Mijn vriendin kon zondag voor haar prikje. GGD had geen reet te doen.....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom we 'maar' 200000 prikken per week kunnen zetten... als je buiten de geijkte paden denkt moet dat toch wel sneller kunnen
Thuiswerken zoals het dringend advies is. Je hebt op kantoor niets te zoeken nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef quirina het volgende:
Kinderen naar huis als 1 kind positief test. Hoe moet je je kind opvangen dan?
Iedereen gaat weer gewoon naar kantoor en weer onderweg voor werk.
Zie wat ik hierboven zeg. De Jonge zei het ook létterlijk. Als er meer mensen gevaccineerd zijn zijn er steeds minder maatregelen nodig en dus gaat de routekaart nog meerdere updates krijgen. En zoals hij zei, uiteindelijk als vaccineren klaar is leven we weer normaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zorgelijk ja. Ook dan voor horeca geen enkel bestaansrecht. 100 man binnen is voor grotere zaken gewoon de doodsteek. En wat zit er onder niveau 1. En welke aantallen horen bij niveau 1?
Je geeft winkels die geen webshop runnen de mogelijkheid om daar wat aan te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja "schoenen".
4 uur vantevoren bestellen, naar de winkel in een tijdslot.
Thuis passen, oh verkeerde maat, terug naar de winkel, volgende paar bestellen![]()
Boek kopen, online bestellen, naar de stad rijden, auto parkeren, naar winkel lopen.
Vs bol.com.
Nouja de grap is dat b117 de boel nogal overneemt en zich net iets anders "gedraagt" er worden vooral veel meer virusdeeltjes per geinfecteerde gemaakt vandaar dat hij zich ook sneller verspreid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Het heeft toch ook helemaal geen zin om dat zo specifiek te melden telkens.
Oh ja? Vertel verder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn vriendin kon zondag voor haar prikje. GGD had geen reet te doen.....
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat er links en rechts gewoon vaccins weggegooid worden door verkeerde inventarisaties....
Het is wel goed om nog even te benadrukken dat de scholen alleen open kunnen als degenen die nu thuiswerken dat blijven doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Thuiswerken zoals het dringend advies is. Je hebt op kantoor niets te zoeken nu.
Hmmzzz. en dat 24/7 vaccineren werd eigenlijk ook al van tafel geveegd vanwege "onhaalbaar"... het moet natuurlijk allemaal wel in het normale ritme blijven passenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat er links en rechts gewoon vaccins weggegooid worden door verkeerde inventarisaties....
Links én rechts?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sommige verpleeghuizen kregen te veel vaccin geleverd en besloten de overgebleven vaccins niet te gebruiken op overig personeel of mantelzorgers maar weg te gooien (ook vanwege administratieve rompslomp)quote:
De voorraad is ook nog een factor om rekening mee te houden natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom we 'maar' 200000 prikken per week kunnen zetten... als je buiten de geijkte paden denkt moet dat toch wel sneller kunnen
Of nog beter, kantoren sluiten die zich er niet aan houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is wel goed om nog even te benadrukken dat de scholen alleen open kunnen als degenen die nu thuiswerken dat blijven doen.
Ook omwille van eigenwijze werkgevers.
Dat wil ik ergens wel geloven. Maar we zien er niks van terug. Iig niet de mogelijke apocalypse die ze al een paar weken aankondigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja de grap is dat b117 de boel nogal overneemt en zich net iets anders "gedraagt" er worden vooral veel meer virusdeeltjes per geinfecteerde gemaakt vandaar dat hij zich ook sneller verspreid.
Dan schatten ze de cijfers gewoon weer verkeerd inquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef popje het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een verlenging van de avondklok reeel is als de aantallen komende dagen blijven dalen...
Jep.. en als je dan sommige aantallen hoort, hadden aardig wat mensen mee geprikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sommige verpleeghuizen kregen te veel vaccin geleverd en besloten de overgebleven vaccins niet te gebruiken op overig personeel of mantelzorgers maar weg te gooien (ook vanwege administratieve rompslomp)
Heb je überhaupt geluisterd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef popje het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een verlenging van de avondklok reeel is als de aantallen komende dagen blijven dalen...
Dat snap ik, maar het voelt ook vooral heel erg bureaucratischquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef erkel het volgende:
[..]
De voorraad is ook nog een factor om rekening mee te houden natuurlijk
Hahaha nee de routekaart van de overheidquote:
Nu vraag je wel heel veel. Volgens mij is er nog niet eens een moreel appèl gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Of nog beter, kantoren sluiten die zich er niet aan houden.
Er is een nieuwe. https://www.rijksoverheid(...)rt-coronamaatregelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Die routekaart is toch al lang oude koek?
Hebben we hier een degelijke bron voor ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sommige verpleeghuizen kregen te veel vaccin geleverd en besloten de overgebleven vaccins niet te gebruiken op overig personeel of mantelzorgers maar weg te gooien (ook vanwege administratieve rompslomp)
Ja, net alsof dit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Luke83 het volgende:
Klas+docent vijf dagen in quarantaine bij coronageval. Succes.
wat een bende......ongelofelijk ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is er al een bedrijf met veel besmettingen gesloten eigenlijk, waar ze al een half jaar mee dreigen? Of zijn de tienduizenden besmettingen in de werksituatie allemaal niet te wijten aan de werkgevers?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is wel goed om nog even te benadrukken dat de scholen alleen open kunnen als degenen die nu thuiswerken dat blijven doen.
Ook omwille van eigenwijze werkgevers.
Regel gewoon een thuiskapper. Dat ga ik ook doen, ze kunnen echt oprotten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef JohnBercow het volgende:
Maar geen enkele journalist vraagt nu wat we met onze kapsels moeten doen... die bos schaamhaar op mijn hoofd groeit inmiddels tot ongekende grote.
Spoor ze op, stop nooit!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef quirina het volgende:
Ik wil meer weten over de weg gegooide vaccins door de GGD.
If so is dat een dikke schande! Genoeg mensen die er op zitten wachten!
Ik durf te kijken naar augustus/september voor festivals.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef RipCity het volgende:
Haalbaar of te optimistisch? Zomerse festivaltickets vliegen tijdens de lockdown al over de toonbank
https://www.ed.nl/best-me(...)e-toonbank~aadb3d4c/
Kabinet gaat uit van 1 juli, gezien het garantiefonds.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef RipCity het volgende:
Haalbaar of te optimistisch? Zomerse festivaltickets vliegen tijdens de lockdown al over de toonbank
Als wat ze zeggen klopt hebben we volgende week alleen nog maar Britse variant... en dan ben ik heel erg benieuwd wat er met de dagkoersen gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wil ik ergens wel geloven. Maar we zien er niks van terug. Iig niet de mogelijke apocalypse die ze al een paar weken aankondigen.
quote:
Er zijn nogal wat mensen die niet thuis kunnen werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is er al een bedrijf met veel besmettingen gesloten eigenlijk, waar ze al een half jaar mee dreigen? Of zijn de tienduizenden besmettingen in de werksituatie allemaal niet te wijten aan de werkgevers?
Ja in 2033 misschien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef RipCity het volgende:
Is allemaal onderzocht door de RIVM Corona Gedragsunit:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jazeker.
Om een onverklaarbare reden gaat dat zorgen voor extra zetels voor Rutte.
Check ff of ze daarna wat weggooien ok.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef eragon2890 het volgende:
Jay, ik hoor net dat mijn oma zaterdag haar eerste prik krijgt!!![]()
Ja, maar die hebben nu toch ook issues?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat mensen die niet thuis kunnen werken.
Avondklok gaat ook gewoon verlengd worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef beantherio het volgende:
Ik begin nu wel af te haken. Dit beleid klopt gewoon niet en gaat ertoe leiden dat er na 2 maart weer een verlenging van de lockdown gaan krijgen: daar kun je de klok op gelijk zetten.
Zij gelijk knuffelen met iedereen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef eragon2890 het volgende:
Jay, ik hoor net dat mijn oma zaterdag haar eerste prik krijgt!!![]()
Weet ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef popje het volgende:
[..]
Hahaha nee de routekaart van de overheid
Op zich heb ik daar niet zoveel last van, maar ja dat kun je wel zien aankomen ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Avondklok gaat ook gewoon verlengd worden natuurlijk.
https://nos.nl/l/2366992quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef quirina het volgende:
Ik wil meer weten over de weg gegooide vaccins door de GGD.
If so is dat een dikke schande! Genoeg mensen die er op zitten wachten!
Als concerten mogen (per 1 juli blijkbaar) dan mag je ook voetballenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:40 schreef MaxC het volgende:
Pff, pas weer wedstrijden voetballen bij niveau 1 waakzaam. (Vorige routekaart nog bij niveau 3)
Dat zie ik komende half jaar niet gebeuren
Het is algemeen bekend dat in noodsituaties een heel groot gedeelte van het land autoritaire trekjes heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Is allemaal onderzocht door de RIVM Corona Gedragsunit:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Denk trouwens niet dat het een uitgemaakte zaak is dat dat voor eeuwig zo doorgaat. Het broeit ook wel hier en daar. Maar wij die de boel hier kritisch beschouwen zijn echt nog wel een behoorlijk kleine minderheid denk ik. Ook nog heel wat mensen die het allemaal veel te slap vinden.
Nee ik heb jullie verslag gevolgd, expres niet gekekenquote:
Maar dat mag natuurlijk niet hèquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef quirina het volgende:
Kappers knippen gewoon bij je thuis hoor. dat is algemeen bekend.
Hoe naïef ben je om te verwachten dat het dan voorbij zou zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef beantherio het volgende:
Ik begin nu wel af te haken. Dit beleid klopt gewoon niet en gaat ertoe leiden dat er na 2 maart weer een verlenging van de lockdown gaan krijgen: daar kun je de klok op gelijk zetten.
Enkel schaamhaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef quirina het volgende:
Kappers knippen gewoon bij je thuis hoor. dat is algemeen bekend.
Sputnik is nog niet goedgekeurd. Zolang dat niet het geval is gaat dat er niet komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huh, ze benutten wel alle mogelijkheden tot extra bestellingen? Ik dacht dat ze juist extra bestellingen hadden laten lopen.
En wat is dat nieuwe vaccin waar Hugo het over heeft, novivax neem ik aan? Of Sputnik-V
Dat zegt hij toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe naïef ben je om te verwachten dat het dan voorbij zou zijn
Ik ben vergeten te bellen gisteren en uit te leggen dat ik elke week 20-40 kwetsbaren 1-2 uur aan huis bezoek en of iemand nog een pfizertje overheeftquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef quirina het volgende:
[.
Check ff of ze daarna wat weggooien ok.
Dat deden we al als ik er langsging. Op haar verzoek. Ze is bijna 90, heeft toch niet lang meer, en wilt graag zo prettig en normaal mogelijk het laatste stukje leven doorkomen dan perse paar maanden rekken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Zij gelijk knuffelen met iedereen.
En jij zo van:"![]()
![]()
![]()
![]()
"
En zij zo van:"Ja maar ik ben toch gevaccineerd..whehehe"
Dat zeg ik ook niet. Maar er wordt nu op de ene plek (de basisscholen) een dijk doorgestoken terwijl er op de andere plek (de winkels) nog geen drupje uit de kraan mag komen. Dit beleid is dom.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe naïef ben je om te verwachten dat het dan voorbij zou zijn
Die gaat vanavond niet zijn vrouwtje prikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hugo ziet er niet echt uit alsof hij er nog in gelooft. Staat op omvallen lijkt het
Hij geeft aan 'weer verlenging van de lockdown'. In welke hoedanigheid is nog onbekend, maar er zal nog wel iets van een lockdown zijn. Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch helemaal niet?
GENOT.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef JosMert het volgende:
Op NPO1: omt lid geeft aan avondklok wordt verlengd.
Rellen incoming volgende week dus. Prutsers
Nee dat snap ik, maar welke dan wel? Want Hugo had het over een ander vaccin dan tot nu toe was besteld, dus dat is dan een niet-goedgekeurd vaccin.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sputnik is nog niet goedgekeurd. Zolang dat niet het geval is gaat dat er niet komen.
Yesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het OMT zijn machtsgeile figuurtjes
En dan blijkt de heersende klasse geopolitieke bullshit ineens belangrijker te vinden dan de volksgezondheid...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sputnik is nog niet goedgekeurd. Zolang dat niet het geval is gaat dat er niet komen.
Het onderwijs en de ontwikkeling van kinderen hebben net een streepje voor. Noem het maar gek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar er wordt nu op de ene plek (de basisscholen) een dijk doorgestoken terwijl er op de andere plek (de winkels) nog geen drupje uit de kraan mag komen. Dit beleid is dom.
En alle evenementen max 100 bezoekers ALTIJD. Rip theaters pathe en alles verder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:40 schreef MaxC het volgende:
Pff, pas weer wedstrijden voetballen bij niveau 1 waakzaam. (Vorige routekaart nog bij niveau 3)
Dat zie ik komende half jaar niet gebeuren
Waar? In welk programmaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef JosMert het volgende:
Op NPO1: OMT lid geeft aan avondklok wordt verlengd.
Rellen incoming volgende week dus. Prutsers
Wtf
Z'n moeder kocht altijd alles voor hem, hij shopt pas sinds kort zelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Bestellen en 4 uur later afhalen, om funshoppen te voorkomen. Winkels zijn dicht, is alleen afhalen.
Waar ga je dan funshoppen?
Er zijn er nu 3 goedgekeurd vziw en een aantal zit er in de procedurequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar welke dan wel? Want Hugo had het over een ander vaccin dan tot nu toe was besteld, dus dat is dan een niet-goedgekeurd vaccin.
Dit jaar wordt zo nog droeviger dan 2021 en dat terwijl we nu vaccins hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Kickinalfa het volgende:
De grote shitshow dus. Na maanden aan lockdown gaat er nog maanden aan meer lockdown komen.
Janssen en Janssen probablyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar welke dan wel? Want Hugo had het over een ander vaccin dan tot nu toe was besteld, dus dat is dan een niet-goedgekeurd vaccin.
Onzin. Sputnik is niet goedgekeurd, alle vaccins die nu gebruikt worden zijn allemaal op dezelfde wijze door het goedkeuringsproces gegaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En dan blijkt de heersende klasse geopolitieke bullshit ineens belangrijker te vinden dan de volksgezondheid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |