Nee dat was het nietquote:Op zondag 7 februari 2021 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn niet bejaard,en het was leuk
Geen idee, heb nog geen reclame gezienquote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef Toweler het volgende:
Wat was de truk ook alweer van geen reclame op videoland?
Betalenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef Toweler het volgende:
Om gebruik je maken van Videoland moet je je abonneren. Dan heb je al meteen geen reclamesquote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef Toweler het volgende:
Bij het basis abo heb je wel reclame.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Om gebruik je maken van Videoland moet je je abonneren. Dan heb je al meteen geen reclames
Die inner circle waant zich onaantastbaarquote:Op zondag 7 februari 2021 17:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als het erop aankomt hoort Zoey niet tot de inner circle.
Dat is ws de eerste die genomineerd wordt van K4 als het zover is.
Ik wil wel ruzies zien inderdaad!;)quote:Op zondag 7 februari 2021 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,topsfeer,je will nur ruzie zien
dat will niemand
Wie zijn dat dan wel?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als het erop aankomt hoort Zoey niet tot de inner circle.
Zij is ws de eerste die genomineerd wordt van K4 als het zover is.
Da's ook wel een beetje een lastige voor Jill denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die inner circle waant zich onaantastbaar
Tijd om een keer te komen analyseren in de liveshow modjequote:Op zondag 7 februari 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk zijn er 2 duidelijke groepjes:
- Jill & the gang: Jill, Thomas, Mike en Matt
- Vlaamse roddelclub: Liese, Julie, Zoey en Naomi
Jerrel probeer bij beide een beetje aansluiting te vinden.
Nick en Michel zijn wel stabiel neutraal
Patrick valt er een beetje buiten, maar kan het tegelijkertijd wel met het merendeel van de bewoners vinden
Jawel maar Nick zijn rol is ook belangrijk. Naomi is behoorlijk close met Nick. Ik denk dat ze eerder Zoey onder de bus gooit dan Nick.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk zijn er 2 duidelijke groepjes:
- Jill & the gang: Jill, Thomas, Mike en Matt
- Vlaamse roddelclub: Liese, Julie, Zoey en Naomi
Jerrel probeer bij beide een beetje aansluiting te vinden.
Nick en Michel zijn wel stabiel neutraal
Patrick valt er een beetje buiten, maar kan het tegelijkertijd wel met het merendeel van de bewoners vinden
Als hij dan ook net als Theo zijn koffer pakt, al geloof ik dat hij dat nooit zal doen.quote:
Zou het ook niet weten....wat dat betreft gaat het bij hun over en weer. Die ik het minst mag is Zoey maar die gaat ook goed met de meiden. Gebeurt ook niet veel dat ze met zijn vieren bij elkaar zijn. Ze hebben geprobeerd Jill erbij te betrekken en zijn niet vervelend of naar tegen haar geweest. Jill zondert zichzelf af met haar mannen.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan wel?
Liese en Naomi?
Heb niet het idee dat Julie er ook bij zit.
Zie Julie meer met Zoey.
Ja, zit ook wel wat in...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar Nick zijn rol is ook belangrijk. Naomi is behoorlijk close met Nick. Ik denk dat ze eerder Zoey onder de bus gooit dan Nick.
Ik heb ook het minst met Zoey, ze heeft ook lang op 1 gestaan voor mij voor een vertrek.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten....wat dat betreft gaat het bij hun over en weer. Die ik het minst mag is Zoey maar die gaat ook goed met de meiden. Gebeurt ook niet veel dat ze met zijn vieren bij elkaar zijn. Ze hebben geprobeerd Jill erbij te betrekken en zijn niet vervelend of naar tegen haar geweest. Jill zondert zichzelf af met haar mannen.
Gewoon asociaal. Misschien had er daarom toch nog een extra hollandse meid bij ingegooid geweest. Iets knap, waar de andere mannen in huis zouden aan vastkleven. Had pas voor dynamiek gezorgd.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
De aaipoesjes kamer
Geil maar sexloos
[ afbeelding ]
Aan haar heb je echt geen betrouwbare back-upquote:Op zondag 7 februari 2021 17:51 schreef DKUp het volgende:
Zoey gaat ook om met Jill en Jerrel, ben bang dat ze er tussendoor gaat sneaken daardoor.
Nick heeft wel aangeven dat hij daarom op hem gaat stemmen. Vanwege die snaaidende opmerkingen. Wilde met hem gaan praten, tot nu nog niet gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:44 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik vind die Jerrel echt rete irritant maar hij zorgt wel voor wat reuring. Snap ook echt niet dat niemand hem lik op stuk geeft bij die snerende kutreacties en die debiele acties van hem zoals dat fluiten en boeren. Volgens mij klagen ze alleen maar in de DBK over hem maar in zijn gezicht ho maar. Michel heeft een slappe poging gedaan maar was ook niet veel helaas;(
Als je een abonnement van 4,99 hebt, welquote:Op zondag 7 februari 2021 17:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Om gebruik je maken van Videoland moet je je abonneren. Dan heb je al meteen geen reclames
Hier zeg je wat...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als hij dan ook net als Theo zijn koffer pakt, al geloof ik dat hij dat nooit zal doen.
Denk dat ze hem er uit moeten sleuren, maar vrijwillig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar staat dus ook "Exit wordt niet nageleefd"
Zou Jerrel daarvoor zijn?
Verrek... Je hebt gelijk. Wist ik ook eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als je een abonnement van 4,99 hebt, wel
quote:
Eensch, als mensen al naar grote broer gaan bellen, dan kijken ze tenminstequote:Op zondag 7 februari 2021 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, complimenten. Zijn rol vervuld hij uitstekend.
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon asociaal. Misschien had er daarom toch nog een extra hollandse meid bij ingegooid geweest. Iets knap, waar de andere mannen in huis zouden aan vastkleven. Had pas voor dynamiek gezorgd.
Precies, 14 A-sexuele mensen opsluiten en hopen op wát .. leuke TV ? sjeezusquote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon asociaal. Misschien had er daarom toch nog een extra hollandse meid bij ingegooid geweest. Iets knap, waar de andere mannen in huis zouden aan vastkleven. Had pas voor dynamiek gezorgd.
Nergens last vanquote:Op zondag 7 februari 2021 17:57 schreef GayGuy het volgende:
Haperen de streams bij jullie ook weer zo erg?
Nee hier nietquote:Op zondag 7 februari 2021 17:57 schreef GayGuy het volgende:
Haperen de streams bij jullie ook weer zo erg?
Kijk jij via Belgie?`quote:Op zondag 7 februari 2021 17:59 schreef mario390 het volgende:
dat de streams haperen klopt
maar ik betal niks voor
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Hier zeg je wat...
Kennen we de wereldberoemde, befaamde Big Brother bingokaart nog nog nog nog?Oh dat zou ook nog zo maar kunnen, weggestemd en niet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar staat dus ook "Exit wordt niet nageleefd"
Zou Jerrel daarvoor zijn?
Jill heeft aan de leugendetector gezetenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:00 schreef Benny het volgende:
Jill heeft de vraag gekregen van BB of ze in Matt een nieuw maatje heeft
Jill: "Matt hoort al helemaal bij de club van mij en Thomas, heb ik gezegd"
Heb ik maar geen reclame, ik kijk wel op pc met soort van adblccccccquote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik sta vooraan met mijn vlaggetje de dag dat hij dat wordt.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:02 schreef Koos1958 het volgende:
Die jerrel doet ons het verzoek om hem huismeester te maken. Nou nooit en te nimmer wat mij betreft.
Het lullige is dat ze vragen wat is je favoriet....totaal niet wie wil je als nieuwe huismeester.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:02 schreef Koos1958 het volgende:
Die jerrel doet ons het verzoek om hem huismeester te maken. Nou nooit en te nimmer wat mij betreft.
Die kun je wel om een boodschap sturen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:04 schreef Ebinas het volgende:
Drinkfles beschildert door Jerrel
[ afbeelding ]
"Not great, not terrible"quote:Op zondag 7 februari 2021 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Ook om te roddelen, want Nick ligt er gewoon met zijn kleding in....quote:Op zondag 7 februari 2021 18:07 schreef Ebinas het volgende:
En door naar de Sauna
Vind ze wel leuk samen (pat en nick) alleen ik versta ze wat minder
Ja dat is wel een vreemd gezichtquote:Op zondag 7 februari 2021 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook om te roddelen, want Nick ligt er gewoon met zijn kleding in....![]()
En heeft er al een uur ingelegen. Dus of heeft Patrick het koud of Nick heeft het heel warm.
Weet niet, zag dat vanmiddag de vloer werd droog gemaakt met een handdoek door Michel. En vaak liggen ze op handdoeken.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:11 schreef Ebinas het volgende:
Wordt dat ding ook wel eens schoongemaakt of gelukt ?
Hebben ze gekregen om het pad schoon te maken, soort van opdracht. Was gisteren al gegeven dus niet om gevraagdquote:Op zondag 7 februari 2021 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Van die dingetjes.. een sneeuwschuivert.. Vraag iets en Bol. BB levert binnen een dag...
[ afbeelding ]
Hij klaagt dat Mike alles klusjes gedaan heeft die hij wou doen. Daarom is hij nu sneeuw aan het schuiven die al weggeschoven is.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:15 schreef Ebinas het volgende:
Trek je er niets van aan, zegt Jill.
Kijk uit want het raam staat open.
Mis ik wat?
Het gaat toch over Matt die vind dat hij productief moet zijn
Heerlijk om dingen te krijgen... die hele groep straalt dat ook uit al weken langquote:Op zondag 7 februari 2021 18:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hebben ze gekregen om het pad schoon te maken, soort van opdracht. Was gisteren al gegeven dus niet om gevraagd
Zal toch ook haast wel, anders is het best ranzig.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet, zag dat vanmiddag de vloer werd droog gemaakt met een handdoek door Michel. En vaak liggen ze op handdoeken.
Aha Tx! dat miste ikquote:Op zondag 7 februari 2021 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hij klaagt dat Mike alles klusjes gedaan heeft die hij wou doen. Daarom is hij nu sneeuw aan het schuiven die al weggeschoven is.
al net zo triest al die roos op zijn arm, heeft een tatoeëerder uit de jaren 70 gehad zekerquote:Op zondag 7 februari 2021 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Wel pogingen gewaagd maar Jill is meer van zijn niveauquote:Op zondag 7 februari 2021 18:17 schreef Benny het volgende:
Heeft Matt uberhaupt een gesprekje gevoerd met de andere bewoners?
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Mrsprickles het volgende:
Zijn de bewoners nou gewoon zo zwak of bang om Jerrel even een grote bek of sneer terug te geven? Of accepteren ze dat gedrag toch wel een beetje?
Of zijn ze bang dat de andere voor hem gaan opnemen en dat hunzelf opeens de boe-doener zijn...
Ikzelf ben helemaal niet bitchy en ben juist zacht, maar die had ik echt wel graag op zijn plek willen zetten.
Sommige mensen hebben een half woord nodig. Jerrel een heel boek en dan nog....Michel heeft met hem gepraat en Juli heeft ook al gezegd dat het wat minder kan. Maar maandag zal het hem duidelijk worden.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Mrsprickles het volgende:
Zijn de bewoners nou gewoon zo zwak of bang om Jerrel even een grote bek of sneer terug te geven? Of accepteren ze dat gedrag toch wel een beetje?
Of zijn ze bang dat de andere voor hem gaan opnemen en dat hunzelf opeens de boe-doener zijn...
Ikzelf ben helemaal niet bitchy en ben juist zacht, maar die had ik echt wel graag op zijn plek willen zetten.
Vandaar dat ik ook denk dat Patje er ook vrijwillig gaat uitstappen. Vind buiten Nick niet echt aansluiting met de "jeugd".quote:Op zondag 7 februari 2021 18:18 schreef Angelflush het volgende:
Volgens mij hoorde ik Patje wel zeggen dat hij tot de geboorte van zijn kleinkind niet genomineerd te worden. Die is uitgerekend op 19 feb. Zou hij dan tegen die tijd zelf opstappen?
( ik zou als oma van 4 kleinkinderen niet zonder ze kunnen hoor. Zie ze iedere dag.😍
Hij heeft nog niet door dat hij de lul is.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:21 schreef Kinga het volgende:
Jezus Thomas, was die lul eens van je gezicht..
Nah! Zitten we al weken te wachten tot er ergens een lul in een gezicht gaat... is het wéér niet goed!quote:Op zondag 7 februari 2021 18:21 schreef Kinga het volgende:
Jezus Thomas, was die lul eens van je gezicht..
Nog een week die tekkel trek ik echt niet hoor, dan houdt BB voor mij op.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Jill gaat sws niet op de nieuwe stemmen.
Ze is ook een van de nieuwe geweest,
ze moeten een kans krijgen.
anderen gaan ook niet op nieuwe stemmen, ze hoopt dat ze zich er aan houden
Oh f*ck daar zeg je watquote:Op zondag 7 februari 2021 18:23 schreef zodeju het volgende:
Oh, BB heeft even tegen Jill gezegd dat Thomas wat aandacht nodig heeft...en nu heeft ze het over haar grote lieve troetelbeer.....![]()
![]()
Ja, en als ze dat doen dan wordt het Thomas .....want op jou kunnen ze nu niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik weet nog niet wie ik ga stemmen. Maar in ieder geval niet de nieuwe. Ik was ook een nieuwe en vond het ook niet leuk. Ik hoop ook dat de andere zich aan die afspraak houden"
Die sportschool opa die niet er in is gestemdquote:
welke salami?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Jill: Misschien zit de salami er wel langer in dan ik
Dat is voor het eerst dat ik haar over papa hoor praten (ook al heeft ze het niet over haar echte vader)....er werd gezegd door een cosser dat haar vader vandaag jarig is.....Heb haar niet gevolgd maar heeft ze al voor hem gezongen of gefeliciteerd???quote:Op zondag 7 februari 2021 18:25 schreef Benny het volgende:
Jeroen is degene waarmee ze praten in de DBK? Jill geeft aan dat het een soort van papa voor haar is geworden
man manquote:Op zondag 7 februari 2021 18:22 schreef Harry het volgende:
Jill: ik ga sowieso niet op de nieuwen stemmen. Ik weet hoe dat voelt.
Jlll: ik hoop dat de anderen dat ook niet doen.
Zou me nix verbazen nee. Prima.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
Thomas wordt deze week genomineerd door de Vlaamse roddelclub. Dat lijkt me wel zeker
Ik vermoed dat we deze week moeten kiezen tussen Jerrel en Thomas
Die kant gaat het heel hard op jaquote:Op zondag 7 februari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
Thomas wordt deze week genomineerd door de Vlaamse roddelclub. Dat lijkt me wel zeker
Thomas en Zoey.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
Nee, diegene waar ze mee praten in de DBKquote:Op zondag 7 februari 2021 18:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die sportschool opa die niet er in is gestemd
Hopelijk dan Thomas tegenover Ferrel. Bye bye Ferrelquote:Op zondag 7 februari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
zo hebben toch de anderen ook geroddelt,nog veel veel meerquote:Op zondag 7 februari 2021 18:26 schreef Jockari het volgende:
Als ik K4 zo zie liggen, buiten de groep, en roddelen, zou ik ze in 1 groep nomineren om te vertrekken.
[ afbeelding ]
Jerrel gaat er nooit uit.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:29 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Hopelijk dan Thomas tegenover Ferrel. Bye bye Ferrel
Oooh! Tnx! Ik dacht echt even dat ik naar de verkeerde BB zat te kijkenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, diegene waar ze mee praten in de DBK
Ook niet als blijkt dat Jill weer terug komtquote:
zeker hij heeft ook op hun landgenote lies gestemmtquote:Op zondag 7 februari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
ahso,jill doet en wat komische vergleichquote:Op zondag 7 februari 2021 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Broodbeleg daar in de koelkast, de houdbaarheidsdatum was nog wat verder weg
Nou naomi heeft van de week ook behoorlijk lopen klagen over het voortrekken van Jill samen met Zoeyquote:Op zondag 7 februari 2021 18:28 schreef Jockari het volgende:
Liese begint al dezelfde tour op te gaan als Zoey. Enkel Naomi, blijft ietwat afzijdig in dit roddelcircuit.
Ja, en die is samen met Thomas en Jill.......het is een gluipertje.....quote:Op zondag 7 februari 2021 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
En maar roddelen en roddelen over anderen wat die 4 belgische dames doen. Ze hebben echt die nederlandse meiden vervangen met dat gedrag. Vooral jaloers over een meisje van 22. Hoe onvolwassen is dat. Vooral die zoey begint er elke keer weer over. Zoey is echt aan het stoken over Jill nu.
Jerrel gaat voorlopig helemaal nergens naar toe. Zoey, ,Matt, Mike...kies maarquote:
Die laatste vier kunnen er iets van roddelen .quote:Op zondag 7 februari 2021 18:30 schreef Benny het volgende:
Zooooo. Er wordt echt behoorlijk geroddeld op het moment
Jil en Thomas
en
Liese, Zoey, Julie en Naomi
Ze sprongen wel mooi tussen de gesprekkenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:30 schreef Benny het volgende:
Zooooo. Er wordt echt behoorlijk geroddeld op het moment
Jil en Thomas
en
Liese, Zoey, Julie en Naomi
Prima dan gaat Jerell naar huisquote:Op zondag 7 februari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
Ze moeten nog 2 weken aan een stuk minstens 12u per dag roddelen om de Nederlandse dames te benaderen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
En maar roddelen en roddelen over anderen wat die 4 belgische dames doen. Ze hebben echt die nederlandse meiden vervangen met dat gedrag. Vooral jaloers over een meisje van 22. Hoe onvolwassen is dat. Vooral die zoey begint er elke keer weer over. Zoey is echt aan het stoken over Jill nu.
Het gaat opvallen want een beetje gelijk hebben ze wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:30 schreef Koos1958 het volgende:
No
[..]
Nou naomi heeft van de week ook behoorlijk lopen klagen over het voortrekken van Jill samen met Zoey
Dat kan inderdaad. Maar dat is niet hoe deze BB ingestoken is. Dat is wel te zien geweest aan de bewoners die zijn vertrokken. Het hangt heel erg aan positiviteit. Ik vraag me af in hoeverre Jerrel in dat plaatje pastquote:Op zondag 7 februari 2021 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel is veel te interessant voor BB. Daar kunnen ze nog een hoop lol aan beleven. Hij is kleurrijk, en dat miste je echt in BB.
Dat is ook wel een interessante. En dan moet ze die keuze zelf maken. Kan ze ook niet om hulp vragenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd wat Jill gaat doen als ze (als huismeester) moet kiezen tussen bijv. Jerrel en een oudgediende bij gelijke stemmen. Zou je dan nog steeds een nieuwe een kans willen geven?
dat houdt geen steek niemand gaat Zoey nomineren, ze is goed met de tekkel, heeft veel met thomas en jill gepraat. zei Jill gisteren nog. En K4 doet dat sowieso niet.quote:
Daar geloof ik niets van. Hij is toch door de casting gekomen en uiteindelijk toch in het huis beland. Dan hadden ze gewoon voor Jeroen moeten gaan en/of Mona. Die reuring wilde ze zelf dus. Je krijgt wat je wil.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar dat is niet hoe deze BB ingestoken is. Dat is wel te zien geweest aan de bewoners die zijn vertrokken. Het hangt heel erg aan positiviteit. Ik vraag me af in hoeverre Jerrel in dat plaatje past
BB zal haar vast wel wijze raad geven in dat geval;)quote:Op zondag 7 februari 2021 18:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is ook wel een interessante. En dan moet ze die keuze zelf maken. Kan ze ook niet om hulp vragen
Denk dat ze gaat janken en vragen of ze het aan Thomas mag vragen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd wat Jill gaat doen als ze (als huismeester) moet kiezen tussen bijv. Jerrel en een oudgediende bij gelijke stemmen. Zou je dan nog steeds een nieuwe een kans willen geven?
Niets wat het lijkt.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als jij dat zegt ben ik gerust. dag Ferell![]()
![]()
wat dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jerrel had een lelijke opmerking gemaakt regen matt over wat hij van het thuisfront had verteld.
Je merkt dat BB zich wel degelijk aantrekt wat het publiek wil of niet wil. Duidelijk niet het gedrag van Jerrel anders werd hij niet op het matje geroepen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar dat is niet hoe deze BB ingestoken is. Dat is wel te zien geweest aan de bewoners die zijn vertrokken. Het hangt heel erg aan positiviteit. Ik vraag me af in hoeverre Jerrel in dat plaatje past
dat zei je ook met elsquote:Op zondag 7 februari 2021 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel is veel te interessant voor BB. Daar kunnen ze nog een hoop lol aan beleven. Hij is kleurrijk, en dat miste je echt in BB.
Dat hoorde ik niet precies wel dat jill zei dat zeg je niet.Want die jongen wil ook zijn verhaal kwijtquote:
Ze weten toch niks over de personen. Ze moeten gewoon oordelen op wat het kaartje zegt.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Hij is toch door de casting gekomen en uiteindelijk toch in het huis beland. Dan hadden ze gewoon voor Jeroen moeten gaan en/of Mona. Die reuring wilde ze zelf dus. Je krijgt wat je wil.
Els was van de schijnbewegingen. Daar hebben we niet zoveel aan...zo kleurrijk vond ik haar niet. Vooral heel erg dom.quote:
Alle bewoners die weg zijn - met uitzondering van Rene - hingen aan negativiteit richting andere bewoners of zichzelf. Daar is naar gestuurd, zie:quote:Op zondag 7 februari 2021 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Hij is toch door de casting gekomen en uiteindelijk toch in het huis beland. Dan hadden ze gewoon voor Jeroen moeten gaan en/of Mona. Die reuring wilde ze zelf dus. Je krijgt wat je wil.
Ze worden van voor naar achter gechecked en wie ze in huis halen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weten toch niks over de personen. Ze moeten gewoon oordelen op wat het kaartje zegt.
Gaat niet gebeuren. Klaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Alle bewoners die weg zijn - met uitzondering van Rene - hingen aan negativiteit richting andere bewoners of zichzelf. Daar is naar gestuurd, zie:
- Theo, die totaal niet is tegengehouden in zijn keuze om te vertrekken (waar is die 24 uur opeens gebleven?)
- De beslissing die is gemaakt na het vertrek van Jowi, waardoor Daan en Nathalie vertrokken
- De geforceerd benadrukken van de positiviteit in de groep afgelopen week
- De opdrachten (nergens een opdracht om de boel op te schudden binnen de groep, maar juist naar elkaar toe te laten groeien)
Alles is gericht op positiviteit en een groepsgevoel. Jerrel past daar niet in. Logischerwijs vertrekt hij snel.
Behalve voor het fluiten in oren en boeren in gezichten.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:42 schreef engine het volgende:
Snap Theo zijn vertrek wel beter ondertussen. Ze lijken inderdaad echt niks te mogen. Overal worden ze voor op de vingers getikt.
Ondertussen is dat ook al gebeurd naar het schijnt.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Behalve voor het fluiten in oren en boeren in gezichten.
https://twitter.com/KarimAntwerpen/status/1358451702375079940quote:Op zondag 7 februari 2021 18:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Behalve voor het fluiten in oren en boeren in gezichten.
De stelligheid waarmee jij post wordt wat storend. "Punt" "Klaar" en dergelijke laten niet echt ruimte voor eigen mening van andere users.quote:
Veel te bewerkelijk. Zelfs voor Theo hebben ze niet zoveel hoeven doen om de schade beperkt te houden. Ze hebben een dagtaak aan social media. We hebben vorige week gezien dat BB niemand probeert te houden.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Mario, als we pais en vree willen zien kijken we wel naar U zij de Glorie.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,topsfeer,je will nur ruzie zien
dat will niemand
Fine.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee jij post wordt wat storend. "Punt" "Klaar" en dergelijke laten niet echt ruimte voor eigen mening van andere users.
Dat weet je niet. Volgens mij heeft BB in de dagboekkamer wel degelijk geprobeerd om ze te behouden. Maar als mensen maar blijven zeiken, is het tijd om te gaan. Beste oplossing dit.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Veel te bewerkelijk. Zelfs voor Theo hebben ze niet zoveel hoeven doen om de schade beperkt te houden. Ze hebben een dagtaak aan social media. We hebben vorige week gezien dat BB niemand probeert te houden.
Als het erop aankomt zijn die 4 een gesloten team. Twijfel daar niet aan.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan wel?
Liese en Naomi?
Heb niet het idee dat Julie er ook bij zit.
Zie Julie meer met Zoey.
Het is meer een leeftijdskwestie denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's ook wel een beetje een lastige voor Jill denk ik.
Als enige Nederlandse vrouw toch wat lastiger met K4 denk ik.
Dus zoekt ze de mannen ook om die reden meer op wellicht
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mario, als we pais en vree willen zien kijken we wel naar U zij de Glorie.
Thomas uit zijn mening over niemand. TE neutraal.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:48 schreef Benny het volgende:
Ik zou het tof vinden als Thomas een keer echt zijn mening (over Jill) uit
Daarin heeft Liese absoluut gelijk.
De meiden van K4 hebben na het opzetje van de teringtubbies besloten om meer te infiltreren bij andere groepjes.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten....wat dat betreft gaat het bij hun over en weer. Die ik het minst mag is Zoey maar die gaat ook goed met de meiden. Gebeurt ook niet veel dat ze met zijn vieren bij elkaar zijn. Ze hebben geprobeerd Jill erbij te betrekken en zijn niet vervelend of naar tegen haar geweest. Jill zondert zichzelf af met haar mannen.
kann gebeurenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:51 schreef Kefke04 het volgende:
Gaat Thomas tegen Jerell en Mat worden
droomscenario Matt en Thomas gelijk en jill moet kiezen.
Precies, en nu nog zeiken over het eten ook, kijk ze liggenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Belgen(Vrouwen) flikken nu hetzelfde wat Naat en Els deden.
Dan kiest ze voor Thomasquote:Op zondag 7 februari 2021 18:51 schreef Kefke04 het volgende:
Ze roddelen gewoon keihard en zijn aan het zeiken en zeuren. Met zoey voorop. Die praat tegen Jill over nick en over jill tegen die belgische meiden.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach K4 terug samen om te bonden
Die hebben nog geen enkele keer gekookt. Luie wijfen. Vakantie gevoelquote:Op zondag 7 februari 2021 18:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Precies, en nu nog zeiken over het eten ook, kijk ze liggen
ja om zelf van de radar te blijven, nu ooit ontploft dat een keer, is een korte termijn overlevingstechniek.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze roddelen gewoon keihard en zijn aan het zeiken en zeuren. Met zoey voorop. Die praat tegen Jill over nick en over jill tegen die belgische meiden.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mario, als we pais en vree willen zien kijken we wel naar U zij de Glorie.
Alsquote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Lol op de meidenkamer. K4 blijft toch het leukste groepje van deze BB.![]()
[ afbeelding ]
ze hun bek houden, zijn ze idd het leukste groepjequote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey is al een snake vanaf ze binnen kwam.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze roddelen gewoon keihard en zijn aan het zeiken en zeuren. Met zoey voorop. Die praat tegen Jill over nick en over jill tegen die belgische meiden.
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zet die Zoey buiten en dat geroddel is ook weer klaar. Naomi en Liese zijn niet zo. Van Julie weet ik het niet zo goed maar die geef ik nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens leuker gezien, zoey verziekt het met haar negatieve gezeik, snaptuh?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er wel gehakt inquote:Op zondag 7 februari 2021 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
Bijzondere Spaghetti Bolognese is het geworden.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als
[..]
ze hun bek houden, zijn ze idd het leukste groepje
keiharde 4 van de grote massamoordquote:Op zondag 7 februari 2021 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]maar wat bedoelt dat 4? keiharde4?
zonder spaghetti,dat zijn spiralesquote:Op zondag 7 februari 2021 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wees blij dat ik niet virtueel terug kan meppenquote:
Als Thomas en Jill samen op de bank komen is het exit Jill.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:12 schreef Jockari het volgende:
Thomas is weer overal op vinkenslag. Niet te vertrouwen die gast. Gaat na Zoey en Jerrel er bij mij uit. Liefst tijdens een gelijktijdige nominatie met Jill. Breekt alles direct kapot.
Geheime missies vernaggelen?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:13 schreef Jockari het volgende:
Thomas doet eigenlijk echt niks in huis. Noem iets van betekenis wat hij zou doen???
Is hij ookquote:Op zondag 7 februari 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die Jerrel wel wat tam overkomen. Krijg een gevoel dat hij op de vingers is getikt
Die stuurt het wel erg veel. Geen wonder dat mensen zich anders gedragen van week tot week met de info die hij geeft. Ik zou hem wegsturen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:25 schreef Benny het volgende:
Jeroen is degene waarmee ze praten in de DBK? Jill geeft aan dat het een soort van papa voor haar is geworden
Jill kan er deze week niet uitgestemd worden, dus de week erna?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Thomas en Jill samen op de bank komen is het exit Jill.![]()
(Als Thomas snugger is)
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die Jerrel wel wat tam overkomen. Krijg een gevoel dat hij op de vingers is getikt
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://twitter.com/KarimAntwerpen/status/1358451702375079940
Bedankt om te bevestigen dat er een nieuwe Nederlander uitgaat.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen. Er gaat geen nieuwe uit, punt. En sowieso geen Nederlander.
Dat zou ook wel een mooie zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 18:51 schreef Kefke04 het volgende:
Dom, dommer, domst.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik weet nog niet wie ik ga stemmen. Maar in ieder geval niet de nieuwe. Ik was ook een nieuwe en vond het ook niet leuk. Ik hoop ook dat de andere zich aan die afspraak houden"
Van de week is besproken in de groep met zijn allen dat er geen nieuwe uitgestemd zou worden omdat die een kans verdiende.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dom, dommer, domst.![]()
Jill plaatst zich op die manier lekker buiten de groep.
En dan hebben ze nog niet eens de tv-uitzendingen gezien.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:25 schreef Tourniquet het volgende:
K4 weer over het voortrekken van Jill en Thomas door BB.
Ik vind het net slim. Het is de ideale moment om 1 van de oudgedienden er uit te stemmen. Die nieuwe volgen wel... moet je het nog wel een week met ze uithouden.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dom, dommer, domst.![]()
Twéé sukkelige dikke dommige typetjes die voor de Underdog rol gaan , en Thommie is lekker op weg met zijn EénActer... En Jillie is een vervelende klierquote:Op zondag 7 februari 2021 19:07 schreef Mrsprickles het volgende:
Hoezo denken jullie dat Thomas Jill eigenlijk irritant vindt?
Schatten ze wel goed in, met dank aan Ferell. Nick mag zelfs niet meer onder een dekentje gaan liggen...quote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog niet eens de tv-uitzendingen gezien.
Inderdaad. De grote Jill show wordt het. Wel lekker snel kijken. Spoel een hoop door.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog niet eens de tv-uitzendingen gezien.
met liese had zi toch ook wat gespreke deze week of?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dom, dommer, domst.![]()
Ja die saus is te waterig😂quote:Op zondag 7 februari 2021 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het niet letterlijk besproken toch? Het was meer het idee om een nieuwe niet per definitie eruit te stemmen, omdat iedereen een kans verdient. Het zou toch onzin zijn om een irritante lul erin te houden en dan maar een oudgediende leukere inwoner eruit te stemmen puur omdat de nieuwe een kans verdient?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week is besproken in de groep met zijn allen dat er geen nieuwe uitgestemd zou worden omdat die een kans verdiende.
dat per definitie kan ik me niet meer voor de geest halen, maar ze waren het allemaal erover eens dat ze de nieuwe een kans moesten geven.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zo is het niet letterlijk besproken toch? Het was meer het idee om een nieuwe niet per definitie eruit te stemmen, omdat iedereen een kans verdient. Het zou toch onzin zijn om een irritante lul erin te houden en dan maar een oudgediende leukere inwoner eruit te stemmen puur omdat de nieuwe een kans verdient?
Sjerrel heeft een kans gekregen en die heeft ie al heel snel zelf verbruiktquote:Op zondag 7 februari 2021 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat per definitie kan ik me niet meer voor de geest halen, maar ze waren het allemaal erover eens dat ze de nieuwe een kans moesten geven.
Die kans hebben ze toch gehad? Zie het probleem niet echt. Leeft ook alleen bij Jill heb ik zo het idee.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat per definitie kan ik me niet meer voor de geest halen, maar ze waren het allemaal erover eens dat ze de nieuwe een kans moesten geven.
Nee idioot. Je snapt het niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:06 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Bedankt om te bevestigen dat er een nieuwe Nederlander uitgaat.
Kijk in de spiegel, dan zie je er pas echt éénquote:
Bedankt voor uw antwoord.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, dan zie je er pas echt één
BB doet daar zelf aan meequote:Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef Benny het volgende:
Even een algemene klacht over die bewoners... Dat ze zich veel te bewust zijn van de camera's. Het gaat de godganselijke dag erover waar die camera's naar gericht zijn. Ik weet dat je daar weinig nieuws hebt om over te praten, maar doe tenminste een beetje de moeite om er niet zo bezig mee te zijn.
Daar wordt je als bewoner, maar ook als kijker, toch knetterkoekoek van.
Het afgelopen uur heb ik er al 3 onafhankelijke personen/gesprekken over gehoord.
Het antwoord wat hier op kwam kon ik me ook wel in vinden; ze beïnvloeden daarmee stemmingen.quote:
Ik noem haar liever de black cobra, staat net wat netterquote:Op zondag 7 februari 2021 19:19 schreef Jockari het volgende:
Matt onder de voet gelopen door Zoey, die ineens heel aanwezig is bij get opruimen. Valse congolese.
Eens, maar dat komt ook door de cameramensen die graag op de bewoners ingaan....Maomi is er mee begonnen en nu hebben zelfs al namen.... Was dat niet gebeurt hadden ze minder gesprekken over de cams. geweest.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef Benny het volgende:
Even een algemene klacht over die bewoners... Dat ze zich veel te bewust zijn van de camera's. Het gaat de godganselijke dag erover waar die camera's naar gericht zijn. Ik weet dat je daar weinig nieuws hebt om over te praten, maar doe tenminste een beetje de moeite om er niet zo bezig mee te zijn.
Daar wordt je als bewoner, maar ook als kijker, toch knetterkoekoek van.
Het afgelopen uur heb ik er al 3 onafhankelijke personen/gesprekken over gehoord.
Wanneer ze in de camera aan het kletsen zijn, draaien die camera's mee.quote:
En is hij even los van Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 19:20 schreef Jockari het volgende:
Goed gezien van Thomas om Matt op te dragen om de opruim te doen. Zo Moet hij het niet doen natuurlijk.
Er zit wat dat betreft wel een klein verschilletje. Ik kan dat met die naampjes nog wel hebben. Tot een bepaalde mate. Het verhaaltje van Rudy en Freddy tijdens Koken met NIck. Dat vind ik gewoon grappig. Maar het gaat er nu in het gesprek tussen Jill, Thomas en Matt over hoe ze overkomen en hoe je kunt zien dat ze je volgen.... Das gewoon een beetje net nietquote:Op zondag 7 februari 2021 19:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, maar dat komt ook door de cameramensen die graag op de bewoners ingaan....Maomi is er mee begonnen en nu hebben zelfs al namen.... Was dat niet gebeurt hadden ze minder gesprekken over de cams. geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |