Van mij mag 'ie. Liever Matt eruit dan Jerrelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas gaat Met nomineren als dit zo doorgaat.
Echt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is alleen terug als rekwisiet. Is een speelgoedding van 40 euro. Thomas mag er verder niet over praten.
(zoals hier in het topic stond was die (wel echt goede) gitaar vorige week waarschijnlijk alleen in allerijl even geleend van iemand van de productie o.i.d.)
die zijn niet fijn nee, blauwe ballen van het vele neuken is een (weloverwogen) keuzequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef D. het volgende:
Ik ken de uitdrukking blauwe ballen ook niet
Heb ze wel ooit gehad, toen het mis ging op een klimrek
Hiervoor is geen meerderheid op FOK!.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie. Liever Matt eruit dan Jerrel
Laten we het hopen voor Thomasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef Mrsprickles het volgende:
Jill zou denk ik niet met matt of mike gaan hoor. Die zijn te soft voor haar.
maar zou ook wel erg nowlive zijn als hier iedereen eensgezind zou zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hiervoor is geen meerderheid op FOK!.
Ja, die van vorige week heeft hij vrij snel weer moeten inleveren en een paar dagen geleden stond deze in de voorraadkamer: https://www.bax-shop.nl/k(...)sieke-gitaar-naturelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
En toen bleek dat ie niet kon spelen wilden ze 'm weer terug
Mijn Videoland abonnement loopt over een paar dagen af, als die tekkel niet genomineerd is dan verleng ik hem ook niet. Ik ga niet betalen om mezelf te ergeren aan die transformer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat nog knap lastig worden om Jerrel op de bank te krijgen, een aantal zijn al op zijn hand ....
Oh jeequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen kwamen de verkleedde Duitsers .. .weet je wanneer er ook verkleedde Duitsers kwamen?
Dat heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Heeft Nick den Jerrel al even apart genomen? of waren het veel woorden en geen daden?
Whait, whut?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Mike mag ook wel wegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SOONY
Is al bekendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:43 schreef mario390 het volgende:
van werd dat bekannt dat
jill huismeesteres is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |