Hey jaquote:
Eens kijken of ik zelf kan klussen maar hij zal dan wel niet gereekst zijnquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Ik geef die vogels helemaal niets.. Heb al genoeg overlast van die beesten hier
Meeuwen geef ik nietsquote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Je moet er gewoon een briefje bij hangen, "NIET VOOR DE DUIVEN EN MEEUWEN".quote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Ja die lillukkurtjes zitten hier ook in de haven, herrieschoppers en ruziezoekers zijn het.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:31 schreef pullup het volgende:
Als je zulke lelijke kindjes hebt tel je ook gewoon niet mee
[ afbeelding ]
Precies, echt niet te pruimen die krengenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die lillukkurtjes zitten hier ook in de haven, herrieschoppers en ruziezoekers zijn het.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, echt niet te pruimen die krengen
Enige grappige is dat ze rap de bananen van mijn roeiers van het vlot af jatten als die even niet kijken en hun boot halen. Maar zelfs dat doen ze gluiperig ende niet charmant
Dat dan weer welquote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Behalve lelijk zijn het dus ook nog diefjes
Maar ik ben wel #teamlilluk als de meeuwen weer op de kuikens komen jagen.
Ik heb ze ook wel konijntjes naar binnen zien werkenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:43 schreef pullup het volgende:
Reigers zie ik net weer niet op die kuikens jagen. Die hebben het meestal wel voorzien op eendenkuikens
En mijn vijver leeg gevrotenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel konijntjes naar binnen zien werken
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vijver leeg gevrotenToen ik nog een vijver had.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vijver leeg gevrotenToen ik nog een vijver had.
Het is al de hele dag druk in m'n voederhuisjequote:Op zondag 7 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meeuwen geef ik niets, maar de kleine birdies krijgen vetbollen
Yayquote:Op zondag 7 februari 2021 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Het is al de hele dag druk in m'n voederhuisje
3-4 meesjes tegelijk vaakquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
3-4 meesjes tegelijk vaak![]()
Alleen ze willen niet poseren voor de foto
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag twee vetbollen opgehangen op mijnbalkon, en snel weer naar binnen
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeurquote:Op zondag 7 februari 2021 16:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb een stukje door het dorp gelopen.
En de sneeuwschep staat in de schuur zeker?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeur![]()
Over twee weken is het wel weggesmoltenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeur![]()
Ik heb geen sneeuwschep ,maar al dat soort zaken zitten in mijn schuur benedenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
En de sneeuwschep staat in de schuur zeker?![]()
Alsjeblieftquote:Op zondag 7 februari 2021 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Over twee weken is het wel weggesmolten
Het was vrij rustig daar.quote:
Ik ken Utrecht niet zo goed , maar vermoed dat het bij het station is waar geen treinen rijden tot morgen 12 uur minimaalquote:
Ja, dit is aan de noordkant van het station.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet zo goed , maar vermoed dat het bij het station is waar geen treinen rijden tot morgen 12 uur minimaal
Kijk .. IK ben daar ooit wel eens geweest ... wat jaren terug danquote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dit is aan de noordkant van het station.
Ah dan zul je het niet herkennen. Dit is allemaal nieuw.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk .. IK ben daar ooit wel eens geweest ... wat jaren terug dan
Bij het Beatrix Theater toch? Ik meen het tenminste te herkennen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dit is aan de noordkant van het station.
Nee, daar is een veel bredere trap.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij het Beatrix Theater toch? Ik meen het tenminste te herkennen.
Ow nou ja, al die trappen in UItreg lijken op elkaarquote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, daar is een veel bredere trap.
Dit is aan de andere kant van het station.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nou ja, al die trappen in UItreg lijken op elkaar
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 7 februari 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah dan zul je het niet herkennen. Dit is allemaal nieuw.
Het ziet er prachtig uit en vanmorgen er even uit geweest, het park is dan zo mooiquote:
In de wintersport gebieden in de Pyreneeën en de Alpen is het Oranje gekleurdquote:Op zondag 7 februari 2021 19:19 schreef espri het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit en vanmorgen er even uit geweest, het park is dan zo mooi![]()
Alles is mooi wit in de tuin en nog geen kat heeft er door gelopen, prachtig.
Ja Sahara zand ofzo was het toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
In de wintersport gebieden in de Pyreneeën en de Alpen is het Oranje gekleurd
Altijd lekker zo'n lampquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef espri het volgende:
Ik ga mn spieren even verwennen onder de rode lamp, latersss.
Mogen ze toch ja? Met dat ene corona geval.quote:
Ja volgens mij wel.. Dat American Footbal heb ik verder niet zoveel meequote:Op zondag 7 februari 2021 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen ze toch ja? Met dat ene corona geval.
Lekker gegeten ?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
Ik heb lekker lopen baggeren, nu opwarmen
Mooi zoquote:Op zondag 7 februari 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. Dat American Footbal heb ik verder niet zoveel mee
Zekerquote:
quote:
Oeh dat klinkt wel leukquote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wist ik niet. Wordt dat ergens op tv uitgezonden?
Lekker zeg. En kaassies met port.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ze had een goede couscous gemaakt
Hangop met rood fruit en daarna veel kaassies met port
BBC in ieder geval. Denk ook op nog wel een paar andere zendersquote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
ESPN 1quote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Duurde te kortquote:
Laatste keer dat ik keek had een nederlanse zender ook de hele wedstrijd live. Twee of drie jaar geleden. Was toen echt een mooie wedstrijdquote:Op zondag 7 februari 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
BBC in ieder geval. Denk ook op nog wel een paar andere zenders![]()
het is ieder jaar op de eerste zondag in februari
Oh ja natuurlijk ...quote:Op zondag 7 februari 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Duurde te kortMoest de avondklok ontwijken
Ja dat is dan weer jammer dat je niet lekker lang kunt natafelen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Duurde te kortMoest de avondklok ontwijken
Lees net dat het ook op fox isquote:Op zondag 7 februari 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek had een nederlanse zender ook de hele wedstrijd live. Twee of drie jaar geleden. Was toen echt een mooie wedstrijd
Gaat wel lastig worden om zo lang op te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:13 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje het probleem met American football... Vaak zo saaiquote:Op zondag 7 februari 2021 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat het ook op fox is
En ja, dat is altijd even doorzetten.
Heb het de afgelopen jaren maar tot en met de halftime show gehaald.
Dat vind ik nog wel meevallen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje het probleem met American football... Vaak zo saai
Kijk je buiten de superbowl ook american football? Als je het spel begrijpt schijnt het leuker te zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel meevallen.
De tijd is een groter probleem wat mij betreft.
Speelden die hier in Amsterdam toen ze zo'n Europese league hadden?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk je buiten de superbowl ook american football? Als je het spel begrijpt schijnt het leuker te zijn
Heb een tijdje samengewoond met twee jongens die professioneel american football speelde en ging toen wel eens kijken maar begrijp het niet echt. Ken de basis van de spelregels maar dat was het ook wel.
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speelden die hier in Amsterdam toen ze zo'n Europese league hadden?
In het stadion zal het wel een andere beleving geven ja.
Heb het wel een tijdje wat meer gevolgd, dus ken de spelregels redelijk. Al blijven er zo nu en dan vlaggetjes vliegen zonder dat ik snap waarom.
T is ook niet echt de sport hier, rugby is al groter.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee waren twee Finse jongens die bij een team uit Zwitserland speelde. Maar zoveel publiek was er nooitBij wedstrijden van de lokale voetbalclub staat meer publiek normaal gesproken.
Messi doet zijn werk snel zie ik net.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Frenkie moest na 5 al invallen... ze staan 1-0 achter ...
Ja en Sierd moet zich niet zo aanstellen .... Wat is die gast partijdig ....quote:Op zondag 7 februari 2021 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Messi doet zijn werk snel zie ik net.
Tintinquote:
Ziggo moet sierd niet altijd op Barca zetten maar gewoon ook daarbij de commentator afwisselenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Sierd moet zich niet zo aanstellen .... Wat is die gast partijdig ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |