben dat Thomas dat vandaag gedaan heeft...maar weet niet zeker dus.
waren dat niet de oordopjes van Jill?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister heeft Thomas iets in de mouw van een badjas gedaan. Hij pakte het van het hoofdbord af. Weet niet in welke kamer het was.
Dat was Michel. Zat in de uitzending. Heeft hij ook verteld aan Liese.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Van de Nalu's? Ook raar eigenlijk dat we daar niks meer over gehoord hebben. Iemand moet dat toch gezien hebben
klopt.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
waren dat niet de oordopjes van Jill?
Dat is in het belang van het Vlaams Belangquote:Op zondag 7 februari 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
luisteren julie het is toch als de 4 meiden
in de kamer ligen daar kreg je toch selfs de
half van de gesprek niet met,ze draaien
altijd weg
viswijf, geen vieswijf. Als je het woord niet kent moet je eerst even googelen voor de vertaling voordat je oordeeltquote:Op zondag 7 februari 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is dat en viezvijf?
als je jemand miet kennt zou je niet urteilen
En K4?quote:
Zou best kunnen, maar dat is toch heel klein. ??quote:Op zondag 7 februari 2021 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
waren dat niet de oordopjes van Jill?
Je zou bijna wensen dat-ie zelf vloeibaar werd.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
"Jerrel breekt wet" (of Nood breekt Jerrel) en "onder Jerrel wordt alles vloeibaar"
Prima dat u niet zo goed schrijft maar lezen is ook niet zo best blijkbaarquote:Op zondag 7 februari 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is dat en viezvijf?
als je jemand miet kennt zou je niet urteilen
Ik stoor me daar niet zo aan, vind het meestal wel grappig.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:49 schreef engine het volgende:
En wij vinden het gek dat ze met de camera's bezig zijn
Hij moet de aandacht vestigen op de exit roomquote:Op zondag 7 februari 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Die Tekkel heeft nu 5 keer geprobeerd de aandacht op Michel te vestigen...
Check even of je geluid aan staat zou ik zeggen... want mijn god... die hebben we vaak zat gehoordquote:Op zondag 7 februari 2021 19:50 schreef Jockari het volgende:
Naomi is vandaag wel echt extreem stil. Nog niet 1 keer die schetter-stem gehoord.
Ik stoor me er ook niet aan. Maar hoe vaker de regie zo meespeelt, hoe vaker ze er om gaan vragen. Hetzelfde met de verzoekjes in de microfoon aan BB uit het niets....irritantquote:Op zondag 7 februari 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik stoor me daar niet zo aan, vind het meestal wel grappig.
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:52 schreef aswesleep het volgende:
"We moeten er ook geen ruzie over maken" Nick: "Ik vind van wel!"
Dat weten we nu wel een keerquote:Op zondag 7 februari 2021 19:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zou die Tekkel bijna zelf de nek om komen draaien.
Wat een super irritante smurf.
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:53 schreef Biste het volgende:
Volgend spel:
Nick, voor ¤1000 krijg je de beelden van de diefstal te zien
Ik verdenk Freaky40.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het bekend dan wie het geflikt heeft?
Ideaal moment om te bekennen!quote:Op zondag 7 februari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Nick: "De dader treedt niet met ons op op op het Eurovisiesongfestival met "Ik heb het gevoel" "
Die is niet snugger, die is het niet geweestquote:
Neh, Patje is maatjes met Nick.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Had Patje niet gewoon dat ding gepakt.. Patje die zich ver van dit geschreeuw houdt
Dat waren jill haar oordoppenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister heeft Thomas iets in de mouw van een badjas gedaan. Hij pakte het van het hoofdbord af. Weet niet in welke kamer het was.
Dat is het tafelkleed.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Wat heeft Jerrel eigenlijk voor kleed aan?
Ja is de meest ergelijkste persoon tot nu toe die er rondgelopen heeft in deze editie van BBquote:Op zondag 7 februari 2021 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
voor iets wat gebeurd is voor de nieuwe bewoners er waren heeft die jerrel wel de grootst woord en bemoeit die zich er wel teveel mee gatverdamme![]()
Het is vrijdag gebeurd na de finale van het WK Petanque. Toen waren de nieuwen er al.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
voor iets wat gebeurd is voor de nieuwe bewoners er waren heeft die jerrel wel de grootst woord en bemoeit die zich er wel teveel mee gatverdamme![]()
Dat gordijn dat vanmiddag van de rails getrokken wasquote:Op zondag 7 februari 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Wat heeft Jerrel eigenlijk voor kleed aan?
De Hema sponsort?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:58 schreef Flow3r het volgende:
waarom hangen er van die rookworsten als decoratie aan de muur ?
als het haar niet verteld is kan ze het niet vertellen hequote:Op zondag 7 februari 2021 19:57 schreef aswesleep het volgende:
Moet Jill dit niet doen. Teleurstellende huismeester.
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Oh mijn god... één WC is gereserveerd als damestoilet![]()
![]()
![]()
En tekkel: "Dan ben ik bij deze een vrrroouuwwww"
Wacht ff...rookworsten aan de muur?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:58 schreef Flow3r het volgende:
waarom hangen er van die rookworsten als decoratie aan de muur ?
ja geen meid will zich in en mannenzeik zittenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING!!!!
Of de toilet bril na mannelijke gezeik weer naar beneden gedaan kan worden .
En die laatste druppel weggeveegd kan ...Groetjes Lieske
Jij bent zeker nog nooit in een damesstudentenhuis geweest. Goorder wordt het nietquote:Op zondag 7 februari 2021 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen meid will zich in en mannenzeik zitten
Geen man ook niet lijkt mij. Of poepen mannen ook staand?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen meid will zich in en mannenzeik zitten
quote:Op zondag 7 februari 2021 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen man ook niet lijkt mij. Of poepen mannen ook staand?
ja, je kunt toch weer bestellen en afhalen bij de Hema, zal wel alvast reclame zijnquote:
schadequote:Op zondag 7 februari 2021 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit in een damesstudentenhuis geweest. Goorder wordt het niet
ze zollen hem rizinusoil gevenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel: Ik ben al 4 dagen niet naar het toilet geweest
1. TMI
2. Fucking zenuwpees
3. Grow the fuck up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |