Mijn vriendin kon zondag voor haar prikje. GGD had geen reet te doen.....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom we 'maar' 200000 prikken per week kunnen zetten... als je buiten de geijkte paden denkt moet dat toch wel sneller kunnen
Thuiswerken zoals het dringend advies is. Je hebt op kantoor niets te zoeken nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef quirina het volgende:
Kinderen naar huis als 1 kind positief test. Hoe moet je je kind opvangen dan?
Iedereen gaat weer gewoon naar kantoor en weer onderweg voor werk.
Zie wat ik hierboven zeg. De Jonge zei het ook létterlijk. Als er meer mensen gevaccineerd zijn zijn er steeds minder maatregelen nodig en dus gaat de routekaart nog meerdere updates krijgen. En zoals hij zei, uiteindelijk als vaccineren klaar is leven we weer normaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zorgelijk ja. Ook dan voor horeca geen enkel bestaansrecht. 100 man binnen is voor grotere zaken gewoon de doodsteek. En wat zit er onder niveau 1. En welke aantallen horen bij niveau 1?
Je geeft winkels die geen webshop runnen de mogelijkheid om daar wat aan te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja "schoenen".
4 uur vantevoren bestellen, naar de winkel in een tijdslot.
Thuis passen, oh verkeerde maat, terug naar de winkel, volgende paar bestellen![]()
Boek kopen, online bestellen, naar de stad rijden, auto parkeren, naar winkel lopen.
Vs bol.com.
Nouja de grap is dat b117 de boel nogal overneemt en zich net iets anders "gedraagt" er worden vooral veel meer virusdeeltjes per geinfecteerde gemaakt vandaar dat hij zich ook sneller verspreid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Het heeft toch ook helemaal geen zin om dat zo specifiek te melden telkens.
Oh ja? Vertel verder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn vriendin kon zondag voor haar prikje. GGD had geen reet te doen.....
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat er links en rechts gewoon vaccins weggegooid worden door verkeerde inventarisaties....
Het is wel goed om nog even te benadrukken dat de scholen alleen open kunnen als degenen die nu thuiswerken dat blijven doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Thuiswerken zoals het dringend advies is. Je hebt op kantoor niets te zoeken nu.
Hmmzzz. en dat 24/7 vaccineren werd eigenlijk ook al van tafel geveegd vanwege "onhaalbaar"... het moet natuurlijk allemaal wel in het normale ritme blijven passenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat er links en rechts gewoon vaccins weggegooid worden door verkeerde inventarisaties....
Links én rechts?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sommige verpleeghuizen kregen te veel vaccin geleverd en besloten de overgebleven vaccins niet te gebruiken op overig personeel of mantelzorgers maar weg te gooien (ook vanwege administratieve rompslomp)quote:
De voorraad is ook nog een factor om rekening mee te houden natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom we 'maar' 200000 prikken per week kunnen zetten... als je buiten de geijkte paden denkt moet dat toch wel sneller kunnen
Of nog beter, kantoren sluiten die zich er niet aan houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is wel goed om nog even te benadrukken dat de scholen alleen open kunnen als degenen die nu thuiswerken dat blijven doen.
Ook omwille van eigenwijze werkgevers.
Dat wil ik ergens wel geloven. Maar we zien er niks van terug. Iig niet de mogelijke apocalypse die ze al een paar weken aankondigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja de grap is dat b117 de boel nogal overneemt en zich net iets anders "gedraagt" er worden vooral veel meer virusdeeltjes per geinfecteerde gemaakt vandaar dat hij zich ook sneller verspreid.
Dan schatten ze de cijfers gewoon weer verkeerd inquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef popje het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een verlenging van de avondklok reeel is als de aantallen komende dagen blijven dalen...
Jep.. en als je dan sommige aantallen hoort, hadden aardig wat mensen mee geprikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sommige verpleeghuizen kregen te veel vaccin geleverd en besloten de overgebleven vaccins niet te gebruiken op overig personeel of mantelzorgers maar weg te gooien (ook vanwege administratieve rompslomp)
Heb je überhaupt geluisterd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef popje het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een verlenging van de avondklok reeel is als de aantallen komende dagen blijven dalen...
Dat snap ik, maar het voelt ook vooral heel erg bureaucratischquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef erkel het volgende:
[..]
De voorraad is ook nog een factor om rekening mee te houden natuurlijk
Hahaha nee de routekaart van de overheidquote:
Nu vraag je wel heel veel. Volgens mij is er nog niet eens een moreel appèl gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Of nog beter, kantoren sluiten die zich er niet aan houden.
Er is een nieuwe. https://www.rijksoverheid(...)rt-coronamaatregelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Die routekaart is toch al lang oude koek?
Hebben we hier een degelijke bron voor ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sommige verpleeghuizen kregen te veel vaccin geleverd en besloten de overgebleven vaccins niet te gebruiken op overig personeel of mantelzorgers maar weg te gooien (ook vanwege administratieve rompslomp)
Ja, net alsof dit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Luke83 het volgende:
Klas+docent vijf dagen in quarantaine bij coronageval. Succes.
wat een bende......ongelofelijk ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is er al een bedrijf met veel besmettingen gesloten eigenlijk, waar ze al een half jaar mee dreigen? Of zijn de tienduizenden besmettingen in de werksituatie allemaal niet te wijten aan de werkgevers?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is wel goed om nog even te benadrukken dat de scholen alleen open kunnen als degenen die nu thuiswerken dat blijven doen.
Ook omwille van eigenwijze werkgevers.
Regel gewoon een thuiskapper. Dat ga ik ook doen, ze kunnen echt oprotten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef JohnBercow het volgende:
Maar geen enkele journalist vraagt nu wat we met onze kapsels moeten doen... die bos schaamhaar op mijn hoofd groeit inmiddels tot ongekende grote.
Spoor ze op, stop nooit!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef quirina het volgende:
Ik wil meer weten over de weg gegooide vaccins door de GGD.
If so is dat een dikke schande! Genoeg mensen die er op zitten wachten!
Ik durf te kijken naar augustus/september voor festivals.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef RipCity het volgende:
Haalbaar of te optimistisch? Zomerse festivaltickets vliegen tijdens de lockdown al over de toonbank
https://www.ed.nl/best-me(...)e-toonbank~aadb3d4c/
Kabinet gaat uit van 1 juli, gezien het garantiefonds.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef RipCity het volgende:
Haalbaar of te optimistisch? Zomerse festivaltickets vliegen tijdens de lockdown al over de toonbank
https://www.ed.nl/best-me(...)e-toonbank~aadb3d4c/
Als wat ze zeggen klopt hebben we volgende week alleen nog maar Britse variant... en dan ben ik heel erg benieuwd wat er met de dagkoersen gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wil ik ergens wel geloven. Maar we zien er niks van terug. Iig niet de mogelijke apocalypse die ze al een paar weken aankondigen.
quote:
Er zijn nogal wat mensen die niet thuis kunnen werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is er al een bedrijf met veel besmettingen gesloten eigenlijk, waar ze al een half jaar mee dreigen? Of zijn de tienduizenden besmettingen in de werksituatie allemaal niet te wijten aan de werkgevers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |