abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197857415
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
jesse klaver
Altijd terechte klacht
pi_197857436
quote:
Trouwens zo leuk om die wemoetenhetklimaatredden!!!einz!!! roepers op appel te zien komen en in de houding te zien springen :')

Alsof jesse klaver zelf door hun straten loopt :')
Anders maak je even duidelijk dat je gewoon een troll bent.
pi_197857448
Het klimaat gaat soms wat op en neer. Al die wappies die nu vanwege wat jaren zeggen dat er sprake is van constante opwarming :') Over x aantal jaar gaat het weer omlaag en heb je de wappies die gaan praten over global cooling.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:08:31 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197858474
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij heb je al veel te lang niet geneukt.
In elk geval ga ik niet op FOK! met m'n ex kissebissen :') .
quote:
Er is nog niet een 'wetenschapper' geweest die een sluitend bewijs voor de zogenaamd ongekende opwarming heeft kunnen geven. Gaat ook niet gebeuren.

Het hele klimaatsprookje gaat maar om een ding: schandalig veel geld.

Uiteraard warmt het af en toe op, maar dat deed het altijd al dus ga huilen ofzo.
Hou toch op man, de antropogene oorzaak van de huidige klimaatverandering is inmiddels door (letterlijk) duizenden onafhankelijke bronnen bevestigd: variërend van eenvoudige (of complexe) proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.
Huilen dan.
pi_197858584
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

In elk geval ga ik niet op FOK! met m'n ex kissebissen :') .
[..]

Hou toch op man, de antropogene oorzaak van de huidige klimaatverandering is inmiddels door (letterlijk) duizenden onafhankelijke bronnen bevestigd: variërend van eenvoudige (of complexe) proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.
Linksgekkie gespot.

Als jesse klaver morgen zegt dat rood eigenlijk zwart is, dan blèr je dat keihard na.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_197858592
Dat het klimaatsceptische sprookje misschien (ook?) een kwestie is van schandalig veel geld komt natuurlijk niet in VD op. Want wie zou daar nou belang bij hebben?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2021 20:14:50 ]
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:16:21 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197858629
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Linksgekkie gespot.

Als jesse klaver morgen zegt dat rood eigenlijk zwart is, dan blèr je dat keihard na.
Fijn dat je zo snel al niet eens meer doet alsof je argumenten hebt. Normaal bereiken we dat punt pas na een pagina of 4.
Huilen dan.
pi_197859247
Lang geleden dat ik een nog eens een viesdomme post van TS heb gezien. Good to have you back!
pi_197859491
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Fijn dat je zo snel al niet eens meer doet alsof je argumenten hebt. Normaal bereiken we dat punt pas na een pagina of 4.
Ik ga wat moeite steken in een eindeloze discussie met jou zeg. De waarheid zal best ergens tussen ons in liggen, maar zolang jij de beproefde wappiestrategie aanhangt ga ik niet met je in discussie en kan je mij niet kwalijk nemen dat ik precies hetzelfde met jou doe.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_197859509
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef Intint het volgende:
Lang geleden dat ik een nog eens een viesdomme post van TS heb gezien. Good to have you back!
Ah, deze kloon ook weer even laten inloggen?
pi_197859556
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
Dat het klimaatsceptische sprookje misschien (ook?) een kwestie is van schandalig veel geld komt natuurlijk niet in VD op. Want wie zou daar nou belang bij hebben?
Ja vertel eens. Want zodra de ontkenners hun doel bereikt hebben, droogt de inkomsten bron op. Zodra de klimaatfacisten hun doel bereikt hebben, willen ze alleen maar meer geld.
pi_197859596
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Isdatzo het volgende:

complexe proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.
Want die waren er 100 jaar geleden natuurlijk ook al, dus dat kunnen ze prima met nu vergelijken :')
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:22:21 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197860404
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik ga wat moeite steken in een eindeloze discussie met jou zeg. De waarheid zal best ergens tussen ons in liggen,
Vogeltjesdans zegt: 1 + 1 = 20
Isdatzo zegt: 1 + 1 = 2
Vogeltjesdans: dE waArHeiD LiGt vAsT iN heT miDdEn!!!

quote:
maar zolang jij de beproefde wappiestrategie aanhangt ga ik niet met je in discussie en kan je mij niet kwalijk nemen dat ik precies hetzelfde met jou doe.
Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?

Huilen dan.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:22:54 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197860424
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Want die waren er 100 jaar geleden natuurlijk ook al, dus dat kunnen ze prima met nu vergelijken :')
Want dat moet om het oorzakelijke verband tussen een verhoogde concentratie broeikasgassen in de atmosfeer en een globale temperatuurstijging te kunnen aantonen of zo :? .

Overigens zijn er genoeg manieren om verleden klimatologische omstandigheden te kunnen vaststellen. Denk bijvoorbeeld aan (een combinatie van) boomringen, fossielen, pollen, koraal, de fractionatie van stabiele zuurstofisotopen, warven, etc etc.
Huilen dan.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:28:14 #90
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197860588
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?

[ afbeelding ]
Ik begin me echt zorgen te maken.
Floefig gefloefde op de Foxes en doet niet meer mee.
Genomineerd voor biggest baddest asshole motherfucker 2021. Vergeet niet te stemmen.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:29:09 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197860626
Vooral doen.
Huilen dan.
pi_197860659
Belgische pers:
pi_197861173
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
Nee hoor. Lange Fransje en hoe heet die ene met die plofkop ook al weer, die doen dat helemaal zonder eigenbelang hoor. Die hebben er helemaal geen voordeel van als ze inkomsten van hun YouTube-kanaal hebben of wanneer mensen die “grappige” t-shirts kopen. Al die inkomsten gaan direkt naar het goede doel.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_197861224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ah, deze kloon ook weer even laten inloggen?
Ben nu voorzichtig voordat ik je weer met feiten om de oren moet slaan, je vervolgens een paar weken uit deze discussies verdwijnt en daarna weer gewoon verder gaat met dezelfde oude al ontkrachte argumenten, hopende dat ik je vergeten ben.
pi_197861669
pi_197861867
quote:
*O* *O* *O*
  zaterdag 6 februari 2021 @ 22:11:45 #97
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_197862038
quote:
Trouwens zo leuk om die wemoetenhetklimaatredden!!!einz!!! roepers op appel te zien komen en in de houding te zien springen :')

Alsof jesse klaver zelf door hun straten loopt :')
Ja ik let op het milieu vanwege Jesse Klaver. Is het ook eens in je opgekomen dat ik het belangrijk zou kunnen vinden dat de aarde een beetje leefbaar blijft?

Poets jij nooit thuis blijf jij in stront zitten? Jesse kan mij de pot op maar het milieu niet.

Maar blijkbaar ben je van een laag niveau. Anders kon je wat dieper in discussie dan dit. Dit doet me denken aan iemand zijn eerste spreekbeurt dat niveau straal je uit.

Wat stem je fvd?
pi_197862731
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]
Waarmee je precies bevestigt wat ik zei. Jij gaat van je eigen gelijk uit. En dat heb je niet.

quote:
Hanteert links toch standaard als ze geen 'argumenten' meer hebben?

quote:
pi_197862866
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Dullahan het volgende:

[..]

Ja ik let op het milieu vanwege Jesse Klaver. Is het ook eens in je opgekomen dat ik het belangrijk zou kunnen vinden dat de aarde een beetje leefbaar blijft?
Is het wel eens bij jou opgekomen dat we daar helemaal niks aan kúnnen veranderen? en dat het allemaal maar misbruikt wordt omdat het zoveel geld oplevert?

quote:
Poets jij nooit thuis blijf jij in stront zitten?
Daar heb ik mensen als jij voor.

quote:
Jesse kan mij de pot op maar het milieu niet.
Wat stem je GL?

quote:
Maar blijkbaar ben je van een laag niveau. Anders kon je wat dieper in discussie dan dit. Dit doet me denken aan iemand zijn eerste spreekbeurt dat niveau straal je uit.
Blijkbaar verkeer je nog steeds in die kringen B-)

quote:
Wat stem je fvd?
Om te beginnen mijn gitaar. Klimaatwappie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef Vigilant88 het volgende:
Belgische pers:
[ afbeelding ]
Maar let op, dat wordt zorgvuldig genegeerd hier.
pi_197862882
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Intint het volgende:

[..]

Ben nu voorzichtig voordat ik je weer met feiten om de oren moet slaan, je vervolgens een paar weken uit deze discussies verdwijnt en daarna weer gewoon verder gaat met dezelfde oude al ontkrachte argumenten, hopende dat ik je vergeten ben.
Heb je al 60 rollen wc papier gehaald?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')