je ziet er niet ver naastquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:28 schreef zodeju het volgende:
Dus daarom wilde je op die andere kamer......daar kwam je op beeld en niet op je eigen kamer...Nu ga je lekker te keer in je eigenkamer en kijkt even of de camera met je mee draait terwijl je expres vals zingt.
Ik heb je door Jill.
Patje ook nog volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:31 schreef spapaars het volgende:
Slapen ze daar nog maar met z'n drieën?
Die verdient ze ook niet. Bij alles moet ze geholpen worden. Zelfs bij de 3regels.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vreselijk dat schoolkamp gedoe.
Spullen vernielen, erger me er een ongeluk aan.
Die hele kleuterschool mag naar huis van mij.
Als Jill zich niet kan gedragen, verdient ze ook dat huismeesterschap niet.
Ik ben hier gewoon te oud voorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:34 schreef Oranos het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben die Jill niet leuk vind
Moet soms echt wel lachen, maar dit is zoooo niet leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:34 schreef Oranos het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben die Jill niet leuk vind
Water en wat pillen voor GGZ instelling BB. One flewquote:
En 22jaar onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill begint heel langzaam op mijn zenuwen te werken...
ja waar is die??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
stream 1 maar eens aanzetten..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja waar is die??
en waarom zie ik al de hele tijd een stomme tuin???
Het gedraagt zich als een kind die om aandacht vraagt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill begint heel langzaam op mijn zenuwen te werken...
die had ze toch al nou zoiezo 2 alquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die verdient ze ook niet. Bij alles moet ze geholpen worden. Zelfs bij de 3regels.
Om dat ze maar met 1stream werken. Of het is BB die deze overkill ons wil laten zien en zo de Jillhype de das om wil doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja waar is die??
en waarom zie ik al de hele tijd een stomme tuin???
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier flikt Jerrel het de eerste keer, eruit met die kneus .....![]()
Suizende oren.Gastje moet daar voor gewaarschuwd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hmmm, sletje is niks mis meequote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik was al 2 jaar zelfstandig op die leeftijd.
Ze komt zo over als een sletje met d'r harem.
Jup en van opa gehoord dat ze zoveel volgers heeft plus info van de nieuwe hoe popi ze is en nu ook nog huismeesterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gedraagt zich als een kind die om aandacht vraagt.
She is going downquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup en van opa gehoord dat ze zoveel volgers heeft plus info van de nieuwe hoe popi ze is en nu ook nog huismeester
Nu niet meerquote:
ik had op me telefoon de andere stream aanquote:
naar het is gewoon stom dat we zeker 3 kwartier al de tuin zien op de andere stream bespottelijkquote:
Gewoon uitzettenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
naar het is gewoon stom dat we zeker 3 kwartier al de tuin zien op de andere stream bespottelijk
Denk aan de zuiderburen.. die maar 1 stream hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
naar het is gewoon stom dat we zeker 3 kwartier al de tuin zien op de andere stream bespottelijk
Sinds begin deze week is ze begonnen met haar nep gedoe, sinds ze weet dat ze 1 stond in popiepoll gaat het fout, dat had ik verwachtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Jammer wel, ze was een tijdje terug een toffe griet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |