Echte? Echte wat? Sneeuw? Zout? Snelweg?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is gezegd dan nu dat ze echte krijgen?
Kandidaten ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echte? Echte wat? Sneeuw? Zout? Snelweg?
Ik hoop het niet, want het is juist leuk, als ze naar bed willen gaan en het begint te stormen en te sneeuwenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echte? Echte wat? Sneeuw? Zout? Snelweg?
Ja dat is eng..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow.. Jill BB CV Studente Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes worden
dat geeft hoop voor de toekomst
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is eng..
Ik hou toch al niet van vliegen...
Is dat de deur naar de cock-pit?? Neeeeeeee
Geef die hoop maar opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow.. Jill BB CV Studente Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes worden
dat geeft hoop voor de toekomst
Tja, met die tekkel... dat is alsof iemand een stinkbom in de lift gooit... lemme ouuuuuutttt!quote:
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten, als de sneeuw er net ligt en er nog niemand heeft gelopen, die magische stilte dan, en lopen door die vers krakende sneeuw. #instanthappinessquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd zo spannond!! Jammer dat je in de nacht niet ff naar buiten kan, bewonderen . Als het vanavond gaat sneeuwen zit ik voor het raam te glunderen
gewoon doen hoor, komt misschien nooit meer voor..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten, als de sneeuw er net ligt en er nog niemand heeft gelopen, die magische stilte dan, en lopen door die vers krakende sneeuw. #instanthappiness
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha
Zie je haar al mensen kalm maken in een noodsituatie?
Avondklok, bel de woute!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten,
Ja of in ieder geval niet zo vaak. Ik ga het zeker doen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
gewoon doen hoor, komt misschien nooit meer voor..
Voetsporen ook, handig voor de polisiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten, als de sneeuw er net ligt en er nog niemand heeft gelopen, die magische stilte dan, en lopen door die vers krakende sneeuw. #instanthappiness
Wel makkelijk voor de politie dan, volg de voetsporen na 21 uur en je vindt overtreders.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
gewoon doen hoor, komt misschien nooit meer voor..
Hier. Heb ik je gewoon 20 jaar cel bespaard. Graag gedaan bruur!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh fuck, was heel die avondklok vergeten!
Gewoon naar elke voordeur lopen in de buurt, dan weten ze het niet meer. Oh en niet betrapt worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol! Thanx bruurman!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hier. Heb ik je gewoon 20 jaar cel bespaard. Graag gedaan bruur!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon naar elke voordeur lopen in de buurt, dan weten ze het niet meer. Oh en niet betrapt worden natuurlijk.
Zoo ik werd dus geïnspireerd door het buiten lopen in de sneeuw als eerst en ook die klok vergeten. Ik leef zo erg binnenshuis dat ik vergeet dat corona bestaat!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Miesje en Liesje verhaallijn krijgt voorrangquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:24 schreef WAvanBuren het volgende:
De autist in mij protesteert. Het voelt heel raar, koken ZONDER Nick. Liese is een lieve meid en het is ongetwijfeld goed bedoeld....maar beter niet dit.
Ik heb dat ook, zeker de laatste tijd. Nou goed, morgen dan maar flink genieten!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:24 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Zoo ik werd dus geïnspireerd door het buiten lopen in de sneeuw als eerst en ook die klok vergeten. Ik leef zo erg binnenshuis dat ik vergeet dat corona bestaat!
Mooi hequote:
Jaa, zin in!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, zeker de laatste tijd. Nou goed, morgen dan maar flink genieten!
Wel heel aanstekelijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooi he
Die Zoey klinkt echt alsof ze erin blijft
Ja, ik moest ook lachen.quote:
Wij hebben een hond!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook lachen.
Vriendin: "Wat kijk je? .... waarom zit je naar die wijven te kijken?![]()
"
Is het een tekkel? Die zou ik ook graag door de sneeuw sleurenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben een hond!![]()
![]()
Beessie is alleen maar krap 30cm hoog... dus als er teveel gaat vallen moet ie springen
Nee, zal wel boter zijn van het mes af.....de pindakaas gaat daar zo vlug op en voordat je schimmel op pindakaas krijgt ben je zowat een jaar verder en misschien dan nog niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:22 schreef DKUp het volgende:
Schimmel op de pindasaus?
Volgens Miesje niet
niks gemistquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef Toweler het volgende:
Doktertje spelen Jill en mat lees ik in de vorige topic.
Wat heb ik gemist?
Ja een hond, mn redding, ik ga een buurhond lenen vanaaf!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben een hond!![]()
![]()
Beessie is alleen maar krap 30cm hoog... dus als er teveel gaat vallen moet ie springen
Huh? Opdracht? Wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
De dames lachen om het enthousiasme van de nieuwe met de opdracht van het sneeuw, dat hun allemaal kapot moe zijn en geen zin meer hebben en de nieuwe dat nog niet hebben. oh en dat de regie het vast ook geinig vonden.
ze hebben uit de voorraadkamer een sneeuwschuif gekregen en denken nu dat er een opdr komt met een sneeuwkanonquote:
Jerrel denkt dat het een opdracht is vanBB maar de nieuwe hebben gewoon een soort corvee kregen dat ze de tuin sneeuwvrij moeten makenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is het een tekkel? Die zou ik ook graag door de sneeuw sleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Sneeuwvrij maken als het gesneeuwd heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ze hebben een sneeuwschuiver gekregen, wat de opdracht precies is weet ik niet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
alleen denken ze dat het zeker geen echte sneeuw zal zijn maar een sneeuwkanonquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sneeuwvrij maken als het gesneeuwd heeft
Ze zullen raar gaan opkijken, hoop dat daar ook flink wat gaat vallen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
alleen denken ze dat het zeker geen echte sneeuw zal zijn maar een sneeuwkanon
Ik hoorde het tijdens het bijlezenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
alleen denken ze dat het zeker geen echte sneeuw zal zijn maar een sneeuwkanon
-He Mike...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:33 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]Staan te wachten op sneeuw
Ja zoiets. Kweet niet eens of het een opdracht was of gewoon een papiertje met mededeling dat ze het netjes moeten houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sneeuwvrij maken als het gesneeuwd heeft
Broer, ma en zus hebben het, die spierziekte.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies met zn 13e al koken thuis
Ma werkte laat thuis
hij moest koken
zware jeugd
12 jr gen comt met moeder en broertje
hij verteld niet verder wil Ma niet zwart makne
reden broertje geen cont .. onstuimige jeugd gevolg dr van
. verder over spierziekte MS..wat het inhoud ..
Broer, Ma en 1 iemandenen die wil niet dat Mies dat verteld
3 van de 4 hebben het
Als Mike zijn haar in die krullen laat (die hij heeft), ziet hij er leuker uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:39 schreef puzziepie het volgende:
100%meegevallen![]()
[ afbeelding ]
Mike is fakking moe van alle indrukken
pittigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Broer, ma en zus hebben het, die spierziekte.
ja gezelligquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:40 schreef Kefke04 het volgende:
Goed dat ze deze jongens is even in beeld brengen, zo leren we ze ook wat kennen, het enige vorige gesprek van mike dat ik zag ging over keukens.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als Mike zijn haar in die krullen laat (die hij heeft), ziet hij er leuker uit.
(ikke weer)
Oh, dat heb ik niet meegekregen. Jammer.Min puntje.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
pittig
jammer dat hij maar blijft hakken op zn Moeder
tussen de gesprekjes ..
zo niet integer imo
Nopequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:40 schreef BB-King het volgende:
Mike en Matt zijn niet bepaald filosofen.
Ik denk een opdracht, anders is het wel erg vreemd dat de nieuwkomers het moeten doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoiets. Kweet niet eens of het een opdracht was of gewoon een papiertje met mededeling dat ze het netjes moeten houden.
Het zal vast duidelijker worden komende uren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk een opdracht, anders is het wel erg vreemd dat de nieuwkomers het moeten doen
Sponsorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Irritant dat ze allemaal zo'n BB flesje hebben, wat is er mis met gewone glazen of mokken? Dat gelurk de hele tijd
Is het normaal zo erg ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Rustig op de COS. Kan het eindelijk bijhouden🙈
Je weet niet wat er gebeurd is. Kennelijk nogal heftig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
pittig
jammer dat hij maar blijft hakken op zn Moeder
tussen de gesprekjes ..
zo niet integer imo
Ja en nu, ik niet van Liesaquote:
Transformersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Het zijn allemaal óf dikke lelijke kerels of halve wijven
Zijn Twee reserve Thomassenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Het zijn allemaal óf dikke lelijke kerels of halve wijven
Hou de tuin sneeuwrij gedurende 24 uur, ik wil geen vlokje zien. elk vlokje dat blijft liggen 100 euro uit de pot.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zal vast duidelijker worden komende uren.
Ik blijf er wel even voor wakker, als het echt los gaat is het toch best een klus in die kouquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zal vast duidelijker worden komende uren.
iemand met skillsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er gebeurd is. Kennelijk nogal heftig.
Je gaat niet voor niks op je 14e uit huis.
Inderdaad twee vervangers als Thomas er eventueel uit zal gaan. Jill moet iemand hebben.quote:
jill kan wel wat beters krijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Inderdaad twee vervangers als Thomas er eventueel uit zal gaan. Jill moet iemand hebben.
Elke onenigheid heeft twee kanten..Het is niet netjes om familie op een negatieve manier te bespreken..Zij kunnen zich niet verdedigenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er gebeurd is. Kennelijk nogal heftig.
Je gaat niet voor niks op je 14e uit huis.
als je niet wil lasteren over je familie moet je je bek houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Elke onenigheid heeft twee kanten..Het is niet netjes om familie op een negatieve manier te bespreken..Zij kunnen zich niet verdedigen
Misschien om ze extra te stimuleren water te drinken, ivm dat het zo droog is daar?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Irritant dat ze allemaal zo'n BB flesje hebben, wat is er mis met gewone glazen of mokken? Dat gelurk de hele tijd
Gelukkig dat je nu mee kan komenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja! 3 uur niet geweest en dan 6 topics ofzo nalezen hehe!
Michel kon niet, want hij had last van zijn kniequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:49 schreef BB-King het volgende:
Michel: "Ik zou graag aan Expedition Robinson meedoen."
Mike: "O ja, daar ben je echt het type voor. Dan kom jij vast ver."
Mike zit er diep in.
Michel wilt graag net als de rest bekend worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:51 schreef DKUp het volgende:
Miesje zijn collega heeft het eerste seizoen van Hunted gewonnen
welneequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:52 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik denk dat je ook de camera's wel wat vergeet.
ik was op stream 1quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zijn al een half uur aan het koken hoor
ja natuurlijk, hij zit er om zich te verkopen hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:52 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Michel wilt graag net als de rest bekend worden.
Patat Met?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:44 schreef DKUp het volgende:
Miesje weet alles beter, Maaik en Met ook....
Hij begint een beetje op Theo te lijken, die had ook alles gedaan of iedereen gekend enzo.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:51 schreef DKUp het volgende:
Miesje zijn collega heeft het eerste seizoen van Hunted gewonnen
Wat een scheetje is het toch..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:33 schreef mario390 het volgende:
liese kom op de bloemenwiese
[ afbeelding ]
even onder de kwast van jerkel en whollaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:53 schreef DKUp het volgende:
Met lijkt net op vrouw met die roze glimmende lippen
Ik mag hem ook wel, prima gozer, kijkt niet heel vrolijk en vriendelijk, maar dat is nu eenmaal hoe hij kijkt. Je kan hem er prima bij hebben. geen egotripper en influencer-type!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik denk dat ik daarom pat wel leuk vindt. Normaal vind ik dit soort gasten irritant, maar volgens mij is hij tot nu toe de enige die niet met bekendheid bezig is..
die liep regelmatig reclame te maken voor zn Fietsenwinkeltquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik denk dat ik daarom pat wel leuk vindt. Normaal vind ik dit soort gasten irritant, maar volgens mij is hij tot nu toe de enige die niet met bekendheid bezig is..
Leuk, lantaarnpaal staren!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:57 schreef magnaal het volgende:
Ik ga ook naar buiten zitten kijken hoor, kom later nog wel zien bij de bewoners...
(ik weet het, ik ben net een klein kind)
Begint irritant te worden!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:58 schreef DKUp het volgende:
Thomas eindelijk weer met Jill, komt dat klote kind Met weer
Nog niet zolang geleden afgevoerd met buikpijn en nu de acrobate uithangen.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een scheetje is het toch..
Ja, en Thomas blijft dan ook nog zo vriendelijk kijken ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:59 schreef Kinga het volgende:
Jill en Matt zijn wel heel touchy feely zo na 1 dag he? En Thomas zit er gewoon naast
Die moet gewoon even in een spiegeltje kijken als hij op de pot zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:01 schreef DKUp het volgende:
Jerreuwl kan niet poepen door al die spanningen
Zo'n goedkope snol doet alles voor wat aandacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden afgevoerd met buikpijn en nu de acrobate uithangen.
daar in deze nacht is zij erder ook 2 keer met de buik op de bed gevallenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden afgevoerd met buikpijn en nu de acrobate uithangen.
Ik moet hem niet die Matt zoekt teveel aandacht staat de heletijd bij het eten te kijken ziet Thomas en jill zitten moet hij er weer bijquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:58 schreef DKUp het volgende:
Thomas eindelijk weer met Jill, komt dat klote kind Met weer
Hij heeft zijn hele jeugd al een keer verteld. Was echt heftig wat hij heeft meegemaakt. Zou niet zo snel oordelen. Zoiets zit heel diep.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je niet wil lasteren over je familie moet je je bek houden
zo zat er ooit een vrouw in dat huis die nogal ongemakkelijke dingen besprak over haar kinderen. moest niet mogen
je hebt niet gehoord dat hij ook zei dat iemand (van zijn familie) niet wilde dat hij daar (over haar) in bb over sprak?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hele jeugd al een keer verteld. Was echt heftig wat hij heeft meegemaakt. Zou niet zo snel oordelen. Zoiets zit heel diep.
Kan ook een nepverhaal zijn, je weet het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hele jeugd al een keer verteld. Was echt heftig wat hij heeft meegemaakt. Zou niet zo snel oordelen. Zoiets zit heel diep.
vind je dit normaal? praat je dagelijks zo over vrouwen?quote:
Daar is niet veel voor nodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:04 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel probeert Jill voor lul te zetten
Als ze zich zo gedragen wel ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
vind je dit normaal? praat je dagelijks zo over vrouwen?
Jammerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:05 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig.
Precies wie weet verzint hij het allemaal!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kan ook een nepverhaal zijn, je weet het niet.
makkelijke prooiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:04 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel probeert Jill voor lul te zetten
Theo heeft voor minder een officiële waarschuwing gekregenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
makkelijke prooi
fluiten in oor
dikke rollade benen
boer in dr gezicht
. grenzeloos
En zei die rooie niet dat die allemaal hechtingen in zijn buik had?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die kan zo weer naar het ziekenhuis.
Krijgt opeens aandacht van 3 mannen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:09 schreef JimLaFleur het volgende:
Patje heeft wel gelijk dat Jill is veranderd. Kan ook door die twee nieuwe oliebollen komen, maar ik erger me echt enorm aan haar opeens.
waar klagen ze dann? wat praat je vor en onzin zegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:09 schreef DKUp het volgende:
Ze liggen te wachten op het eten en er werd ook al meteen over geklaagd.
Dan maak je het toch lekker zelf.
nah . Theo zn schelden met Kanker in elke zinquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:09 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Theo heeft voor minder een officiële waarschuwing gekregen
Dan mag de febo wat mij betreft ook ingrijpen over dat in het oor fluiten en het boeren in het gezichtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah . Theo zn schelden met Kanker in elke zin
waren denk ik iets te heftig
herinner me nog dat Danielle in de DBkamer een gesprekje aka klachten daar over had .. Els idem
en Els kreeg die swaffel dans in dr snoet.. druppel die de emmer deed .
gedrag van Theo was niet te handelen voor Febo..
Vlees zou te vettig zijn en ze hadden nog niet eens het eten gezien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar klagen ze dann? wat praat je vor en onzin zeg
Heeft hij toch ook niet gedaan. Vorige keren niet en nu ook niet. Alleen dat hij geen contact heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je hebt niet gehoord dat hij ook zei dat iemand (van zijn familie) niet wilde dat hij daar (over haar) in bb over sprak?
dat zegten ze in dr kamer?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vlees zou te vettig zijn en ze hadden nog niet eens het eten gezien.
Hij is zeker bang dat iemand een stukje vlees van zijn bord pakt, Aan de ene kant die fles als bescherming en aan de andere kant zijn volledige arm over de tafel heen.quote:
Vooral Matt dan viel Thomas wel mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:16 schreef DKUp het volgende:
Jill krijgt aandacht van drie te dikke mannen. Jill zal er vast ook snel klaar mee zijn
https://www.google.com/se(...)QAw&biw=1920&bih=954 google is your best friendquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Swansie.. en het moet in je hol
haske hard met de snee en de slee de berg af
Met is overkillquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:17 schreef Toweler het volgende:
[..]
Vooral Matt dan viel Thomas wel mee.
maaaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Swansie.. en het moet in je hol
haske hard met de snee en de slee de berg af
Goedenavond! Jaaah weerwolven!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:12 schreef Sundaze het volgende:
GoedenavondIs er vanavond wat te doen?
Wow, jij bent snel.Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee of dit en oude is die daar al ligt
Die zijn druk met profileren voordat ze eruit vliegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind die nep Thomassen ook irritant. Al die nieuwe zitten steeds als vliegen overal bovenop.
Dat dusquote:
Ja, niemand wil als René ten onder gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die zijn druk met profileren voordat ze eruit vliegen.
Ik had m al gecaptured voor je er mee kwam en wist niet of het een oude enveloppe was die er niet toe doetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wow, jij bent snel.Hoe doe je dat?
Geen idee wat op haar bord lag allemaal. Zag rijst liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah in dr rijst snapte, en vlees eet zij niet? lies normal wel
nur zoe zeikt
Meestal niet goed als er een brief komt voor een inwoner teminste als het ut zelfde is als in utopiaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee of dit en oude is die daar al ligt
Komt misschien door de indonesische keuken die bij ons van invloed is (geweest) Rijsttafel eet je met een lepelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, niemand wil als René ten onder gaan.
Lieses Angels.quote:
^quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:24 schreef Jockari het volgende:
Ieamand een korte samenvatting ? Heb sinds gisterenavond nog weinig gevolgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terugspoelen...nooit aan gedacht. Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik had m al gecaptured voor je er mee kwam en wist niet of het een oude enveloppe was die er niet toe doet
En terug spoelen is erg handig voor dit soort meuk
Verkleedfeestje.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:28 schreef Toweler het volgende:
[..]
Meestal niet goed als er een brief komt voor een inwoner teminste als het ut zelfde is als in utopia
Tekkel is kutquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:24 schreef Jockari het volgende:
Ieamand een korte samenvatting ? Heb sinds gisterenavond nog weinig gevolgd.
Wanneer er morgen genoeg ligt eindigt ie op de kop in de sneeuw met sneeuwpop op zijn benen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Jekyl voelt zich ineens heel belangrijk nu hij een sneeuwschuiver uit het hok heeft mogen halen.
Hij weet nog niet dat die 2 nep Thomassen hem daarmee over de schutting moeten scheppen.
Jill denkt: Liese in bed met vrouwelijk gezelschap, dan IK ook.!quote:
Eigenlijk heb jij dat bij alles en iedereen behalve bij Michel, die kan niks verkeerd doen. Ben je familie van hem?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind die nep Thomassen ook irritant. Al die nieuwe zitten steeds als vliegen overal bovenop.
Deze was gelukkig een aantal seconde in beeld, soms moet je het met 1 frame doen... spatie spamquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Terugspoelen...nooit aan gedacht. Dank voor de tip.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:29 schreef mario390 het volgende:
yep en ook
was de inge weer op de bord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |