Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan steeds slechter tegen dit soort stupiditeit
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer is
Ondertussen wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussen
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussen
Hoe correct zullen polls zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.
Dat dus, en doelbewustquote:Op maandag 8 februari 2021 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:01 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Kunt gaan ijsvissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Fietsen lijkt me ook niet heel veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En naar het terras? In welke dromen is dat?stupidity has become as common as common sense was before
Dan organiseer je er toch eentje?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer is
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan organiseer je er toch eentje?
Nou Hopa effe overleggen met Prish en klaar!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Meanwhile in FloridaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dat klinkt heel leukquote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.
Buddhaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn buddha ziet er nu een beetje vreemd uit...![]()
Goedemiddag allen
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buddha
Jouw plaatje laat mijn virusscanner afgaan
Door de site waar hij op staat gok ik.quote:
Ik deed het met post image..quote:Op maandag 8 februari 2021 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de site waar hij op staat gok ik.
Blijkbaar is kaspersky het niet eens met post image. Noemt het een 'kwaadaardige koppeling'quote:
Ja wie weetquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar is kaspersky het niet eens met post image. Noemt het een 'kwaadaardige koppeling'
Of die scanner heeft zijn dag niet, kan ook natuurlijk.
Met Buddhaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef espri het volgende:
Ik dacht, post ff een grappig plaatje uit mn tuin
Bij mij klaagt de scanner niet hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef espri het volgende:
Ik dacht, post ff een grappig plaatje uit mn tuin
Met Buddha uiteraard, Zo,n 10 jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag van meneer espri, heb er meerdere maar deze is wel mijn favoriet.quote:
Goede cadeau welquote:Op maandag 8 februari 2021 14:19 schreef espri het volgende:
[..]
Met Buddha uiteraard, Zo,n 10 jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag van meneer espri, heb er meerdere maar deze is wel mijn favoriet.
Had hier een (zelfgemaakte) foto ervan aan de muur hangenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef espri het volgende:
[..]Ik houdrvan
![]()
Hoe gaat het eigenlijk nu met je Mark?
Geen ziekenhuisbezoeken meer voor je?
Gaaf, helemaal als je het zelf hebt gemaakt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had hier een (zelfgemaakte) foto ervan aan de muur hangen
Uh, gaat redelijk. De problemen blijven terugkeren maar gaan ook sneller weg. Dus de ziekenhuisbezoeken hoeven even niet meer. Binnenkort wel kijken hoe wel ook de rest van de storing eruit krijgen.
En hoe is het met jou?
In Thailand gemaakt ja. Was op een of andere feestdag, dus met een oranje iets erom.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef espri het volgende:
[..]
Gaaf, helemaal als je het zelf hebt gemaakt.
Redelijk is beter dan slecht he?
Maar lijkt me vrij eng steeds die klachten die jij hebt, je hart is toch het belangrijkste stukje van je lichaam.
Hoop echt voor je dat ze er iets op vinden zo snel mogelijk.
Met mij af en aan, dit weer is prachtig maar zo slecht voor mn spieren dus pijn blijft aan houden helaas.
De ruggeprik heeft wel geholpen voor mn been, die voel ik gelukkig weer maar mijn rug blijft even slecht helaas.
Eens, eens gaat het vast over
Iig een glimlach.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn buddha ziet er nu een beetje vreemd uit...![]()
Goedemiddag allen
Ja nu wil je ook niet in een ziekenhuis komen, niet door de sneeuw en ijzel maar ook door die stomme corona.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand gemaakt ja. Was op een of andere feestdag, dus met een oranje iets erom.
Redelijk is zeker beter, ga nu liever niet naar de seh en ic
De klachten zijn vooral irritant, of het hart de borst uit klopt. Van de week weer naar de cardioloog, of telefonisch nu. Gaan wel horen wat hij nu verzint (al weet ik wel waar ik op hoop).
Hmmmm, dat klinkt niet lekker. Wat heb je aan je rug? En ja, hopelijk voor jou ben je er snel vanaf
Auw, dat klinkt niet lekker nee, zeker die combinatie nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef espri het volgende:
[..]
Ja nu wil je ook niet in een ziekenhuis komen, niet door de sneeuw en ijzel maar ook door die stomme corona.
Ik heb slijtage aan de rug, bekken en heupen en een wat zij zeggen, beginnende of juist wegtrekkende hernia dus afwachten welke kant het op gaat, Daarnaast heb ik ook fibromyalgie al jaren dus eigenlijk altijd pijn aan spieren en bindweefsel maar met slecht weer nog meer.
Ik ben vroeger gewoon een haastklus in het fietsenhok geweest
Ja, als je al beter bent hoeft dat natuurlijk nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze hadden me op mn werk al beter gemeld, terwijl ik maar halve dagen werk vw een slijmbeurs in mn heup, dus kreeg een berichtje van de uitvoerder dat dat gesprek met de ARBO ook maar was gecanceled
Ik hoop dat het snel over gaat dan want kan best pijn verdragen maar steeds door je rug gaan en uren aanhouden, kan ik gewoon niet handelen helaas...quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, dat klinkt niet lekker nee, zeker die combinatie niet
Fibromyalgie is niet goed, daar moeten ze echt eens een goede behandeling voor verzinnen
Hernia's gaan over en daar kan je van herstellen weet ik uit ervaring
Alleen in de tussentijd
Neuh ik ben dus niet 'beter', maar simpelweg beter gemeld omdat ze dan ADV kunnen afschrijven.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, als je al beter bent hoeft dat natuurlijk niet
Oh dat werkt dus ook lekker langs elkaar heen?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze hadden me op mn werk al beter gemeld, terwijl ik maar halve dagen werk vw een slijmbeurs in mn heup, dus kreeg een berichtje van de uitvoerder dat dat gesprek met de ARBO ook maar was gecanceled
Ken iemand die hetzelfde heeft, dus herken ook wat je zegtquote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel over gaat dan want kan best pijn verdragen maar steeds door je rug gaan en uren aanhouden, kan ik gewoon niet handelen helaas...
Je moet meer bewegen, dat probeer ik dan ook maar door de fybro zegt mijn lichaam dan vaak doei bekijk het ff![]()
Het blijft lastig een goed evenwicht te zoeken.
Maar goed, mijn klaaguurtje is weer voorbij, verder ben ik gewoon een tevreden mens hoor.
Ow, das behoorlijk niet netjes zeg maarquote:Op maandag 8 februari 2021 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh ik ben dus niet 'beter', maar simpelweg beter gemeld omdat ze dan ADV kunnen afschrijven.
Ik had al verwacht dat dat zou gebeuren, aangezien ik van vorig jaar nog 200 uur verlof openheb staan, omdat ze toen al mn iungeplande verlof op ADV over hebben geboektquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das behoorlijk niet netjes zeg maar
Best hufterstreken zeg.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat dat zou gebeuren, aangezien ik van vorig jaar nog 200 uur verlof openheb staan, omdat ze toen al mn iungeplande verlof op ADV over hebben geboekt
Bijna tijd om juridisch advies te gaan zoekenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat dat zou gebeuren, aangezien ik van vorig jaar nog 200 uur verlof openheb staan, omdat ze toen al mn iungeplande verlof op ADV over hebben geboekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |