Oh nee niet nog éénquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wel.![]()
Ik heb het vroeger te vaak gehoord dus staat nu op mijn haatlijstje.
De nutteloosheid druipt er inmiddels aan alle kanten uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
De extra opdracht met de ballon is geslaagd. Ze moeten nog door dansen tot 22 uur.
Ja, hij is helemaal in z'n nopjes, leuk om te zien!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:27 schreef danilel het volgende:
Thomas, wil graag de zanger uithangen.
Meedoen met BB is per definitie nutteloos.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De nutteloosheid druipt er inmiddels aan alle kanten uit
Heb je de Instagram app open?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik op bb nl be op mobile bij
typ yets klik gaat de story weg
Jaaaaa met dansje!!!quote:
Commentaar leveren.. wtf is jóu punt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Meedoen met BB is per definitie nutteloos.
Wat is precies je punt
Nou K3. Ik was fan van dit nummerquote:
Jouw.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Commentaar leveren.. wtf is jóu punt?
commentaar leveren betekend niet dat dit negatief moet zijn . Het mag ook positief zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Commentaar leveren.. wtf is jóu punt?
Mijn kinderen ook. Schattig hoor.quote:
I feel you, bruur.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef D. het volgende:
Duidelijk een generatiekloof tussen mij en 'de kijkers'
Ik ken dit niet eens
Oh jéé nou neequote:
lijkt me ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef Toweler het volgende:
Is wel duidelijk wie er het meeste voor deze opdracht gedaan hebben
Ik zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi... doorlopen of oprotten , is mij om het even
Niets persoonlijks natuurlijk
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn kinderen ook. Schattig hoor.![]()
Ik heb ze in het echt gezien, wil je mij nu aanraken?
Dan is die misschien geslotenquote:
nee ze kan het toch niet echt valt me tegenquote:
Omdat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent @:D.vast 65+ zo te horen
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand al zijn "verzoeknummertje" gehoord tussen al die bagger?
Ik ken het origineel ook, die was lekkerder maar deze versie ken ik toevallig ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het origineel was het kermissingletje van 1992
jaaa.. jij had toch K3 aangevraagdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Je zei iets van generatie verschil dan denk ik dat je stokoud bent ofzoquote:
Denk het wel opblijven dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
Sex komt er niet van deze nacht. Allemaal uitgeput.
Tot nu toe alles wat ik aangevraagd heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ken 'm nog woord voor woord, en wilde net de rap inzetten toen er een dame begon te brabbelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het origineel ook, die was lekkerder maar deze versie ken ik toevallig ook.
Anders zie je heel de dag haar foefquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom heeft Zoe een broekje aan
nah BroeK zeg maar gerust directoire
Zucht .................quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tot nu toe alles wat ik aangevraagd heb.
Ik ben pre-K3, da's niet per definitie oudquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zei iets van generatie verschil dan denk ik dat je stokoud bent ofzo
Tóp zeg, welke nummers waren dat, dan kan ik ze in het filmpjes topic zetten ... erg leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tot nu toe alles wat ik aangevraagd heb.
Dat had ik een tijdje terug dus ook toen ik deze nieuwe versie hoorde en dacht toen echt WTF is dit dan, zat ook al klaar om te rappen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken 'm nog woord voor woord, en wilde net de rap inzetten toen eer een dame begon te brabbelen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
Jill kan twerken, levert bijna een collectief orgasme op geloof ik
He he.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurde even, maar Jill heeft het door![]()
[ afbeelding ]
Doet iemand anders al.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tóp zeg, welke nummers waren dat, dan kan ik ze in het filmpjes topic zetten ... erg leuk
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurde even, maar Jill heeft het door![]()
[ afbeelding ]
die 2 hebben nog het minste gedanstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef IkFok het volgende:
Gelukkig op stream 2 geen herrie maar een gesprek tussen liese en julie
Wel bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doet iemand anders al.
Zou er geen energie insteken
ze wilde het zo graag kunnen hahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
Jill kan twerken, levert bijna een collectief orgasme op geloof ik
Sjeezuuss... Hij doet de hele dag geen zak.. mag íe?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van waar thomas zijn energie haalt
waarmee.. die heeft echt niet zoveel staan dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese is moe, maar toch gaat ze door
moe van wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese is moe, maar toch gaat ze door
Ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef Jockari het volgende:
Begint echt mijn favo te worden die Naomi !
Wees eens positief in het levenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezuuss... Hij doet de hele dag geen zak.. mag íe?
Als ze dan ook nog haar mond kan houden, dan ben ik misschien omquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit
We vergeven haar dat ze vegan is
was ze al en dat blijft zequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef Jockari het volgende:
Begint echt mijn favo te worden die Naomi !
yes en vaak bij optredens geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
heerlijk jeugd nummer Rainbow in the sky
ja die heeft ook de zweet op der rug staanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef greysbones het volgende:
Zoey heeft de laatste uren ook veel staan dansen
En dr jurk tot dr navel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die heeft ook de zweet op der rug staan
Jazeker, +'je voor Zoeyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef greysbones het volgende:
Zoey heeft de laatste uren ook veel staan dansen
Ik heb echt dit beeld bij 5th:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wees eens positief in het leven
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb echt dit beeld bij 5th:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Nee sorry, ik heb geen geduld daarvoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik typen will gaat de story weg
typ in SANDRA Maria Magdalena
Lekker pompenquote:
wie typte vor jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb geen geduld daarvoor.
[..]
[ afbeelding ]
Is al niet meer mogelijk om nummers aan te vragen Mario. Dat is al geweest.quote:
Sarcasme, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en daar gaat ze weer hoor, de bikkel
achzo misschien is deswegen niet meer gegangenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Is al niet meer mogelijk om nummers aan te vragen Mario. Dat is al geweest.
Heb je al een Buma rechten vrij nummertje ingediend? Anders gaat 't niet lukken helaasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als de morgen is gekomen van Jan S uit V
muziek muziek
alles graties
Hoe hebben ze deze muziek gekozen dan? Heeft Buma dit aangedragen en gezegd....alleen deze nummers!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je al een Buma rechten vrij nummertje ingediend? Anders gaat 't niet lukken helaas
Probeert U Morgen nog eens....
Thomas heeft daar ook wat uur staan dansen meer dan menig ander daar op naomi en jill naquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef rinardo het volgende:
Nog eens wat positiefs over Jill ????? man man man wat een energie , wat een meid, wat een uithoudingsvermogen, ze trekt thomas de hele dag gewoon mee en doorrrrrr
Pitbull - Fireball
Die heeft net een paar weken uitgerust, dus die kan weerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:52 schreef Jockari het volgende:
Jill heeft vandaag amper stil gestaan. Hoe doet die dat ?
Ja natuurlijk , je denkt toch niet serieus dat het klootjesvolk eigen nummers kan komen aandragen... Buma/Stemra is een Maffia Club ... betalen of No Showquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe hebben ze deze muziek gekozen dan? Heeft Buma dit aangedragen en gezegd....alleen deze nummers!!!!!
Dat is geen antwoord hoor. Of denk jij dat ze deze lijst wel gratis mogen draaien? Natuurlijk betaal je voor de nummers die je gebruikt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja natuurlijk , je denkt toch niet serieus dat het klootjesvolk eigen nummers kan komen aandragen... Buma/Stemra is een Maffia Club ... betalen of No Show
Volkomen eensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:52 schreef Toweler het volgende:
[..]
Thomas heeft daar ook wat uur staan dansen meer dan menig ander daar op naomi en jill na
"Lijjst" sjeezuss luister naar die BS die is gratiser dan gratis wie wil dat hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord hoor. Of denk jij dat ze deze lijst wel gratis mogen draaien? Natuurlijk betaal je voor de nummers die je gebruikt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk dat Jill 80% van de tijd op de vloer heeft gestaan.
In ieder geval even benoemenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
BB Zou ze 1 stem meer moeten geven
Die heft echt energie voor honderd... Eh, honderdmiljoenmiljardquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:52 schreef Jockari het volgende:
Jill heeft vandaag amper stil gestaan. Hoe doet die dat ?
Ah, jouw schuld dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:58 schreef rinardo het volgende:
en doorrrrrr
Fisher You Got Me Burning Up
jaaaaaaaaaaaaa deze heb ik aan gevraagd
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Lijjst" sjeezuss luister naar die BS die is gratiser dan gratis wie wil dat hebben
Probeer jij struis iedere keer na te doen of zo met je rare postsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
hij is fit
hij is slim
hij draagt skinny
hij draagt slimfit
vuurwapens
protect
and
serve
onenightstand met safety lock
Dat komt dan eerder omdat deze bewoners nog preutser zijn dan mijn oma was🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
Dan moet je het weer zelf doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
whut?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Probeer jij struis iedere keer na te doen of zo met je rare posts
Jij niet zo zeer raar maar poetisch, die snap ik nog maar deze snap ik niet die hij post. Was niet beledigend bedoelt.quote:
Ben bang dat iedereen op de nieuwelingen gaat stemmenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:02 schreef Yolk het volgende:
Wel mooi dat Nick de volgende keer niet op Thomas en Jill gaat stemmen. Hij wil immers met de "sterkste" spelers in de finale, dus ik neem aan dat hij dit meeneemt in zijn berekening. Thomas was met het ballenspel de sterkste en nu weer goed bezig.
Denk ook niet dat Henk zelf 'm heeft aangevraagdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ok ...
Wie heeft dat aangevraagd?
Henk is toch al dood ?
Jij hebt er 2quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ronde van vlaanderen
Pat en Nomie gesprik
over aanpieken ..
Noemie; snapt ut allemaal
.. gesprekje eigenlijk
wie zou je willen bellen
Noemie ; dr ma of dr oma
Pat belt zn fiets
niemand belt iets
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ronde van vlaanderen
Pat en Nomie gesprik
over aanpieken ..
Noemie; snapt ut allemaal
.. gesprekje eigenlijk
wie zou je willen bellen
Noemie ; dr ma of dr oma
Pat belt zn fiets
niemand belt iets
Correct.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik heb Nick niet veel op de vloer gezien.
Haha jaaaaquote:
Ik heb het liedje aangevraagd voor jequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik typen will gaat de story weg
typ in SANDRA Maria Magdalena
Zoey haat insectenquote:
Daarom moeten ze er ook echt alle 5 in anders zijn we weer net zo ver straks.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ben bang dat iedereen op de nieuwelingen gaat stemmen
gaat toch niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik heb het liedje aangevraagd voor je
Good questionquote:
Ik wilde net zeggen dat ik die driepoot wel wilde.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind die camera op zo´n staanding vrij amateuristisch overkomen
Pat benetar ???quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
hun nummer hhahahhhaa
heb ook even nummer aangevraad
Jammer Zoef, die ben je kwijt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
one blik says more than .........................
Of eerste week vrij van nominatiesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom moeten ze er ook echt alle 5 in anders zijn we weer net zo ver straks.
Ik zie wat je bedoeld maar ze zou zich daarna dood ongelukkig voelen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand ook Naomi even een make over geven
haha nee niet eens andre hazesquote:
LOLquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef Jockari het volgende:
De souf van Liese heeft momenteel thuis ook muziek op staan: "Ik verscheurde je foto; 'K Heb je brieven verbrand, etc..."
Naomi is goed zoals ze is!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand ook Naomi even een make over geven
Nee ze mag nog duidelijk de linksdraaiende biogarde vegan zijn,quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoeld maar ze zou zich daarna dood ongelukkig voelen waarschijnlijk
ik moet die goeie gesprekken helaas missen, zit op stream 1quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat ga je doen na BB
de vraag aan Thommie
. 10 april is ut klaar
Thom gaat eerst naar de Mac
Niek haalt eerst kebab ..en daags dr na zjienees
Seksueel gefrustreerd much?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Lieske is duidelijk de Regie favoriet ...
Lekker wijf met precies de juiste moves
Maar Neuken Ho-Maar... Teasen Only daar is ze voor gecast , lukt best wel
[ afbeelding ]
Kweet niet, vlak Juli ook niet uit.....vindt ze ook leuker bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Valt me nou weer tegen van je hahaha
Ik zie meer tussen hem en Juliequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zjoelie is zwaar hotel de botel op Miesjel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Toweler het volgende:
Waar Michel is julie
Waar Michel is liese
Waar liese is juli
Begint wel op te vallen vinden juliie ook niet
Ik vind haar in dit eenvoudige jurkje juist leuk! Zelfs aantrekkelijk als ik dat als vrouw mag vinden. Dit is gewoon echt hoe ze is, haar stijl, dat moet je niet willen veranderenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ze mag nog duidelijk de linksdraaiende biogarde vegan zijn,
Maar dan wel de variant met beter kapsel en kleding.
Ze is zo mooi, maar de kleding en haar haar matchen gewoon niet met haar gezicht en figuur
Miesjel is D66.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Yolk het volgende:
Is er eigenlijk ooit gesproken over politieke voorkeur van de bewoners? Weet alleen dat Naomi positief was over Groen (Ik meen een soort GroenLinks van Vlaanderen).
Het is nogal een stoffig suf type, valt een hoop aan op te knappenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ze mag nog duidelijk de linksdraaiende biogarde vegan zijn,
Maar dan wel de variant met beter kapsel en kleding.
Ze is zo mooi, maar de kleding en haar haar matchen gewoon niet met haar gezicht en figuur
Ik wil het eigenlijk niet weten, alles is al politiek of wordt politiek gemaakt tegenwoordig. Laat BB gewoon entertainment zijn aubquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Yolk het volgende:
Is er eigenlijk ooit gesproken over politieke voorkeur van de bewoners? Weet alleen dat Naomi positief was over Groen (Ik meen een soort GroenLinks van Vlaanderen).
Liese SGPquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Yolk het volgende:
Nieuwe meuk?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ze draaien allemaal ouwe meuk ?
Gooi deze er dan ook maar in![]()
een bordje ? ik zie haar al 10 minuten scheppenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe schept een bordje stijfsel op
warme hap ..
meuk plakt
"macaronie witte saus ? ""
Ze was mijn favoriete bewoner. Waarom verneuk je dit. Nu keldert ze tot de middenmootquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Yolk het volgende:
In België is het misschien nieuwe meukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ze draaien allemaal ouwe meuk ?
Gooi deze er dan ook maar in![]()
Hahahaha oke ik zal erover ophouden. Was alleen benieuwd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze was mijn favoriete bewoner. Waarom verneuk je dit. Nu keldert ze tot de middenmoot
Miesje is ook haar ruggensteun. En heeft haar rug.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zjoelie is zwaar hotel de botel op Miesjel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhh wat leuk ik ben toegevoegd op Naat der Instagram
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
ftel ftel....ik ben zo benieuwd hoe lang ze het volhoudt niet ergens negatief te spuien of te vertellen dat het echt allemaal wel anders was....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Jippiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat wil je toch niet hahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Stuur linkje van dit topicreeksquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat heeft ze te vertellen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Waar ken ze jou van?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
nieuwsgierigheid overtreft allesquote:
Yup en wie plakt er weer achteraan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
en wie gaat er weer al 1ste na de voorraadkamer
1 per persoon hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef rinardo het volgende:
bewoners jullie houden het wonderbaarlijk vol, om het laatste uur goed door te komen, staat er een frisse versnapering klaar
en die sfeer is nu weg , na het vertrek van els, naat en daanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Els (57) uit Dronten baalt na vertrek uit Big Brother: ‘Er was een hele grimmige sfeer in het huis’
https://www.destentor.nl(...)n-het-huis~a83a601c/
Hoe fris is lauwe pis?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef rinardo het volgende:
bewoners jullie houden het wonderbaarlijk vol, om het laatste uur goed door te komen, staat er een frisse versnapering klaar
Op mijn stream danst ie nogquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Thomas kan niet meer, wat zal die snurken vannacht![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |