Oh nee niet nog éénquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wel.![]()
Ik heb het vroeger te vaak gehoord dus staat nu op mijn haatlijstje.
De nutteloosheid druipt er inmiddels aan alle kanten uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
De extra opdracht met de ballon is geslaagd. Ze moeten nog door dansen tot 22 uur.
Ja, hij is helemaal in z'n nopjes, leuk om te zien!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:27 schreef danilel het volgende:
Thomas, wil graag de zanger uithangen.
Meedoen met BB is per definitie nutteloos.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De nutteloosheid druipt er inmiddels aan alle kanten uit
Heb je de Instagram app open?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik op bb nl be op mobile bij
typ yets klik gaat de story weg
Jaaaaa met dansje!!!quote:
Commentaar leveren.. wtf is jóu punt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Meedoen met BB is per definitie nutteloos.
Wat is precies je punt
Nou K3. Ik was fan van dit nummerquote:
Jouw.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Commentaar leveren.. wtf is jóu punt?
commentaar leveren betekend niet dat dit negatief moet zijn . Het mag ook positief zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Commentaar leveren.. wtf is jóu punt?
Mijn kinderen ook. Schattig hoor.quote:
I feel you, bruur.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef D. het volgende:
Duidelijk een generatiekloof tussen mij en 'de kijkers'
Ik ken dit niet eens
Oh jéé nou neequote:
lijkt me ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef Toweler het volgende:
Is wel duidelijk wie er het meeste voor deze opdracht gedaan hebben
Ik zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi... doorlopen of oprotten , is mij om het even
Niets persoonlijks natuurlijk
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn kinderen ook. Schattig hoor.![]()
Ik heb ze in het echt gezien, wil je mij nu aanraken?
Dan is die misschien geslotenquote:
nee ze kan het toch niet echt valt me tegenquote:
Omdat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent @:D.vast 65+ zo te horen
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand al zijn "verzoeknummertje" gehoord tussen al die bagger?
Ik ken het origineel ook, die was lekkerder maar deze versie ken ik toevallig ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het origineel was het kermissingletje van 1992
jaaa.. jij had toch K3 aangevraagdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Je zei iets van generatie verschil dan denk ik dat je stokoud bent ofzoquote:
Denk het wel opblijven dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
Sex komt er niet van deze nacht. Allemaal uitgeput.
Tot nu toe alles wat ik aangevraagd heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ken 'm nog woord voor woord, en wilde net de rap inzetten toen er een dame begon te brabbelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het origineel ook, die was lekkerder maar deze versie ken ik toevallig ook.
Anders zie je heel de dag haar foefquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom heeft Zoe een broekje aan
nah BroeK zeg maar gerust directoire
Zucht .................quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tot nu toe alles wat ik aangevraagd heb.
Ik ben pre-K3, da's niet per definitie oudquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zei iets van generatie verschil dan denk ik dat je stokoud bent ofzo
Tóp zeg, welke nummers waren dat, dan kan ik ze in het filmpjes topic zetten ... erg leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tot nu toe alles wat ik aangevraagd heb.
Dat had ik een tijdje terug dus ook toen ik deze nieuwe versie hoorde en dacht toen echt WTF is dit dan, zat ook al klaar om te rappen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken 'm nog woord voor woord, en wilde net de rap inzetten toen eer een dame begon te brabbelen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
Jill kan twerken, levert bijna een collectief orgasme op geloof ik
He he.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurde even, maar Jill heeft het door![]()
[ afbeelding ]
Doet iemand anders al.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tóp zeg, welke nummers waren dat, dan kan ik ze in het filmpjes topic zetten ... erg leuk
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurde even, maar Jill heeft het door![]()
[ afbeelding ]
die 2 hebben nog het minste gedanstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef IkFok het volgende:
Gelukkig op stream 2 geen herrie maar een gesprek tussen liese en julie
Wel bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doet iemand anders al.
Zou er geen energie insteken
ze wilde het zo graag kunnen hahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
Jill kan twerken, levert bijna een collectief orgasme op geloof ik
Sjeezuuss... Hij doet de hele dag geen zak.. mag íe?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van waar thomas zijn energie haalt
waarmee.. die heeft echt niet zoveel staan dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese is moe, maar toch gaat ze door
moe van wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese is moe, maar toch gaat ze door
Ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef Jockari het volgende:
Begint echt mijn favo te worden die Naomi !
Wees eens positief in het levenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezuuss... Hij doet de hele dag geen zak.. mag íe?
Als ze dan ook nog haar mond kan houden, dan ben ik misschien omquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit
We vergeven haar dat ze vegan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |