Die mensen moeten ook naar Baudet luisteren en naar Jensen kijken!quote:
Hadden we in Ju-lij (grapperhaus) nog vorst?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Neemt iemand vogeltjesdwaas nog serieus? Dat het een keer kouder dan normaal is betekent niet dat er van een opwarmende trend geen sprake kan zijn. Weer != klimaat.
Afgelopen 365 dagen:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hadden we in Ju-lij (grapperhaus) nog vorst?
https://skepticalscience.com/80_graphs_climate_myths.htmlquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Neemt iemand vogeltjesdwaas nog serieus? Dat het een keer kouder dan normaal is betekent niet dat er van een opwarmende trend geen sprake kan zijn. Weer != klimaat.
Afgelopen 365 dagen:
[ afbeelding ]
Je begrijpt dat dit jouw HUUU HET IS MORGEN HEEL KOUD DUS IS ER GEEN OPWARMING-argument nou niet bepaald sterkt? Haal je vaker je eigen argumenten onderuit?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
https://skepticalscience.com/80_graphs_climate_myths.html
Anders lees je het evenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit jouw HUUU HET IS MORGEN HEEL KOUD DUS IS ER GEEN OPWARMING-argument nou niet bepaald sterkt? Haal je vaker je eigen argumenten onderuit?
Het hebben van een baard is juist co2 voordelig. Dagelijks met je electrische scheerapparaat de boel glad maken wekt meer co2 op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Milieudebiel!
Met je co2 opwekkende baard.
Maar die constant bijwerken kost ook stroom. Daarbij scheer ik me klassiek nat. Verder kan het meleu me in de poep zakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het hebben van een baard is juist co2 voordelig. Dagelijks met je electrische scheerapparaat de boel glad maken wekt meer co2 op.
Gedaan. Het argument is: HUHHH ze laten in de grafiekjes alleen de stukken zien wanneer het warmer is en niet toen het kouder was of dat het vroeger oooooook warm wasquote:
Blablabla. De snelheid van de huidige verandering is in recent-geologisch perspectief aardig ongekend. Daarnaast: dat klimaatverandering van alle tijden is betekent niet dat we onszelf niet met een gigantisch probleem aan het opzadelen zijn (want laten we wel wezen, de antropogene oorzaak van de huidige opwarming is al lang geen discussiepunt meer).quote:Het gaat erom dat het zo belachelijk doorgedramd wordt. Omdat er heel veel geld van de burger af te troggelen valt.
Het klimaat verandert? EinsteinDat heeft het altijd al gedaan.
Je bent gelukkig met jezelf, dat is belangrijk. Kun je Rutte een brief schrijven?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die constant bijwerken kost ook stroom. Daarbij scheer ik me klassiek nat. Verder kan het meleu me in de poep zakken.
Je capslock is stuk, kerel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
MaAr wE Mo3Ten de Ze3hondJEZ r3dDeN!
Blijkbaar kan het milieu je niet in de loep zakken anders had je dit topic niet geopend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die constant bijwerken kost ook stroom. Daarbij scheer ik me klassiek nat. Verder kan het meleu me in de poep zakken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Afgelopen 365 dagen:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe jij bent als je wel iemand serieus neemt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gedaan. Het argument is: HUHHH ze laten in de grafiekjes alleen de stukken zien wanneer het warmer is en niet toen het kouder was of dat het vroeger oooooook warm was!! Of het hout snijdt of niet is een ander verhaal, maar het gaat erom dat jij precies 't zelfde doet maar dan andersom. Want wat doet vogeltjesdans? Huilen over dat het vanaf morgen een paar dagen koud is, en voor het gemak even vergeten dat we recordwarme jaren achter de rug hebben, om vervolgens te concluderen dat er van een opwarmende trend geen sprake is.
[..]
Blablabla. De snelheid van de huidige verandering is in recent-geologisch perspectief aardig ongekend. Daarnaast: dat klimaatverandering van alle tijden is betekent niet dat we onszelf niet met een gigantisch probleem aan het opzadelen zijn (want laten we wel wezen, de antropogene oorzaak van de huidige opwarming is al lang geen discussiepunt meer).
En volgens mij gedraag jij je als een eunuch.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al veel te lang niet geneukt.
Ik heb niet de illusie dat de boodschap vogeltjesdans bereikt, maar soms moet iemand gewoon zijn onzin weerleggen voordat men misschien gaat denken dat er iets zinnigs uit z'n toetsenbord komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:28 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe jij bent als je wel iemand serieus neemt.
Volgens mij heb je al veel te lang niet geneukt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gedaan. Het argument is: HUHHH ze laten in de grafiekjes alleen de stukken zien wanneer het warmer is en niet toen het kouder was of dat het vroeger oooooook warm was!! Of het hout snijdt of niet is een ander verhaal, maar het gaat erom dat jij precies 't zelfde doet maar dan andersom. Want wat doet vogeltjesdans? Huilen over dat het vanaf morgen een paar dagen koud is, en voor het gemak even vergeten dat we recordwarme jaren achter de rug hebben, om vervolgens te concluderen dat er van een opwarmende trend geen sprake is.
[..]
Blablabla. De snelheid van de huidige verandering is in recent-geologisch perspectief aardig ongekend. Daarnaast: dat klimaatverandering van alle tijden is betekent niet dat we onszelf niet met een gigantisch probleem aan het opzadelen zijn (want laten we wel wezen, de antropogene oorzaak van de huidige opwarming is al lang geen discussiepunt meer).
Hij neemt sowieso niemand.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:28 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe jij bent als je wel iemand serieus neemt.
Vroeger werden die 'gewoon' doodgeknuppeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
MaAr wE Mo3Ten de Ze3hondJEZ r3dDeN!
Net zoals vogeltjesdans geouwehoer niet verder kwam als 2 meter van de bar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Vroeger werden die 'gewoon' doodgeknuppeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |