Hey jaquote:
Eens kijken of ik zelf kan klussen maar hij zal dan wel niet gereekst zijnquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Ik geef die vogels helemaal niets.. Heb al genoeg overlast van die beesten hier
Meeuwen geef ik nietsquote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Je moet er gewoon een briefje bij hangen, "NIET VOOR DE DUIVEN EN MEEUWEN".quote:Op zondag 7 februari 2021 15:23 schreef chufi het volgende:
Ja die lillukkurtjes zitten hier ook in de haven, herrieschoppers en ruziezoekers zijn het.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:31 schreef pullup het volgende:
Als je zulke lelijke kindjes hebt tel je ook gewoon niet mee
[ afbeelding ]
Precies, echt niet te pruimen die krengenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die lillukkurtjes zitten hier ook in de haven, herrieschoppers en ruziezoekers zijn het.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, echt niet te pruimen die krengen
Enige grappige is dat ze rap de bananen van mijn roeiers van het vlot af jatten als die even niet kijken en hun boot halen. Maar zelfs dat doen ze gluiperig ende niet charmant
Dat dan weer welquote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Behalve lelijk zijn het dus ook nog diefjes
Maar ik ben wel #teamlilluk als de meeuwen weer op de kuikens komen jagen.
Ik heb ze ook wel konijntjes naar binnen zien werkenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:43 schreef pullup het volgende:
Reigers zie ik net weer niet op die kuikens jagen. Die hebben het meestal wel voorzien op eendenkuikens
En mijn vijver leeg gevrotenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel konijntjes naar binnen zien werken
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vijver leeg gevrotenToen ik nog een vijver had.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vijver leeg gevrotenToen ik nog een vijver had.
Het is al de hele dag druk in m'n voederhuisjequote:Op zondag 7 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meeuwen geef ik niets, maar de kleine birdies krijgen vetbollen
Yayquote:Op zondag 7 februari 2021 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Het is al de hele dag druk in m'n voederhuisje
3-4 meesjes tegelijk vaakquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
3-4 meesjes tegelijk vaak![]()
Alleen ze willen niet poseren voor de foto
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag twee vetbollen opgehangen op mijnbalkon, en snel weer naar binnen
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeurquote:Op zondag 7 februari 2021 16:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb een stukje door het dorp gelopen.
En de sneeuwschep staat in de schuur zeker?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeur![]()
Over twee weken is het wel weggesmoltenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen , maar ik heb echt een sneeuw muur voor mijn voordeur![]()
Ik heb geen sneeuwschep ,maar al dat soort zaken zitten in mijn schuur benedenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
En de sneeuwschep staat in de schuur zeker?![]()
Alsjeblieftquote:Op zondag 7 februari 2021 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Over twee weken is het wel weggesmolten
Het was vrij rustig daar.quote:
Ik ken Utrecht niet zo goed , maar vermoed dat het bij het station is waar geen treinen rijden tot morgen 12 uur minimaalquote:
Ja, dit is aan de noordkant van het station.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet zo goed , maar vermoed dat het bij het station is waar geen treinen rijden tot morgen 12 uur minimaal
Kijk .. IK ben daar ooit wel eens geweest ... wat jaren terug danquote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dit is aan de noordkant van het station.
Ah dan zul je het niet herkennen. Dit is allemaal nieuw.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk .. IK ben daar ooit wel eens geweest ... wat jaren terug dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |