Anders maak je even duidelijk dat je gewoon een troll bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trouwens zo leuk om die wemoetenhetklimaatredden!!!einz!!! roepers op appel te zien komen en in de houding te zien springen
Alsof jesse klaver zelf door hun straten loopt
In elk geval ga ik niet op FOK! met m'n ex kissebissenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al veel te lang niet geneukt.
Hou toch op man, de antropogene oorzaak van de huidige klimaatverandering is inmiddels door (letterlijk) duizenden onafhankelijke bronnen bevestigd: variërend van eenvoudige (of complexe) proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.quote:Er is nog niet een 'wetenschapper' geweest die een sluitend bewijs voor de zogenaamd ongekende opwarming heeft kunnen geven. Gaat ook niet gebeuren.
Het hele klimaatsprookje gaat maar om een ding: schandalig veel geld.
Uiteraard warmt het af en toe op, maar dat deed het altijd al dus ga huilen ofzo.
Linksgekkie gespot.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In elk geval ga ik niet op FOK! met m'n ex kissebissen.
[..]
Hou toch op man, de antropogene oorzaak van de huidige klimaatverandering is inmiddels door (letterlijk) duizenden onafhankelijke bronnen bevestigd: variërend van eenvoudige (of complexe) proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.
Fijn dat je zo snel al niet eens meer doet alsof je argumenten hebt. Normaal bereiken we dat punt pas na een pagina of 4.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Linksgekkie gespot.
Als jesse klaver morgen zegt dat rood eigenlijk zwart is, dan blèr je dat keihard na.
Ik ga wat moeite steken in een eindeloze discussie met jou zeg. De waarheid zal best ergens tussen ons in liggen, maar zolang jij de beproefde wappiestrategie aanhangt ga ik niet met je in discussie en kan je mij niet kwalijk nemen dat ik precies hetzelfde met jou doe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fijn dat je zo snel al niet eens meer doet alsof je argumenten hebt. Normaal bereiken we dat punt pas na een pagina of 4.
Ah, deze kloon ook weer even laten inloggen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef Intint het volgende:
Lang geleden dat ik een nog eens een viesdomme post van TS heb gezien. Good to have you back!
Ja vertel eens. Want zodra de ontkenners hun doel bereikt hebben, droogt de inkomsten bron op. Zodra de klimaatfacisten hun doel bereikt hebben, willen ze alleen maar meer geld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
Dat het klimaatsceptische sprookje misschien (ook?) een kwestie is van schandalig veel geld komt natuurlijk niet in VD op. Want wie zou daar nou belang bij hebben?
Want die waren er 100 jaar geleden natuurlijk ook al, dus dat kunnen ze prima met nu vergelijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
complexe proeven, waarnemingen (met satellieten, weerballonnen, metingen op land, op zee, you name it), natuurkundige berekeningen, stochastische modellen, et cetera.
Vogeltjesdans zegt: 1 + 1 = 20quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga wat moeite steken in een eindeloze discussie met jou zeg. De waarheid zal best ergens tussen ons in liggen,
Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?quote:maar zolang jij de beproefde wappiestrategie aanhangt ga ik niet met je in discussie en kan je mij niet kwalijk nemen dat ik precies hetzelfde met jou doe.
Want dat moet om het oorzakelijke verband tussen een verhoogde concentratie broeikasgassen in de atmosfeer en een globale temperatuurstijging te kunnen aantonen of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want die waren er 100 jaar geleden natuurlijk ook al, dus dat kunnen ze prima met nu vergelijken
Ik begin me echt zorgen te maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vogeltjesdans zegt: 1 + 1 = 20
Isdatzo zegt: 1 + 1 = 2
Vogeltjesdans: dE waArHeiD LiGt vAsT iN heT miDdEn!!!
[..]
Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?
[ afbeelding ]
Nee hoor. Lange Fransje en hoe heet die ene met die plofkop ook al weer, die doen dat helemaal zonder eigenbelang hoor. Die hebben er helemaal geen voordeel van als ze inkomsten van hun YouTube-kanaal hebben of wanneer mensen die “grappige” t-shirts kopen. Al die inkomsten gaan direkt naar het goede doel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
Dat het klimaatsceptische sprookje misschien (ook?) een kwestie is van schandalig veel geld komt natuurlijk niet in VD op. Want wie zou daar nou belang bij hebben?
Ben nu voorzichtig voordat ik je weer met feiten om de oren moet slaan, je vervolgens een paar weken uit deze discussies verdwijnt en daarna weer gewoon verder gaat met dezelfde oude al ontkrachte argumenten, hopende dat ik je vergeten ben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, deze kloon ook weer even laten inloggen?
Ja ik let op het milieu vanwege Jesse Klaver. Is het ook eens in je opgekomen dat ik het belangrijk zou kunnen vinden dat de aarde een beetje leefbaar blijft?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trouwens zo leuk om die wemoetenhetklimaatredden!!!einz!!! roepers op appel te zien komen en in de houding te zien springen
Alsof jesse klaver zelf door hun straten loopt
Waarmee je precies bevestigt wat ik zei. Jij gaat van je eigen gelijk uit. En dat heb je niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vogeltjesdans zegt: 1 + 1 = 20
Isdatzo zegt: 1 + 1 = 2
Vogeltjesdans: dE waArHeiD LiGt vAsT iN heT miDdEn!!!
[..]
Hanteert links toch standaard als ze geen 'argumenten' meer hebben?quote:Die beproefde wappiestrategie is je wijzen op de fouten in jouw redenatie? Is dit een soort omgekeerde psychologie?
quote:[ afbeelding ]
Is het wel eens bij jou opgekomen dat we daar helemaal niks aan kúnnen veranderen? en dat het allemaal maar misbruikt wordt omdat het zoveel geld oplevert?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Ja ik let op het milieu vanwege Jesse Klaver. Is het ook eens in je opgekomen dat ik het belangrijk zou kunnen vinden dat de aarde een beetje leefbaar blijft?
Daar heb ik mensen als jij voor.quote:Poets jij nooit thuis blijf jij in stront zitten?
Wat stem je GL?quote:Jesse kan mij de pot op maar het milieu niet.
Blijkbaar verkeer je nog steeds in die kringenquote:Maar blijkbaar ben je van een laag niveau. Anders kon je wat dieper in discussie dan dit. Dit doet me denken aan iemand zijn eerste spreekbeurt dat niveau straal je uit.
Om te beginnen mijn gitaar. Klimaatwappie.quote:Wat stem je fvd?
Maar let op, dat wordt zorgvuldig genegeerd hier.quote:
Heb je al 60 rollen wc papier gehaald?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Intint het volgende:
[..]
Ben nu voorzichtig voordat ik je weer met feiten om de oren moet slaan, je vervolgens een paar weken uit deze discussies verdwijnt en daarna weer gewoon verder gaat met dezelfde oude al ontkrachte argumenten, hopende dat ik je vergeten ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |