Te rustig type voor jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heeft ie beveiliging voor gedaan. Meer weet ik niet want meestal switch ik van stream bij hem.
ja verstond jij der naamquote:
Hij heeft wel meer mooie en grote verhalen, maar ik denk wel dat het meeste waar is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:56 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Komt beetje over als grootpraat: beveiliger van Heineken-familie, gedate met Gaby Blaser, what's next
Was maar waar, dan kon je 'm tenminste ver weg meppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voorlopig de laatste voor vandaag, van stream 2 Overdracht huismeesterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij noemde haar naam niet letterlijk, maar fluisterde dat ze De Bachelorette was afgelopen jaar.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer, moet mijn bril opzetten..
Ik zat in COR te posten ipv COS
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer, moet mijn bril opzetten..
Ik zat in COR te posten ipv COS
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef suzi1 het volgende:
vuile misselijke gast met een gore boer net in jill dr gezicht
Dat heb ik geblokt dan, gewoon uittrekken met een pincet mensen. Wenkbrauw knippenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doen er meer m deden ze in UTO ook
Gelukkig hebben we Michel nog waarbij hij dit hopelijk dit een keer gaat doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef Sangha het volgende:
In mensen hun gezicht boeren, keihard in de oren fluiten, wat is dat voor gast joh.
dan krijgt hij wel een duwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Michel nog waarbij hij dit hopelijk dit een keer gaat doen
Lijkt me doodeng en 30 keer controleren van te voren dan, zag inderdaad van de week patje dat doen met zo'n ding.quote:
Mereltje deed dat altijd en ze leerde het aan die centenbak . Ben haar naam kwijtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik geblokt dan, gewoon uittrekken met een pincet mensen. Wenkbrauw knippenik word oud
Ja, of bij Nick, die stond gisteren al bijna op tilt!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat soort gastjes is heel "voorzichtig" met bij wie ze dit doen. Typisch laf bully gedrag, altijd de wat zwakkeren pakken. Alfa-mannetjes heeft hij het moeilijk mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ik doe het er ook mee, en idd wel eerst dubbelchecken dat ie op het goede standje staatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng en 30 keer controleren van te voren dan, zag inderdaad van de week patje dat doen met zo'n ding.
hahahahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja, of bij Nick, die stond gisteren al bijna op tilt!
Nick moet dan ook snel even te weten komen dat hij nu weer in iemands gezicht heeft geboerdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja, of bij Nick, die stond gisteren al bijna op tilt!
Tja, makeup gedoe deed ik toen ook al wegdrukken en fuck hoe heette ze ook alweer ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mereltje deed dat altijd en ze leerde het aan die centenbak . Ben haar naam kwijt
man manquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef Whuzz het volgende:
En Jerrol boert recht in Jill's gezicht.
Jezus wat een fucking kleuter is die gast
Geweldadig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Whuzz het volgende:
Stel je voor dat Theo er nog in zat... hoe had dat verlopen tussen Theo en Tekkel?
Verstandig ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het er ook mee, en idd wel eerst dubbelchecken dat ie op het goede standje staat
matt en mike voegen niks toe, ferrel mag acuut worden afgevoerdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:06 schreef JimLaFleur het volgende:
Ow jongens wat haat ik de drie nieuwe
De hottub is lekker rustigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms zet ik weleens BB aan als een beetje achtergrond geluid....
Maar met die Jerrel ben je dat snel zat
Kunnen we vóór de sneewustorm losbarst niet nog snel ff zo'n vliegtuigje met een spandoek huren met deze tekst boven het BB huis?quote:
tekkel jankend in een hoekjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat soort gastjes is heel "voorzichtig" met bij wie ze dit doen. Typisch laf bully gedrag, altijd de wat zwakkeren pakken. Alfa-mannetjes heeft hij het moeilijk mee.
Stel je voor dat Theo er nog in zat... hoe had dat verlopen tussen Theo en Tekkel?
Cutequote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef Whuzz het volgende:
Awwww, Patje en Jill goedmaak gesprek en knuffels
Ja omdat BB dat dus gezegd heeft tegen hem en... weg stream.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
Pat bied zijn verontschuldigingen aan aan jill, voor zijn kutopmerkingen van gister vermoed ik.
Valse Neef !quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Kumbaya.
Zo krijgen we dus nooit oorlog.
[ afbeelding ]
Geen 1 die het durft daar, stelletje watjes.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef Angelflush het volgende:
Wat een ... die Jerry. Ik zou daar de grootste ruzie mee krijgen. Jammer dat niemand direct zn mond snoert.
Owquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja omdat BB dat dus gezegd heeft tegen hem en... weg stream.
jammer dat theo er niet meer is.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef Angelflush het volgende:
Wat een ... die Jerry. Ik zou daar de grootste ruzie mee krijgen. Jammer dat niemand direct zn mond snoert.
Patje heeft gezegd dat Thomas haar moest neuken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whatskebeurt vannacht tussen Jill en Patje?
Waar is DGK_T als je hem nodig hebt?
zulke opmerkingen kan je toch niet makenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef Whuzz het volgende:
Jerror weer tegen Jill: Je loopt toch al voor lul, dus maakt niet uit
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Patje heeft gezegd dat Thomas haar moest neuken.
Geen idee, BB is ook veel aan het switchen met de streams en ik let niet heel de tijd goed op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja omdat BB dat dus gezegd heeft tegen hem en... weg stream.
Had hij best een puntquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef Angelflush het volgende:
[..]
dat heeft hij nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef Angelflush het volgende:
[..]
ze mag er wel iets van zeggen tegen hemquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef suzi1 het volgende:
vuile misselijke gast met een gore boer net in jill dr gezicht
Zag je hem nog ff de camera checken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel gaat zich bemoeien , moet nu ook ff met Pat praten![]()
ja hij zou zijn excuus gaan aanbieden maar komt meteen met een verwijtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel gaat zich bemoeien , moet nu ook ff met Pat praten![]()
Ja echt wat een eikel, die sorry zal wel later komen...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef danilel het volgende:
[..]
ja hij zou zijn excuus gaan aanbieden maar komt meteen met een verwijt
Ja hallo? We zitten toch zeker niet naar EO's Kinderkrant te kijken?quote:
En weer recht proberen te lullen wat krom is....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat doet hij continuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag je hem nog ff de camera checken?
Die ruikt TV momentje
Thomas, Jill, Matt en Mike waren vannacht (00:30 - 01:00) op de slaapkamer nog aan het keten terwijl Patje wilde slapen. Met propjes plakband en kussens gooien, met zaklampen schijnen enzo. Op een gegeven moment maakte Thomas een grap over Patje met Els op een hotelkamer ofzo. Patje reageer best grof "Thomas jongen, duik in haar bed en neuk d'r".quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whatskebeurt vannacht tussen Jill en Patje?
Waar is DGK_T als je hem nodig hebt?
Matt is al op jacht inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
haha, voordat Matt of die ander er met de buit vandoor gaat
En hij gaat maar door en doorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Ja een fittie zou wel leuk zijn, maar niet tussen Patrick en Jill, dat zijn geen ruziemakers.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hallo? We zitten toch zeker niet naar EO's Kinderkrant te kijken?
Jerrel gooit nog wel een emmer water over het kumbaya-kampvuurquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hallo? We zitten toch zeker niet naar EO's Kinderkrant te kijken?
dat durft die nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:14 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel gaat ook naar huis , dat kan haast niet anders
ook in het hotel heeft hij niet geslapen.. dus tja.. drama queenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:15 schreef Whuzz het volgende:
Tekkel met zijn ikikikikikik
"Slaap is voor mij slaap, echt, dat is voor mij echt key"
Oh, en hoe zou dat voor de rest van de hele fucking wereld zijn Fokkol? Denk je niet dat die ook gewoon willen slapen?![]()
Ik denk eerder dat het aanspreken met U is ingegeven door leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef ChocoFan het volgende:
Jaha, Belgen spreken elkaar aan met u en jill wil zich graag aanpassen en doet dat dus vooral bij patje, slim van haar en gisteravond zei patje dat ze de duimpjes omhoog moesten doen en ff moesten gaan neuken.want ze waren veel te druk vond patje en dan waren ze hun energie kwijt.
Haaiiieeee schaaat hoest met jou dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dan word je op een dag wakker...
EN dan staat dit tegen je aan te ratelen:
[ afbeelding ]
Die tellen nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was dan ook een heel kort momentje
was die al huilend naar huis gerendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat soort gastjes is heel "voorzichtig" met bij wie ze dit doen. Typisch laf bully gedrag, altijd de wat zwakkeren pakken. Alfa-mannetjes heeft hij het moeilijk mee.
Nee, in het begin zei ze u tegen iedereen, maar bij de jongeren vond ze dat toch wat lastigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aanspreken met U is ingegeven door leeftijdsverschil.
Het U zoals Vlamingen dat gebruiken is meestal als bezittelijk- of aanwijzend voornaamwoord in de tweede persoon.
Nog niet eens zo'n slechte raad, want hij mag wel opschieten voor een van de anderen erop duikt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Deed je nou een Fred van Leertje?!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Haaiiieeee schaaat hoest met jou dan.
Shit for brains. Op afstand vrij vermakelijk, maar de horror als je daar dagelijks mee moet leven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef D. het volgende:
Jill vertelt tegen iedereen dat Patje iets zei en ze het niet moest vertellen
Ja dat ook, is er bij mij ook ingestampt dat alles wat ouder is met u wordt aangesproken. En verder weet ik het niet goed alleen wat mij is verteld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aanspreken met U is ingegeven door leeftijdsverschil.
Het U zoals Vlamingen dat gebruiken is meestal als bezittelijk- of aanwijzend voornaamwoord in de tweede persoon.
Dat ze dat eens tegen Thomas zegt want die is depressief dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Oei, Matt ook ge-broer-zoned:
Jill: "Het is echt een schatje, echt een broertje."
Was al voor ie binnen was, toen zei ze 'dat jongetje'quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Oei, Matt ook ge-broer-zoned:
Jill: "Het is echt een schatje, echt een broertje."
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
Deed je nou een Fred van Leertje?!
als ik erin had gezeten had hij al een groot probleem gehad met mijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill is niet helemaal tevreden over het resultaat van haar wenkbrauwbehandeling, maar volgens Ferret moet ze haar bek dichthouden.
Ik zou even wachtenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Als Jerrel nog op 1 is , wacht ik wel ff
ik ben bij de hottub maar loopt iets achter hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms zet ik weleens BB aan als een beetje achtergrond geluid....
Maar met die Jerrel ben je dat snel zat
Ik hoop dat Jerrel die broertjesopmerking doorklapt aan Matt, en dan inzoomen op z'n snuitje.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:20 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Dat ze dat eens tegen Thomas zegt want die is depressief dat wil je niet weten
Ik denk dat je praat voor een groot deel van de COS nu. Ik zou het ook echt niet pikken als iemand in mijn gezicht loopt te boeren, dan schiet mijn arm als reflex heel snel uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als ik erin had gezeten had hij al een groot probleem gehad met mijn
ROEKOE ROEKOEEEEEquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
Geinig he.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:22 schreef DKUp het volgende:
Leuk hoor die Jerrel, bijna heel het huis en de streamers over de zeik
Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Kumbaya.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat hij het bij de tv kijkers ook goed doetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:22 schreef DKUp het volgende:
Leuk hoor die Jerrel, bijna heel het huis en de streamers over de zeik
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:23 schreef JimLaFleur het volgende:
Er hangt echt zo'n kut sfeertje in het huis, niet normaal. Zelfs Met Nat, Daan en Jowi was het nog leuker.
Die bedoelde ik laatst! Toen het over 'vervelende' nichten op tv gingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
doet ze altijd al vanaf begin maar ja bij belgen is het normaal dus patje heeft het niet door dat het bij ons netjes gedrag isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
En die Jill netjes Patrick met U aanspreken...
Daarom zegt ze het nu alleen bij de ouderen. Proves my point.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, in het begin zei ze u tegen iedereen, maar bij de jongeren vond ze dat toch wat lastig
wel zachte grote lippenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Neee Michel met gaby! Wat een afknapper zeg. Ik heb haar gevolgd met die date programma. Ze was echt verschrikkelijk..
Jill gaat er ook uitzien als een drag vrees ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrel lekker bezig met de wenkies van Jill.
wilde het terug kijken maar lukt nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Kumbaya.
[ afbeelding ]
Nah, dikke wenkies zijn in momenteel, check meerdere dames die populair zijn maar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Jill gaat er ook uitzien als een drag vrees ik
Een marinier een matennaaier noemen, de ironie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef Predator40 het volgende:
heeft Tekkel Michel nu ook een matennaaier genoemd ?
hoor net een fragment op FB
Oh, ik moest meteen denken aan dit heerschapquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef Predator40 het volgende:
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan dat tutoyeren wat tegenwoordig zo'n modeverschijnsel schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat ook, is er bij mij ook ingestampt dat alles wat ouder is met u wordt aangesproken. En verder weet ik het niet goed alleen wat mij is verteld.
Same here.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als ik erin had gezeten had hij al een groot probleem gehad met mijn
Die scherpe, dikke, met make up gelijne zooi is gewoon voor dragqueensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, dikke wenkies zijn in momenteel, check meerdere dames die populair zijn maar.
"Dan is het nu tijd voor het volgende rubriekje, Jan pak hem maar op."quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:30 schreef DKUp het volgende:
We gaan voor de Transformers-look bij onze Jill
Echt Jill! Wat zonde! Ik vond juist haar wenkbrauwen altijd mooi..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n strakke neppe lijn, super lelijk.
Dat doe ik dan weer niet. Huppelkutjes aanspreken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan dat tutoyeren wat tegenwoordig zo'n modeverschijnsel schijnt te zijn.
Ik zet huppelkutjes achter de kassa die mij met jij aanspreken ook altijd direct op hun nummer.
Had...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:32 schreef puzziepie het volgende:
Wat lelijk zo getekend , Ze heeft prachtige wenkies van zichzelf
Nope niet alleen. Ga maar neuzen op het internet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:30 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Die scherpe, dikke, met make up gelijne zooi is gewoon voor dragqueens
dat zullen we maandag zien.....most votes everquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel pakt alle dames in het huis in he
Nu klink je als een 65+erquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan dat tutoyeren wat tegenwoordig zo'n modeverschijnsel schijnt te zijn.
Ik zet huppelkutjes achter de kassa die mij met jij aanspreken ook altijd direct op hun nummer.
voor hoelang, dat zijn ze toch zo zat dat gepulk de hele dag van hemquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Vreselijk enig, nu krijgen de heren Jerrie en hebben de Vlaamse dames geluk zonder Daantje en Naruhlie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Helemaal mee eens. Zo was het bij ons thuis ook. Tegen je ouders mag je jij zeggen, tegen anderen U. Dat is er thuis ook van jongs af aan ingeprent. Net als met twee woorden spreken en zulks.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet. Huppelkutjes aanspreken.![]()
Ik weet nog wel dat mijn kinderen hun leraar bij hun voornaam mochten noemen, ik was in shock toen en ben gewoon altijd u blijven zeggen. Mijn kinderen hoeven overigens geen u tegen mij te zeggen. Maar wel tegen alles wat ouder is dan hun ja.
Ik heb u ook wel eens aangesproken met jij hier denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:35 schreef DKUp het volgende:
Jerrie kan nog wel eens heel veel stemmen krijgen![]()
Dan gaat hij er vast niet uit
Of als iemand die een basisopvoeding heeft genoten en daar in toepassende zin wat mee heeft gedaan.quote:
Hij heeft al een betere klik met haar/hem dan Naruhliequote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrel is verslaafd aan smint, heeft ie thuis overal liggen.
En hij heeft net met de psych gepraat. Heerlijk was het.
Neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hebben jullie geluid van ut badje buiten cossies ?
Geweldigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel was dus 3 kwartier bezig om te proberen de gitaar te stemmen. Toen kwam Jill binnen die gelijk overal aan ging draaien.. weer compleet ontstemd...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo was het bij ons thuis ook. Tegen je ouders mag je jij zeggen, tegen anderen U. Dat is er thuis ook van jongs af aan ingeprent. Net als met twee woorden spreken en zulks.
Of beidequote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of als iemand die een basisopvoeding heeft genoten en daar in toepassende zin wat mee heeft gedaan.
Nee, een 65+erquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of als iemand die een basisopvoeding heeft genoten en daar in toepassende zin wat mee heeft gedaan.
Dat weet ik niet, ik heb die naat niet veel gevolgd, vond haar erg vervelend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij heeft al een betere klik met haar/hem dan Naruhlie
Ze heeft kennelijk nu een andere marinier.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Neee Michel met gaby! Wat een afknapper zeg. Ik heb haar gevolgd met die date programma. Ze was echt verschrikkelijk..
Is ook normaal, het zal kinderen verder helpen in de toekomstquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo was het bij ons thuis ook. Tegen je ouders mag je jij zeggen, tegen anderen U. Dat is er thuis ook van jongs af aan ingeprent. Net als met twee woorden spreken en zulks.
Dat is weer een ander verhaal. Op fora en social media heersen weer heel andere mores.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb u ook wel eens aangesproken met jij hier denk ik. Excuses.
Hoezo dat dan. De enige die hem heeft aangesproken over zijn gedrag en hem een kans gaf.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef Predator40 het volgende:
De enige juiste manier om die gitaar goed te stemmen is 'm in één keer bij Ferret over zijn kop te trekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel was dus 3 kwartier bezig om te proberen de gitaar te stemmen. Toen kwam Jill binnen die gelijk overal aan ging draaien.. weer compleet ontstemd...
Kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. De enige die hem heeft aangesproken over zijn gedrag en hem een kans gaf.
quote:
Mat had het daar toch over?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar gaat Jerrie wel voor zorgen dat je het gaat kennen
Ach, over een week weet niemand meer wie Ferrel wasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar gaat Jerrie wel voor zorgen dat je het gaat kennen
Ja was pas een kort filmpje op Instagram, stelt niet veel voor, wat achter de schermen enzo.quote:
Omg ja inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh Noemie met die puswond int Badje bij de Heren
mm lkkr heur ..pus moet je delen met vrienden
Die ander straks ook niet meerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoor je voorlopig toch niks meer va
Oh? Dat wist nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb het 1 keer gezien met Peter. Alleen online denk ik.
Het zaad pus van een maat kan geen kwaadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
In pus schijnen ook voedingsstoffen te zitten...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ow, dat heb ik niet, ik ben nog van de oude internet-stempelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja was pas een kort filmpje op Instagram, stelt niet veel voor, wat achter de schermen enzo.
Als je jezelf zo gaat profileren zo snel niet neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die ander straks ook niet meer
Jekyll bedoel ik
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Het zaad pus van een maat kan geen kwaad
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
ieuw....wat goorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ik heb het ook niet, maar klikte hier op de link en kon het clipje wel afspelen. Maar was de m oeite niet waard, is ook nog eens verticaal beeld, irritant.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik niet, ik ben nog van de oude internet-stempel
Ik wist het ook niet. Misschien lijden we aan tunnelvisie of zoiets, dat we alleen op fok kijken en als niemand ons iets verteld van wat er buiten fok zich afspeelt dan weten we het dus ook niet.quote:
Pus van je zus kan wel dus?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik val er 'ook' van in slaap maar of dat positief is...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
Ik word altijd lekker relax van de stem van Michel. Merk dat ik niet eens oplet wat hij zegt.
Je valt er zo lekker van in slaap met zijn semi-interessante gelulquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
Ik word altijd lekker relax van de stem van Michel. Merk dat ik niet eens oplet wat hij zegt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
Alsof ze al een half jaar in dat huis zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh gesprekje onver Kanjee en kim kedesian
jerrel doet ff de utdate
kapot belangrijk
Kweet niet, of het komt omdat ik van al die hoge gillende stemmen van die bewoners helemaal hyper wordt vooral als het niet een op een is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik val 'ook' in slaap maar of dat positief is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |