je ziet er niet ver naastquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:28 schreef zodeju het volgende:
Dus daarom wilde je op die andere kamer......daar kwam je op beeld en niet op je eigen kamer...Nu ga je lekker te keer in je eigenkamer en kijkt even of de camera met je mee draait terwijl je expres vals zingt.
Ik heb je door Jill.
Patje ook nog volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:31 schreef spapaars het volgende:
Slapen ze daar nog maar met z'n drieën?
Die verdient ze ook niet. Bij alles moet ze geholpen worden. Zelfs bij de 3regels.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vreselijk dat schoolkamp gedoe.
Spullen vernielen, erger me er een ongeluk aan.
Die hele kleuterschool mag naar huis van mij.
Als Jill zich niet kan gedragen, verdient ze ook dat huismeesterschap niet.
Ik ben hier gewoon te oud voorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:34 schreef Oranos het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben die Jill niet leuk vind
Moet soms echt wel lachen, maar dit is zoooo niet leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:34 schreef Oranos het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben die Jill niet leuk vind
Water en wat pillen voor GGZ instelling BB. One flewquote:
En 22jaar onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill begint heel langzaam op mijn zenuwen te werken...
ja waar is die??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
stream 1 maar eens aanzetten..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja waar is die??
en waarom zie ik al de hele tijd een stomme tuin???
Het gedraagt zich als een kind die om aandacht vraagt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill begint heel langzaam op mijn zenuwen te werken...
die had ze toch al nou zoiezo 2 alquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die verdient ze ook niet. Bij alles moet ze geholpen worden. Zelfs bij de 3regels.
Om dat ze maar met 1stream werken. Of het is BB die deze overkill ons wil laten zien en zo de Jillhype de das om wil doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja waar is die??
en waarom zie ik al de hele tijd een stomme tuin???
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier flikt Jerrel het de eerste keer, eruit met die kneus .....![]()
Suizende oren.Gastje moet daar voor gewaarschuwd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hmmm, sletje is niks mis meequote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik was al 2 jaar zelfstandig op die leeftijd.
Ze komt zo over als een sletje met d'r harem.
Jup en van opa gehoord dat ze zoveel volgers heeft plus info van de nieuwe hoe popi ze is en nu ook nog huismeesterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gedraagt zich als een kind die om aandacht vraagt.
She is going downquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup en van opa gehoord dat ze zoveel volgers heeft plus info van de nieuwe hoe popi ze is en nu ook nog huismeester
Nu niet meerquote:
ik had op me telefoon de andere stream aanquote:
naar het is gewoon stom dat we zeker 3 kwartier al de tuin zien op de andere stream bespottelijkquote:
Gewoon uitzettenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
naar het is gewoon stom dat we zeker 3 kwartier al de tuin zien op de andere stream bespottelijk
Denk aan de zuiderburen.. die maar 1 stream hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
naar het is gewoon stom dat we zeker 3 kwartier al de tuin zien op de andere stream bespottelijk
Sinds begin deze week is ze begonnen met haar nep gedoe, sinds ze weet dat ze 1 stond in popiepoll gaat het fout, dat had ik verwachtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Jammer wel, ze was een tijdje terug een toffe griet.
We hebben hier ook Videoland op stream als we betalen heurquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk aan de zuiderburen.. die maar 1 stream hebben
Dan gaat hij toch lekker naar huis.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit gaat tegen ze keren. Gerel midden de nacht als anderen willen slapen. Heb medelijden met Patje.
Die had vannacht ook bijna niet geslapen.
Ze staat nu iets meer op zichzelf nu de andere NL dames er niet meer zijn als referentiepunt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Jammer wel, ze was een tijdje terug een toffe griet.
Patje moet gewoon dat bed in die andere kamer opeisen. Hij had hem al gereserveerd dus laat Sjerrel lekker bij die kinderen liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit gaat tegen ze keren. Gerel midden de nacht als anderen willen slapen. Heb medelijden met Patje.
Die had vannacht ook bijna niet geslapen.
En meestal de saaiste.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk aan de zuiderburen.. die maar 1 stream hebben
Ze is soms best nog leuk en ook wel samen met Thomas, maar dat kinderachtige gedoe en aandacht vragen word ik zo moe vanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:49 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze staat nu iets meer op zichzelf nu de andere NL dames er niet meer zijn als referentiepunt.
Denk dat de Belgische kijkers haar ook heel leuk vinden, eindelijk een Hollander waar ze zich slim door voelenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Sinds begin deze week is ze begonnen met haar nep gedoe, sinds ze weet dat ze 1 stond in popiepoll gaat het fout, dat had ik verwacht
Donderdag kan Patje verhuizen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:50 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Patje moet gewoon dat bed in die andere kamer opeisen. Hij had hem al gereserveerd dus laat Sjerrel lekker bij die kinderen liggen.
Doe normaal johquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:51 schreef Oranos het volgende:
[..]
Denk dat de Belgische kijkers haar ook heel leuk vinden, eindelijk een Hollander waardoor ze zich slim door voelen
Die heeft gezien dat ze populair isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:53 schreef Tourniquet het volgende:
Die Mike gedraagt zich ook alsof hij 16 is.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:56 schreef Zeverlepke het volgende:
Nonkel Pat suggereert duimpjes omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die domme belgen winnen wel consistent alle BE vs NL spelletjes (zie Expeditie Robinson).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:51 schreef Oranos het volgende:
[..]
Denk dat de Belgische kijkers haar ook heel leuk vinden, eindelijk een Hollander waar ze zich slim door voelen
Serieus??quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Jonguh kruip erbij, neuk dr ... strakke teksten patje
Wasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Die heeft gezien dat ze populair is
Zoiets was het wel ongeveer ja en nog iets over zijn vriendin uit Wit Ruslandquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb vertaald wel, ik ben er 99% zeker van
Leuk man, eer van je werkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
3.8K en 1.2K views, lekker man ....
Ik vond de uitzending vandaag wel een heel grote Jill-promotie. Ze bijna kreeg nog meer positieve exposure dan Kaag bij de NPO.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Om dat ze maar met 1stream werken. Of het is BB die deze overkill ons wil laten zien en zo de Jillhype de das om wil doen.
Dank je, ja eindelijk eens veel kijkers, afgelopen maand nergens meer dan 1K per filmpje ....quote:
je gaat lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
3.8K en 1.2K views, lekker man ....
Komt omdat er in België nog steeds zoiets bestaat als fatsoenlijk onderwijs. Iets wat hier al heel lang geleden vaarwel gezegd is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die domme belgen winnen wel consistent alle BE vs NL spelletjes (zie Expeditie Robinson).
Zelfs BB moest deze keer ingrijpen om Nederland te redden met 3 nieuwe bewoners
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ja eindelijk eens veel kijkers, afgelopen maand nergens meer dan 1K per filmpje ....![]()
En ik ben vijf uur per dag bezig met terugzoeken, monteren en uploaden ...
Het lijkt me ook niet zo'n hype als eerdere rls'en, dat scheelt vast ook, maar wie weet we hebben nog even te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ja eindelijk eens veel kijkers, afgelopen maand nergens meer dan 1K per filmpje ....![]()
En ik ben vijf uur per dag bezig met terugzoeken, monteren en uploaden ...
Hij is daar nooit weggeweest toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Patje heeft dus zijn bed terug opgeëist in de andere kamer, hij zei Jerrel komt hier morgen terug slapen. Ik geef hem groot gelijk!
Ze gingen gewoon net wat te lang door. Op een gegeven moment moet je gewoon aanvoelen dat je beter je bek kunt houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:20 schreef Yolk het volgende:
Heb tot dusver nog geen serieuze tekenen gezien van een dalende populariteit van Jill. Wel zie ik Liese minder hoog staan in polls e.d.
Als iemand die op Jill heeft gestemd voor huismeesterschap (en daar zeker geen spijt van heeft) kan ik me trouwens goed voorstellen dat Patje zich wat ergert. We kennen allemaal de situaties dat je je te midden van een jolige, melige groep begeeft, terwijl jij niet in die stemming zit en probeert te slapen.
ist dat links op stream 1 liese?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze gingen gewoon net wat te lang door. Op een gegeven moment moet je gewoon aanvoelen dat je beter je bek kunt houden.
Jillquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ist dat links op stream 1 liese?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, hoogtepunten van vanavond welterusten ....
Trusten topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Ja inderdaad. Matt name aan een van de nieuwkomers begin ik me nu al behoorlijk te ergeren... (sorry). Momenteel nog meer aan Matt dan aan Jerrel. Gewoon té.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze gingen gewoon net wat te lang door. Op een gegeven moment moet je gewoon aanvoelen dat je beter je bek kunt houden.
Rechts van mij.quote:
oh nee rechts is mike, hmmquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:08 schreef mario390 het volgende:
nee op stream 1
is rechts jill, en links liese
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, hoogtepunten van vanavond welterusten ....
Thanks voor de filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat hij echt te ver. Theo kreeg een waarschuwing. Die verdient Jerrel ook.
wat zei hij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Thanks voor de filmpjes.
Hier gaat hij echt te ver. Theo kreeg een waarschuwing. Die verdient Jerrel ook.
waar slaapt die al 2 nachten?zij is niet te zienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoop dat de regie ook snel wakker wordt. Beeld van Liese graag!
Niet wat hij zei, maar wat hij deed. Dat keihard fluiten in iemands oor. Wat een galbak.quote:
oke ja kann nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet wat hij zei, maar wat hij deed. Dat keihard fluiten in iemands oor. Wat een galbak.
welke kamer slaapt liese? de vent is inquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Patje heeft geklaagd dat het te lang rumoerig en baldadig was in de slaapkamer.
Er was al ambiance genoeg voor hem overdag denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Patje snapt wel dat jonge mensen ambiance willen maken
beantwort hierquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke kamer slaapt liese? de vent is in
haar bed
Misschien hebben ze samen wel bumsi bumsi gemaakt vannacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke kamer slaapt liese? de vent is in
haar bed
Madam begint een beetje last te krijgen van sterallures, dunkt me.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:03 schreef Flow3r het volgende:
Tot 2 uur herrie maken en dan nu zelf terug in bed gaan
En het was allemaal fake zoals ze gisteren bezig was met die gitaar, alles voor de camera, niet eens funnyquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Madam begint een beetje last te krijgen van sterallures, dunkt me.
Zag je zijn koffer toen die binnenkwam. Dat neem ik mee voor een kort weekendje.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Mike als ik het goed heb is binnen gekomen in die trui vrijdagochtend heeft er aardig in staan zweten en draagt nu weer die trui
Ja heb ik ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze voelen nog steeds als indringers die 3 nieuwen ... snel er weer uit hopelijk
Wat ik ook niet zo goed begrijp... Dat gevoel is de afgelopen week ook gemotiveerd. Afgelopen week werd er door middel van allerlei opdrachten toegewerkt naar een groepsgevoel, nadat er lange tijd een gesplit gevoel was. Nu laten ze die bewoners daarop inbreken. Waarbij ik langzaamaan wel weer kleinere groepjes zie ontstaan (denk aan het gesprek tussen Zoey en Naomi gister en dat Matt + Mike wel erg naar Thomas en Jill trekken)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
hoewel die jerrel al gauw weer bij michel en pat stond toen het ging over het nachtgedol en meneer erover meekletste en toen michel er iets normaal wat van ging zeggen zorgde hij wel even dat hij als eerste in die kamer was en ging bij jill in bed leggen en nadat michel er wat van had gezegd ging meneer erover door dat het idd wel hinderlijk was bla blaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo wie ben jij? Matt doet ook mee aan BB.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:10 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.
Die jonge mantelzorger met rode verf op zijn kop,
ik kijk, en denk, wie ben jij.
ja was een klein dingentje iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:09 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zag je zijn koffer toen die binnenkwam. Dat neem ik mee voor een kort weekendje.....
Ja, dat was 1 trui, 1 paar sokken, en 1 paar oordopjes.quote:
Misschien komt zijn andere koffer iets later?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:16 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, dat was 1 trui, 1 paar sokken, en 1 paar oordopjes.
Nog niet genoeg voor 1 week.
zoey heeft die gister voor hem gewassen op 30 graden snel programma met een trui van thomas , thomas heeft het nog uit de droger gehaaldquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Mike als ik het goed heb is binnen gekomen in die trui vrijdagochtend heeft er aardig in staan zweten en draagt nu weer die trui
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:16 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, dat was 1 trui, 1 paar sokken, en 1 paar oordopjes.
Nog niet genoeg voor 1 week.
duikt weg * thnx voor de waarschuwing*quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:18 schreef MissyZ het volgende:
Incomming!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjerrel........
Paniek paniekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar is Liese????????
[ afbeelding ]
ik heb gezien dat patrick nog 2 koffers achter de ploeg aan rolde , toen iedereen al mee liep voor de rondgang in het huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Misschien komt zijn andere koffer iets later?
oh ok maar dan nog heeft die maar 1 trui bij zich?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
zoey heeft die gister voor hem gewassen op 30 graden snel programma met een trui van thomas , thomas heeft het nog uit de droger gehaald
Ja dat waren die van Tekkel en die kleinere versie van Thomas.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb gezien dat patrick nog 2 koffers achter de ploeg aan rolde , toen iedereen al mee liep voor de rondgang in het huis
The story of her life sinds haar 15de.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill slaapt bijna elke nacht
waar anders
als je het welkomstfilmpje terug kijkt en de hele groep enthousiast een rondgang doet door het huis, duwt patrick heel droog 2 grote koffers achter de meute aanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok maar dan nog heeft die maar 1 trui bij zich?
Dat zou dan ook 1 koffer van Matt bij hebben gezeten misschien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb gezien dat patrick nog 2 koffers achter de ploeg aan rolde , toen iedereen al mee liep voor de rondgang in het huis
prima, als jij denkt dat wij alles zien? no way, er worden hier vaak dingen gezegd die echt niet kloppen , net als de trui van els die nooit gewassen zou worden, terwijl els op haar insta zegt dat die elke nacht de wasmachine inging met de andere sportkleding. maar oke als jij wilt denken dat hij 1 trui 1 paar sokken en een broek mee heeft, mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:23 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja dat waren die van Tekkel en die kleinere versie van Thomas.
wat een gozer....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jerrel gaat mensen al aanspreken over wat ze moeten doen
bij patrick over de expressomachine
De geest heeft rust.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:18 schreef mario390 het volgende:
zo nu opgelost
liese slaapt daar in nattemutzes bed
meidenkamer
mike kwam via de voorraadkamer hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja .. hij zei dat hij sporadisch wel eens iets als barista had gedaan.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jerrel gaat mensen al aanspreken over wat ze moeten doen
bij patrick over de expressomachine
Knap als je door een koffer heen kunt kijken wat er inzit. Ik denk bijna zeker te weten dat OOK Matt een tweede koffer bij zich had. Maar goed je ziet wat je wilt zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
prima, als jij denkt dat wij alles zien? no way, er worden hier vaak dingen gezegd die echt niet kloppen , net als de trui van els die nooit gewassen zou worden, terwijl els op haar insta zegt dat die elke nacht de wasmachine inging met de andere sportkleding. maar oke als jij wilt denken dat hij 1 trui 1 paar sokken en een broek mee heeft, mijn zegen heb je
Ze heeft het over Matt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mike kwam via de voorraadkamer he
Nick is wel goed in stoken ... met iedereen het er over hebben behalve met degene om wie het gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ze maken het wel erg groot nu hoor met dat geklets er nog steeds over. Patje heeft zijn verhaal gedaan michel heeft er wat van gezegd en daarmee was het klaar
nee we hebben het er nu nog steeds over en maken het met het geroddel alleen maar erger
nee helemal niet hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
The story of her life sinds haar 15de.
ik ben diegene die over de trui met zweet begon en dat ging over die gast die via de voorraadkamer binnen kwam en als ik het goed heb was dat mikequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze heeft het over Matt.
ja dat was al gedaan had michel als eerste al gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat ze nu Thomas en Jill willen gaan aanspreken
Het ging over de koffer van Matt niet over zijn trui.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben diegene die over de trui met zweet begon en dat ging over die gast die via de voorraadkamer binnen kwam en als ik het goed heb was dat mike
Ja. maar Nick en de dames hebben besloten het nogmaals te doen, als ik het goed begreepquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat was al gedaan had michel als eerste al gedaan
Ja hoor, die heeft er al meer gehad dan de wind overhemden heeft gedroogd.quote:
Mike heeft geen rood haar dat is Matt en daar wordt van gezegd dat hij maar 1 trui en 1 paar sokken en tandenborstel heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike had 1 rolkoffer bij zich..
[ afbeelding ]
beter dat hij terugrolltquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike had 1 rolkoffer bij zich..
[ afbeelding ]
nee geloof ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, die heeft er al meer gehad dan de wind overhemden heeft gedroogd.
ik had het over mike en ik was diegen die erover begonquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mike heeft geen rood haar daar is Matt en daar wordt van gezegd dat hij maar 1 trui en 1 paar sokken en tandenborstel heeft.
voor het over de koffer ging ging het over de trui lees alles maar eens terug want missyz was diegene die zei dat mike met een kleine koffer kwamquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het ging over de koffer van Matt niet over zijn trui.
kom op, we begrijpen toch allemaal wel dat er meer is als 1 koffer , weekendtas, en dat ze gewoon met iets binnen komen maar dat er meer is, voor de beelden van de camera lopen ze met 1, maar iedereen snapt als je 3 maand weg gaat je meer dan 1 weekendtas meeneemt, ook heeft daan al eens gezegd dat BB duidelijk had aangegeven dat als je meer nodig had je dit kon aangeven met de gesprekken in de dbk en dat het dan achter de schermen geregeld werd, nogmaals wij zien niet alles , al denken sommige dat wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voor het over de koffer ging ging het over de trui lees alles maar eens terug want missyz was diegene die zei dat mike met een kleine koffer kwam
Eens, en MissyZ zou beter moeten weten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
kom op, we begrijpen toch allemaal wel dat er meer is als 1 koffer , weekendtas, en dat ze gewoon met iets binnen komen maar dat er meer is, voor de beelden van de camera lopen ze met 1, maar iedereen snapt als je 3 maand weg gaat je meer dan 1 weekendtas meeneemt, ook heeft daan al eens gezegd dat BB duidelijk had aangegeven dat als je meer nodig had je dit kon aangeven met de gesprekken in de dbk en dat het dan achter de schermen geregeld werd, nogmaals wij zien niet alles , al denken sommige dat wel.
Dan gaat het over de koffer van Mike en dan nog is het een aanname dat hij zo weinig mee heeft . Zie net een foto terug met een normaal formaat rol kofferquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voor het over de koffer ging ging het over de trui lees alles maar eens terug want missyz was diegene die zei dat mike met een kleine koffer kwam
het was ook maar een grapje even tussen missyz en mijn over die koffer, verders niet daarna werd er een naamverisseling hier en toen werd de koffer een groot punt hahaha mijn antwoord na missy en was het al klaar geweest in princiepequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
kom op, we begrijpen toch allemaal wel dat er meer is als 1 koffer , weekendtas, en dat ze gewoon met iets binnen komen maar dat er meer is, voor de beelden van de camera lopen ze met 1, maar iedereen snapt als je 3 maand weg gaat je meer dan 1 weekendtas meeneemt, ook heeft daan al eens gezegd dat BB duidelijk had aangegeven dat als je meer nodig had je dit kon aangeven met de gesprekken in de dbk en dat het dan achter de schermen geregeld werd, nogmaals wij zien niet alles , al denken sommige dat wel.
Juist dit dus. Het gaat om de aanname wat Mike bij zich heeft wat echt niet is wat genoemd wordt. En vooral dat er wordt gezegd over Matt wie ben jij . Matt heeft net zoveel recht om mee te doen aan BB als haar zoon Rene.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vind hem ook niet echt verkeerd en Mike ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind Matt juist de leukste van de 3
Van Mike nog niet veel mee gekregenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vind hem ook niet echt verkeerd en Mike ook niet.
Wie is Abid?quote:
Klopt de enige waar we veel van hebben gehoord is Jerrelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van Mike nog niet veel mee gekregen
Die is wel aanwezig jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Klopt de enige waar we veel van hebben gehoord is Jerrel
Omdat hij dat zelf mooi vindtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:03 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom heeft Jarretel zulke gekke wenkies?
Dat moet kunnen Denk dat het meer komt door het gesnurk en Michel laat Naomi ook wakker liggen dus ............quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
ze waren niet tot 3 uur bezig om 1 uur zijn ze gaan slapen
Het is ook een nicht..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:08 schreef jameshond7 het volgende:
K vind hem wel nichterig overkomen met z'n gedrag en gezeik
Sorry maar vind Pat een watje hierin Had allang door de kamer gebulderd En nu is het afgelopen ik wil slapenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:00 schreef Clasientje het volgende:
Is ook wel echt een blunder hoor de aanstaande Huismeester die lawaai maakt met een paar bewoners in de nacht.
Nou zegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het eerste wat ik zie en hoor is die sneaky Nick. Met zijne rare hoofd.![]()
Beetje zeuren en dreigen dat hij anders er ff langs moet gaan.....
Wat! Het is ene slome duikelaar met zijne dreigende taal op zeurende toon.quote:
inderdaad, alsof dit de eerste avond is dat er even na geouwehoerd werdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:15 schreef greysbones het volgende:
Gaan we nu allemaal vallen over een nachtje keten..
Als er dames in de andere slaapkamer tot 2 Snapchat lopen te giechelen en doen wordt hier ook niks over gezegd..
Maar
Omdat Jill het doet is het not done doen...
Pfff
En dan Patje die binnen kwam met ik slaap bijna niet en lig er heel laat in en ga er S nachts heel vaak uit...
Als de afgelopen weken wat anders waren verlopen hadden dit best goede vriendinnen kunnen worden, denk ikquote:
inderdaad, ik was nog wakker enquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef greysbones het volgende:
En dan is er niemand in dit oh zo volwassen huis die denkt.. we gaan met elkaar zitten en praten er over
Dan mag die fijne opmerking van Pat ook even aangehaald worden
Dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Als de afgelopen weken wat anders waren verlopen hadden dit best goede vriendinnen kunnen worden, denk ik
misschien dat naomi nog meer wil hhahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Als de afgelopen weken wat anders waren verlopen hadden dit best goede vriendinnen kunnen worden, denk ik
Dat kan nog steedsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze hebben beide al een vriendin gehad dus alles kan.. bij gebrek aan mooie leuke mannnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien dat naomi nog meer wil hhahaha
Dat ja..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad, ik was nog wakker en
Patje die zegt dat Thomas bij Jill moet kruipen en haar moet “neuken”
ja we hebben nog even te gaanquote:
Zou ze best leuk bij elkaar vinden.. kunnen ze elkaar steunen en helpenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad, ik was nog wakker en
Patje die zegt dat Thomas bij Jill moet kruipen en haar moet “neuken”
Ze hebben het over tinder toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:24 schreef engine het volgende:
Wat is dit voor app en waar kan ik die downloaden?
Vraag ik voor een vriend.
Nee Mike vertelde iets over fruit, dat is geen tinderquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het over tinder toch?
Liese draagt een bril voor haar migrainequote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Alles even doorgelezen, maar ik snap de irritatie naar Jill. Het is echt in haar bol gestegen nu ze zo populair is! Naomi was hetzelfde. Ze zijn zo afhankelijk van de buitenwereld. En hillarisch dat Liese dan nu een bril draagt ivm Michel. Die houdt volgens mij heel veel van mannelijke aandacht. Als ze die niet meer krijgt, wordt ze erg onzeker zeker?
Niet mee eens.. nog steeds net zo onzeker als toen ze erin kwam..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Alles even doorgelezen, maar ik snap de irritatie naar Jill. Het is echt in haar bol gestegen nu ze zo populair is! Naomi was hetzelfde. Ze zijn zo afhankelijk van de buitenwereld. En hillarisch dat Liese dan nu een bril draagt ivm Michel. Die houdt volgens mij heel veel van mannelijke aandacht. Als ze die niet meer krijgt, wordt ze erg onzeker zeker?
Ze hebben 131 camera’s dus denk dat ze het heel moeilijk vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:30 schreef JimLaFleur het volgende:
Is het nu echt zoo moeilijk om twee streams te besturen? Op de tweede stream alleeen maar de tuin.
mwah nee niet echt bij elkaar passenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ze best leuk bij elkaar vinden.. kunnen ze elkaar steunen en helpen
fruits geloof ik dat die zeiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het over tinder toch?
Mike spreekt zijn vrouwelijke kant aanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:33 schreef engine het volgende:
Mike zwets niethoezo is op date gaan voor vrouwen moeilijker
Ik ga op zoekquote:
#zininquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zondag sneeuwstream met Jill en Thomas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |