quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Jammer, ik dacht dat TS ooit een kwaliteits-troll was met af en toe leuke ideeën en invalshoeken maar blijkbaar is ie ook afgegleden tot een inhoudsloze mafklapper
Dank je, ik doe af en toe graag mijn bestquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Jammer, ik dacht dat TS ooit een kwaliteits-troll was met af en toe leuke ideeën en invalshoeken maar blijkbaar is ie ook afgegleden tot een inhoudsloze mafklapper
De pillen zijn op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Ligt ook echt aan de temperatuur he.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:08 schreef halfway het volgende:
TS![]()
![]()
https://webcam.prvgld.nl/pannerden.html
Nee ik heb er nog. Kopen?quote:
Ja dit ligt aan de temperatuur, smeltwater je weet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ligt ook echt aan de temperatuur he.
De komende vorst heeft volstrekt niks met de lockdown te maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:16 schreef Wicky030 het volgende:
Zo zie je maar. Strengste winter in jaren omdat we allemaal thuis zitten. Al duurde het wel lang en tikt het af en toe nog 9 graden aan in de paar weken.
Is die baard van jou nog een beetje warm?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De komende vorst heeft volstrekt niks met de lockdown te maken.
En de opwarmeffecten zijn ook niet zo direct. Dan zou bijvoorbeeld zo'n beetje elke zondag kouder moeten zijn.
Ho ho u bent geen wetenschapper neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De komende vorst heeft volstrekt niks met de lockdown te maken.
En de opwarmeffecten zijn ook niet zo direct. Dan zou bijvoorbeeld zo'n beetje elke zondag kouder moeten zijn.
Heerlijk warmquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is die baard van jou nog een beetje warm?
Milieudebiel!quote:
Angst is een aangeprate illusie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Vigilant88 het volgende:
Angst regeert, jongen. Crona is directer.
Ik draag gewoon mijn steentje bijquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Milieudebiel!
Met je co2 opwekkende baard.
sowquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Angst is een aangeprate illusie.
Jij bent wel van het dingen aannemen zo te zien. Neem jij ook aan dat het snachts kouder is omdat de meeste mensen dan thuis zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:37 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Ho ho u bent geen wetenschapper neem ik aan?
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Jij bent wel van het dingen aannemen zo te zien. Neem jij ook aan dat het snachts kouder is omdat de meeste mensen dan thuis zijn?
Het enige wat hij aanneemt is mijn jas, en ook nog alleen als ik bier bij hem kom zuipen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Jij bent wel van het dingen aannemen zo te zien. Neem jij ook aan dat het snachts kouder is omdat de meeste mensen dan thuis zijn?
Ja, apart he?quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:34 schreef Hamzoef het volgende:
Net weer een van de warmste jaren ooit achter de rug, en deze mega domme TS denkt dat een paar dagen vorst dat effect teniet doen. Man man man.
Op welke dagen gaan ze het liefst uit stelen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:54 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dit dus.
Vandaag weer een paar vluchtelingen geholpen met integreren, ik sta soms perplex wat een slimme lui dat zijn, ook hoe ze over het klimaat denken.
Er is een verschil tussen instinct en aangeleerde angst. Sommige dieren zijn ook bang voor zaken waar andere beesten niet bang voor zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef Vigilant88 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat bij dieren zit dan
Herkenbaar. Ik neem dan meestal ook meteen zijn zusje, moeder en vriendin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige wat hij aanneemt is mijn jas, en ook nog alleen als ik bier bij hem kom zuipen.
"You can come over to my house and fuck my sister!"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik neem dan meestal ook meteen zijn zusje, moeder en vriendin.
imo is het gewoon een verdienmodelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:30 schreef Chia het volgende:
Klimaatverandering houdt meer in dan alleen de temperatuur. Het weer wordt ook over het algemeen grilliger bijvoorbeeld.
Ok. Hoe laat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"You can come over to my house and fuck my sister!"
De klimaathype maakt vooral het gedrag van mensen grilligerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:30 schreef Chia het volgende:
Klimaatverandering houdt meer in dan alleen de temperatuur. Het weer wordt ook over het algemeen grilliger bijvoorbeeld.
Eerst full metal jacket kijken jij.quote:
Mag ik er daarna op?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eerst full metal jacket kijken jij.
Volgens mij heb jij al veel te lang niet geneukt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:48 schreef Dullahan het volgende:
Als je wartmefronten en stromingen van kou niet begrijpt. Snap ik dat dit heel moeilijk is allemaal. Waar het omgaat is dat de koude stromingen opwarmen en de warme stromingen ook opwarmen. Een front van kou kan nog altijd langskomen. Maar dat ze gradueel opwarmen dat is het probleem.
En je moet beetje verder kunnen kijken dan je neus lang is. Als jij nu een ijsbeer was had je dit kut topic niet gemaakt.
En nu zitten we met corona als straks virussen of shit die nu bevroren zijn weer opkomen. Veel plezier.
JIJ SNAPT MIJN REACTIE NIETquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:49 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Mag ik er daarna op?
MaAr wE Mo3Ten de Ze3hondJEZ r3dDeN!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:13 schreef spierbal het volgende:
Toen de mens er niet was, lag de Noordzee droog, toen de mens er niet was, was de Noordzee bevroren.
Twee uiterste die gebeurd zijn, moraal van het verhaal.
Seizoenen veranderen, de wereld is dynamisch, iets wat altijd is geweest hoeft niet altijd te blijven.
Die mensen moeten ook naar Baudet luisteren en naar Jensen kijken!quote:
Hadden we in Ju-lij (grapperhaus) nog vorst?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Neemt iemand vogeltjesdwaas nog serieus? Dat het een keer kouder dan normaal is betekent niet dat er van een opwarmende trend geen sprake kan zijn. Weer != klimaat.
Afgelopen 365 dagen:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hadden we in Ju-lij (grapperhaus) nog vorst?
https://skepticalscience.com/80_graphs_climate_myths.htmlquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Neemt iemand vogeltjesdwaas nog serieus? Dat het een keer kouder dan normaal is betekent niet dat er van een opwarmende trend geen sprake kan zijn. Weer != klimaat.
Afgelopen 365 dagen:
[ afbeelding ]
Je begrijpt dat dit jouw HUUU HET IS MORGEN HEEL KOUD DUS IS ER GEEN OPWARMING-argument nou niet bepaald sterkt? Haal je vaker je eigen argumenten onderuit?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
https://skepticalscience.com/80_graphs_climate_myths.html
Anders lees je het evenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit jouw HUUU HET IS MORGEN HEEL KOUD DUS IS ER GEEN OPWARMING-argument nou niet bepaald sterkt? Haal je vaker je eigen argumenten onderuit?
Het hebben van een baard is juist co2 voordelig. Dagelijks met je electrische scheerapparaat de boel glad maken wekt meer co2 op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Milieudebiel!
Met je co2 opwekkende baard.
Maar die constant bijwerken kost ook stroom. Daarbij scheer ik me klassiek nat. Verder kan het meleu me in de poep zakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het hebben van een baard is juist co2 voordelig. Dagelijks met je electrische scheerapparaat de boel glad maken wekt meer co2 op.
Gedaan. Het argument is: HUHHH ze laten in de grafiekjes alleen de stukken zien wanneer het warmer is en niet toen het kouder was of dat het vroeger oooooook warm wasquote:
Blablabla. De snelheid van de huidige verandering is in recent-geologisch perspectief aardig ongekend. Daarnaast: dat klimaatverandering van alle tijden is betekent niet dat we onszelf niet met een gigantisch probleem aan het opzadelen zijn (want laten we wel wezen, de antropogene oorzaak van de huidige opwarming is al lang geen discussiepunt meer).quote:Het gaat erom dat het zo belachelijk doorgedramd wordt. Omdat er heel veel geld van de burger af te troggelen valt.
Het klimaat verandert? EinsteinDat heeft het altijd al gedaan.
Je bent gelukkig met jezelf, dat is belangrijk. Kun je Rutte een brief schrijven?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die constant bijwerken kost ook stroom. Daarbij scheer ik me klassiek nat. Verder kan het meleu me in de poep zakken.
Je capslock is stuk, kerel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
MaAr wE Mo3Ten de Ze3hondJEZ r3dDeN!
Blijkbaar kan het milieu je niet in de loep zakken anders had je dit topic niet geopend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die constant bijwerken kost ook stroom. Daarbij scheer ik me klassiek nat. Verder kan het meleu me in de poep zakken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Afgelopen 365 dagen:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe jij bent als je wel iemand serieus neemt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gedaan. Het argument is: HUHHH ze laten in de grafiekjes alleen de stukken zien wanneer het warmer is en niet toen het kouder was of dat het vroeger oooooook warm was!! Of het hout snijdt of niet is een ander verhaal, maar het gaat erom dat jij precies 't zelfde doet maar dan andersom. Want wat doet vogeltjesdans? Huilen over dat het vanaf morgen een paar dagen koud is, en voor het gemak even vergeten dat we recordwarme jaren achter de rug hebben, om vervolgens te concluderen dat er van een opwarmende trend geen sprake is.
[..]
Blablabla. De snelheid van de huidige verandering is in recent-geologisch perspectief aardig ongekend. Daarnaast: dat klimaatverandering van alle tijden is betekent niet dat we onszelf niet met een gigantisch probleem aan het opzadelen zijn (want laten we wel wezen, de antropogene oorzaak van de huidige opwarming is al lang geen discussiepunt meer).
En volgens mij gedraag jij je als een eunuch.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al veel te lang niet geneukt.
Ik heb niet de illusie dat de boodschap vogeltjesdans bereikt, maar soms moet iemand gewoon zijn onzin weerleggen voordat men misschien gaat denken dat er iets zinnigs uit z'n toetsenbord komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:28 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe jij bent als je wel iemand serieus neemt.
Volgens mij heb je al veel te lang niet geneukt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gedaan. Het argument is: HUHHH ze laten in de grafiekjes alleen de stukken zien wanneer het warmer is en niet toen het kouder was of dat het vroeger oooooook warm was!! Of het hout snijdt of niet is een ander verhaal, maar het gaat erom dat jij precies 't zelfde doet maar dan andersom. Want wat doet vogeltjesdans? Huilen over dat het vanaf morgen een paar dagen koud is, en voor het gemak even vergeten dat we recordwarme jaren achter de rug hebben, om vervolgens te concluderen dat er van een opwarmende trend geen sprake is.
[..]
Blablabla. De snelheid van de huidige verandering is in recent-geologisch perspectief aardig ongekend. Daarnaast: dat klimaatverandering van alle tijden is betekent niet dat we onszelf niet met een gigantisch probleem aan het opzadelen zijn (want laten we wel wezen, de antropogene oorzaak van de huidige opwarming is al lang geen discussiepunt meer).
Hij neemt sowieso niemand.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:28 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe jij bent als je wel iemand serieus neemt.
Vroeger werden die 'gewoon' doodgeknuppeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
MaAr wE Mo3Ten de Ze3hondJEZ r3dDeN!
Net zoals vogeltjesdans geouwehoer niet verder kwam als 2 meter van de bar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Vroeger werden die 'gewoon' doodgeknuppeld.
Anders maak je even duidelijk dat je gewoon een troll bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trouwens zo leuk om die wemoetenhetklimaatredden!!!einz!!! roepers op appel te zien komen en in de houding te zien springen
Alsof jesse klaver zelf door hun straten loopt
In elk geval ga ik niet op FOK! met m'n ex kissebissenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al veel te lang niet geneukt.
Hou toch op man, de antropogene oorzaak van de huidige klimaatverandering is inmiddels door (letterlijk) duizenden onafhankelijke bronnen bevestigd: variërend van eenvoudige (of complexe) proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.quote:Er is nog niet een 'wetenschapper' geweest die een sluitend bewijs voor de zogenaamd ongekende opwarming heeft kunnen geven. Gaat ook niet gebeuren.
Het hele klimaatsprookje gaat maar om een ding: schandalig veel geld.
Uiteraard warmt het af en toe op, maar dat deed het altijd al dus ga huilen ofzo.
Linksgekkie gespot.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In elk geval ga ik niet op FOK! met m'n ex kissebissen.
[..]
Hou toch op man, de antropogene oorzaak van de huidige klimaatverandering is inmiddels door (letterlijk) duizenden onafhankelijke bronnen bevestigd: variërend van eenvoudige (of complexe) proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.
Fijn dat je zo snel al niet eens meer doet alsof je argumenten hebt. Normaal bereiken we dat punt pas na een pagina of 4.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Linksgekkie gespot.
Als jesse klaver morgen zegt dat rood eigenlijk zwart is, dan blèr je dat keihard na.
Ik ga wat moeite steken in een eindeloze discussie met jou zeg. De waarheid zal best ergens tussen ons in liggen, maar zolang jij de beproefde wappiestrategie aanhangt ga ik niet met je in discussie en kan je mij niet kwalijk nemen dat ik precies hetzelfde met jou doe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fijn dat je zo snel al niet eens meer doet alsof je argumenten hebt. Normaal bereiken we dat punt pas na een pagina of 4.
Ah, deze kloon ook weer even laten inloggen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef Intint het volgende:
Lang geleden dat ik een nog eens een viesdomme post van TS heb gezien. Good to have you back!
Ja vertel eens. Want zodra de ontkenners hun doel bereikt hebben, droogt de inkomsten bron op. Zodra de klimaatfacisten hun doel bereikt hebben, willen ze alleen maar meer geld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
Dat het klimaatsceptische sprookje misschien (ook?) een kwestie is van schandalig veel geld komt natuurlijk niet in VD op. Want wie zou daar nou belang bij hebben?
Want die waren er 100 jaar geleden natuurlijk ook al, dus dat kunnen ze prima met nu vergelijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
complexe proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.
Vogeltjesdans zegt: 1 + 1 = 20quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga wat moeite steken in een eindeloze discussie met jou zeg. De waarheid zal best ergens tussen ons in liggen,
Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?quote:maar zolang jij de beproefde wappiestrategie aanhangt ga ik niet met je in discussie en kan je mij niet kwalijk nemen dat ik precies hetzelfde met jou doe.
Want dat moet om het oorzakelijke verband tussen een verhoogde concentratie broeikasgassen in de atmosfeer en een globale temperatuurstijging te kunnen aantonen of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want die waren er 100 jaar geleden natuurlijk ook al, dus dat kunnen ze prima met nu vergelijken
Ik begin me echt zorgen te maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vogeltjesdans zegt: 1 + 1 = 20
Isdatzo zegt: 1 + 1 = 2
Vogeltjesdans: dE waArHeiD LiGt vAsT iN heT miDdEn!!!
[..]
Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?
[ afbeelding ]
Nee hoor. Lange Fransje en hoe heet die ene met die plofkop ook al weer, die doen dat helemaal zonder eigenbelang hoor. Die hebben er helemaal geen voordeel van als ze inkomsten van hun YouTube-kanaal hebben of wanneer mensen die “grappige” t-shirts kopen. Al die inkomsten gaan direkt naar het goede doel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
Dat het klimaatsceptische sprookje misschien (ook?) een kwestie is van schandalig veel geld komt natuurlijk niet in VD op. Want wie zou daar nou belang bij hebben?
Ben nu voorzichtig voordat ik je weer met feiten om de oren moet slaan, je vervolgens een paar weken uit deze discussies verdwijnt en daarna weer gewoon verder gaat met dezelfde oude al ontkrachte argumenten, hopende dat ik je vergeten ben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, deze kloon ook weer even laten inloggen?
Ja ik let op het milieu vanwege Jesse Klaver. Is het ook eens in je opgekomen dat ik het belangrijk zou kunnen vinden dat de aarde een beetje leefbaar blijft?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trouwens zo leuk om die wemoetenhetklimaatredden!!!einz!!! roepers op appel te zien komen en in de houding te zien springen
Alsof jesse klaver zelf door hun straten loopt
Waarmee je precies bevestigt wat ik zei. Jij gaat van je eigen gelijk uit. En dat heb je niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vogeltjesdans zegt: 1 + 1 = 20
Isdatzo zegt: 1 + 1 = 2
Vogeltjesdans: dE waArHeiD LiGt vAsT iN heT miDdEn!!!
[..]
Hanteert links toch standaard als ze geen 'argumenten' meer hebben?quote:Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?
quote:[ afbeelding ]
Is het wel eens bij jou opgekomen dat we daar helemaal niks aan kúnnen veranderen? en dat het allemaal maar misbruikt wordt omdat het zoveel geld oplevert?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Ja ik let op het milieu vanwege Jesse Klaver. Is het ook eens in je opgekomen dat ik het belangrijk zou kunnen vinden dat de aarde een beetje leefbaar blijft?
Daar heb ik mensen als jij voor.quote:Poets jij nooit thuis blijf jij in stront zitten?
Wat stem je GL?quote:Jesse kan mij de pot op maar het milieu niet.
Blijkbaar verkeer je nog steeds in die kringenquote:Maar blijkbaar ben je van een laag niveau. Anders kon je wat dieper in discussie dan dit. Dit doet me denken aan iemand zijn eerste spreekbeurt dat niveau straal je uit.
Om te beginnen mijn gitaar. Klimaatwappie.quote:Wat stem je fvd?
Maar let op, dat wordt zorgvuldig genegeerd hier.quote:
Heb je al 60 rollen wc papier gehaald?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Intint het volgende:
[..]
Ben nu voorzichtig voordat ik je weer met feiten om de oren moet slaan, je vervolgens een paar weken uit deze discussies verdwijnt en daarna weer gewoon verder gaat met dezelfde oude al ontkrachte argumenten, hopende dat ik je vergeten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |