Te rustig type voor jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heeft ie beveiliging voor gedaan. Meer weet ik niet want meestal switch ik van stream bij hem.
ja verstond jij der naamquote:
Hij heeft wel meer mooie en grote verhalen, maar ik denk wel dat het meeste waar is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:56 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Komt beetje over als grootpraat: beveiliger van Heineken-familie, gedate met Gaby Blaser, what's next
Was maar waar, dan kon je 'm tenminste ver weg meppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voorlopig de laatste voor vandaag, van stream 2 Overdracht huismeesterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij noemde haar naam niet letterlijk, maar fluisterde dat ze De Bachelorette was afgelopen jaar.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer, moet mijn bril opzetten..
Ik zat in COR te posten ipv COS
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer, moet mijn bril opzetten..
Ik zat in COR te posten ipv COS
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef suzi1 het volgende:
vuile misselijke gast met een gore boer net in jill dr gezicht
Dat heb ik geblokt dan, gewoon uittrekken met een pincet mensen. Wenkbrauw knippenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doen er meer m deden ze in UTO ook
Gelukkig hebben we Michel nog waarbij hij dit hopelijk dit een keer gaat doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef Sangha het volgende:
In mensen hun gezicht boeren, keihard in de oren fluiten, wat is dat voor gast joh.
dan krijgt hij wel een duwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Michel nog waarbij hij dit hopelijk dit een keer gaat doen
Lijkt me doodeng en 30 keer controleren van te voren dan, zag inderdaad van de week patje dat doen met zo'n ding.quote:
Mereltje deed dat altijd en ze leerde het aan die centenbak . Ben haar naam kwijtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik geblokt dan, gewoon uittrekken met een pincet mensen. Wenkbrauw knippenik word oud
Ja, of bij Nick, die stond gisteren al bijna op tilt!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat soort gastjes is heel "voorzichtig" met bij wie ze dit doen. Typisch laf bully gedrag, altijd de wat zwakkeren pakken. Alfa-mannetjes heeft hij het moeilijk mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ik doe het er ook mee, en idd wel eerst dubbelchecken dat ie op het goede standje staatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng en 30 keer controleren van te voren dan, zag inderdaad van de week patje dat doen met zo'n ding.
hahahahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja, of bij Nick, die stond gisteren al bijna op tilt!
Nick moet dan ook snel even te weten komen dat hij nu weer in iemands gezicht heeft geboerdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja, of bij Nick, die stond gisteren al bijna op tilt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |