B.1.1.7 klinkt ook leukerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Stel paniekzaaiers, mijn hemel.
Ze doen net alsof er al niet een paar honderd varianten warenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Nieuwe variant
Nieuwe nieuwe variant
Mogelijk nog nieuwere nieuwe variant
Ik vind het vooral relevant dat hij al zei dat hij nog meerdere keren geupdate gaat worden naar gelang we dichterbij het oude normaal komt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Predator40 het volgende:
kroegennietopen.gif
De oude en de nieuwe routekaart zijn niet goed met elkaar te vergelijken. Het kabinet gebruikt in de nieuwste versie andere grenzen dan voorheen. Het kabinet mikt meer dan eerder op regionale ingrepen. Of de routekaart aan duidelijkheid heeft gewonnen, is nog maar de vraag.
De kaart geeft wel een idee van in welke volgorde er versoepelen komen. In eerste instantie gaat dat bijvoorbeeld om het openen van de kappers, sportscholen en middelbare scholen. Daarna volgen bijvoorbeeld de restaurants, bioscopen, theaters en musea, met een maximum aantal bezoekers. Pas in de daaropvolgende fase mogen de kroegen weer open, maar uiterlijk tot middernacht. In de laatste fase mogen amateursporters ook weer wedstrijden spelen. De maximale groepsgrootte en het aantal bezoekers thuis loopt tijdens het versoepelen op van 2 naar 4, tot 6 en uiteindelijk 8.
Ja "schoenen".quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je snapt dat ze dan dingen verkopen hè?
Nou ja, dat niet dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef quirina het volgende:
Kinderen naar huis als 1 kind positief test. Hoe moet je je kind opvangen dan?
Iedereen gaat weer gewoon naar kantoor en weer onderweg voor werk.
Het heeft toch ook helemaal geen zin om dat zo specifiek te melden telkens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze doen net alsof er al niet een paar honderd varianten warendie honderd noemen ze dan "de oude variant".
Mijn vriendin kon zondag voor haar prikje. GGD had geen reet te doen.....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom we 'maar' 200000 prikken per week kunnen zetten... als je buiten de geijkte paden denkt moet dat toch wel sneller kunnen
Thuiswerken zoals het dringend advies is. Je hebt op kantoor niets te zoeken nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef quirina het volgende:
Kinderen naar huis als 1 kind positief test. Hoe moet je je kind opvangen dan?
Iedereen gaat weer gewoon naar kantoor en weer onderweg voor werk.
Zie wat ik hierboven zeg. De Jonge zei het ook létterlijk. Als er meer mensen gevaccineerd zijn zijn er steeds minder maatregelen nodig en dus gaat de routekaart nog meerdere updates krijgen. En zoals hij zei, uiteindelijk als vaccineren klaar is leven we weer normaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zorgelijk ja. Ook dan voor horeca geen enkel bestaansrecht. 100 man binnen is voor grotere zaken gewoon de doodsteek. En wat zit er onder niveau 1. En welke aantallen horen bij niveau 1?
Je geeft winkels die geen webshop runnen de mogelijkheid om daar wat aan te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja "schoenen".
4 uur vantevoren bestellen, naar de winkel in een tijdslot.
Thuis passen, oh verkeerde maat, terug naar de winkel, volgende paar bestellen![]()
Boek kopen, online bestellen, naar de stad rijden, auto parkeren, naar winkel lopen.
Vs bol.com.
Nouja de grap is dat b117 de boel nogal overneemt en zich net iets anders "gedraagt" er worden vooral veel meer virusdeeltjes per geinfecteerde gemaakt vandaar dat hij zich ook sneller verspreid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Het heeft toch ook helemaal geen zin om dat zo specifiek te melden telkens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |