De meesten zijn Pro Barcelona ...quote:Op zondag 7 februari 2021 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziggo moet sierd niet altijd op Barca zetten maar gewoon ook daarbij de commentator afwisselen
Maar niet zo erg toch?quote:
Klopt ...quote:Op zondag 7 februari 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet zo erg toch?
Ik zap even weg en ..
ik zocht mijn Rembrandt boek maar vond deze.quote:
Die heb ik ook nog ergens op zolder liggen.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zocht mijn Rembrandt boek maar vond deze.
Die strips van Don Lawrence zijn ook kunstwerkjes.quote:
De Eppo's? Wij hadden de Donald Duckquote:Op zondag 7 februari 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens op zolder liggen.
Maar Jo, Suus en Jokko boeide me niet zo.
hele jaargangen stonden in het schuurtje ... weet niet meer precies vanaf welk jaar, maar 1965 staat me nog bij ...quote:
de KIJKquote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen wat ik had, of meer wat ik heb geerfd van mijn vader toen.
2 bananendozen vol met een blad.
Stripblad?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen wat ik had, of meer wat ik heb geerfd van mijn vader toen.
2 bananendozen vol met een blad.
Helaas, maar zou je er iets mee doen als je ze nog had?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
hele jaargangen stonden in het schuurtje ... weet niet meer precies vanaf welk jaar, maar 1965 staat me nog bij ...
Op een gegeven moment toch verdwenen bij het oud papier.... helaas
verkopenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helaas, maar zou je er iets mee doen als je ze nog had?
Nee, die niet,quote:
Ja, heb ze nog redelijk 'kapot' gelezen later.quote:
Hm, ik zie het nu ook... Toch wel de moeite waard dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaargangen 100 Ī zag ik op de catawiki ... meer dan oud papier ...
helaas ...quote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik zie het nu ook... Toch wel de moeite waard dan.
Dat is een goeie bestemming.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik had een hele hoop Suskes en Wiskes maar die heb ik aan een fokster met kids kado gedaan
owquote:
Daar heb ik er nog wel een doos van staan jaquote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik had een hele hoop Suskes en Wiskes maar die heb ik aan een fokster met kids kado gedaan
Asterix, Doorzon en Klepzeikerquote:Op maandag 8 februari 2021 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel een doos van staan ja
Met een paar bijzondere albums.
En Astrix, de Blauwbloezen en Kierewiet
Uit de eerste serie bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 01:04 schreef chufi het volgende:
4 kleuren versie van de S&W een paar vroege albums
Uit den beginne ja ... maar die 200 klinkt niet bekend ... zal ik wel niet gehad hebben ..LoLa check it outquote:Op maandag 8 februari 2021 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uit de eerste serie bedoel je?
Ik heb wel nr 200, de keizerkraker
Dat is ook een illegale versie, niet iets om aan jonge kinderen te geven.quote:Op maandag 8 februari 2021 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit den beginne ja ... maar die 200 klinkt niet bekend ... zal ik wel niet gehad hebben ..LoLa check it out
Nee die heb ik nog, LoLa is nu de eigenaresse van den stripsquote:Op maandag 8 februari 2021 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook een illegale versie, niet iets om aan jonge kinderen te geven.
Ik heb ze wel terug gelezen , maar de laatste jaren niet meer ... (15-20)quote:Op maandag 8 februari 2021 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
Lees je ze ooit nog wel eens?
Ik niet eigenlijk.
Pepquote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 08:33 schreef pullup het volgende:
Ik slaap deze week maar eens uit.
Omdat het kan
Voorlopig zal er niet veel liggen omdat het te hard waaitquote:Op maandag 8 februari 2021 08:41 schreef Chanel5 het volgende:
Henk Angenent in een nieuwsprogramma net op 1, hij denkt dat het eind van de week kan omdat de weermodellen eruit lopen oid
het zal toch niet hč? eindelijk weer een elfstedentocht en dan dit kak corona wat het misschien onmogelijk maakt.
Het was gister eindelijk gestopt maar keek net buienradar en daar ligt er weer een hoor, een beste sneeuwbui.quote:
Er gaan er zeker hordes hem illegaal rijden dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
Weerman zegt, het wordt centimeters per dag en eind van de week de magische grens van 15 cm
de omstandigheden zijn subliem zegt hij
Ik moet hem nog maken, ga ik tijdens de lunch pauze doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:16 schreef pullup het volgende:
Hoe is jouw time lapse gegaan? @:Prisha
Ben benieuwd. Bij jou was de sneeuwval flink toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet hem nog maken, ga ik tijdens de lunch pauze doen.
Hij heeft precies 24 uur gelopen, van 17:00 zaterdag tot 17:00 zondag. Ik maak er een filmpje van van maximaal 30 seconden.
ja wij hadden hier behoorlijk sneeuw. Alleen door de wind ligt er op sommige stukken niks en op andere stukken er dan een halve meter. Onder andere voor mijn voordeurquote:Op maandag 8 februari 2021 09:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Bij jou was de sneeuwval flink toch?
quote:Op maandag 8 februari 2021 09:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja wij hadden hier behoorlijk sneeuw. Alleen door de wind ligt er op sommige stukken niks en op andere stukken er dan een halve meter. Onder andere voor mijn voordeur
Dooit het dan al?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef pullup het volgende:
[..]Ja dat was hier ook wel zo. De hele open lakte voor het centraal lag er ongeveer niets en kon je gewoon over de klinkers lopen.
Andere stukken, waaronder in mijn straat was het flink ploegen.
Nu is die mooie witte laag bruin en zompig
Even doorbijtenquote:
Nee maar de constante stroom plettende toeristen en bewoners maakt, ongetwijfeld gecombineerd met een ijverig strooibeleid op de weg zelf, dat het een ongelijke strijd voor de sneeuwlaag isquote:
Dan ben ik in het buitengebied beter af.. roeien doen we deze week wel binnenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar de constante stroom plettende toeristen en bewoners maakt, ongetwijfeld gecombineerd met een ijverig strooibeleid op de weg zelf, dat het een ongelijke strijd voor de sneeuwlaag is
Zelfs dat mogen we niet want de vereniging zit op Corona slotquote:Op maandag 8 februari 2021 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben ik in het buitengebied beter af.. roeien doen we deze week wel binnen
Ga je wel voor het ijsbrekers vaarbewijs?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs dat mogen we niet want de vereniging zit op Corona slot![]()
Ik ga lekker boekjes lezen deze weken en mijn vaarbewijs halen
Dat zou nog wel tof zijn, lekker schaatsers pestenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je wel voor het ijsbrekers vaarbewijs?
quote:
Hehequote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef Prisha het volgende:
Ik moest net even hondje uitlaten. Gisteren leek het veel kouder maar er is hier nu veel minder wind.
Die wind maakte het gisteren zo enorm koud.
Nooit gedacht dat ik precies een jaar na dato mijn Kili summit kleding weer aan zou hebben
Een trui uit IJsland, dát zijn goedequote:Op maandag 8 februari 2021 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe![]()
Mijn normale coachkleding voldoet prima voor kortere wandelingen met deze temperaturen merkte ik gisteren.
Ik zat toch al enige tijd bij net wat boven 0 op de fiets ondertussen dus een uurtje gaat makkelijk![]()
Ik kreeg een heel fijne dikke wolle trui uit IJsland kado gisteren van mijn zus![]()
Die ga ik bij het schaatsen mooi dragen, volgens mij kan die pool temperaturen wel hebben
Bedelt die gast ook nog om geld?.?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef pullup het volgende:
Maurice ziet zijn kans schoon om weer te pruttelen![]()
https://www.maurice.nl/20(...)-een-elfstedentocht/
Yep, ik zie bovenaan een gele balk waar om donaties gevraagd word om zijn goede werk te kunnen voortzettenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:14 schreef chufi het volgende:
Be
[..]
Bedelt die gast ook nog om geld?.?
Hij snapt het niet helemaal... Dat is op zich niet erg, maar hou dan je mond.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef pullup het volgende:
Ik kan steeds slechter tegen dit soort stupiditeitquote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef pullup het volgende:
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer isquote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Straks weer op pad met mijn camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |