liese is soms ook zuurquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Liese kijkt zuur was een betere geweest.
Met zure ballen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Dan krijgen we weer een semi-geile oninteressante Liesje-discussie .quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft Nick lelijke kleding aan en lelijke jas
Ze glundert welquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze zeiden " Iedereen is trots op." Weet je hoe goed me dit gedaan heeft? Mijn onzekerheid is echt even helemaal weg. Ik ben echt 3 weken alleen maar onzeker geweest, en ik heb dit gezien en ik ben in 1 keer zoveel zekerder van mezelf. Ik voel me sterker dan ooit.
Zo fijn voor Jill, ik vind haar nog steeds de leukste en dat is heel wat..Ik wil nog wel eens van mening veranderen...Jill maakt me nog steeds vrolijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze zeiden " Iedereen is trots op." Weet je hoe goed me dit gedaan heeft? Mijn onzekerheid is echt even helemaal weg. Ik ben echt 3 weken alleen maar onzeker geweest, en ik heb dit gezien en ik ben in 1 keer zoveel zekerder van mezelf. Ik voel me sterker dan ooit.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef aswesleep het volgende:
Middagje Michel afzeiken met Pat en Nick.
Pics van haar zusje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:39 schreef Benny het volgende:
Jill over haar halfzusje: "Ze is 16, maar ze gedraagt zich heel volwassen. Is heel knap."
quote:
quote:
"Hallo, mijn naam is Jill en mentaal ben ik 13'quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Jill: "Als mijn opa dezelfde leeftijd had als ik waas ik met hem gaan trouwen. En met mijn oma. Ik ben echt zo trots op ze"
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Jill is blij : als haar opa van haar leeftijd was geweest was met hem gaan trouwen
whutquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Jill: "Als mijn opa dezelfde leeftijd had als ik waas ik met hem gaan trouwen. En met mijn oma. Ik ben echt zo trots op ze"
den Thomas kijkt maar sip hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Jill is blij : als haar opa van haar leeftijd was geweest was ze met hem gaan trouwen
BB liet al dat fototje zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Julie had misschien wat anders moeten kiezen want ze is er niet vrolijker op geworden
Neeeheeeeequote:
Damn,jij bent echt Sherlock.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit zullen broertje en zusje wel zijn:
https://www.instagram.com/p/B5P_R9chsE-/
gemiste kansquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou het liedje van Juf Ank doen.
Nou ja zeg.quote:
snappen die belgen niks vanquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou het liedje van Juf Ank doen.
Die zenden daar ook een (nagemaakte) versie van uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snappen die belgen niks van
Dan volgt Zoey ook wel met haar achteruit reetquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef DKUp het volgende:
Liesje gaat weer semi-geil met haar kont draaien.
Ik ben fan van Enrique.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
Michel: "Nog een nummer. Staan er straks 2 of 3 nummers van ons in de charts als we het huis uit zijn"
Droom lekker verder, Enrique Iglesias
heb ik ook gedaan, t zijn net kakelende kippenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef Benny het volgende:
Nou. Koptelefoon maar even af gedaan. Wat een herrie
amen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:53 schreef DKUp het volgende:
Dat meisje van 23 wat van super gezellige dingen houdt moet het huis in ieder geval niet in
Naat en Zoey waren dat volgens mij ook vooral. Idioot stukjequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
trouwens wie had die rap gemaakt bij het vorige nummer want Naat schept ermee op met de vraag hoe vinden jullie mijn rap kunsten hahaha
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Pat voegt straks nog wel wat onverstaanbaar Antwerpistaans toe. Komt vast goed.
want?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:53 schreef DKUp het volgende:
Dat meisje van 23 wat van super gezellige dingen houdt moet het huis in ieder geval niet in
da's een abuus da ni' zjust isquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Pat voegt straks nog wel wat onverstaanbaar Antwerpistaans toe. Komt vast goed.
BLM aandachtshoerquote:
ik versta er niets vanquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef engine het volgende:
[..]
Naat en Zoey waren dat volgens mij ook vooral. Idioot stukje
Die willen het Jeu de boules toernooi verder zettenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:56 schreef DKUp het volgende:
Nick en Patrick zijn ook helemaal klaar met die onzin
Net als Bradge.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thommie kan op de piano spelen ..?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
Zag je ooit al zo een wonder, zoveel idiootjes bij elkaar
Geen geruzie, geen gedonder, iedereen staat voor je klaar
Dus lul maar lekker met ons mee en hou lekker je snuit
Want wie je bent of wat je doet, dat maakt voor ons niet uit
Welkom welkom in het big brother huis
Welkom welkom we stemmen je eruit
![]()
![]()
Tadaaa.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
niets meer aan doen haahquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
Nog steedsquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waar is hij gebleven eigenlijk
die tikkte toch mee in de Cos?
Iets met Luna Lopez, bad bitchquote:
Hij was hier laatst nog,zelfs een YT gezien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waar is hij gebleven eigenlijk
die tikkte toch mee in de Cos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |