Hey jaquote:
Eens kijken of ik zelf kan klussen maar hij zal dan wel niet gereekst zijnquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Ik geef die vogels helemaal niets.. Heb al genoeg overlast van die beesten hier
Meeuwen geef ik nietsquote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Je moet er gewoon een briefje bij hangen, "NIET VOOR DE DUIVEN EN MEEUWEN".quote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Ja die lillukkurtjes zitten hier ook in de haven, herrieschoppers en ruziezoekers zijn het.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:31 schreef pullup het volgende:
Als je zulke lelijke kindjes hebt tel je ook gewoon niet mee
[ afbeelding ]
Precies, echt niet te pruimen die krengenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die lillukkurtjes zitten hier ook in de haven, herrieschoppers en ruziezoekers zijn het.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, echt niet te pruimen die krengen
Enige grappige is dat ze rap de bananen van mijn roeiers van het vlot af jatten als die even niet kijken en hun boot halen. Maar zelfs dat doen ze gluiperig ende niet charmant
Dat dan weer welquote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Behalve lelijk zijn het dus ook nog diefjes
Maar ik ben wel #teamlilluk als de meeuwen weer op de kuikens komen jagen.
Ik heb ze ook wel konijntjes naar binnen zien werkenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:43 schreef pullup het volgende:
Reigers zie ik net weer niet op die kuikens jagen. Die hebben het meestal wel voorzien op eendenkuikens
En mijn vijver leeg gevrotenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel konijntjes naar binnen zien werken
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vijver leeg gevrotenToen ik nog een vijver had.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vijver leeg gevrotenToen ik nog een vijver had.
Het is al de hele dag druk in m'n voederhuisjequote:Op zondag 7 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meeuwen geef ik niets, maar de kleine birdies krijgen vetbollen
Yayquote:Op zondag 7 februari 2021 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Het is al de hele dag druk in m'n voederhuisje
3-4 meesjes tegelijk vaakquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
3-4 meesjes tegelijk vaak![]()
Alleen ze willen niet poseren voor de foto
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag twee vetbollen opgehangen op mijnbalkon, en snel weer naar binnen
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeurquote:Op zondag 7 februari 2021 16:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb een stukje door het dorp gelopen.
En de sneeuwschep staat in de schuur zeker?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeur![]()
Over twee weken is het wel weggesmoltenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeur![]()
Ik heb geen sneeuwschep ,maar al dat soort zaken zitten in mijn schuur benedenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
En de sneeuwschep staat in de schuur zeker?![]()
Alsjeblieftquote:Op zondag 7 februari 2021 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Over twee weken is het wel weggesmolten
Het was vrij rustig daar.quote:
Ik ken Utrecht niet zo goed , maar vermoed dat het bij het station is waar geen treinen rijden tot morgen 12 uur minimaalquote:
Ja, dit is aan de noordkant van het station.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet zo goed , maar vermoed dat het bij het station is waar geen treinen rijden tot morgen 12 uur minimaal
Kijk .. IK ben daar ooit wel eens geweest ... wat jaren terug danquote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dit is aan de noordkant van het station.
Ah dan zul je het niet herkennen. Dit is allemaal nieuw.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk .. IK ben daar ooit wel eens geweest ... wat jaren terug dan
Bij het Beatrix Theater toch? Ik meen het tenminste te herkennen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dit is aan de noordkant van het station.
Nee, daar is een veel bredere trap.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij het Beatrix Theater toch? Ik meen het tenminste te herkennen.
Ow nou ja, al die trappen in UItreg lijken op elkaarquote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, daar is een veel bredere trap.
Dit is aan de andere kant van het station.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nou ja, al die trappen in UItreg lijken op elkaar
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 7 februari 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah dan zul je het niet herkennen. Dit is allemaal nieuw.
Het ziet er prachtig uit en vanmorgen er even uit geweest, het park is dan zo mooiquote:
In de wintersport gebieden in de Pyreneeën en de Alpen is het Oranje gekleurdquote:Op zondag 7 februari 2021 19:19 schreef espri het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit en vanmorgen er even uit geweest, het park is dan zo mooi![]()
Alles is mooi wit in de tuin en nog geen kat heeft er door gelopen, prachtig.
Ja Sahara zand ofzo was het toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
In de wintersport gebieden in de Pyreneeën en de Alpen is het Oranje gekleurd
Altijd lekker zo'n lampquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef espri het volgende:
Ik ga mn spieren even verwennen onder de rode lamp, latersss.
Mogen ze toch ja? Met dat ene corona geval.quote:
Ja volgens mij wel.. Dat American Footbal heb ik verder niet zoveel meequote:Op zondag 7 februari 2021 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen ze toch ja? Met dat ene corona geval.
Lekker gegeten ?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
Ik heb lekker lopen baggeren, nu opwarmen
Mooi zoquote:Op zondag 7 februari 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. Dat American Footbal heb ik verder niet zoveel mee
Zekerquote:
quote:
Oeh dat klinkt wel leukquote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wist ik niet. Wordt dat ergens op tv uitgezonden?
Lekker zeg. En kaassies met port.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ze had een goede couscous gemaakt
Hangop met rood fruit en daarna veel kaassies met port
BBC in ieder geval. Denk ook op nog wel een paar andere zendersquote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
ESPN 1quote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Duurde te kortquote:
Laatste keer dat ik keek had een nederlanse zender ook de hele wedstrijd live. Twee of drie jaar geleden. Was toen echt een mooie wedstrijdquote:Op zondag 7 februari 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
BBC in ieder geval. Denk ook op nog wel een paar andere zenders![]()
het is ieder jaar op de eerste zondag in februari
Oh ja natuurlijk ...quote:Op zondag 7 februari 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Duurde te kortMoest de avondklok ontwijken
Ja dat is dan weer jammer dat je niet lekker lang kunt natafelen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Duurde te kortMoest de avondklok ontwijken
Lees net dat het ook op fox isquote:Op zondag 7 februari 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek had een nederlanse zender ook de hele wedstrijd live. Twee of drie jaar geleden. Was toen echt een mooie wedstrijd
Gaat wel lastig worden om zo lang op te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:13 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje het probleem met American football... Vaak zo saaiquote:Op zondag 7 februari 2021 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat het ook op fox is
En ja, dat is altijd even doorzetten.
Heb het de afgelopen jaren maar tot en met de halftime show gehaald.
Dat vind ik nog wel meevallen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje het probleem met American football... Vaak zo saai
Kijk je buiten de superbowl ook american football? Als je het spel begrijpt schijnt het leuker te zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel meevallen.
De tijd is een groter probleem wat mij betreft.
Speelden die hier in Amsterdam toen ze zo'n Europese league hadden?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk je buiten de superbowl ook american football? Als je het spel begrijpt schijnt het leuker te zijn
Heb een tijdje samengewoond met twee jongens die professioneel american football speelde en ging toen wel eens kijken maar begrijp het niet echt. Ken de basis van de spelregels maar dat was het ook wel.
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speelden die hier in Amsterdam toen ze zo'n Europese league hadden?
In het stadion zal het wel een andere beleving geven ja.
Heb het wel een tijdje wat meer gevolgd, dus ken de spelregels redelijk. Al blijven er zo nu en dan vlaggetjes vliegen zonder dat ik snap waarom.
T is ook niet echt de sport hier, rugby is al groter.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee waren twee Finse jongens die bij een team uit Zwitserland speelde. Maar zoveel publiek was er nooitBij wedstrijden van de lokale voetbalclub staat meer publiek normaal gesproken.
Messi doet zijn werk snel zie ik net.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Frenkie moest na 5 al invallen... ze staan 1-0 achter ...
Ja en Sierd moet zich niet zo aanstellen .... Wat is die gast partijdig ....quote:Op zondag 7 februari 2021 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Messi doet zijn werk snel zie ik net.
Tintinquote:
Ziggo moet sierd niet altijd op Barca zetten maar gewoon ook daarbij de commentator afwisselenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Sierd moet zich niet zo aanstellen .... Wat is die gast partijdig ....
De meesten zijn Pro Barcelona ...quote:Op zondag 7 februari 2021 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziggo moet sierd niet altijd op Barca zetten maar gewoon ook daarbij de commentator afwisselen
Maar niet zo erg toch?quote:
Klopt ...quote:Op zondag 7 februari 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet zo erg toch?
Ik zap even weg en ..
ik zocht mijn Rembrandt boek maar vond deze.quote:
Die heb ik ook nog ergens op zolder liggen.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zocht mijn Rembrandt boek maar vond deze.
Die strips van Don Lawrence zijn ook kunstwerkjes.quote:
De Eppo's? Wij hadden de Donald Duckquote:Op zondag 7 februari 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens op zolder liggen.
Maar Jo, Suus en Jokko boeide me niet zo.
hele jaargangen stonden in het schuurtje ... weet niet meer precies vanaf welk jaar, maar 1965 staat me nog bij ...quote:
de KIJKquote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen wat ik had, of meer wat ik heb geerfd van mijn vader toen.
2 bananendozen vol met een blad.
Stripblad?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen wat ik had, of meer wat ik heb geerfd van mijn vader toen.
2 bananendozen vol met een blad.
Helaas, maar zou je er iets mee doen als je ze nog had?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
hele jaargangen stonden in het schuurtje ... weet niet meer precies vanaf welk jaar, maar 1965 staat me nog bij ...
Op een gegeven moment toch verdwenen bij het oud papier.... helaas
verkopenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helaas, maar zou je er iets mee doen als je ze nog had?
Nee, die niet,quote:
Ja, heb ze nog redelijk 'kapot' gelezen later.quote:
Hm, ik zie het nu ook... Toch wel de moeite waard dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaargangen 100 Ī zag ik op de catawiki ... meer dan oud papier ...
helaas ...quote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik zie het nu ook... Toch wel de moeite waard dan.
Dat is een goeie bestemming.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik had een hele hoop Suskes en Wiskes maar die heb ik aan een fokster met kids kado gedaan
owquote:
Daar heb ik er nog wel een doos van staan jaquote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik had een hele hoop Suskes en Wiskes maar die heb ik aan een fokster met kids kado gedaan
Asterix, Doorzon en Klepzeikerquote:Op maandag 8 februari 2021 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel een doos van staan ja
Met een paar bijzondere albums.
En Astrix, de Blauwbloezen en Kierewiet
Uit de eerste serie bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 01:04 schreef chufi het volgende:
4 kleuren versie van de S&W een paar vroege albums
Uit den beginne ja ... maar die 200 klinkt niet bekend ... zal ik wel niet gehad hebben ..LoLa check it outquote:Op maandag 8 februari 2021 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uit de eerste serie bedoel je?
Ik heb wel nr 200, de keizerkraker
Dat is ook een illegale versie, niet iets om aan jonge kinderen te geven.quote:Op maandag 8 februari 2021 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit den beginne ja ... maar die 200 klinkt niet bekend ... zal ik wel niet gehad hebben ..LoLa check it out
Nee die heb ik nog, LoLa is nu de eigenaresse van den stripsquote:Op maandag 8 februari 2021 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook een illegale versie, niet iets om aan jonge kinderen te geven.
Ik heb ze wel terug gelezen , maar de laatste jaren niet meer ... (15-20)quote:Op maandag 8 februari 2021 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
Lees je ze ooit nog wel eens?
Ik niet eigenlijk.
Pepquote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 08:33 schreef pullup het volgende:
Ik slaap deze week maar eens uit.
Omdat het kan
Voorlopig zal er niet veel liggen omdat het te hard waaitquote:Op maandag 8 februari 2021 08:41 schreef Chanel5 het volgende:
Henk Angenent in een nieuwsprogramma net op 1, hij denkt dat het eind van de week kan omdat de weermodellen eruit lopen oid
het zal toch niet hč? eindelijk weer een elfstedentocht en dan dit kak corona wat het misschien onmogelijk maakt.
Het was gister eindelijk gestopt maar keek net buienradar en daar ligt er weer een hoor, een beste sneeuwbui.quote:
Er gaan er zeker hordes hem illegaal rijden dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
Weerman zegt, het wordt centimeters per dag en eind van de week de magische grens van 15 cm
de omstandigheden zijn subliem zegt hij
Ik moet hem nog maken, ga ik tijdens de lunch pauze doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:16 schreef pullup het volgende:
Hoe is jouw time lapse gegaan? @:Prisha
Ben benieuwd. Bij jou was de sneeuwval flink toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet hem nog maken, ga ik tijdens de lunch pauze doen.
Hij heeft precies 24 uur gelopen, van 17:00 zaterdag tot 17:00 zondag. Ik maak er een filmpje van van maximaal 30 seconden.
ja wij hadden hier behoorlijk sneeuw. Alleen door de wind ligt er op sommige stukken niks en op andere stukken er dan een halve meter. Onder andere voor mijn voordeurquote:Op maandag 8 februari 2021 09:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Bij jou was de sneeuwval flink toch?
quote:Op maandag 8 februari 2021 09:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja wij hadden hier behoorlijk sneeuw. Alleen door de wind ligt er op sommige stukken niks en op andere stukken er dan een halve meter. Onder andere voor mijn voordeur
Dooit het dan al?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef pullup het volgende:
[..]Ja dat was hier ook wel zo. De hele open lakte voor het centraal lag er ongeveer niets en kon je gewoon over de klinkers lopen.
Andere stukken, waaronder in mijn straat was het flink ploegen.
Nu is die mooie witte laag bruin en zompig
Even doorbijtenquote:
Nee maar de constante stroom plettende toeristen en bewoners maakt, ongetwijfeld gecombineerd met een ijverig strooibeleid op de weg zelf, dat het een ongelijke strijd voor de sneeuwlaag isquote:
Dan ben ik in het buitengebied beter af.. roeien doen we deze week wel binnenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar de constante stroom plettende toeristen en bewoners maakt, ongetwijfeld gecombineerd met een ijverig strooibeleid op de weg zelf, dat het een ongelijke strijd voor de sneeuwlaag is
Zelfs dat mogen we niet want de vereniging zit op Corona slotquote:Op maandag 8 februari 2021 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben ik in het buitengebied beter af.. roeien doen we deze week wel binnen
Ga je wel voor het ijsbrekers vaarbewijs?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs dat mogen we niet want de vereniging zit op Corona slot![]()
Ik ga lekker boekjes lezen deze weken en mijn vaarbewijs halen
Dat zou nog wel tof zijn, lekker schaatsers pestenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je wel voor het ijsbrekers vaarbewijs?
quote:
Hehequote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef Prisha het volgende:
Ik moest net even hondje uitlaten. Gisteren leek het veel kouder maar er is hier nu veel minder wind.
Die wind maakte het gisteren zo enorm koud.
Nooit gedacht dat ik precies een jaar na dato mijn Kili summit kleding weer aan zou hebben
Een trui uit IJsland, dát zijn goedequote:Op maandag 8 februari 2021 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe![]()
Mijn normale coachkleding voldoet prima voor kortere wandelingen met deze temperaturen merkte ik gisteren.
Ik zat toch al enige tijd bij net wat boven 0 op de fiets ondertussen dus een uurtje gaat makkelijk![]()
Ik kreeg een heel fijne dikke wolle trui uit IJsland kado gisteren van mijn zus![]()
Die ga ik bij het schaatsen mooi dragen, volgens mij kan die pool temperaturen wel hebben
Bedelt die gast ook nog om geld?.?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef pullup het volgende:
Maurice ziet zijn kans schoon om weer te pruttelen![]()
https://www.maurice.nl/20(...)-een-elfstedentocht/
Yep, ik zie bovenaan een gele balk waar om donaties gevraagd word om zijn goede werk te kunnen voortzettenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:14 schreef chufi het volgende:
Be
[..]
Bedelt die gast ook nog om geld?.?
Hij snapt het niet helemaal... Dat is op zich niet erg, maar hou dan je mond.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef pullup het volgende:
Ik kan steeds slechter tegen dit soort stupiditeitquote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef pullup het volgende:
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer isquote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Straks weer op pad met mijn camera.
Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan steeds slechter tegen dit soort stupiditeit
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer is
Ondertussen wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussen
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussen
Hoe correct zullen polls zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.
Dat dus, en doelbewustquote:Op maandag 8 februari 2021 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:01 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Kunt gaan ijsvissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Fietsen lijkt me ook niet heel veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En naar het terras? In welke dromen is dat?stupidity has become as common as common sense was before
Dan organiseer je er toch eentje?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer is
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan organiseer je er toch eentje?
Nou Hopa effe overleggen met Prish en klaar!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Meanwhile in FloridaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dat klinkt heel leukquote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.
Buddhaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn buddha ziet er nu een beetje vreemd uit...![]()
Goedemiddag allen
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buddha
Jouw plaatje laat mijn virusscanner afgaan
Door de site waar hij op staat gok ik.quote:
Ik deed het met post image..quote:Op maandag 8 februari 2021 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de site waar hij op staat gok ik.
Blijkbaar is kaspersky het niet eens met post image. Noemt het een 'kwaadaardige koppeling'quote:
Ja wie weetquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar is kaspersky het niet eens met post image. Noemt het een 'kwaadaardige koppeling'
Of die scanner heeft zijn dag niet, kan ook natuurlijk.
Met Buddhaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef espri het volgende:
Ik dacht, post ff een grappig plaatje uit mn tuin
Bij mij klaagt de scanner niet hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef espri het volgende:
Ik dacht, post ff een grappig plaatje uit mn tuin
Met Buddha uiteraard, Zo,n 10 jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag van meneer espri, heb er meerdere maar deze is wel mijn favoriet.quote:
Goede cadeau welquote:Op maandag 8 februari 2021 14:19 schreef espri het volgende:
[..]
Met Buddha uiteraard, Zo,n 10 jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag van meneer espri, heb er meerdere maar deze is wel mijn favoriet.
Had hier een (zelfgemaakte) foto ervan aan de muur hangenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef espri het volgende:
[..]Ik houdrvan
![]()
Hoe gaat het eigenlijk nu met je Mark?
Geen ziekenhuisbezoeken meer voor je?
Gaaf, helemaal als je het zelf hebt gemaakt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had hier een (zelfgemaakte) foto ervan aan de muur hangen
Uh, gaat redelijk. De problemen blijven terugkeren maar gaan ook sneller weg. Dus de ziekenhuisbezoeken hoeven even niet meer. Binnenkort wel kijken hoe wel ook de rest van de storing eruit krijgen.
En hoe is het met jou?
In Thailand gemaakt ja. Was op een of andere feestdag, dus met een oranje iets erom.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef espri het volgende:
[..]
Gaaf, helemaal als je het zelf hebt gemaakt.
Redelijk is beter dan slecht he?
Maar lijkt me vrij eng steeds die klachten die jij hebt, je hart is toch het belangrijkste stukje van je lichaam.
Hoop echt voor je dat ze er iets op vinden zo snel mogelijk.
Met mij af en aan, dit weer is prachtig maar zo slecht voor mn spieren dus pijn blijft aan houden helaas.
De ruggeprik heeft wel geholpen voor mn been, die voel ik gelukkig weer maar mijn rug blijft even slecht helaas.
Eens, eens gaat het vast over
Iig een glimlach.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn buddha ziet er nu een beetje vreemd uit...![]()
Goedemiddag allen
Ja nu wil je ook niet in een ziekenhuis komen, niet door de sneeuw en ijzel maar ook door die stomme corona.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand gemaakt ja. Was op een of andere feestdag, dus met een oranje iets erom.
Redelijk is zeker beter, ga nu liever niet naar de seh en ic
De klachten zijn vooral irritant, of het hart de borst uit klopt. Van de week weer naar de cardioloog, of telefonisch nu. Gaan wel horen wat hij nu verzint (al weet ik wel waar ik op hoop).
Hmmmm, dat klinkt niet lekker. Wat heb je aan je rug? En ja, hopelijk voor jou ben je er snel vanaf
Auw, dat klinkt niet lekker nee, zeker die combinatie nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef espri het volgende:
[..]
Ja nu wil je ook niet in een ziekenhuis komen, niet door de sneeuw en ijzel maar ook door die stomme corona.
Ik heb slijtage aan de rug, bekken en heupen en een wat zij zeggen, beginnende of juist wegtrekkende hernia dus afwachten welke kant het op gaat, Daarnaast heb ik ook fibromyalgie al jaren dus eigenlijk altijd pijn aan spieren en bindweefsel maar met slecht weer nog meer.
Ik ben vroeger gewoon een haastklus in het fietsenhok geweest
Ja, als je al beter bent hoeft dat natuurlijk nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze hadden me op mn werk al beter gemeld, terwijl ik maar halve dagen werk vw een slijmbeurs in mn heup, dus kreeg een berichtje van de uitvoerder dat dat gesprek met de ARBO ook maar was gecanceled
Ik hoop dat het snel over gaat dan want kan best pijn verdragen maar steeds door je rug gaan en uren aanhouden, kan ik gewoon niet handelen helaas...quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, dat klinkt niet lekker nee, zeker die combinatie niet
Fibromyalgie is niet goed, daar moeten ze echt eens een goede behandeling voor verzinnen
Hernia's gaan over en daar kan je van herstellen weet ik uit ervaring
Alleen in de tussentijd
Neuh ik ben dus niet 'beter', maar simpelweg beter gemeld omdat ze dan ADV kunnen afschrijven.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, als je al beter bent hoeft dat natuurlijk niet
Oh dat werkt dus ook lekker langs elkaar heen?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze hadden me op mn werk al beter gemeld, terwijl ik maar halve dagen werk vw een slijmbeurs in mn heup, dus kreeg een berichtje van de uitvoerder dat dat gesprek met de ARBO ook maar was gecanceled
Ken iemand die hetzelfde heeft, dus herken ook wat je zegtquote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel over gaat dan want kan best pijn verdragen maar steeds door je rug gaan en uren aanhouden, kan ik gewoon niet handelen helaas...
Je moet meer bewegen, dat probeer ik dan ook maar door de fybro zegt mijn lichaam dan vaak doei bekijk het ff![]()
Het blijft lastig een goed evenwicht te zoeken.
Maar goed, mijn klaaguurtje is weer voorbij, verder ben ik gewoon een tevreden mens hoor.
Ow, das behoorlijk niet netjes zeg maarquote:Op maandag 8 februari 2021 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh ik ben dus niet 'beter', maar simpelweg beter gemeld omdat ze dan ADV kunnen afschrijven.
Ik had al verwacht dat dat zou gebeuren, aangezien ik van vorig jaar nog 200 uur verlof openheb staan, omdat ze toen al mn iungeplande verlof op ADV over hebben geboektquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das behoorlijk niet netjes zeg maar
Best hufterstreken zeg.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat dat zou gebeuren, aangezien ik van vorig jaar nog 200 uur verlof openheb staan, omdat ze toen al mn iungeplande verlof op ADV over hebben geboekt
Bijna tijd om juridisch advies te gaan zoekenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat dat zou gebeuren, aangezien ik van vorig jaar nog 200 uur verlof openheb staan, omdat ze toen al mn iungeplande verlof op ADV over hebben geboekt
Men weet ook dat ik dat zal doen op het moment dat het niet op de afgesproken manier gaat.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna tijd om juridisch advies te gaan zoeken
En nu teruggedraaid of....quote:Op maandag 8 februari 2021 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik denk dat de uitvoerster ook niet verwacht had dat ik meteen terugbelde.
Wat een smerige actie zeg. Het maakt de werksfeer er ook niet beter op.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh ik ben dus niet 'beter', maar simpelweg beter gemeld omdat ze dan ADV kunnen afschrijven.
En terecht, ze horen gewoon goed met jou om te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Men weet ook dat ik dat zal doen op het moment dat het niet op de afgesproken manier gaat.
En dit kan dus gewoon nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ben ws 17.5 uur kwijt van vorige week, maar is iig meteen aangepast.
Wauw, maar wel fijn dat het nu is aangepast.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ben ws 17.5 uur kwijt van vorige week, maar is iig meteen aangepast.
De werksfeer is er in de laatste jaren toch al niet op vooruit gegaan, maar SW indicatie dus baangarantie.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een smerige actie zeg. Het maakt de werksfeer er ook niet beter op.
Werk je veel over normaal gesproken?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet zeker dat ik iig niet meer over ga werken dit jaar. Crisis kan me een worst wezen.
Voor de crisis viel het redelijk op te lossen met overuren door af te spreken dat als je wel op za of zo werkte dat je dan ma of vr vrijnam, maar vorig jaar was dat nauwelijks mogelijk omdat ze van kantoor toch het liefst wilde dat je zoveel mogelijk met de zelfde perso(o)n(en) in de bus zat.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk je veel over normaal gesproken?
Klinkt niet helemaal netjes nee, als je geen afspraken meer kan maken over wanneer je overuren inhaalt.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de crisis viel het redelijk op te lossen met overuren door af te spreken dat als je wel op za of zo werkte dat je dan ma of vr vrijnam, maar vorig jaar was dat nauwelijks mogelijk omdat ze van kantoor toch het liefst wilde dat je zoveel mogelijk met de zelfde perso(o)n(en) in de bus zat.
Daarbij krijg je op een 40 uren contract maar 36 uur uitbetaald en gaat er 4 uur naar de ADV/Flexpot, en dat betekent dat je in principe op jaar basis rond de 400 uur aan vrije tijd te besteden hebt.
Vorig jaar heb ik van eind april tot half augustus ong 48 uur per week gedraaid(waarvan die extra 8 in verschillendene loonschalen) .
Tijdens normale omstandigheden zou 36/40 ook helemaal geen probleem moeten zijn, maar in tijden van crisis zijn er ook geen seizoensarbeiders die het tekort aann mankracht op kunnen lossen, wat betekent dat je vnuit je automatisme dat extra werk aanneemt en je behalve dat je de uren die je op moet opmaken om al dan niet verdiende rust te nemen, je de boel gaat forceren door over te werken.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal netjes nee, als je geen afspraken meer kan maken over wanneer je overuren inhaalt.
Op zich is die 36/40 uur niet helemaal raar, heb ik in het verleden ook gehad. Maar dan worden er dus geen adv uren weggeschreven wegens ziekte. Dat is echt een no-go.
Snap in ieder geval wel dat je nu niet meer wil overwerken.
Dat is wel waar ik gewoonlijk het station in gaquote:Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy, bij het Beatrix Theater:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy, bij het Beatrix Theater:
[ afbeelding ]
Sprekendquote:Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JaZie, dat lijken toch precies de trappen van gisteren
Maar toen stond het gebouw recht?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JaZie, dat lijken toch precies de trappen van gisteren
Geen idee, de gebouwen in Utreg lijken ook allemaal op elkaarquote:Op maandag 8 februari 2021 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar toen stond het gebouw recht?
Natuurlijk, waarom niet? Die willen gewoon hun omzet maken en het is nu toch ook goed te doen.quote:
Omdat de straten vol met sneeuw liggen? En dit was geen eten, maar iets via een fonq.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom niet? Die willen gewoon hun omzet maken en het is nu toch ook goed te doen.
Winterbandjes joh, niets aan de hand. Wat had je besteld?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de straten vol met sneeuw liggen? En dit was geen eten, maar iets via een fonq.
Mjah, lees ook dat PostNL en anderen toch een hoop minder bezorgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Winterbandjes joh, niets aan de hand. Wat had je besteld?
minder Grieks eten... dan hou je meer hele borden overquote:Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, lees ook dat PostNL en anderen toch een hoop minder bezorgen.
Borden, had er niet zoveel meer (ze zouden eigenlijk afgelopen donderdag al bezorgd worden)
Gelukkig zijn ze er, uit de pan eten is ook niet echt geweldig.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, lees ook dat PostNL en anderen toch een hoop minder bezorgen.
Borden, had er niet zoveel meer (ze zouden eigenlijk afgelopen donderdag al bezorgd worden)
Hoppaaaaquote:Op maandag 8 februari 2021 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
minder Grieks eten... dan hou je meer hele borden over
quote:De advocaat legde de schuld bij ProRail (ed.nl)
Ja, nu nog beslissen of ik ze mooi genoeg vind en de rest er ook bij koop.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze er, uit de pan eten is ook niet echt geweldig.
Oh, maar het is toch altijd de schuld van ProFail?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ondertussen bij een rechtszaak over de rellen:
[..]
Het is weer eens iets anders dan de Rabobank.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ondertussen bij een rechtszaak over de rellen:
[..]
Origineel is het wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan de Rabobank.
En ook wel fijn voor de Rabobank, want die krijgen altijd de schuld en nu dus een ander eens een keer.quote:
Ja ze hadden hem gewoon ergens anders moeten parkerenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
Dus het is de schuld van prorail omdat die auto daar stond? Wow, dan kan er ineens een heleboel in de land
Duidelijke zaak. Foei ProRailquote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze hadden hem gewoon ergens anders moeten parkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |