liese is soms ook zuurquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Liese kijkt zuur was een betere geweest.
Met zure ballen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Dan krijgen we weer een semi-geile oninteressante Liesje-discussie .quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft Nick lelijke kleding aan en lelijke jas
Ze glundert welquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze zeiden " Iedereen is trots op." Weet je hoe goed me dit gedaan heeft? Mijn onzekerheid is echt even helemaal weg. Ik ben echt 3 weken alleen maar onzeker geweest, en ik heb dit gezien en ik ben in 1 keer zoveel zekerder van mezelf. Ik voel me sterker dan ooit.
Zo fijn voor Jill, ik vind haar nog steeds de leukste en dat is heel wat..Ik wil nog wel eens van mening veranderen...Jill maakt me nog steeds vrolijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze zeiden " Iedereen is trots op." Weet je hoe goed me dit gedaan heeft? Mijn onzekerheid is echt even helemaal weg. Ik ben echt 3 weken alleen maar onzeker geweest, en ik heb dit gezien en ik ben in 1 keer zoveel zekerder van mezelf. Ik voel me sterker dan ooit.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef aswesleep het volgende:
Middagje Michel afzeiken met Pat en Nick.
Pics van haar zusje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:39 schreef Benny het volgende:
Jill over haar halfzusje: "Ze is 16, maar ze gedraagt zich heel volwassen. Is heel knap."
quote:
quote:
"Hallo, mijn naam is Jill en mentaal ben ik 13'quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Jill: "Als mijn opa dezelfde leeftijd had als ik waas ik met hem gaan trouwen. En met mijn oma. Ik ben echt zo trots op ze"
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Jill is blij : als haar opa van haar leeftijd was geweest was met hem gaan trouwen
whutquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Jill: "Als mijn opa dezelfde leeftijd had als ik waas ik met hem gaan trouwen. En met mijn oma. Ik ben echt zo trots op ze"
den Thomas kijkt maar sip hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Jill is blij : als haar opa van haar leeftijd was geweest was ze met hem gaan trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |