50+ is toch juist rechts:?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook nooit helemaal
Wat zag toenmalig minister Bruins bleek uitquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
4 op een politieke rij.
[ afbeelding ]
Intern gekonkel laat zich ook niet kwalificeren in links/rechts verhoudingen, en dá's nou net hetgeen ze niet als verkiezingsbelofte geven, maar toch altijd uitvoeren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook nooit helemaal
AK47?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Intern gekonkel laat zich ook niet kwalificeren in links/rechts verhoudingen, en dá's nou net hetgeen ze niet als verkiezingsbelofte geven, maar toch altijd uitvoeren.
(we hadden het toch over 50+ he?)
Zal hier wel 0 graden zijn dan.quote:
Zit er wel een beetje in als je dicht bij het water woont in Zeeland...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal hier wel 0 graden zijn dan.
Keine Ahnung. Ik ben jongquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik probeer het nog 1 keer (volgens mij vanmiddag geen inzending gehad):
Aan alle 40 plussers (mss ook nog net 40 minners)...
Wie weet nog waar dit muziekje van is?
https://voca.ro/1c7EdQn1tm38
Hint: groep 7/8
DIt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal hier wel 0 graden zijn dan.
Ik zal het ook maar onthullen, zo spannend is het nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Ik ben jong![]()
Het klinkt wel happy
Het zegt me weinig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik probeer het nog 1 keer (volgens mij vanmiddag geen inzending gehad):
Aan alle 40 plussers (mss ook nog net 40 minners)...
Wie weet nog waar dit muziekje van is?
https://voca.ro/1c7EdQn1tm38
Hint: groep 7/8
Wel heel leuk dat je er wasquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
Jitsi maakt mijn mobieltje altijd zo warm. Ik kon er een eitje op bakken
Ligt mss ook aan de methode die de school gebruiktequote:
32cm sneeuw, daar teken ik voorquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral in Noord-Nederland dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |