Echte? Echte wat? Sneeuw? Zout? Snelweg?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is gezegd dan nu dat ze echte krijgen?
Kandidaten ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echte? Echte wat? Sneeuw? Zout? Snelweg?
Ik hoop het niet, want het is juist leuk, als ze naar bed willen gaan en het begint te stormen en te sneeuwenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echte? Echte wat? Sneeuw? Zout? Snelweg?
Ja dat is eng..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow.. Jill BB CV Studente Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes worden
dat geeft hoop voor de toekomst
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is eng..
Ik hou toch al niet van vliegen...
Is dat de deur naar de cock-pit?? Neeeeeeee
Geef die hoop maar opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow.. Jill BB CV Studente Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes worden
dat geeft hoop voor de toekomst
Tja, met die tekkel... dat is alsof iemand een stinkbom in de lift gooit... lemme ouuuuuutttt!quote:
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten, als de sneeuw er net ligt en er nog niemand heeft gelopen, die magische stilte dan, en lopen door die vers krakende sneeuw. #instanthappinessquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd zo spannond!! Jammer dat je in de nacht niet ff naar buiten kan, bewonderen . Als het vanavond gaat sneeuwen zit ik voor het raam te glunderen
gewoon doen hoor, komt misschien nooit meer voor..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten, als de sneeuw er net ligt en er nog niemand heeft gelopen, die magische stilte dan, en lopen door die vers krakende sneeuw. #instanthappiness
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha
Zie je haar al mensen kalm maken in een noodsituatie?
Avondklok, bel de woute!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten,
Ja of in ieder geval niet zo vaak. Ik ga het zeker doen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
gewoon doen hoor, komt misschien nooit meer voor..
Voetsporen ook, handig voor de polisiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zo spannend, ik ga meestal laat nog wel even naar buiten, als de sneeuw er net ligt en er nog niemand heeft gelopen, die magische stilte dan, en lopen door die vers krakende sneeuw. #instanthappiness
Wel makkelijk voor de politie dan, volg de voetsporen na 21 uur en je vindt overtreders.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
gewoon doen hoor, komt misschien nooit meer voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |