liese is soms ook zuurquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Liese kijkt zuur was een betere geweest.
Met zure ballen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Dan krijgen we weer een semi-geile oninteressante Liesje-discussie .quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft Nick lelijke kleding aan en lelijke jas
Ze glundert welquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze zeiden " Iedereen is trots op." Weet je hoe goed me dit gedaan heeft? Mijn onzekerheid is echt even helemaal weg. Ik ben echt 3 weken alleen maar onzeker geweest, en ik heb dit gezien en ik ben in 1 keer zoveel zekerder van mezelf. Ik voel me sterker dan ooit.
Zo fijn voor Jill, ik vind haar nog steeds de leukste en dat is heel wat..Ik wil nog wel eens van mening veranderen...Jill maakt me nog steeds vrolijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze zeiden " Iedereen is trots op." Weet je hoe goed me dit gedaan heeft? Mijn onzekerheid is echt even helemaal weg. Ik ben echt 3 weken alleen maar onzeker geweest, en ik heb dit gezien en ik ben in 1 keer zoveel zekerder van mezelf. Ik voel me sterker dan ooit.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef aswesleep het volgende:
Middagje Michel afzeiken met Pat en Nick.
Pics van haar zusje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:39 schreef Benny het volgende:
Jill over haar halfzusje: "Ze is 16, maar ze gedraagt zich heel volwassen. Is heel knap."
quote:
quote:
"Hallo, mijn naam is Jill en mentaal ben ik 13'quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Jill: "Als mijn opa dezelfde leeftijd had als ik waas ik met hem gaan trouwen. En met mijn oma. Ik ben echt zo trots op ze"
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Jill is blij : als haar opa van haar leeftijd was geweest was met hem gaan trouwen
whutquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Jill: "Als mijn opa dezelfde leeftijd had als ik waas ik met hem gaan trouwen. En met mijn oma. Ik ben echt zo trots op ze"
den Thomas kijkt maar sip hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Jill is blij : als haar opa van haar leeftijd was geweest was ze met hem gaan trouwen
BB liet al dat fototje zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Julie had misschien wat anders moeten kiezen want ze is er niet vrolijker op geworden
Neeeheeeeequote:
Damn,jij bent echt Sherlock.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit zullen broertje en zusje wel zijn:
https://www.instagram.com/p/B5P_R9chsE-/
gemiste kansquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou het liedje van Juf Ank doen.
Nou ja zeg.quote:
snappen die belgen niks vanquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
Die zenden daar ook een (nagemaakte) versie van uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snappen die belgen niks van
Dan volgt Zoey ook wel met haar achteruit reetquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef DKUp het volgende:
Liesje gaat weer semi-geil met haar kont draaien.
Ik ben fan van Enrique.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
Michel: "Nog een nummer. Staan er straks 2 of 3 nummers van ons in de charts als we het huis uit zijn"
Droom lekker verder, Enrique Iglesias
heb ik ook gedaan, t zijn net kakelende kippenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef Benny het volgende:
Nou. Koptelefoon maar even af gedaan. Wat een herrie
amen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:53 schreef DKUp het volgende:
Dat meisje van 23 wat van super gezellige dingen houdt moet het huis in ieder geval niet in
Naat en Zoey waren dat volgens mij ook vooral. Idioot stukjequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
trouwens wie had die rap gemaakt bij het vorige nummer want Naat schept ermee op met de vraag hoe vinden jullie mijn rap kunsten hahaha
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Pat voegt straks nog wel wat onverstaanbaar Antwerpistaans toe. Komt vast goed.
want?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:53 schreef DKUp het volgende:
Dat meisje van 23 wat van super gezellige dingen houdt moet het huis in ieder geval niet in
da's een abuus da ni' zjust isquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Pat voegt straks nog wel wat onverstaanbaar Antwerpistaans toe. Komt vast goed.
BLM aandachtshoerquote:
ik versta er niets vanquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef engine het volgende:
[..]
Naat en Zoey waren dat volgens mij ook vooral. Idioot stukje
Die willen het Jeu de boules toernooi verder zettenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:56 schreef DKUp het volgende:
Nick en Patrick zijn ook helemaal klaar met die onzin
Net als Bradge.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thommie kan op de piano spelen ..?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
Zag je ooit al zo een wonder, zoveel idiootjes bij elkaar
Geen geruzie, geen gedonder, iedereen staat voor je klaar
Dus lul maar lekker met ons mee en hou lekker je snuit
Want wie je bent of wat je doet, dat maakt voor ons niet uit
Welkom welkom in het big brother huis
Welkom welkom we stemmen je eruit
![]()
![]()
Tadaaa.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
niets meer aan doen haahquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
Nog steedsquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waar is hij gebleven eigenlijk
die tikkte toch mee in de Cos?
Iets met Luna Lopez, bad bitchquote:
Hij was hier laatst nog,zelfs een YT gezien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waar is hij gebleven eigenlijk
die tikkte toch mee in de Cos?
Volgens mij was dat de drag naam van Theo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Iets met Luna Lopez, bad bitchWeet alleen niet wie Luna Lopez is
ohquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de drag naam van Theo.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Die doet er niet meer toe , die is weg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef mario390 het volgende:
nattemutz hätte ook niet
vor de groep de keuze gemakt
Ik zei het al eerder, die hele barak moeten ze vullen met Fok!cos-sersquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
Er is daar geen WIFI.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, die hele barak moeten ze vullen met Fok!cos-sers
ja maar ik zeg ze had niet vor de groep gespeltquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die doet er niet meer toe , die is weg.
mies ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thommie kan op de piano spelen ..?
heeft daar geen behoefte aan, nijp wel oogje dichtquote:
ja is wel nodig hequote:
Zongen ze dat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Michel zit er toch bijquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef DKUp het volgende:
Dat kringetje is al de reden dat er alleen nog heren in moeten.
ja hoe kan dat nou normaal is hij altijd heel enthousiast zeker met instrumentenquote:
dat zeg ik dus niets van te verstaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zongen ze dat?
Ik dacht iets als
Ik nomineer jou, I’m bad bitch
Jij nonineert mij? Sad bitch
Haaaallo allemaal. Wat fijn dat je er bent. Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend? Stamp met je voeten, gooi je armen in je zij. Ik ben Big Brother, en wie ben jij?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
Hoop dat dit leuke TV gaat opleverenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
deze gaat wel beter klinken als die andere
Belgie heeft zijn eigen versie van De luizemoederquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snappen die belgen niks van
Big Brother The Musical-meet volgend jaarquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
En De Mol zal er wel een Musical van maken, elke week uitverkocht 30 kaartjes per voorstelling, 5m afstand houden, mondkapje verplicht, vaccinatiebewijs+ recent testrapport, verboden voor ouder dan 65jaar en onderliggende zieken, vóór de avonklok naar huis
Het zal storm lopen
Ik mis "Snap je" in de tekstquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:24 schreef aswesleep het volgende:
Misschien is er nog plaats voor een 'als je stoer doet moet je stoer blijven' shout-out naar Nathelie en Daan?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef Kefke04 het volgende:
Els krijgt er ook effe van langs in t liedje
Top. Niks meer aan veranderen, gooi maar over het hek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:28 schreef Blackprinces het volgende:
10 uur dansen
Deken breien
En een token die verdwijnt
Daantje emo
Elsje hottub
Natalie die snapt ut wel..
Wat doen ze moeilijk daar...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Top. Niks meer aan veranderen, gooi maar over het hek.
neequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:29 schreef GayGuy het volgende:
Nog meer mensen bij wie Videoland er ineens uit klapt?
Jij rijmt al net zo ‘goed’ als de bewonersquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:28 schreef Blackprinces het volgende:
10 uur dansen
Deken breien
En een token die verdwijnt
Daantje emo
Elsje hottub
Natalie die snapt ut wel..
Wat doen ze moeilijk daar...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:29 schreef GayGuy het volgende:
Yep, irritantquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:29 schreef GayGuy het volgende:
Dat was eerder deze week ook .. werd uiteindelijk opgelost.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Welkom Welkom in het BB huis... idioten
Dat lied moet zijn
Rot op Rot Op Naar HuiHuis, er kan er maar één Winnen en dat zijn Jullie NieHiet
Echt, dan open je ultimate guitar en YouTu..... Ohquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
Helemaal een lied geschreven op "De drie biggetjes"
Vraagje aan Thomas: "Kun je dat spelen?"
Thomas: "Nee. Ik weet niet hoe dat zit"
Het kan nog hogerquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat valse gepingel van Thomas tussendoor ook![]()
Veel beter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:37 schreef aswesleep het volgende:
Hadden ze niet beter voor het Dos Cervezas deuntje van deze ochtend gekozen, zit toch verser in het geheugen.
Blijkbaar toch niet zo'n beste muzikantquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:40 schreef Kefke04 het volgende:
Dit zou een opdracht voor Thomas moeten zijn, maar hij brengt er niets van terecht.
ze is best wel beken, maar speelt vooral hiphopquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef D. het volgende:
Weet iemand of Zoey een beetje goede dj is? Ze komt niet erg muzikaal over
Nee, en wat ik er wel van vind...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat metrum klopt echt van geen kant he
Ja, is beetje goede DJ. Klein beetje. Ok, hééél klein beetje dan? Ah.. who am I kidding... nee. Is geen goede DJ.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef D. het volgende:
In haar genre is ze best wel populair.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef D. het volgende:
Echt hè, ze hebben 1 persoon in huis die enigszins wat instrumenten bespeelt. Dan check je toch eerst of diegene het kan spelen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
Helemaal een lied geschreven op "De drie biggetjes"
Vraagje aan Thomas: "Kun je dat spelen?"
Thomas: "Nee. Ik weet niet hoe dat zit"
https://partyflock.nl/artist/91145:Zoey-Hasselbankquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef D. het volgende:
Nou enigszins...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Echt hè, ze hebben 1 persoon in huis die enigszins wat instrumenten bespeelt. Dan check je toch eerst of diegene het kan spelen?
Bekend en goed gaan niet per se samenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze is best wel beken, maar speelt vooral hiphop
Hans Teeuwen.quote:
DJ ??? USB-inplugger bedoel je ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef D. het volgende:
Dat word een Jostie-Uitvoering.. een tingeltangel en laffe trommelquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:47 schreef aswesleep het volgende:
Hoop dat ze het gewoon zonder instrumenten doen, en zeker zonder trommel en tamboerijn.
Nou vooruit, 2 nummers op piano en 2 op gitaar.quote:
Ze doet urban.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Bekend en goed gaan niet per se samen
Statistiekenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/artist/91145:Zoey-Hasselbank
Ja dat, maar niet snappen dat je een melodie gewoon kan volgen met akkoorden als je de basis noot van het akkoord hebtquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou vooruit, 2 nummers op piano en 2 op gitaar.
Maakt niet uit, zogauw ze gaan zingen wordt het liedje toch helemaal verkracht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hij kan het niet lezen maar echt:
Couplet is letterlijk:
D > C > G
En het refrein is F > C > G > D
Hoe kan je dat als muzikant niet begrijpen![]()
Kan iemand de tekst van dat nummer opschrijven op het forum? Ga ik er vanavond een serieuzere versie van maken
Ja truueeeequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zogauw ze gaan zingen wordt het liedje toch helemaal verkracht.
Ow das toch echt een anderequote:
Geen live set op YT,alleen vlogs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:51 schreef danilel het volgende:
https://www.flair.be/nl/lifestyle/30-onder-de-30-zoey-hasselbank/
Ninja.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:54 schreef Benny het volgende:
Mensen komen, mensen gaan, maar de vriendschap blijft bestaan
Rode loper of gemaskerd of misschien wel uit een doos
Of een opdracht van Big Brother, in het ho-olst van de nacht
Wees gewoon jezelf en alles komt wel los
So Throw your ass in a circle en voel je lekker thuis
Refrein:
Welkom, welkom in het Big Brother-huis
Welkom, welkom wat hebben plezier
Kom maar snel naar hier
10 uur dansen, deken breien en het ijs dat moet kapot
Nomineren en het gemis. Dat is echt geen kattenpis
We ontvangen je met open armen
Maar bij weerwolven ieder voor zich
Refrein:
Kom maar snel naar hier
Wordt je onze nieuwe vriend en heb je goede vibes
[...]
ben je dan al is naar een set van zoey geweest, als je dat weet of is het een aanname.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
DJ ??? USB-inplugger bedoel je ?
Zegt ze zelf. Ze neemt alleen een usb stick meequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:55 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ben je dan al is naar een set van zoey geweest, als je dat weet of is het een aanname.
Heeft ze zelf gezegd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:55 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ben je dan al is naar een set van zoey geweest, als je dat weet of is het een aanname.
Zou 'ie niet durvenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
Maar ook suf dat Thomas dan niet even roept "Hé jongens, zullen we een nummer nemen dat ik al kan spelen?".
Donequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:56 schreef Kefke04 het volgende:
Kan iemand thomas weghalen bij de piano
Dit is d'r dan ook nietquote:
Wat goed gemaakt Benny.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:54 schreef Benny het volgende:
Kom maar snel naar hier
Mensen komen, mensen gaan, maar de vriendschap blijft bestaan
Rode loper of gemaskerd of misschien wel uit een doos
Of een opdracht van Big Brother, in het ho-olst van de nacht
Wees gewoon jezelf en alles komt wel los
So throw your ass in a circle en voel je lekker thuis
Kom maar snel naar hier
10 uur dansen, heel lang breien en het ijs dat moet kapot
Nomineren en het gemis. Dat is echt geen kattenpis
We ontvangen je met open armen
Maar bij weerwolven ieder voor zich
Wordt je onze nieuwe vriend en heb je goede vibes
Draag je steentje bij, dan vlieg je er niet uit
Welkom, welkom wat hebben plezier (Welkom!)
Kom maar snel naar hier
Kom maar snel naar hier
Kom maar snel naar hiiiieeer
Een DJ moet ook wel echt mixen en doen, niet een stickje er in pluggen en net doen alsof ze aan knoppen draait voor filters die in de mix geprogrammeerd zittenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Wat doet het er toe of je muziek op een USB stick staat?
heb der insta bekeken maar ze komt wel overal, en veel luxe ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze is best wel beken, maar speelt vooral hiphop
Ik dacht even dat je Gizmo was.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Ebinas het volgende:
Vinden jullie het goe of niet.
Even serieus er zal er 1 nee zeggen
nou denk dat ze er vet genoeg van verdientquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, is beetje goede DJ. Klein beetje. Ok, hééél klein beetje dan? Ah.. who am I kidding... nee. Is geen goede DJ.
Hoe ik dat weet? Had jij ooit van haar gehoord? Nee? Ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |