Van mij mag 'ie. Liever Matt eruit dan Jerrelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas gaat Met nomineren als dit zo doorgaat.
Echt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is alleen terug als rekwisiet. Is een speelgoedding van 40 euro. Thomas mag er verder niet over praten.
(zoals hier in het topic stond was die (wel echt goede) gitaar vorige week waarschijnlijk alleen in allerijl even geleend van iemand van de productie o.i.d.)
die zijn niet fijn nee, blauwe ballen van het vele neuken is een (weloverwogen) keuzequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef D. het volgende:
Ik ken de uitdrukking blauwe ballen ook niet
Heb ze wel ooit gehad, toen het mis ging op een klimrek
Hiervoor is geen meerderheid op FOK!.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie. Liever Matt eruit dan Jerrel
Laten we het hopen voor Thomasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef Mrsprickles het volgende:
Jill zou denk ik niet met matt of mike gaan hoor. Die zijn te soft voor haar.
maar zou ook wel erg nowlive zijn als hier iedereen eensgezind zou zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hiervoor is geen meerderheid op FOK!.
Ja, die van vorige week heeft hij vrij snel weer moeten inleveren en een paar dagen geleden stond deze in de voorraadkamer: https://www.bax-shop.nl/k(...)sieke-gitaar-naturelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
En toen bleek dat ie niet kon spelen wilden ze 'm weer terug
Mijn Videoland abonnement loopt over een paar dagen af, als die tekkel niet genomineerd is dan verleng ik hem ook niet. Ik ga niet betalen om mezelf te ergeren aan die transformer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat nog knap lastig worden om Jerrel op de bank te krijgen, een aantal zijn al op zijn hand ....
Oh jeequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen kwamen de verkleedde Duitsers .. .weet je wanneer er ook verkleedde Duitsers kwamen?
Dat heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Heeft Nick den Jerrel al even apart genomen? of waren het veel woorden en geen daden?
Whait, whut?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Mike mag ook wel wegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SOONY
Is al bekendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:43 schreef mario390 het volgende:
van werd dat bekannt dat
jill huismeesteres is??
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
Godver, Conchita Worst in tha houseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kennelijk heeft ie al een week niet geslapenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : "Ik ga wel terug, maar dat gaat dan wel ten koste van hoe vrolijk ik ben overdag. Ik heb echt mijn slaap nodig'
Win winquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : "Ik ga wel terug, maar dat gaat dan wel ten koste van hoe vrolijk ik ben overdag. Ik heb echt mijn slaap nodig'
Geheel terecht, want nu kan hij ferrol een hak zetten. Het doel heligt de middelen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:46 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben vaker aan patje gevraagd of hij daar wilde slapen en nu gaat ie moeilijk doen
ja dat willt ik al niet zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Godver, Conchita Worst in tha house
Drama dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geheel terecht, want nu kan hij ferrol een hak zetten. Het doel heligt de middelen!
Wij worden ook gek van zijn geluidquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ik word echt gek van het geluid
Maakt geen verschil .quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad. Spreek gewoon af dat je niet meer gaat keten op de slaapkamer als er mensen willen slapen. En klaar.quote:
Dat iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad. Spreek gewoon af dat je niet meer gaat keten op de slaapkamer als er mensen willen slapen. En klaar.
Goed excuus, hij wil op de gezellige kamer blijvenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Goede afsluitingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens wel goed van Naomi om dit nu nog even op te pakken als huismeester
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan die Ferret 's nachts niet gewoon in de sauna gaan liggen?
Dat is wel de enige reden ja ... hij doet alles met een reden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goed excuus, hij wil op de gezellige kamer blijven
Is gewoon een strategische keuze om zich bij hun aan te kunnen slapen onder het excuus van het gesnurk van Thomas. Gewoon vies.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Flow3r het volgende:
Goed exc
[..]
Goed excuus, hij wil op de gezellige kamer blijven
Wat dacht je van in zijn eigen bed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan die Ferret 's nachts niet gewoon in de sauna gaan liggen?
Nee, dit had ze lekker op het bordje van de (mede)veroorzaker moeten laten liggen. Die is nu zelf HM.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens wel goed van Naomi om dit nu nog even op te pakken als huismeester
Dat verwacht ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:54 schreef puzziepie het volgende:
'We gaan der een leuke tijd van maken'
Kunnen ze die tekkel niet gewoon buiten aan een paal vastbinden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:55 schreef Whuzz het volgende:
Haha, vastbinden!
Mooi. Graag Nick en Tekkel aan elkaar vast!
Bedoelde ik ook. Ik ben ouderder maar zou me nooit zo kleden.quote:
Dat vastbinden kwam Danielle al mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze regels heeft Djill NIET zelf verzonnen, daar geloof ik niks van.
Met buiten bedoel je ergens op de noordzee neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Kunnen ze die tekkel niet gewoon buiten aan een paal vastbinden?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef viseenoptie het volgende:
Verplichte lachtherapie zou ik direct het huis verlaten, of mn baan, of het kerstdiner...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vastbinden kwam Danielle al mee.
Aan een blok betonquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met buiten bedoel je ergens op de noordzee neem ik aan?
DAAR MAG JE HET NIET MEER OVER HEBBEN! van zoey.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vastbinden kwam Danielle al mee.
Mag ook aan een boom in de Onzalige Bossen op de Veluwe zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met buiten bedoel je ergens op de noordzee neem ik aan?
De bom gaat nog wel barstenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nick zit zich volgens mij dood te ergeren, maar niet zijn bek opentrekken ....
Ik niet . Maar ik heb er wel een paar waar ik moe van wordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |