Ik was naar huis gegaan als ik hun wasquote:
Niemand vind dit leuk. Maar zo is het leven, zo is BB. Soms krijg je Noompjes, soms zelfs in Sneeuwwitjepak. Soms krijg je Tekkels. En op échte kuttdagen krijg je Tekkels in Cruellapak en kutmuziek.quote:
ja daarom ook in het doenkerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij geweld vlieg je er uit, dus beter niet doen. Tenzij je graag weg wilt.
Wel 1 hele en als Zoëy zo doorgaat is de helft al opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Daar zullen ze los van gaan!
Droog brood!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daarom ook in het doenker![]()
BOEM BOEM BOEM BOEM op cherrul zijn smoel
![]()
Was ook beter in de gameroomquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niemand vind dit leuk. Maar zo is het leven, zo is BB. Soms krijg je Noompjes, soms zelfs in Sneeuwwitjepak. Soms krijg je Tekkels. En op échte kuttdagen krijg je Tekkels in Cruellapak en kutmuziek.
Schud hij zo even uit zijn mouwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niemand vind dit leuk. Maar zo is het leven, zo is BB. Soms krijg je Noompjes, soms zelfs in Sneeuwwitjepak. Soms krijg je Tekkels. En op échte kuttdagen krijg je Tekkels in Cruellapak en kutmuziek.
Omdat die scherpe randjes extra pijn doen wanneer het bij een bepaald persoon anaal wordt ingebracht. Gokje hoor. Ik weet het verder ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Febo waarom stokbrood? Vertel het ons!
De stagiair dacht dat het Franse avond was.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Febo waarom stokbrood? Vertel het ons!
Tis toch al 1 teleurstelling..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis een experiment he mensen
hoe ga je om met een teleurstellend feestje
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn bang voor een gang bang met de 3 Thomassen denk ik.
Kan me best voorstellen dat ze zo af en toe elkaars bloed wel kunnen drinken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daarom ook in het doenker![]()
BOEM BOEM BOEM BOEM op cherrul zijn smoel
![]()
hoho. Ik zit hier met een wijntje en wat hapjes te haten op tekkol. Het leven is één groot feestquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis toch al 1 teleurstelling..
Maar ja
Zij hebben een feestje .. wij niet
heel langzaam worden ze afgeknepenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis toch al 1 teleurstelling..
Maar ja
Zij hebben een feestje .. wij niet
Ik. Moest lachenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
BOEM BOEM BOEM zakken door het bedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben echt wel weer toe aan een feestjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
hoho. Ik zit hier met een wijntje en wat hapjes te haten op tekkol. Het leven is één groot feest
Dat geeft toch wat respect voor de regie. Dat zijn serieuze edit-skills om dít er spannend uit te laten zienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef waxmask het volgende:
maar in de uitzending gaat dit eruit zien als een heftig feest...
Pas op wat je zegt hè.. straks leest een van die psychologen van BB hier mee en is het volgende week in de live uitzendingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:33 schreef Aggie46 het volgende:
Jill zo weer naar het ziekenhuis: ZE IS ZWANGER
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat je even vermeld dat hij als Herman is verkleed. Want dat had anders niemand door en zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef Kefke04 het volgende:
Patje is het best verkleed van allemaal als herman brusselmans.
Buiten??? Loop je zo voor of? Bij zijn ze in de woonkamerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je even vermeld dat hij als Herman is verkleed. Want dat had anders niemand door en zo.
Waarom staan ze buiten
Thomas, Jill en Matt stonden buitenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buiten??? Loop je zo voor of? Bij zijn ze in de woonkamer
Alkmaar ook nog niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog geen sneeuw in Amsterdam dus
Oeiiiiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill wil kip aan het spit![]()
Kan prima feestje zonder drank.. heb het niet nodig om debiel te doen.. ben ik zo alquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Flikker op Jill, de mensen hebben gelijk: het IS belachelijk dat er geen drank is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB is een mietjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Big Brother is er klaar mee
https://www.instagram.com/p/CK9rZNLLQap
Dat er dan iets aan doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
ik verwacht dat je het nog druk gaat krijgen hier binnenkort als iedereen zijn gal hier komt spugenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Hier begint hetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Genoeg is genoeg.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Oehhhh misschien moeten ze dan zelf ook eens wat minder suggestief zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Ze willen kijkers trekken maar ze doen er alles aan om iedereen weg te jagen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
De streamers hebben het nodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan prima feestje zonder drank.. heb het niet nodig om debiel te doen.. ben ik zo al![]()
![]()
Maar de meesten daar hebben het wel nodig
Denk dat ze nog voorzichter zijn geworden na Jill....En nee ik zeg niet dat ze teveel ophad maar leek wel zo en de regie dacht het ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat ik ook raar vindt.. Uit bescherming schenken ze niheel alcohol, Maaaaar ex on the beach, temptation island, love island.. Waarom mag het daar wel?! Terwijl hier 24/7 controle is?? En dan heb je nog zo'n ander programma waar ze 4 dagen met onbekenden zitten en daten zoiets..
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
dit doet mij serieus denken aan Jiskefet...
[ afbeelding ]
Kan het niet lezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Moeten ze er maar geen Jerrel ingooien ... en de 2 broertjes van Thomasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Utrecht heel subtiel wat witte fladdertjes...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk niet op insta dus weet niet wat voor reacties het daar zijn. Negatief zijn kan op vele manieren. Misschien liep het daar echt behoorlijk uit de hand?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
echt wat een slachtoffer actie! Stop dan echt met bepaalde mensen casten hoor. Daaag!
Ok je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De streamers hebben het nodig.
Profielfoto van bigbrothernlbequote:
Ikke wel, nog niets verkeerd gehoord.quote:
Ow ok...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Profielfoto van bigbrothernlbe
bigbrothernlbe
Geverifieerd
Lieve volgers,
Genoeg is genoeg.
Het is nu echt tijd voor een verandering.
Van negatief naar positief.
Dit is geen plek voor haatreacties.
Het is een spel, maar het blijven mensen.
Geef je mening of kritiek,
maar hou het netjes.
🧡
Bedankt,
Big Brother
In Noordwijk ook nog niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
In de buurt van Schiphol ook maar niks op straat te zien wel wat op de auto'squote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Utrecht heel subtiel wat witte fladdertjes...
Omdat daar geen livestreams van zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat ik ook raar vindt.. Uit bescherming schenken ze niheel alcohol, Maaaaar ex on the beach, temptation island, love island.. Waarom mag het daar wel?! Terwijl hier 24/7 controle is?? En dan heb je nog zo'n ander programma waar ze 4 dagen met onbekenden zitten en daten zoiets..
Er zit meer pit in een soosmiddag voor bejaarden.quote:
WVL nog steeds regenquote:
Ik zing alleen maar mee, politiek doe ik hier niet aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wel iets minder sinds die coup in Myanmar
Jaaaahhh!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
Kijken hoe sneeuw valt is interessanter dan dit feestje
Heb je al het gesprek van Michel en Juli van vandaag.??quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Boer in Jill haar gezicht gevonden, GVD echt nasty .....
Klopt. En dan is er nog niet eens sneeuw hierquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
Kijken hoe sneeuw valt is interessanter dan dit feestje
Geen idee. Ik weet wel dat dat outfitje van haar mooi staat op mijn slaapkamervloer.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
zie haar eens de wereld runnen[ afbeelding ]
Maar dit was een verkeerde combi. Als ik een tijd niet ongesteld ben geweest dan doen die krampen echt mega pijn! Dus dat is echt net toeval geweest dat het zo is gevallen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze nog voorzichter zijn geworden na Jill....En nee ik zeg niet dat ze teveel ophad maar leek wel zo en de regie dacht het ook.
Zwolle al wit? Hier begint echt een mooi laagje te komen nuquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat dat outfitje van haar mooi staat op mijn slaapkamervloer.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. En dan is er nog niet eens sneeuw hier
Nee, heb twee verzoeken daarvoor, maar geen tijdstip of stream, dus dat wordt lastig ....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef zodeju het volgende:
Heb je al het gesprek van Michel en Juli van vandaag.??
Was een rommelige dag en heb geen idee hoe laat dat was maar wel gemist.
Ik hoop dat hij Tekkel opeet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef Kefke04 het volgende:
die matt blijft maar eten, die heeft een onstilbare honger ofzo
Nee, maar het is wel begonnen .. Ik ga het vanavond volgenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Zwolle al wit? Hier begint echt een mooi laagje te komen nu
net als met dit feestje is de anticipatie leuker dan het uiteindelijke gebeurenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. En dan is er nog niet eens sneeuw hier
Ja, dat weet ik. Maar waarschijnlijk willen ze niks aan het toeval overlaten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Maar dit was een verkeerde combi. Als ik een tijd niet ongesteld ben geweest dan doen die krampen echt mega pijn! Dus dat is echt net toeval geweest dat het zo is gevallen.
Haha, die Thomas doet me denken aan mijn eerste danslessen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
yessss jill met thomas weer aan dansen
hoe vroeg je wat en echt de hoe. hahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:49 schreef Kefke04 het volgende:
Ik had een kritische vraag gesteld aan els op Insta, heeft ze me geblokkeerd![]()
![]()
![]()
en het was helemaal niet onbeleefd, vroeg gewoon of ze zich vergist had na haar eerste nominatie
wat kinderachtig
Een mede-blauwvinger!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel begonnen .. Ik ga het vanavond volgen![]()
Lekker voor de ramen naar buiten kijken , maar tot nu toe valt er weinig te zien![]()
Zo vetbollen maken
Ja. Dit staat haar zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als super lekker wijf
nah ieder zijn mening kan het niet veel vinden hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als super lekker wijf
Snap het.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, heb twee verzoeken daarvoor, maar geen tijdstip of stream, dus dat wordt lastig ....
wij hadden strenge lerares stijldansen, meiden mochten niet weigeren, jongens moesten galant zijn, buiten dansen leerde we ook gedragquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, die Thomas doet me denken aan mijn eerste danslessen.
Na veel wikken en wegen eindelijk die super mooie meid ten dans gevraagd. Super nerveus... wilde het allemaal perfect doen. Zegt ze na een poosje:
"Hey Whuzz, heb je nieuwe schoenen?"
- "Uh nee... hoezo"
"Omdat je er de hele tijd naar kijkt"
...
whahhahhahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, die Thomas doet me denken aan mijn eerste danslessen.
Na veel wikken en wegen eindelijk die super mooie meid ten dans gevraagd. Super nerveus... wilde het allemaal perfect doen. Zegt ze na een poosje:
"Hey Whuzz, heb je nieuwe schoenen?"
- "Uh nee... hoezo"
"Omdat je er de hele tijd naar kijkt"
...
Ja ze was aan het haten op nick, dus vroeg of ze na haar eerste nominatie niet de verkeerde conclusie had getrokken om de belgen en vooral Liese te viseren en dat ze dat na het bekijken van de beelden blijft volhouden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe vroeg je wat en echt de hoe. hahaha
Was bij ons ook hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
wij hadden strenge lerares stijldansen, meiden mochten niet weigeren, jongens moesten galant zijn, buiten dansen leerde we ook gedrag
crack whorequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
zie haar eens de wereld runnen[ afbeelding ]
En hebben alleen hun flaskequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef BB-King het volgende:
Kutnummer Drank & Drugs.
Ondertussen zitten ze stokbrood te vreten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ja ze was aan het haten op nick, dus vroeg of ze na haar eerste nominatie niet de verkeerde conclusie had getrokken om de belgen en vooral Liese te viseren en dat ze dat na het bekijken van de beelden blijft volhouden.
vond ze niet leuk heeft ze me geblokkeerd
Ik iig wel, zodra ik geluid weer aanzet hoor ik hemquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef Keep_on_Track het volgende:
Negeert iedereen de Tekkel nu.....of zie ik dingen die er niet zijn
ik heb dat idee ook, gaat overal wat bij staan maar niemand gaat er echt op in.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef Keep_on_Track het volgende:
Grappig! Heb ook wedstrijden gedanst!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was bij ons ook hoor.
Maar goed, iets fluisteren tijdens het dansen is wat lastig voor de leraar/lerares om op te pikken.
Anyways. 89 bekers en een NADB Hoofdklasse kampioenschap later; joke's on her.
ben haar stiekem dankbaar. Ik ben wel een strebertje, dus die opmerking zorgde ervoor dat ik vastberaden was om beter te worden
op TI en EOTB is er ook 24u controle, hier is er 24u maar kunnen/mogen ze het huis niet betreden als iets fout looptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Omdat daar geen livestreams van zijn.
Els zeker?!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ja ze was aan het haten op nick, dus vroeg of ze na haar eerste nominatie niet de verkeerde conclusie had getrokken om de belgen en vooral Liese te viseren en dat ze dat na het bekijken van de beelden blijft volhouden.
vond ze niet leuk heeft ze me geblokkeerd
Doe Maarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:55 schreef Jockari het volgende:
Vind dit echt een rommeltje voor BB. Klank is erbarmelijk. Bewoners doen alsof ze zich amuseren.
Dit galmt tenminste volop door mijn koptelefoon !
Daddy Michel doet de rest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
Me kinderen kijken mee zegt juli.
Nou laat pa ze lekker hun nest in flikkeren.
Hop! En gauw
nou dan zou ik die dingen ook zien en het sneeuwtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef Keep_on_Track het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:58 schreef BB-King het volgende:
Zoey en Thomas buiten in de kou onder een licht sneeuwstormpje aan het swingen.
Pfff je zou er maar constant rekening mee moeten houden. Dan ven je toch niet relaxt daar?!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
Me kinderen kijken mee zegt juli.
Nou laat pa ze lekker hun nest in flikkeren.
Hop! En gauw
Owwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Maar nog niet op de grond
Ja ze wou toch wat meer tijd voor haarzelf?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Pfff je zou er maar constant rekening mee moeten houden. Dan ven je toch niet relaxt daar?!
Yeahhhhquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja daar valt iets in Amsterdam(BB huis)
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Joyce-43 het volgende:
jill roept thomas om in de tuin te gaan lopen jerrel er achter proberen en te roepen jill kijk uit is glad ofzo maar jill en thomas lopen lekker doorr
Ik vind hun leuk samen . Zij hebben toch wel een speciale band met elkaarquote:
Ze is wel érg met de camera's bezig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb nu altijd het idee dat Jill Thomas meetrekt om een camera momentje te pakken.
[ afbeelding ]
Spoel eens door mario dat is halfuurtje geleden ofzoquote:
Of je zit fout , kan ook nogquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Story of My life.
Jaren vooruit.
nou en zijn ze toch allemaal alquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze is wel érg met de camera's bezig.
Nee , zij hebben een leuke band met elkaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb nu altijd het idee dat Jill Thomas meetrekt om een camera momentje te pakken.
[ afbeelding ]
verkeerde topic?quote:
Houden zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef Kefke04 het volgende:
die nieuwe staan er echt bij voor spek en bonen, niemand kijkt er naar om
Ja ... ik ben ook te cynischquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , zij hebben een leuke band met elkaar
Echt niet ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerde topic?
snap hem niet
Lieze of Nick kiezen is me iets te saai en voorspelbaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of je zit fout , kan ook nog![]()
Zoey gaat niet winnen
nopequote:
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef Kefke04 het volgende:
die nieuwe staan er echt bij voor spek en bonen, niemand kijkt er naar om
thomas doet zoiezo altijd leuk mee met zulke dingenquote:
boom boom...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spoel eens door mario dat is halfuurtje geleden ofzo
USBJ is niet echt iets bereikt....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lieze of Nick kiezen is me iets te saai en voorspelbaar.
Buiten dat, Zoey heeft best wat bereikt zo tussen de regels door, ook vóór BB.
Sexy jerkelquote:
Misschien 1 saai en voorspelbaar naast underdog/onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd kapot lachen met die kerel. Helemaal stuk gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
thomas doet zoiezo altijd leuk mee met zulke dingen
assepoester?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerde topic?
snap hem niet
Zoey is de Nat van de nederlanders. Maar mag ik niet zeggen, want dan ben ik een racist.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
vrouw ging net naar dr werk maar is op de kennedylaan weer omgedraaid en naar huis gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |